Nee, ik reageer hier op een post van iemand. Heeft geen zin om in een ander topic op een post van hier te reageren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Laten we het in het andere topic voortzetten, modje.
Vredesmissies met wapens in de hand?quote:
Ja, ter bescherming van idioten die hulpgoederentransporten overvallen dan wel anderszins jou in je vredesmissie hinderen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:04 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Vredesmissies met wapens in de hand?
Nee, dat is niet hetzelfde.quote:Dat is hetzelfde als iemand met een mes voor iemand staan en zeggen dat je geen problemen wilt....
Dat is een gevolg van de schaapachtigheid van het volk. Het volk kiest wel degelijk de machthebbers. Dat dingen die jij persoonlijk tot 'slecht' classificeert alsnog gedaan worden wordt alleen maar mogelijk gemaakt omdat de meerderheid van het volk daar blijkbaar niet genoeg problemen mee heeft. Ze blijven gewoon werken, ze gaan niet de straat op en de mensen die de beslissingen maken blijven de beslissingen maken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, en zeker niet in ons systeem; wij kiezen slechts het parlement, niet de machthebbers. En van veel parlementaire verantwoordelijkheid is ook geen sprake. Je kan bovendien parlementsleden niet wegstemmen. Als je ze eenmaal gekozen hebt, heb je geen enkele controle over wat ze met jouw mandaat doen. 0.
Als het volk massaal in opstand was gekomen en zoals gezegd het werk had neergelegd was er geen oorlog geweest, nee. Het tegendeel is echter waar, het draagvlak voor die oorlog was er wel degelijk.quote:Juist. En die mensen wil jij verantwoordelijk houden voor de oorlogen? Die waren immers niet gestart zonder het volk?
Zeker niet. Maar blijkbaar interesseerde ze het dus niet dermate veel of er wel of geen oorlog kwam. Ze wilde tonen dat ze tegen waren maar ze waren niet bereid om er dingen voor op te offeren. Net als dat jij iedereen wilt laten weten dat je tegen de oorlog bent maar niet daadwerkelijk iets ervoor wilt doen.quote:Misschien wilde men zijn leven niet riskeren? Niet heel vreemd, toch?
Niet relevant.quote:Grappig, want Obama is net zo'n boef als Bush. En op financieel vlak nog erger; meer schuld opgebouwd dan alle andere presidenten voor hem.
De machthebbers zijn zoals eerder gezegd de mensen die het volk de macht láten hebben.quote:Je hebt toch niet de illusie dat het veel uitmaakt wie daar in het Witte Huis zit? Of denk jij dat de VSAMerikaanse president de werkelijke machthebber van het land is?
Mede-schuld ja. Je hebt immers op een partij gestemd in de overtuiging dat er geen compromissen begaan moeten worden. In een democratie is dat simpelweg onrealistisch. Of je dient te stemmen op een partij die niet aan compromissen doet, met het risico dat ze weinig klaar kunnen spelen.quote:Volgens jouw redenering, als ik op zeg de VVD stem en die komt in de regering en die sluit compromissen en die doet dingen waar ik niet voor gestemd heb, dan moet ik de straat op en gaan protesteren en als ik dat niet doe, is het VVD-beleid MIJN schuld.
Logica. Oorzaak en gevolg. Al dat soort zaken. Hoe kom jij erbij dat het niet zo is?quote:Welnee man! Hoe kom je daar toch bij?
Het laat het volk in zekere zin min of meer koud ja. Ze willen klagen, maar ze willen niet ervoor bloeden. Ze vinden dat het anders moet, maar ze willen niets doen om het te veranderen. Totdat er iets gebeurt waardoor men denkt "wacht eens even, zo kan het niet langer" en ze handelen daarnaar zal er niet veel veranderen.quote:Ok, dus eigenlijk is de regering vogelvrij te doen wat ze wil. Als het volk niet in massale opstand komt, is het blijkbaar "gewenst" door dat volk? Anders waren ze wel in opstand gekomen!1!1!!!!
En wat heb jij zoal gedaan om de oorlog tegen te gaan?quote:Ik neem mijn verantwoordelijkheid waar ik die heb. Hier is die 0. Net als de jouwe, trouwens.
quote:Dus aangezien we dat van jou niet gezien hebben, kan ik concluderen dat je het overal mee eens bent?
Dat is nog steeds niet waar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:35 schreef El_Matador het volgende:
En op financieel vlak nog erger; meer schuld opgebouwd dan alle andere presidenten voor hem.
Gek trouwens dat Ondanks de vietnam oorlog en space race een redelijke positieve invloed had op de exonomie.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet waar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Operation Northwoods.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze sowieso:
BNW / Operation Northwoods - Echt False flag plan door de overheid
Hoezo is dat laatste nou weer zo grappig?quote:Op maandag 20 januari 2014 09:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Operation Northwoods.
Nep terrorist aanvallen.
Nep vluchten.
Nep slachtoffer lijsten.
Nep begravenissen.
Zou me niet verbazen als er waren ook nep nieuws berichten en nep tranenterkkende verhalaaltjes van nep nabestanden geliefden.Misschien ook vreselijk trieste advertenties in de kranten die vraagt aan geld.
Misschien had ook Hollywood 'n rol in t hele mik-mak.
Allemaal 40 jaar voor 911.
En alle documentatie vrijgelaten 'n paar maanden voor September 11,2001.
Grappig.
Maakt niet uit wannner die documentatie was gepubliceerd....er waren toch niet zo veel mensen die hadden t gelezen....of ooit van gehoord toen.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoezo is dat laatste nou weer zo grappig?
Het zou veel verrassender zijn geweest als het allemaal op dezelfde dag was gebeurt.
Een coverup vrijgeven op een zeer belangrijke dag in de recente geschiedenis, de grote gebeurtenis overschaduwt dan het vrijgeven van die documenten.
2 - maar t was 'n nep aanslag.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
OK, concreet:
9/11 was:
- een terroristische aanslag door Al Qaeda die volkomen als een verrassing kwam
- een door de VS zelf opgezette "aanslag"
Welke van de 2 is het?
Je gelooft t OCT helemaal dus.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Optie 3 naar mijn mening, een terroristische aanslag,
Of deze door Al Qaeda uitgevoerd is weet ik niet, ik twijfel namelijk over de grote en de invloed van deze organisatie.
Toen was internet ook niet het medium van nu, het zal toen vast wel in een nieuws bericht of krant naar voren zijn gekomen.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maakt niet uit wannner die documentatie was gepubliceerd....er waren toch niet zo veel mensen die hadden t gelezen....of ooit van gehoord toen.
Misschien maar niet erg veel mensen wisten wat over.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Toen was internet ook niet het medium van nu, het zal toen vast wel in een nieuws bericht of krant naar voren zijn gekomen.
Oh? Wat heb je je twijfels over t OCT dan?quote:
Nee inderdaad, maar dat komt omdat niet iedereen zich er in verdiept heeft.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien maar niet erg veel mensen wisten niet wat over.
Dat krijg je als je niks van mijn berichtjes leest.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh? Wat heb je je twijfels over t OCT dan?
Ik dacht dat je elke OCT gelooft.
Wel apart om totaal failliet, eventuele financiele hiccups te noemen. Maar wat betreft die macht heb je gelijk. Neemt niet weg dat hij wel gewoon verantwoordelijk is ervoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:05 schreef ems. het volgende:
Gelukkig is iedereen op BNW er altijd als de kippen bij om aan te geven dat de president eigenlijk nauwelijks macht heeft. Dus kan je eventuele financiële hiccups ook niet toewijzen op die ene persoon.
Ga je dus weer geen antwoord geven op een vraag. Daar heb je wel een handje van...quote:Op maandag 20 januari 2014 11:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niks van mijn berichtjes leest.
dus, niet denken maar LEZEN![]()
Nee - twas gewoon niet erg veel gepubliceerd.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar dat komt omdat niet iedereen zich er in verdiept heeft.
.
Ik geef hem geloof ik een duidelijke antwoord op zijn vraag.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:10 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ga je dus weer geen antwoord geven op een vraag. Daar heb je wel een handje van...
Ik heb niet eens wat gelezen van jou dat je twijfels heb over wat dan ook.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niks van mijn berichtjes leest.
dus, niet denken maar LEZEN![]()
Jou boeit het, maar niet iedereen boeit het.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee - twas gewoon niet erg veel gepubliceerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |