zijquote:Op zondag 5 januari 2014 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
C_A heeft Cachet enorm beledigd toen ze zij dat de sesamstraatchickie van Jr knapper was dan haar.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
279 was een beetje teleurstellend...
Ik vind ze van hetzelfde niveau.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
C_A heeft Cachet enorm beledigd toen ze zij dat de sesamstraatchickie van Jr knapper was dan haar.
echtquote:Op zondag 5 januari 2014 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
C_A heeft Cachet enorm beledigd toen ze zei dat de sesamstraatchickie van Jr knapper was dan haar.
Mwah, xcachet en JR, same shit different pile.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
Dat was leuk ja. Toen C_A stelde dat ik jaloers was op jouw informatiequote:Op zondag 5 januari 2014 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
C_A heeft Cachet enorm beledigd toen ze zei dat de sesamstraatchickie van Jr knapper was dan haar.
Ik schaam me diepquote:Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja, je kunt het ook overdrijven maar een bijzonder domme spelfout is het wel.
ok Kapi, neuken?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje wijvengedrag CA.
Dus dan zijn Tjacka en JR ook van hetzelfde niveau.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, xcachet en JR, same shit different pile.
Lijkt me niet toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef Typisch het volgende:
ja godver zijn er ook al pics van de chick van JR?
Hoezo Tjacka?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus dan zijn Tjacka en JR ook van hetzelfde niveau.
Yvonne topic.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus dan zijn Tjacka en JR ook van hetzelfde niveau.
Tjacka en Cachet? Wat mis ik?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tjacka -> Cachet -> chick van JR -> Jr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |