Hoinquote:
Ik moest voor de zomervakantie een dag aanwezig zijn van 8 tot 4, zodat m'n aanwezigheidspercentage precies 80% was, en toen versliep ik me.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:05 schreef #ANONIEM het volgende:
Eerste dag na de vakantie, perfect moment on je te verslapen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:05 schreef #ANONIEM het volgende:
Eerste dag na de vakantie, perfect moment on je te verslapen.
Ik had ongeveer hetzelfde, alleen kwam de bus niet ipv dat ik me versliepquote:Op maandag 6 januari 2014 11:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik moest voor de zomervakantie een dag aanwezig zijn van 8 tot 4, zodat m'n aanwezigheidspercentage precies 80% was, en toen versliep ik me.
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik moest voor de zomervakantie een dag aanwezig zijn van 8 tot 4, zodat m'n aanwezigheidspercentage precies 80% was, en toen versliep ik me.
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hoiiiiiiquote:
Dat kan je nog uitleggen, ik kwam 2 uur later. Niemand aanwezig. M'n naam op een briefje gezet met de tijd erbij, project laten beoordelen en maar weer naar huis gegaan, niks meer van gehoordquote:Op maandag 6 januari 2014 11:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik had ongeveer hetzelfde, alleen kwam de bus niet ipv dat ik me versliep
Was tijdens kaagweek, dus was ook flink brakquote:
Op de laatste dag van school? Terwijl ik alleen maar die les hadquote:Op maandag 6 januari 2014 11:08 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dat kan je nog uitleggen, ik kwam 2 uur later. Niemand aanwezig. M'n naam op een briefje gezet met de tijd erbij, project laten beoordelen en maar weer naar huis gegaan, niks meer van gehoord
Geen luie student zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 11:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Op de laatste dag van school? Terwijl ik alleen maar die les had
Dan leek ik net zo'n luie student
Stiekem ben ik dat welquote:
hihi boefje xdquote:Op maandag 6 januari 2014 11:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Stiekem ben ik dat wel
En dat in mn propedeuse jaar
rebels enzoquote:
ach, het jaar is pas begonnenquote:Op maandag 6 januari 2014 11:17 schreef Roburtt het volgende:
Oja, ik zou in 2014 minder koffie drinken, mislukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |