quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
Als ik de cash had, was dat een heel serieuze optiequote:
Ben online via mobiel en die autocorrect functie doet vaag sinds de laatste update van HTC Sense..quote:
Audocorrecd is een geweldig excuus om zo nu en dan dikke typo's te makenquote:
Google maar eens op "HTC One autocorrect "quote:Op zondag 5 januari 2014 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Audocorrecd is een geweldig excuus om zo nu en dan dikke typo's te maken
Ik maak gelukkig weinig tennenkromende fouten.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Audocorrecd is een geweldig excuus om zo nu en dan dikke typo's te maken
Ikke niet.. heb die shit gewoon standaard uit staan; ik kan zelf prima Nederlands typen, daar heb ik die bemoeizooi niet voor nodig.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:00 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Google maar eens op "HTC One autocorrect "
Psies.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik maak gelukkig weinig tennenkromende fouten.
Ik wil zelf altijd te snel typen, soms gaat dat goed, soms niet. Dan vind ik het wel handig, zo'n functie.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ikke niet.. heb die shit gewoon standaard uit staan; ik kan zelf prima Nederlands typen, daar heb ik die bemoeizooi niet voor nodig.
[..]
Psies.
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik maak gelukkig weinig tennenkromende fouten.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?
Geeft niet. Ik sta ook met enige regelmaat in het volgende topic:quote:Op zondag 5 januari 2014 14:13 schreef .Neovo. het volgende:
Maar het is nu wel algemeen bekend dat mijn Nederlands niet zo geweldig is.
Dat was een serieuze vraag!quote:
Sommige mensen hebben teveel vrije tijdquote:Op zondag 5 januari 2014 14:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik sta ook met enige regelmaat in het volgende topic:
TTK / Originele taal- en spelfouten op FOK! #74
Of slechte spelling.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben teveel vrije tijd
Dat geldt voor alle Nederlandersquote:
ctrl+f topicquote:Op zondag 5 januari 2014 14:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik sta ook met enige regelmaat in het volgende topic:
TTK / Originele taal- en spelfouten op FOK! #74
Ik denk de laatste versie sowieso niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle Nederlanders
Is het groot Nederlandsch dictee ooit foutloos gemaakt?
Zitten er zoveel fouten in je FP-nieuws?quote:
Jouw Nederlands is zo belabberd dat je volgens mij moeite hebt om de "f" op je toetsenbord te onderscheiden van de rest.quote:
Nee hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 14:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zitten er zoveel fouten in je FP-nieuws?
reiskosten bij die piemelpaupers gedeclareerd?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:44 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben vandaag 4 uur voor Jan L aan het rijden geweest voor een eettafel van MP die al verkocht was, terwijl ik wel gebeld had. Nu we het toch over meubels hebben.
Ik neem aan dat je die persoon hebt uitgescholden?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:44 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben vandaag 4 uur voor Jan L aan het rijden geweest voor een eettafel van MP die al verkocht was, terwijl ik wel gebeld had. Nu we het toch over meubels hebben.
Da's lamequote:Op zondag 5 januari 2014 15:44 schreef Barcaconia het volgende:
500 is overdreven, maar de helft durven ze zomaar te vragen bij sommige shops; vandaar dat ik ook de spiegel er nog bij ga maken; misschien pleuren we het daarna wel op MP; maak ik wel weer een nieuwe; ze hebben heeeel grote houtcontainers in Maastrichtquote:Op zondag 5 januari 2014 16:04 schreef BaraCuda het volgende:
Ziet er goed uit die hobbybob kapstok![]()
Als je zoiets moet kopen bij een of andere meubelzaak moet je 500 euro aftikken
Waarschijnlijk van de biologische ouders. Hoop ik voor je.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:09 schreef Anne het volgende:
Een van onze katten snurkt (best hard). Heeft ie niet van mij.
nee van je ventquote:Op zondag 5 januari 2014 16:09 schreef Anne het volgende:
Een van onze katten snurkt (best hard). Heeft ie niet van mij.
Nog steeds een mietjequote:Op zondag 5 januari 2014 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
Om 22:30 komt pas wat er vandaag gebeurd is?
Dan lig ik in bed nondeju.
Ik vraag me af wat de aanleiding voor dat gedrag is?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:42 schreef Dingest het volgende:
Gelukkig was het geen stereotyperende BMW-rij... o, wacht
https://www.facebook.com/photo.php?v=10201950017569528
Noord Afrikaanse genen?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de aanleiding voor dat gedrag is?
Onbegrijpelijk gedrag idd. Die chauffeur moet toch zien dat die BMW haast had en niet van die onverwachte rijbaanwissels maken??!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:48 schreef Dingest het volgende:
Het busje waar de camera in hangt had hem een lichtsignaal gegeven dat hij die rechts-inhaal-actie in het begin al niet zo charmant vond.
Belgische politie heeft het ook opgepikt en gaan er werk van maken
Inderdaad. Er staat niet voor niets een BMW-logo op die bak. Als die chauffeur de hint dan nog niet begrijpt...quote:Op zondag 5 januari 2014 19:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk gedrag idd. Die chauffeur moet toch zien dat die BMW haast had en niet van die onverwachte rijbaanwissels maken??!
Bij de 3e keer had 'ie een Nissan logo-afdruk op zijn M3'tje gehad denk ik, Oeps! solly! jouw remmen zijn beter als de mijne. Laten de popo effe bellen, dan laat ik het filmpje wel zien.. of je moet nu per direkt 5K in je zak hebben natuurlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 19:42 schreef Dingest het volgende:
Gelukkig was het geen stereotyperende BMW-rij... o, wacht
https://www.facebook.com/photo.php?v=10201950017569528
Ik had er de eerste keer al in gereden hoor?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij de 3e keer had 'ie een Nissan logo-afdruk op zijn M3'tje gehad denk ik, Oeps! solly! jouw remmen zijn beter als de mijne. Laten de popo effe bellen, dan laat ik het filmpje wel zien.. of je moet nu per direkt 5K in je zak hebben natuurlijk
Ik had daar ook best een bumpertje voor opgeofferdquote:Op zondag 5 januari 2014 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij de 3e keer had 'ie een Nissan logo-afdruk op zijn M3'tje gehad denk ik, Oeps! solly! jouw remmen zijn beter als de mijne. Laten de popo effe bellen, dan laat ik het filmpje wel zien.. of je moet nu per direkt 5K in je zak hebben natuurlijk
Als ik zulke remacties uithaal kijk ik daarom altijd eerst of de achterligger een dashcam heeft.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik had daar ook best een bumpertje voor opgeofferd![]()
Maar dit filmpje is via Facebook op Twitter terecht gekomen, en daar heeft de Federale Wegpolitie het opgepikt die er nu uit eigen beweging achteraan gaan
Rechts naar de grote ramp, rij 7 geloof ikquote:Op zondag 5 januari 2014 20:56 schreef lipje het volgende:
Avond nitro circus @ziggo dome op ziggo tv
![]()
Jij was in de Ziggo Dome in Amsterdamquote:Op zondag 5 januari 2014 21:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rechts naar de grote ramp, rij 7 geloof ik
Iets met sms, whatsapp of e-mail.quote:
Ow fuck... verwarrinksdt... ik las te snel..quote:Op zondag 5 januari 2014 21:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij was in de Ziggo Dome in Amsterdam?
Waarom was ik daar niet bij?
Ja, m'n ballen. Als jij het had gepost, had ik je ook kunnen whatsappen om er op te reageren.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Iets met sms, whatsapp of e-mail.
is dat nodig als je langs elkaar op de bank ligtquote:Op zondag 5 januari 2014 21:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Iets met sms, whatsapp of e-mail.
Goed visweer.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, m'n ballen. Als jij het had gepost, had ik je ook kunnen whatsappen om er op te reageren.
Maar dat doe ik ook niet.
Ik heb trek, dus ik hap.quote:
Naast, jij vuige brabander! Of wiebel jij altijd zo op de bank?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:40 schreef densmee het volgende:
[..]
is dat nodig als je langs elkaar op de bank ligt
Dan is het begrijpelijk en heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb trek, dus ik hap.
Ik mag van mijzelf niet meer zoveel snoepen, aangezien ik in de afgelopen 2-3 weken weer 2,5 kg ben aangekomen.
En dat niet (zoveel) snoepen is best even wennen.
Zittend springen is best raar idd.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het raar dat ik letterlijk zit te springen door Dakar?
Beetje wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het raar dat ik letterlijk zit te springen door Dakar?
Hier liggen er nog twee op de koelkast. Beide een A, dus ik ben best goed in dat niet snoepen (quote:Op zondag 5 januari 2014 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kwam van de week nog een chocoladeletter tegen in mn auto.
Voordeel van de kleermakerszit.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zittend springen is best raar idd.
neffe mekaar danquote:Op zondag 5 januari 2014 21:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Naast, jij vuige brabander! Of wiebel jij altijd zo op de bank?
Ik in de koelkast; is nu op.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kwam van de week nog een chocoladeletter tegen in mn auto.
Nu snap ik je eindelijkquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Beetje wel.
[..]
Hier liggen er nog twee op de koelkast. Beide een A, dus ik ben best goed in dat niet snoepen ().
Oké, ik ben niet zo'n chocolade-fan, eerlijk gezegd.
Ik zat te wachten tot ik die kop zag vertrekken aan de overkantquote:
mijn whatsapp heb je....quote:Op zondag 5 januari 2014 21:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, m'n ballen. Als jij het had gepost, had ik je ook kunnen whatsappen om er op te reageren.
Maar dat doe ik ook niet.
graag gedaanquote:Op zondag 5 januari 2014 22:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja en toch doe ik het hier: Bedankt voor het kerstkaartje
!
Balkonia kan met de pas van Cassandra gaan, dus die hoeft niet mee te doenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:33 schreef Anne het volgende:
Schijnt een goede film te zijn trouwens:
TV / [WIN] vrijkaarten voor de film ALL IS LOST!
Als smee slim is doet ie mee, die wint toch elke prijsvraag waaraan ie meedoet.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Balkonia kan met de pas van Cassandra gaan, dus die hoeft niet mee te doen
Net even gewhatsappt maar ze wil zelf gaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Balkonia kan met de pas van Cassandra gaan, dus die hoeft niet mee te doen
Dat moet je ook niet whatsappend vragen, maar via d'r Facebook, openbaar.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Net even gewhatsappt maar ze wil zelf gaan.
Het was in de groepswhatsapp.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet whatsappend vragen, maar via d'r Facebook, openbaar.
Dan kan ze geen Nee zeggen, anders is ze een bitch tegenover al d'r vrienden.
quote:
whaha, ik hoef geen nieuwe auto.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:11 schreef Sounddragon het volgende:
Als je 1000¤ bij legt, wil Anne hem denk ik wel ruilen voor de Cupra
Ik wil helemaal geen rechtsgestuurde autoquote:Op zondag 5 januari 2014 23:11 schreef Sounddragon het volgende:
Als je 1000¤ bij legt, wil Anne hem denk ik wel ruilen voor de Cupra
Vind het nieuwste model skyline veel mooier maar deze rijdt wel erg lekker en tunnels en andere wegebruikers zijn wel erg leuk.quote:
Audi's? er staan ook een RS4 en een RS6 voor de deur?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het nieuwste model skyline veel mooier maar deze rijdt wel erg lekker en tunnels en andere wegebruikers zijn wel erg leuk.
Deze hoef je in ieder geval niet voorzichtig mee te doen, dat doe ik met de audi's wel.
I wishquote:Op zondag 5 januari 2014 23:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Audi's? er staan ook een RS4 en een RS6 voor de deur?
Luxe begint bij een A4, eigenlijk A6quote:Op zondag 5 januari 2014 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
I wish
A1 voor wooon-werk en A3 voor de meer luxe.
En toch, een BMW zes in lijnquote:
En dan naar een uitgever, in beperkte kring laten lezen of houd je ze voor jezelf?quote:Op maandag 6 januari 2014 00:43 schreef Dingest het volgende:
Wat ik hoofdzakelijk doe, is ze niet afschrijvenMaar deze is bijna klaar @ 300 A4tjes en dat is voor het eerst in 3,5 jaar of zo dat ik dan weer eens iets af heb.
Ik doe niet met dat soort dingen mee omdat ik geen korte verhalen kan schrijven
Kan ik niet bestaat nietquote:Op maandag 6 januari 2014 00:43 schreef Dingest het volgende:
Wat ik hoofdzakelijk doe, is ze niet afschrijvenMaar deze is bijna klaar @ 300 A4tjes en dat is voor het eerst in 3,5 jaar of zo dat ik dan weer eens iets af heb.
Ik doe niet met dat soort dingen mee omdat ik geen korte verhalen kan schrijven
Tot nu toe is het voor 'wie wil'. Ik heb een groep vaste personages die ik gebruik, maar ik heb ze in de laatste 2 werken gebruikt in combinatie met een bestaande franchise. Nou gebruik ik die franchise als achtergrond en ondersteuning voor het verhaal en moet het dus in de hoofdmoot gewoon mainstream actie/avontuur blijven, maar uitgeef-technisch werk ik mij daarmee wel in een hoekje ivm copyrights en zoquote:Op maandag 6 januari 2014 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan naar een uitgever, in beperkte kring laten lezen of houd je ze voor jezelf?
Ik vind het ook niet zo boeiend. Bij het schrijven denk ik liever grootsquote:
Dus de BX blijft heel ?quote:Op maandag 6 januari 2014 01:23 schreef Dingest het volgende:
Meestal heb ik wel een boel PTA-elementen erin trouwens. Vaak wel iets met vliegtuigen (in deze proloog heb ik de Überlingen vliegtuigcrash verwerkt) en één van de personages is verzamelaar van klassieke wagens (in dit geval een 1937 Alfa Romeo 8C 2900B Lungo Berlinetta met een Touring Superleggera koets). Er is ook een soort running gag dat mijn hoofdpersoon constant waardevolle auto's/klassiekers van hem in puin rijdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat staat compleet en totaal los van wat het UWV doet.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef Iwanius het volgende:
Denk maar zo. Doe je uiterste best en dat men geen enkele op of aanmerking over je kan hebben en blijf zoals ik het noem binnen de lijnen werken zodat alleen tevredenheid alom heerst.
Oh ja. Middag trouwens.
Vamos a casa! Tiempo!
Voor 2500 zou ik een deal maken als ik jou wasquote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen rechtsgestuurde auto. En ik doe mijn Cupra voorlopig helemaal niet weg.
Tenzij iemand 4000 euro biedt, maar daar kan ik natuurlijk heel hard naar fluiten.
Dan ga ik ff rellen, want dan blijft er helemaal geen f#ck over.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:11 schreef lipje het volgende:
Uitbetaling vakantieuren en vakantiegeld vallen in het bijzonder tarief (52%)
Dat weet ik idd, maar dat is volgend jaar april ofzo pas dus daar heb ik geen zin in om op te wachten.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:15 schreef Anne het volgende:
Bijzonder tarief inderdaad (er wordt in principe gewoon geen loonheffingskorting berekend). Maar of je het uiteindelijk uitbetaald krijg zoals je normale loon ligt aan je eindstand en zul je dus pas weten bij je belastingaangifte.
Laatste pagina van dit document: http://download.belasting(...)2013_lh3001z31fd.pdf
Dan neem je tijd voor tijd, en ga je ergens effe een paar weken bijklussen; bij voorkeur in het niet-witquote:Op maandag 6 januari 2014 18:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan ga ik ff rellen, want dan blijft er helemaal geen f#ck over.
Heb sowieso veel liever vrije tijd als geld, maar een extra kan ik nu wel gebruiken voor de Golf
Tijd voor tijd heb ik ook nog 40 uur, die verlopen eind maart.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan neem je tijd voor tijd, en ga je ergens effe een paar weken bijklussen; bij voorkeur in het niet-wit![]()
You reap what you sow
nee, ze zijn om 13:00 gestart met de motoren en 18:18 met de trucksquote:Op maandag 6 januari 2014 20:37 schreef Paladijn het volgende:
Dakar is trouwens toch pas om 22:40 vanavond?
Ik spaar nooit overuren; betaal maar gewoon uit. Ik leef vandaag, en als het kan maak ik het morgen op zodat ik er vanaf overmorgen plezier van kan hebben.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Tijd voor tijd heb ik ook nog 40 uur, die verlopen eind maart.
Maar ik wil idd gewoon alle uren meenemen, je krijgt er geen zak voor terug en vrije tijd (familie/hobbies) is veel belangrijker als geld
Ja om 19:00 de herhaling van gisteren.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:37 schreef Paladijn het volgende:
Dakar is trouwens toch pas om 22:40 vanavond?
Psies as I said;quote:Op maandag 6 januari 2014 21:15 schreef daNpy het volgende:
Ik kan mijn leven & hobbies betalen van mijn salaris, die paar centen extra hebben meer toegevoegde waarde voor de belastingdienst als voor mij
Daarom heb ik dus liever tijd om mijn hobbies ook uit te kunnen voeren, dalijk ga je dood en heb je een boel geld op de bank maar niks leuks gedaan
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik spaar nooit overuren; betaal maar gewoon uit. Ik leef vandaag, en als het kan maak ik het morgen op zodat ik er vanaf overmorgen plezier van kan hebben.
I know, maar we hebben er een iets andere visie op, daar je wel tijd moet hebben om het uit te kunnen geven is tijd voor mij belangrijker dan geld, voor jou dus andersomquote:
ik had er ook weinig tijd voor eigenlijk alleen vragen beantwoord die ik binnen 2 minuten kon vindenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Weinig fokkende deelnemers dit jaar![]()
14 densmee 64,5
24 Alfisti 27
31 Ebut 1,5
ik ben er 3 uur mee bezig geweest ongeveer, maar als je goed zoekt heb je snel veel puntenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik denk dat als ik mee had gedaan (heb geproefpuzzeld) dat ik ook rond de 65 punten had gezeten, hij was erg moeilijk
Ik doe allen mee als ik serieus mee doe en wat actieverf ben op BB. Ik vind het ronduit laag/flauw om alleen even een prijs te winnen weer leuk mee te gaan doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Weinig fokkende deelnemers dit jaar![]()
14 densmee 64,5
24 Alfisti 27
31 Ebut 1,5
er zijn er zat die alleen aan de quiz mee doen en die je verder niet ziet, maakt niks uit toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik doe allen mee als ik serieus mee doe en wat actieverf ben op BB. Ik vind het ronduit laag/flauw om alleen even een prijs te winnen weer leuk mee te gaan doen.
Dat voelt voor mezelf niet OK, alleen ergens meedoen als er wat te halen valt.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er zijn er zat die alleen aan de quiz mee doen en die je verder niet ziet, maakt niks uit toch?
14e plaats met oa inbussleutels, pet en waardebon van een truckshopquote:
Hoeveel mensen zouden er meedoen als er niets te halen viel?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat voelt voor mezelf niet OK, alleen ergens meedoen als er wat te halen valt.
Minder, maar dat vind ik niet relevant.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden er meedoen als er niets te halen viel?
31, net zo veel als nu dus. dit is de uitslag van de 2013 quiz waar niks te winnen is namelijk:quote:Op maandag 6 januari 2014 23:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden er meedoen als er niets te halen viel?
Heeft ie verkeerd getanktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:03 schreef Anne het volgende:
SD heeft zijn contributie voor de ANWB er alweer doorheen gejaagd voor dit jaar.
4447 is wegenwacht in de regio <insert favoriete stad van SD, die ik voor deze keer niet bij naam zal noemen> ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat kan ook gebeuren, wie is er? Toch niet de 4447? Doe dan de groeten van 2168
Ik weet niet waar SD staat, kan natuurlijk in zijn rayon staan. Al heb ik een vermoeden van nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:08 schreef Anne het volgende:
[..]
4447 is wegenwacht in de regio <insert favoriete stad van SD, die ik voor deze keer niet bij naam zal noemen> ?
Dat laatste klopt aardigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:11 schreef Anne het volgende:
Ik weet niet eens wat ik erop moet zeggen. Dat je een geheugen van een zeef hebt ofzo.
o_O hebben de WWers hier in Friesland ook twitter, of lopen die nog wat achter op a'dam?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik weet niet waar SD staat, kan natuurlijk in zijn rayon staan. Al heb ik een vermoeden van niet
10 man de halve wegenwacht noemenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:33 schreef Anne het volgende:
Volgens mij zit de halve wegenwacht op twitter als ik de nummers en locaties zo voorbij zie komen.
De hele, sorry.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
10 man de halve wegenwacht noemen
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:22 schreef Sounddragon het volgende:
Dit was niet zo'n briljante; bekendste bouwput van de regio langs de grootste doorgaande weg in de grootste stad in de regio vlakbij het énige stadion in dat gat in de grond, en ik moest gvd 4 keer uitleggen waar ik stond, en vervolgens nog 3 keer hoe hij er kon komen
Komt 'ie aan, gaat 'ie helemaal moeilijk doen met allerlei kabels en zooi en een startknop en weet ik wat allemaal om een antieke jap te starten, mocht niet eens zelf starten, en vervolgens had 'ie alle knopjes in het dash nodig om de koplampen aan te krijgen![]()
Apart volk, die wegenwachters, maar goed, het eindresultaat was een lopende Niksan, en dat was belangrijk
Hoi!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!...
Ofzo. Iemand een idee/tip? Afrader mag ook natuurlijk! 't Is maar 'n brainfart
Je had denk ik dezelfde die ik in Landgraaf had denk ik, stond op een gewone doorgaande weg, hij reed ons drie keer voorbij, kijkend naar straatnaambordjes, zag ons niet staan zwaaien, of met alarmlichten aan op de weg stilstaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:22 schreef Sounddragon het volgende:
Dit was niet zo'n briljante; bekendste bouwput van de regio langs de grootste doorgaande weg in de grootste stad in de regio vlakbij het énige stadion in dat gat in de grond, en ik moest gvd 4 keer uitleggen waar ik stond, en vervolgens nog 3 keer hoe hij er kon komen
Komt 'ie aan, gaat 'ie helemaal moeilijk doen met allerlei kabels en zooi en een startknop en weet ik wat allemaal om een antieke jap te starten, mocht niet eens zelf starten, en vervolgens had 'ie alle knopjes in het dash nodig om de koplampen aan te krijgen![]()
Apart volk, die wegenwachters, maar goed, het eindresultaat was een lopende Niksan, en dat was belangrijk
kon die Niksan niksan doen; baas is een stomme dodo, daarom heeftie ook een ANWB-aboquote:
zou best kunnen, ik stond langs de A2, op een werkvak, vlakbij een heel bekende kruising waar 2 knotsen van torenkranen staan met 20k watt verlichting erin. Als Maastricht je regio is, zou je me toch wel moeten kunnen vinden lijkt me, ik denk dat je als geboren Texelaar me met die info nog zou moeten kunnen vindenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je had denk ik dezelfde die ik in Landgraaf had denk ik, stond op een gewone doorgaande weg, hij reed ons drie keer voorbij, kijkend naar straatnaambordjes, zag ons niet staan zwaaien, of met alarmlichten aan op de weg stilstaan
aan de hand van je summiere beschrijving weet ik het zelfs, en ik ben nog maar 1 keer op die plek geweestquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zou best kunnen, ik stond langs de A2, op een werkvak, vlakbij een heel bekende kruising waar 2 knotsen van torenkranen staan met 20k watt verlichting erin. Als Maastricht je regio is, zou je me toch wel moeten kunnen vinden lijkt me, ik denk dat je als geboren Texelaar me met die info nog zou moeten kunnen vinden
Ja, psies, en als je dus altijd in die regio zit en het is je werk om mensen te zoeken, ben je wmb niet overdreven intelligentquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aan de hand van je summiere beschrijving weet ik het zelfs, en ik ben nog maar 1 keer op die plek geweest
Waren de behulpzame collega's op ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:22 schreef Sounddragon het volgende:
Lang leve coördinatenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zou best kunnen, ik stond langs de A2, op een werkvak, vlakbij een heel bekende kruising waar 2 knotsen van torenkranen staan met 20k watt verlichting erin. Als Maastricht je regio is, zou je me toch wel moeten kunnen vinden lijkt me, ik denk dat je als geboren Texelaar me met die info nog zou moeten kunnen vinden
En er stonden ook geen toffe machientjes met accu's er in ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Al naar huis. SD is de grote werkbikkel.
24 volt vindt Nissan niet leukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
En er stonden ook geen toffe machientjes met accu's er in ?
Één draadje aansluiten i.p.v. 2quote:
dat, en dit;quote:
hebben die niet 2 12V accu's in serie staan?quote:
nee, eentje, en die kan niet eens een hele dag een lampie laten brandenquote:Op woensdag 8 januari 2014 06:55 schreef lipje het volgende:
[..]
hebben die niet 2 12V accu's in serie staan?
Goedemorgen
Nee lekker 1,5u wachten op iemand van de ANWB terwijl je anders binnen 10 min weer weg kanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:13 schreef densmee het volgende:
Of je belt gewoon de anwb, die regelen dat gewoon voor je. Is het ook niet nodig om heel je auto vol zooi te laden zoals startkabels en ander spul
26 minuten to be exact.. Niet overdrijven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee lekker 1,5u wachten op iemand van de ANWB terwijl je anders binnen 10 min weer weg kan
Da's snel... de keren dat ik heb meegemaakt (voornamelijk bij anderen, ik heb geen ANW-nee pas) was het echt langerquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
22 minuten to be exact.. Niet overdrijven.
laatste keer was het ook nog geen half uur, de keer ervoor was vorige winter, duurde ook niet overdreven lang, keer ervoor was met de motor 2 1/2 jaar geleden ofzo, viel ook wel mee.. Langste was ooit iets meer als 3 kwartier ofzo, in het westen in de maandagochtend spits op de A16 daggik, toen stond ik op de hoofdrijbaan en hij reed parallel, en toen hij ging keren kwam hij in de file terecht achter een aanrijding waarbij de weg was afgesloten, kon hij weinig aan doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Da's snel... de keren dat ik heb meegemaakt (voornamelijk bij anderen, ik heb geen ANW-nee pas) was het echt langer
Zolang er niemand naar RWS belt om het te melden gebeurt dat niet ook. Misschien is er 10 minuten daarvoor wel een wolkbreukje geweest.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:57 schreef Anne het volgende:
Ik vind het frappanter dat de snelweg (of in ieder geval dát stuk) niet gewoon afgesloten is.
Nog wel aan de prijzige kant, maar inderdaad in die richting. Maar hoe zit 't met dat soort wagens voor dagelijks gebruik? Zeg maar. Is dat echt 'te doen' qua kosten enzo?quote:
Dat is op dit moment véél te grootquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoi!
MB Sprinter of Ford Transit te groot?
Past er ook nog een brommer, of twee, in.
Zoiets, less is more:![]()
http://bigdogadventures.com/1Sprinter.htm
Een California is onderhuids gewoon een transporter. Bijv een T4 zal er genoeg te vinden zijn, ook op de sloop voor "nieuwe"onderdelen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
[...]
Nog wel aan de prijzige kant, maar inderdaad in die richting. Maar hoe zit 't met dat soort wagens voor dagelijks gebruik? Zeg maar. Is dat echt 'te doen' qua kosten enzo?
Moet sowieso nog maar 's uit gaan zoeken wat een verzekering op dat soort dingen hier doet... of het gezien wordt als een risicobak om welke reden dan ook. Focus is hier bijvoorbeeld een van de goedkoopste auto's om te verzekeren aangezien statistisch er vooral ouwelullen mee rijden. Een Volkswagen Polo is al niet meer te betalen (nou ja, naar verhouding dan..).
Echt irritant idd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:28 schreef Anne het volgende:
Zo gaat het tegenwoordig eigenlijk wel zo:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:33 schreef Anne het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dorp-op-de-bon.dhtml
Whehehe. Ik zou ook geen flitser verwachten in dat boerendorp. En zo wel, dan staat het eigenlijk van tevoren in de krant vermeld (<- geen grapje) en dat gaat altijd rond als een vuurtje.
Fristi!quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:39 schreef Anne het volgende:
PTA / Welke PTA'er woont er hier? Of wie heeft interesse?
Waarschijnlijk heeft 25% geklaagd over hard rijden in het dorp. Dan nog stupid dat meer dan 75% op de bon is geslingerdquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:33 schreef Anne het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dorp-op-de-bon.dhtml
Whehehe. Ik zou ook geen flitser verwachten in dat boerendorp. En zo wel, dan staat het eigenlijk van tevoren in de krant vermeld (<- geen grapje) en dat gaat altijd rond als een lopend vuurtje.
Niet iedereen komt in het motortopic.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:04 schreef Sounddragon het volgende:
Stond al in het motortopic, spuit 11
Boelkloedig blijven, niet remmen, beetje gas minderen en gewoon doorrijden; natte sokkies krijg je tóch
Een dorp is per defenitie kutquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:07 schreef Anne het volgende:
Ook zo'n kutdorp?
Ik heb nergens gezegd dat Vierlingsbeek een kutdorp is.
En ik denk ook niet dat er veel huisvrouwen wonen die zouden klagen.
Wat ik ervan kan uitmaken is het een euforische scheldkannonade en een backtap op de tank omdat ie overeind bleef.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:17 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Niet iedereen komt in het motortopic.
Zou alleen wel willen weten wat hij nu zei.
Weer zo'n hokjesdenker. Dat vond ik bij je huisvrouwenpost al, maar nu bevestig je het nog eens.quote:
Wij wonen allebei in een kutdorp, smee. Dat je het weet!quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Weer zo'n hokjesdenker. Dat vond ik bij je huisvrouwenpost al, maar nu bevestig je het nog eens.
ik zwaai terugquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Wij wonen allebei in een kutdorp, smee. Dat je het weet!
Ik kom over 2 weken weer voorbij geblazen trouwens. Op bezoek weer bij mijn vriendin in Bladel. Ik zal weer zwaaien.
Knap dattie rechtop blijftquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:37 schreef .Neovo. het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=771636379516436
Doet ie netjes
[foutegrap]Niets mis met kut.[/foutegrap]quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
SEX / [PTA SC #1844] Luxeproblemen
Is dat de nieuwe sc
quote:
Ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
SEX / [PTA SC #1844] Luxeproblemen
Is dat de nieuwe sc
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zijn er Honda rijders die anders doen dan?
Waarom quote je mij hierquote:
Mijn website?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:52 schreef Paladijn het volgende:
Je website linked tegenwoordig naar Appel!
En wat is er met je haar gebeurd?
Daarom keek ik.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:58 schreef PeuRac het volgende:
Die URL heb ik liever niet op FokHoe heb je dat onthouden?
![]()
Heb een prima netwerk en heb het domein alleen nog zodat niemand anders het gebruikt.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 02:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn twee schrijfprojecten van vandaag zijn ook af. Morgen weer 2!
quote:
Maar jou betalen ze er toch voor?quote:Op donderdag 9 januari 2014 02:17 schreef Alexxxxx het volgende:
alhoewel mn productie over de heel Dakar 2014 gezien niet veel minder zal zijn in woorden
Wifi via onze eigen router.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:04 schreef .Neovo. het volgende:
Waarom schakel je Wifi uit op je modem Anne?
na ruim 15 jaar vrije tijd invullen word ik er nu voor betaald jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:11 schreef Dingest het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar jou betalen ze er toch voor?![]()
Dit is gewoon invulling/verspilling van mijn vrije tijd geweest
Verslagen schrijven is ook wel minder lastig, als je personen en gebeurtenissen zelf moet gaan verzinnen ipv ze enkel te verslaan gaat het ineens een stuk meer tijd kosten
Misschien liggen dan mijn werken over 15 jaar ook wel in de schappenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
na ruim 15 jaar vrije tijd invullen word ik er nu voor betaald ja![]()
![]()
aan de andere kant, jij hoeft iet elk gerucht te triplechecken voor je er over publiceert
De bron was een twitterbericht zonder bron.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:21 schreef Sounddragon het volgende:
Ik hoor net van een collega dat, hij op 3FM hoorde dat Schumi zou zijn overleden? Iemand ergens iets gehoord/gelezen?
en daarom moet je geruchten triplechecken, voor je iemand dood verklaartquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:42 schreef Anne het volgende:
[..]
De bron was een twitterbericht zonder bron.
Nog niet overleden dus.
Zijn die dingen van Ziggo zo waardeloos dan?.quote:
OK, beter.. Zulke idioten moeten ze meteen een IP block geven op Twitterquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:42 schreef Anne het volgende:
[..]
De bron was een twitterbericht zonder bron.
Nog niet overleden dus.
De uit-knop, naast de aan-knop natuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:56 schreef 2cv het volgende:
Tof, ik mag sinds vandaag op meer dan één knopje van de CNC-freesbank drukken op m'n werk
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
De uit-knop, naast de aan-knop natuurlijk
Fuq, verkeerd geteld. Rectificatie:quote:
aanquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
[..]
Fuq, verkeerd geteld. Rectificatie:
Tof, ik mag sinds vandaag aan meer dan 7 knopjes/schakelaars/hendels van de CNC-freesbank drukken op m'n werk
quote:
- De hoofdschakelaarquote:
Meteen opslag gevraagd ook? zoveel verantwoording moet zich wel uiten in een financiële tegemoetkoming natuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:10 schreef 2cv het volgende:
Fuq, verkeerd geteld. Rectificatie:
Tof, ik mag sinds vandaag aan meer dan 7 knopjes/schakelaars/hendels van de CNC-freesbank drukken op m'n werk
Jup, 300%. En het werd nog toegewezen ookquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Meteen opslag gevraagd ook? zoveel verantwoording moet zich wel uiten in een financiële tegemoetkoming natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jup, 300%. En het werd nog toegewezen ookGood busySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |