wat een absolute kut muziek.quote:
Oh ik hou naast hardcore (en hardstyle) ook van Pink Floyd, Black Sabbath, Simon & Garfunkel, Queen etc.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:27 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
wat een absolute kut muziek.
maar ieder zijn eigen smaak.
geef mij maar rchp, Johnny cash, Springsteen, avicii, nirvana e.d.
doe mij die andere ijshockeymaskers maar (art of fighters)quote:Op maandag 6 januari 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat Angerfist momenteel/laatste tijd wel mijn favoriete hardcore DJ is
ik luister vanalles eigenlijk welquote:Op maandag 6 januari 2014 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik hou naast hardcore (en hardstyle) ook van Pink Floyd, Black Sabbath, Simon & Garfunkel, Queen etc.
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Oh en ik ben fan van Marilyn Manson, Slipknot en HIM (laatste heb ik ook al paar jaar tattoo van mijn op mijn arm). Maar hardcore muziek neemt het wel steeds meer over in mijn hart
Neequote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeStelt niet zo veel voor. Ik heb op mijn linkerpols het woord love staan (inmiddels alweer 6 jaar) en op mijn rechter onderarm een heartagram *logo van de band HIM*. Wil die laatste wel gaan uitbreiden binnenkort met rozen enz
Jep, maar heb nieuwe album niet geluisterdquote:Op maandag 6 januari 2014 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bestaat him trouwens nog?
(niet dat ik het echt goed vond..)
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, maar heb nieuwe album niet geluisterdEn ben ook niet niet naar ze toe gegaan toen ze in Nederland optraden. Ik heb wel veel emotionele waarde aan de muziek dus spijt van mijn tattoo heb ik zeker niet. HIM heeft me wel door veel dingen heen gesleept en veel voor me betekend in moeilijke tijden
quote:
beter dat er een verhaal aan zit dan mensen die gewoon maar wat onzinnigs op hun lijf zettenquote:Op maandag 6 januari 2014 12:43 schreef Amarantha het volgende:
Zoals ik al zei.. het stelt weinig voor:
[ afbeelding ]
Achter het woord love op mijn pols zit ook nog een heel verhaal
Het verhaal:quote:Op maandag 6 januari 2014 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter dat er een verhaal aan zit dan mensen die gewoon maar wat onzinnigs op hun lijf zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het verhaal:goed verhaal welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken de organisatie verder niet.
maar klinkt alsof je al een vrij "bewogen" leven hebt gehad![]()
quote:In een brandweerkazerne in het Zuid-Hollandse Kaag heeft vannacht brand gewoed. Eerst stond het enige blusvoertuig van de brandweer in brand, daarna brandde ook het gebouw uit.
Agreed.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:05 schreef #ANONIEM het volgende:
Eerste dag na de vakantie, perfect moment on je te verslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |