Dat is het zekerquote:Op zondag 5 januari 2014 17:44 schreef tijdelijk_hier het volgende:
vet ding
foto's van de binnenkant?
Engelse auto en geloof het of niet zelfs ik (vrouw) stap zo over van een rechts sturende naar een linkssturende auto en hoef niet te wennen en maak geen brokkenquote:Op zondag 5 januari 2014 17:52 schreef tijdelijk_hier het volgende:
ongeluk mee gehad ofzo?
alles zit aan de verkeerde kant, moet een beste klapper zijn geweest
Met een automaat maakt het al helemaal geen reet uit.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Engelse auto en geloof het of niet zelfs ik (vrouw) stap zo over van een rechts sturende naar een linkssturende auto en hoef niet te wennen en maak geen brokken
Klopt, maar veel mensen denken dat ze het dan niet meer snappen aan de linkerkant van de auto.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:56 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Met een automaat maakt het al helemaal geen reet uit.
Mooi ding trouwens.
Klopt, toch is het simpel om te bouwen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef totalvamp het volgende:
Zonde dat het een automaat is
Meeste mensen willen toch de handbak.
Mja dan koop je het liever compleet :p neemt niet weg dat je 200% aantrekkelijker bent door deze auto.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt, toch is het simpel om te bouwen.
1000 euro onderdelen en wat handigheid.
Hahahaha ...ja hoor..met ford ka..ik trek je op de fiets er nog uit ..quote:Op zondag 5 januari 2014 18:11 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Mja dan koop je het liever compleet :p neemt niet weg dat je 200% aantrekkelijker bent door deze auto.
Ik trek meeste mensen er uit met de ford ka van vriendin.
Staat genoteerdquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:49 schreef Geralt het volgende:
WTF een vrouw met een Skyline?!![]()
Succes met de verkoop. Blijft een geweldige wagen
Prima!quote:Op zondag 5 januari 2014 20:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
O nog in de buurt ook, hmm
Ik pm je morgen nog even.
Eerst het ene dan het anderequote:Op zondag 5 januari 2014 21:42 schreef Zeetakje het volgende:
Is de Skyline al vervangen voor een andere snelle wagen, MI-etje?
Ah, heb je al iets in gedachten?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Eerst het ene dan het andere
De huidige woon-werkauto's klaag ik ook niet over.
Nissan 350zquote:
Een E46 en een Skyline?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
O nog in de buurt ook, hmm
Ik pm je morgen nog even.
Daar vergis je je nog inquote:Op zondag 5 januari 2014 20:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Hahahaha ...ja hoor..met ford ka..ik trek je op de fiets er nog uit ..
Is alleen zo kut bij de parkeergarage. Achteruit erin of je moet altijd zo'n opraap stokje van die gemeentewerkers bij je hebbenquote:Op zondag 5 januari 2014 17:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Engelse auto en geloof het of niet zelfs ik (vrouw) stap zo over van een rechts sturende naar een linkssturende auto en hoef niet te wennen en maak geen brokken
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:02 schreef JDx het volgende:
[..]
Is alleen zo kut bij de parkeergarage. Achteruit erin of je moet altijd zo'n opraap stokje van die gemeentewerkers bij je hebben
Lama...quote:Op maandag 6 januari 2014 11:11 schreef very het volgende:
Waar woont deze skyline?
Leuk ding wel, maar ik denk toch dat dit niet echt heel snel is, of wel?
1400 kg met 230 pk.
Heb je wat meer specs?
PS:
Op autoweek.nl/kentekencheck staat APK vervaldatum op 16 januari 2015
Parkeergarages zijn wel een uitdaging jaquote:Op maandag 6 januari 2014 11:02 schreef JDx het volgende:
[..]
Is alleen zo kut bij de parkeergarage. Achteruit erin of je moet altijd zo'n opraap stokje van die gemeentewerkers bij je hebben
Omgeving Oud Beijerland.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:11 schreef very het volgende:
Waar woont deze skyline?
Leuk ding wel, maar ik denk toch dat dit niet echt heel snel is, of wel?
1400 kg met 230 pk.
Heb je wat meer specs?
PS:
Op autoweek.nl/kentekencheck staat APK vervaldatum op 16 januari 2015
mocht je de antwoorden hebben, dan graag op deze vragen:quote:Op maandag 6 januari 2014 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
Omgeving Oud Beijerland.
Wat wil je weten?
Ik know, zelf een Supra gehad, en inhalen is kut, je kan niet langs diegene voor je kijken.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Parkeergarages zijn wel een uitdaging ja
agh doe toch niet zo gek..quote:Op zondag 5 januari 2014 22:54 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Daar vergis je je nog inis misschien 60pk, maar dat koekblik weegt ook niks
Wat ik uit mijn hoofd weet even snel tussen het werk doorquote:Op maandag 6 januari 2014 12:09 schreef very het volgende:
[..]
mocht je de antwoorden hebben, dan graag op deze vragen:
-gemiddeld verbruik (stad en snelweg)
-aantal overgebleven pk's
-aantal Nm's
-veel last van turbolag?
-0-100 tijd?
-topsnelheid?
-hoe schakelt de automaat? Met name bij de lagere versnellingen. Prima, geen aanmerkingen.
-een eventuele inschatting wat de prijs is om de genoemde mankementen te laten repareren.
Hebben we nooit opgevraagd, waarschijnlijk is de centrale vergrendeling zelf te repareren. Achter ruitenwisser idem mits je wat handig bent met bedrading.
-dealer onderhouden? Nee, zelf onderhouden weinig dealers die zich hieraan wagen
-hoe lang heeft ie stilgestaan? Niet, er wordt nog wel mee gereden maar niet dagelijks en hij staat in garage.
-opmerkingen voor de volgende apk? Geen enkele
-eventuele testrit mogelijk? Uiteraard
That's it for now
De automaat voelt helemaal niet nerveus aan op lage snelheden?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat ik uit mijn hoofd weet even snel tussen het werk door
1 op 8 of 1 op 9.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef very het volgende:
[..]
De automaat voelt helemaal niet nerveus aan op lage snelheden?
En de andere vragen, met name die van het verbruik zie ik nog graag beantwoord. Maar voorzichtige interesse is er wel
De turbolag vraag ook?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
1 op 8 of 1 op 9.
Hij voelt niet nerveus aan nee.
Maximaal ermee gereden 240, harder niet geprobeerd.
Andere antwoordne moet ik je schuldig blijven.
Daar is het antwoord nee op. Niet merkbaar.quote:
Het is een skyline 1994 R33 GTS25t als ik me niet vergis?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daar is het antwoord nee op. Niet merkbaar.
Correctquote:Op maandag 6 januari 2014 14:13 schreef very het volgende:
[..]
Het is een skyline 1994 R33 GTS25t als ik me niet vergis?
Niet op lage toeren? Mijn Delta Turbo had er wel behoorlijk last van; die reed het liefst zo rond de 3500rpm om vlot te accelereren. Als ik daaronder zat kon ik gas geven wat ik wilde maar dan gebeurde er bar weinig tot dat de turbo erin kwamquote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daar is het antwoord nee op. Niet merkbaar.
Als 't geen automaatje was had ik hem wel willen hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
twee kijkerts!
Iemand anders nog serieuze interesse? Proefrit maken mag altijd
Hebben nogal liefstquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:50 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Als 't geen automaatje was had ik hem wel willen hebben
Ja kopen natuurlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hebben nogal liefst
Och dat kun je vrij simpel ombouwen en gezien de prijs-kwaliteitverhouding val je daar niet eens een breuk aan.
dat vrij simpel ombouwen valt tegen. er hangt een loodzwaar blok in die wagen. en om de bak te wisselen is het makkelijker/beter om het blok er uit te lepelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hebben nogal liefst
Och dat kun je vrij simpel ombouwen en gezien de prijs-kwaliteitverhouding val je daar niet eens een breuk aan.
Maar een S2000 is mooier én cabrioquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:46 schreef the85mc het volgende:
Mooi apparaat MItje! Nooit geweten dat je dat had..
Persoonlijk zou ik na deze eerder voor een 350Z gaan, een S2000 heeft totaal andere rijeigenschappen (vooral koppel) dan zo'n turboblok als dit..
Succes met de verkoop!
Ja klopt, het motorblok van S2000 is natuurlijk wel echt mooi, zeker voor die tijd met 120pk/l. Maar ik denk dat het nogal een stap achteruit is qua koppel van 2.5 turbo naar 2.0NA. En dat je dan de hele tijd denkt: wanneer komt dat koppel... Ik merk het al als ik vanuit mijn slome diesel in een benzine auto ga rijden dat ik trekkracht mis.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:49 schreef very het volgende:
[..]
Maar een S2000 is mooier en cabrio
En een cabrio 350z is poep
Een S2000 kan je gigantisch ver doortrekken, tot 8500 toeren, die 350Z houdt op bij 6000. Beide zijn ze snel 6,2 tegen 5,9 seconden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:53 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja klopt, het motorblok van S2000 is natuurlijk wel echt mooi, zeker voor die tijd met 120pk/l. Maar ik denk dat het nogal een stap achteruit is qua koppel van 2.5 turbo naar 2.0NA. En dat je dan de hele tijd denkt: wanneer komt dat koppel... Ik merk het al als ik vanuit mijn slome diesel in een benzine auto ga rijden dat ik trekkracht mis.
Maar ik moet zeggen, het motorblok van een 350Z klinkt wel érg lekker. Maar ik zal verder niet offtopic gaan
Ja, het punt is het automaat zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef very het volgende:
Bizar dat je moeite hebt met het wegdoen van deze bak. Staat ie ook op andere sites?
Tja...waarom is dat dan ook?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja, het punt is het automaat zijn.
Dan vind ik dat dan weer wel te weinigquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:33 schreef JDx het volgende:
En als iemand nou zegt 1500 euro, zaterdag ophalen?
Ok dan gaat het over, collega zag er wel een leuk hobby projectje in.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan vind ik dat dan weer wel te weinig
Dat snap ik maar van 2950 (oorspronkelijke vraagprijs) naar 1500 is wel fiks dalen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:36 schreef JDx het volgende:
[..]
Ok dan gaat het over, collega zag er wel een leuk hobby projectje in.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:02 schreef JDx het volgende:
Ja, mijn huis was 3 jaar geleden ook 35.000 euro duurder
Maar goed, ik snap het wel.
Automaten gaan zo snel achteruit in prijs, niemand die een skyline zoekt wil een automaatquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat snap ik maar van 2950 (oorspronkelijke vraagprijs) naar 1500 is wel fiks dalen.
3 jaar terug is er 5500 voor betaald.
Hoe kom je daar aan? Die modellen hebben 96, 140, 184 of 221kW.quote:Vermogen: 169 kW (230 pk)
Zondag ben ik niet thuis helaas.quote:
Zal de papieren er eens op naslaanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan? Die modellen hebben 96, 140, 184 of 221kW.
De vaste lasten worden wat teveel van het goede door het gewicht en nadeel van rechts stuur.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zondag ben ik niet thuis helaas.
Wel vandaag (zaterdag) en de rest van volgende week.
Rechts stuur merk je niks van tenzij je van plan was dagelijks een parkeergarage in te rijdenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
De vaste lasten worden wat teveel van het goede door het gewicht en nadeel van rechts stuur.
1600 Euro blijft staan maar hoger ga ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |