[insert aai over bol smiley]quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
Oh sorry ik zit vandaag weer in de 'ik ben zielig' modus
Helaas... de 8e ga ik met sp3c schaatsen. Wordt een beetje teveel heen en weer gereis.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:08 schreef Greys het volgende:
Zaterdag 8 februari, 15.30, Henk, zuipenappelsap, hamburgerts, wij.
Done deal.
(Net met een aantal F&Fers afgesproken, wees welkom)
Ijshockey?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas... de 8e ga ik met sp3c schaatsen. Wordt een beetje teveel heen en weer gereis.
Wie komen er?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:08 schreef Greys het volgende:
Zaterdag 8 februari, 15.30, Henk, zuipenappelsap, hamburgerts, wij.
Done deal.
(Net met een aantal F&Fers afgesproken, wees welkom)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon even geen gedoe en geen buffet en gewoon gezellig kroegen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]Gewoon een ESF/Sjoelmeet met een paar F&F'ers dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon even geen gedoe en geen buffet en gewoon gezellig kroegen.![]()
dag
Ik denk niet dat Fiets dat ook vindtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:29 schreef Greys het volgende:
Fiets en Ren hebben ook even kluspauze nodig, vind ik.
Kom je ook?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Gewoon een ESF/Sjoelmeet met een paar F&F'ers dus![]()
Ik gooi je daar even bij de OVBtjes, ok?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Fiets dat ook vindtIk denk wel dat ik kom...
Sowieso geen burgert voor mij, dat scheeltquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gooi je daar even bij de OVBtjes, ok?
Je zit nergens aan vast, maar dan vraag ik 1 dag van te voren even of iedereen het al weet, dan weet Henk hoeveel hamburgerts hij ONGEVEER moet kopen
Dan gooi ik je er daar even ovb bij, puur ter herinnering gil ik dan even een dag van te voren en dan weet je het iig!quote:
Kopen???quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gooi je daar even bij de OVBtjes, ok?
Je zit nergens aan vast, maar dan vraag ik 1 dag van te voren even of iedereen het al weet, dan weet Henk hoeveel hamburgerts hij ONGEVEER moet kopen
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Rawr. Laat die sjoelstenen maar glijden.
Ja bij mij gaat het ook beter met een paar biertjes opquote:Op zondag 12 januari 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Puur talent dit dat. Op de millimeter nauwkeurig na paar bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |