Nee dat blijkt want het is nu 4-2!quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:09 schreef emokid het volgende:
[..]
Een 4-0 in Ijshockey is niet zo kansloos als het lijkt.
PP. Nu moeten ze even doorrammen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen commentaar![]()
Kansen voor Zweden nu.
Pfft hij heeft wel net zoveel goals als Mike Smith ja...quote:
Ik ga er van uit dat de Zweden zich weer herpakken en er gewoon 6-2 van maken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:29 schreef Gezicht het volgende:
De Tsjechen zitten er toch nog goed op hoor. Kan nog een spannende derde periode worden.
Sterker nog... alle landen in de poule gaan door...quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:29 schreef franklop het volgende:
Even een vraagje doen ze nou echt gewoon de twee beste van de poules + 2 beste nummers 3, of de 8 beste ploegen in totaal (niet kijkend naar poule)?
Ik zie het iddquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Sterker nog... alle landen in de poule gaan door...
Kan, maar voor hetzelfde geldt wordt het 4 - 4 en kan het alle kanten op. We gaan het zien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat de Zweden zich weer herpakken en er gewoon 6-2 van maken.
Zweden wint wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kan, maar voor hetzelfde geldt wordt het 4 - 4 en kan het alle kanten op. We gaan het zien.
mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:27 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb vorig jaar 3/4 van het Letse team in actie gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |