Dat had gekund ja, maar aangezien jij mij ook en plein public vraagt om te neuken zag ik die noodzaak niet zo.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat had je ook gewoon privé kunnen vragen.
Dit soort dingen bespreek ik niet op een forum
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat had gekund ja, maar aangezien jij mij ook en plein public vraagt om te neuken zag ik die noodzaak niet zo.
nee waarom zou ik? Ik mag je welquote:Op zondag 5 januari 2014 20:02 schreef Tjacka het volgende:
gaan jullie mij nu ook telkens pesten enzo?
rens stuurde ons terug naar die kanjer scquote:Op zondag 5 januari 2014 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee waarom zou ik? Ik mag je wel
Deels echt, deels fake.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De gouden kooi, dat was nog eens leuke tv, wel fake though.
sinds wanneer luister jij naar Rensquote:Op zondag 5 januari 2014 20:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
rens stuurde ons terug naar die kanjer sc
ik ben nu erg emotioneel
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sinds wanneer luister jij naar Rens
Echt niet. Herman Finkers was hetquote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat Rens eens met rust met je lange haar.
Verkapte "haha ik heb een jacuzzi" post, terwijl we dit allang weten. Immers, je hebt het al 100x verteld.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
Effe uit.de Jacuzzi door al dat posten is mijn batterij nog maar 9% vol
ik vond bad zo raar staan, terwijl jullie weten dat ik.een.jacuzzi hebquote:Op zondag 5 januari 2014 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Verkapte "haha ik heb een jacuzzi" post, terwijl we dit allang weten. Immers, je hebt het al 100x verteld.
nee, midden-aardequote:Op zondag 5 januari 2014 20:20 schreef Smoofie het volgende:
Lord of the Rings heeft toch gewoon plaatsgevonden op deze aarde , lang geleden.
nee, debielquote:Op zondag 5 januari 2014 20:20 schreef Smoofie het volgende:
Lord of the Rings heeft toch gewoon plaatsgevonden op deze aarde , lang geleden.
Nee dat was Game of Thronesquote:Op zondag 5 januari 2014 20:20 schreef Smoofie het volgende:
Wat een toestand!quote:Op zondag 5 januari 2014 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
Effe uit.de Jacuzzi door al dat posten is mijn batterij nog maar 9% vol
Toen je kort haar en een snor had wel. Nu niet meer idd.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt niet. Herman Finkers was het
Ja, wat weer lag in arda, een toestand van onze continenten van tienduizenden jaren geleden, Atlantis was er toen ookquote:
oh ik lees het, heb midden-aarde altijd verkeerd begrepen dan. dacht dat dat letterlijk ín onze aarde plaatsvond, net zoals sommige andere mythes.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, wat weer lag in arda, een toestand van onze continenten van tienduizenden jaren geleden, Atlantis was er toen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |