abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 16:45:58 #276
249559 crew  Lavenderr
pi_135608113
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Laten we het in het andere topic voortzetten, modje. ;)
Nee, ik reageer hier op een post van iemand. Heeft geen zin om in een ander topic op een post van hier te reageren.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:04:01 #277
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_135608776
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vredesmissies vergeten?
Vredesmissies met wapens in de hand?

Dat is hetzelfde als iemand met een mes voor iemand staan en zeggen dat je geen problemen wilt....
Feyenoord!
pi_135609487
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:04 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Vredesmissies met wapens in de hand?
Ja, ter bescherming van idioten die hulpgoederentransporten overvallen dan wel anderszins jou in je vredesmissie hinderen.

quote:
Dat is hetzelfde als iemand met een mes voor iemand staan en zeggen dat je geen problemen wilt....
Nee, dat is niet hetzelfde.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_135623358
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, en zeker niet in ons systeem; wij kiezen slechts het parlement, niet de machthebbers. En van veel parlementaire verantwoordelijkheid is ook geen sprake. Je kan bovendien parlementsleden niet wegstemmen. Als je ze eenmaal gekozen hebt, heb je geen enkele controle over wat ze met jouw mandaat doen. 0.
Dat is een gevolg van de schaapachtigheid van het volk. Het volk kiest wel degelijk de machthebbers. Dat dingen die jij persoonlijk tot 'slecht' classificeert alsnog gedaan worden wordt alleen maar mogelijk gemaakt omdat de meerderheid van het volk daar blijkbaar niet genoeg problemen mee heeft. Ze blijven gewoon werken, ze gaan niet de straat op en de mensen die de beslissingen maken blijven de beslissingen maken.

Het is een andere mate van beslissingen maken dan daadwerkelijk de knop indrukken om de raketten los te laten maar het verhaal is hetzelfde. Of wil jij beweren dat degene die (om even een makkelijk voorbeeld erbij te betrekken) de vernietigingskampen beheerde op orders ook geen blaam betreft?
quote:
Juist. En die mensen wil jij verantwoordelijk houden voor de oorlogen? Die waren immers niet gestart zonder het volk?
Als het volk massaal in opstand was gekomen en zoals gezegd het werk had neergelegd was er geen oorlog geweest, nee. Het tegendeel is echter waar, het draagvlak voor die oorlog was er wel degelijk.

quote:
Misschien wilde men zijn leven niet riskeren? Niet heel vreemd, toch?
Zeker niet. Maar blijkbaar interesseerde ze het dus niet dermate veel of er wel of geen oorlog kwam. Ze wilde tonen dat ze tegen waren maar ze waren niet bereid om er dingen voor op te offeren. Net als dat jij iedereen wilt laten weten dat je tegen de oorlog bent maar niet daadwerkelijk iets ervoor wilt doen.

quote:
Grappig, want Obama is net zo'n boef als Bush. En op financieel vlak nog erger; meer schuld opgebouwd dan alle andere presidenten voor hem.
Niet relevant.
quote:
Je hebt toch niet de illusie dat het veel uitmaakt wie daar in het Witte Huis zit? Of denk jij dat de VSAMerikaanse president de werkelijke machthebber van het land is?
De machthebbers zijn zoals eerder gezegd de mensen die het volk de macht láten hebben.

quote:
Volgens jouw redenering, als ik op zeg de VVD stem en die komt in de regering en die sluit compromissen en die doet dingen waar ik niet voor gestemd heb, dan moet ik de straat op en gaan protesteren en als ik dat niet doe, is het VVD-beleid MIJN schuld.
Mede-schuld ja. Je hebt immers op een partij gestemd in de overtuiging dat er geen compromissen begaan moeten worden. In een democratie is dat simpelweg onrealistisch. Of je dient te stemmen op een partij die niet aan compromissen doet, met het risico dat ze weinig klaar kunnen spelen.

Als je echt de verantwoordelijkheid durft te nemen, wat ik niet verwacht, dan moet je zelf de politiek ingaan.
quote:
Welnee man! Hoe kom je daar toch bij?
Logica. Oorzaak en gevolg. Al dat soort zaken. Hoe kom jij erbij dat het niet zo is?

quote:
Ok, dus eigenlijk is de regering vogelvrij te doen wat ze wil. Als het volk niet in massale opstand komt, is het blijkbaar "gewenst" door dat volk? Anders waren ze wel in opstand gekomen!1!1!!!!
Het laat het volk in zekere zin min of meer koud ja. Ze willen klagen, maar ze willen niet ervoor bloeden. Ze vinden dat het anders moet, maar ze willen niets doen om het te veranderen. Totdat er iets gebeurt waardoor men denkt "wacht eens even, zo kan het niet langer" en ze handelen daarnaar zal er niet veel veranderen.

quote:
Ik neem mijn verantwoordelijkheid waar ik die heb. Hier is die 0. Net als de jouwe, trouwens.
En wat heb jij zoal gedaan om de oorlog tegen te gaan?

quote:
Dus aangezien we dat van jou niet gezien hebben, kan ik concluderen dat je het overal mee eens bent?
:)
Conscience do cost.
pi_135704818
Was toch al lang bekend? :P
pi_135704982
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:35 schreef El_Matador het volgende:
En op financieel vlak nog erger; meer schuld opgebouwd dan alle andere presidenten voor hem.
Dat is nog steeds niet waar.

pi_135705932
Gelukkig is iedereen op BNW er altijd als de kippen bij om aan te geven dat de president eigenlijk nauwelijks macht heeft. Dus kan je eventuele financiële hiccups ook niet toewijzen op die ene persoon.
Conscience do cost.
  maandag 20 januari 2014 @ 09:16:37 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135708891
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 00:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat is nog steeds niet waar.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gek trouwens dat Ondanks de vietnam oorlog en space race een redelijke positieve invloed had op de exonomie. :{

BTW Ems. je weet toch dat de president geen fuck te zeggen heeft en dat het gewoon een puppet is, en bestuurd word door... eh .................

1. reptilians
2. Illuminatie
3. machtige banken
4. machtige bedrijven
5. aliens
6. iedereen hier boven.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_135709589
quote:
Operation Northwoods.

Nep terrorist aanvallen.
Nep vluchten.
Nep slachtoffer lijsten.
Nep begravenissen.

Zou me niet verbazen als er waren ook nep nieuws berichten en nep tranenterkkende verhalaaltjes van nep nabestanden geliefden.Misschien ook vreselijk trieste advertenties in de kranten die vraagt aan geld.
Misschien had ook Hollywood 'n rol in t hele mik-mak.

Allemaal 40 jaar voor 911.

En alle documentatie vrijgelaten 'n paar maanden voor September 11,2001.
Grappig.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 20 januari 2014 @ 10:14:13 #285
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135710020
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Operation Northwoods.

Nep terrorist aanvallen.
Nep vluchten.
Nep slachtoffer lijsten.
Nep begravenissen.

Zou me niet verbazen als er waren ook nep nieuws berichten en nep tranenterkkende verhalaaltjes van nep nabestanden geliefden.Misschien ook vreselijk trieste advertenties in de kranten die vraagt aan geld.
Misschien had ook Hollywood 'n rol in t hele mik-mak.

Allemaal 40 jaar voor 911.

En alle documentatie vrijgelaten 'n paar maanden voor September 11,2001.
Grappig.
Hoezo is dat laatste nou weer zo grappig?

Het zou veel verrassender zijn geweest als het allemaal op dezelfde dag was gebeurt.
Een coverup vrijgeven op een zeer belangrijke dag in de recente geschiedenis, de grote gebeurtenis overschaduwt dan het vrijgeven van die documenten.
pi_135711752
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hoezo is dat laatste nou weer zo grappig?

Het zou veel verrassender zijn geweest als het allemaal op dezelfde dag was gebeurt.
Een coverup vrijgeven op een zeer belangrijke dag in de recente geschiedenis, de grote gebeurtenis overschaduwt dan het vrijgeven van die documenten.
Maakt niet uit wannner die documentatie was gepubliceerd....er waren toch niet zo veel mensen die hadden t gelezen....of ooit van gehoord toen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_135711868
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

OK, concreet:

9/11 was:
- een terroristische aanslag door Al Qaeda die volkomen als een verrassing kwam
- een door de VS zelf opgezette "aanslag"

Welke van de 2 is het?
2 - maar t was 'n nep aanslag.
pi_135712034
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

Optie 3 naar mijn mening, een terroristische aanslag,
Of deze door Al Qaeda uitgevoerd is weet ik niet, ik twijfel namelijk over de grote en de invloed van deze organisatie. ;)
Je gelooft t OCT helemaal dus.
  maandag 20 januari 2014 @ 11:32:05 #289
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135712164
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je gelooft t OCT helemaal dus.
nee dat maak jij er van.
  maandag 20 januari 2014 @ 11:32:49 #290
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135712195
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maakt niet uit wannner die documentatie was gepubliceerd....er waren toch niet zo veel mensen die hadden t gelezen....of ooit van gehoord toen.
Toen was internet ook niet het medium van nu, het zal toen vast wel in een nieuws bericht of krant naar voren zijn gekomen.
pi_135712716
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Toen was internet ook niet het medium van nu, het zal toen vast wel in een nieuws bericht of krant naar voren zijn gekomen.
Misschien maar niet erg veel mensen wisten wat over.
pi_135712834
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

nee dat maak jij er van.
Oh? Wat heb je je twijfels over t OCT dan?
Ik dacht dat je elke OCT gelooft.
  maandag 20 januari 2014 @ 11:55:56 #293
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135712946
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien maar niet erg veel mensen wisten niet wat over.
Nee inderdaad, maar dat komt omdat niet iedereen zich er in verdiept heeft.
Maar dan nog er zijn wel meer dingen naar buiten gebracht wat vlak voor of na een grote gebeurtenis naar buiten kwam. zoals documenten over project bluebook ten tijde van de golf oorlog.

de bekende Zapruderfilm die uitkwam rond de tijd dat de vs weg vluchte uit Saigon en er bekend werd wat de rode khmer had uitgevreten in cambodja.
zo kan ik wel meer dingen vinden wat in jou ogen niet berust op lauter toeval.
  maandag 20 januari 2014 @ 11:57:38 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135713001
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh? Wat heb je je twijfels over t OCT dan?
Ik dacht dat je elke OCT gelooft.
Dat krijg je als je niks van mijn berichtjes leest.
dus, niet denken maar LEZEN ;)

[ Bericht 15% gewijzigd door theguyver op 20-01-2014 12:03:18 ]
  maandag 20 januari 2014 @ 12:08:43 #295
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_135713299
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 01:05 schreef ems. het volgende:
Gelukkig is iedereen op BNW er altijd als de kippen bij om aan te geven dat de president eigenlijk nauwelijks macht heeft. Dus kan je eventuele financiële hiccups ook niet toewijzen op die ene persoon.
Wel apart om totaal failliet, eventuele financiele hiccups te noemen. Maar wat betreft die macht heb je gelijk. Neemt niet weg dat hij wel gewoon verantwoordelijk is ervoor.
Feyenoord!
  maandag 20 januari 2014 @ 12:10:05 #296
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_135713330
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ga je dus weer geen antwoord geven op een vraag. Daar heb je wel een handje van...
Feyenoord!
pi_135713453
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee inderdaad, maar dat komt omdat niet iedereen zich er in verdiept heeft.
.
Nee - twas gewoon niet erg veel gepubliceerd.
  maandag 20 januari 2014 @ 12:15:21 #298
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135713462
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:10 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ga je dus weer geen antwoord geven op een vraag. Daar heb je wel een handje van...
Ik geef hem geloof ik een duidelijke antwoord op zijn vraag.
En geeft ook maar weer dat jij ook niet leest wat al eerder gepost is.

Mja ik zal het even herhalen wat ik al meerdere keren gepost heb.
Er zijn 2 of misschien meerdere kanten aan 1 verhaal en vaak moet je alle kanten aanhoren wat het daadwerkelijke verhaal is.
pi_135713500
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik heb niet eens wat gelezen van jou dat je twijfels heb over wat dan ook.
Je bent altijd eens met wat is gezegd in t OCT.
  maandag 20 januari 2014 @ 12:18:11 #300
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135713530
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee - twas gewoon niet erg veel gepubliceerd.
Jou boeit het, maar niet iedereen boeit het.

het word vaak op de volgende manier gemeld in een krant.

Voorpagina nieuws fabriek ontploft 50 doden
Pagina 10 gebeurtenis van 50 jaar geleden klopt geen hout van klein stukje.

Voor jou en mij is het wel belangrijk nieuw anderen boeit het niet veel.
Maar het voorpagina nieuws wel.

snappie :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')