quote:Op zondag 5 januari 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
Kanjer lekker op naar die andere kut SC.
Wat ben je toch ook een mannetje hequote:Op zondag 5 januari 2014 19:50 schreef RensAjacied het volgende:
Cachet binnenkort even afspreken op school bij de wc's?
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:51 schreef Smoofie het volgende:
Dus Tjacka = JR = Xcachet = JR's chick nu?
Burn,.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tjacka -> Cachet -> chick van JR -> Jr
quote:
Oh nu verwacht je dat ik je ga uitschelden hé?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je toch ook een mannetje he
Ik vind je wel stoer hoor
dat doe ik al zonder dat je om mij lachtquote:Op zondag 5 januari 2014 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben de enige die om je lacht!
Hou van mij
Dat zijn teksten!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh nu verwacht je dat ik je ga uitschelden hé?
KLOOTZAK!
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg soms het angstige idee dat Rens zijn teksten ook echt meent
Ooh daar heb je jouw act ook weer.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
yo waddup waddup babbelzieke pubers
hepper nog iemand een TV tip
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat doe ik al zonder dat je om mij lacht
Laat Rens eens met rust met je lange haar.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je toch ook een mannetje he
Ik vind je wel stoer hoor
was jou rare gedrag maar een actquote:Op zondag 5 januari 2014 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh daar heb je jouw act ook weer.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
de keukentafel schijnt wel toegestaan te zijn
Ja leuk.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
was jou rare gedrag maar een act
dat had je ook gewoon privé kunnen vragen.quote:
met vrouwen mag je zoenenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat had je ook.gewoon privé kunnen vragen.
Dit soort dingen bespreek ik niet op een forum
dat was de vraag nietquote:Op zondag 5 januari 2014 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
met vrouwen mag je zoenen
graag gedaan ik post het op een forum voor je
Dat had gekund ja, maar aangezien jij mij ook en plein public vraagt om te neuken zag ik die noodzaak niet zo.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat had je ook gewoon privé kunnen vragen.
Dit soort dingen bespreek ik niet op een forum
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat had gekund ja, maar aangezien jij mij ook en plein public vraagt om te neuken zag ik die noodzaak niet zo.
nee waarom zou ik? Ik mag je welquote:Op zondag 5 januari 2014 20:02 schreef Tjacka het volgende:
gaan jullie mij nu ook telkens pesten enzo?
rens stuurde ons terug naar die kanjer scquote:Op zondag 5 januari 2014 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee waarom zou ik? Ik mag je wel
Deels echt, deels fake.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De gouden kooi, dat was nog eens leuke tv, wel fake though.
sinds wanneer luister jij naar Rensquote:Op zondag 5 januari 2014 20:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
rens stuurde ons terug naar die kanjer sc
ik ben nu erg emotioneel
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sinds wanneer luister jij naar Rens
Echt niet. Herman Finkers was hetquote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat Rens eens met rust met je lange haar.
Verkapte "haha ik heb een jacuzzi" post, terwijl we dit allang weten. Immers, je hebt het al 100x verteld.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
Effe uit.de Jacuzzi door al dat posten is mijn batterij nog maar 9% vol
ik vond bad zo raar staan, terwijl jullie weten dat ik.een.jacuzzi hebquote:Op zondag 5 januari 2014 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Verkapte "haha ik heb een jacuzzi" post, terwijl we dit allang weten. Immers, je hebt het al 100x verteld.
nee, midden-aardequote:Op zondag 5 januari 2014 20:20 schreef Smoofie het volgende:
Lord of the Rings heeft toch gewoon plaatsgevonden op deze aarde , lang geleden.
nee, debielquote:Op zondag 5 januari 2014 20:20 schreef Smoofie het volgende:
Lord of the Rings heeft toch gewoon plaatsgevonden op deze aarde , lang geleden.
Nee dat was Game of Thronesquote:Op zondag 5 januari 2014 20:20 schreef Smoofie het volgende:
Wat een toestand!quote:Op zondag 5 januari 2014 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
Effe uit.de Jacuzzi door al dat posten is mijn batterij nog maar 9% vol
Toen je kort haar en een snor had wel. Nu niet meer idd.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt niet. Herman Finkers was het
Ja, wat weer lag in arda, een toestand van onze continenten van tienduizenden jaren geleden, Atlantis was er toen ookquote:
oh ik lees het, heb midden-aarde altijd verkeerd begrepen dan. dacht dat dat letterlijk ín onze aarde plaatsvond, net zoals sommige andere mythes.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, wat weer lag in arda, een toestand van onze continenten van tienduizenden jaren geleden, Atlantis was er toen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |