Ah, zo. Ik ken in die categorie alleen 42.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeGrapjas
dezehttp://www.bol.com/nl/p/h(...)en/1001004000009437/
The answer to life, the universe and everythingquote:Op zondag 5 januari 2014 00:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik ken in die categorie alleen 42.
quote:
TR afgevinkt.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
The answer to life, the universe and everything
quote:
Hebben jullie niks te doen ofzoquote:
Jawel. Ik ben druk bezig met tandenpoetsenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie niks te doen ofzo
Jij mag dat.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Fopje, mag ik schaamteloos adverteren voor de ONZ-verkiezingen?
Wil ik dit weten?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben druk bezig met tandenpoetsen
Ohquote:
quote:
Spanenndquote:Op zondag 5 januari 2014 00:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben druk bezig met tandenpoetsen
TOch goed om te weten dat de FOK! mods doen aan persoonlijke hygiënequote:
Dat is de enige manier om ooit aan jou te zitten. Duhquote:
Ik heb niks veranderd eigenlijkquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is de enige manier om ooit aan jou te zitten. Duh
[..]
[..]
Eigenlijk wel ja, laten we het gaan verspreiden als een nieuw geloofquote:
quote:
Door te typen.quote:
Je hebt 125 keer een tekst ingevoerd en op Invoeren gekliktquote:
quote:
Ik was eerst.quote:
Het weer is juist erg lastig te voorspellenquote:
quote:
quote:
....quote:Op zondag 5 januari 2014 00:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het weer is juist erg lastig te voorspellen
Komt door de afstand. Ik woon verder van het datacenter dus mijn pingtijd is hogerquote:
Ik ben gewoon snel.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Komt door de afstand. Ik woon verder van het datacenter dus mijn pingtijd is hoger![]()
https://www.thuisserver.n(...)4&user_name_id=d4v1d
quote:
quote:
quote:
Ze moeten een smiley maken met jazz handsquote:
Wat een baasquote:Op zondag 5 januari 2014 00:45 schreef d4v1d het volgende:
Mijn kat loopt mn kamer binnen, ik kijk hem aan, en hij draait zich om en loopt weg.
Wat een teringlijer.
Die kat die heeft dingen gezien. Onvoorstelbare dingenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:45 schreef d4v1d het volgende:
Mijn kat loopt mn kamer binnen, ik kijk hem aan, en hij draait zich om en loopt weg.
Wat een teringlijer.
Zou ik ook doen jaquote:Op zondag 5 januari 2014 00:45 schreef d4v1d het volgende:
Wat een teringlijer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Koop een poes dan!quote:Op zondag 5 januari 2014 00:45 schreef d4v1d het volgende:
Wat een teringlijer.
When you see it you'll shit bricks.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:45 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Die kat die heeft dingen gezien. Onvoorstelbare dingen
Gewoon random wat aanklikken.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:45 schreef essnhills het volgende:
Ik wil dat boek bestlelenMaar hij is maar 12,95 dus ik moet nog even bedenken of ik nog wat nodig heb
quote:
Jijquote:
Neequote:
Schoenen?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeIk moet gewoon nog wat nodig hebben
![]()
Gaat 'ie weer hoorquote:
Waarvan? Zie je wel, je kat liep niet zomaar weg, je was iets aan het doenquote:
quote:
Nee, ik heb juist een schoenenkast nodig weet je nogquote:
Klopt. Die moet echter wel van inhoud worden voorzienquote:Op zondag 5 januari 2014 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik heb juist een schoenenkast nodig weet je nog
Schoenenkast > boekquote:Op zondag 5 januari 2014 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik heb juist een schoenenkast nodig weet je nog
Dat is waar. DUs als ik die kast heb m oet ik gelijk op vakantie eigenlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 00:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Die moet echter wel van inhoud worden voorzien
Ik was onderdelen voor mn pc aan het bestellenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarvan? Zie je wel, je kat liep niet zomaar weg, je was iets aan het doen
Goed gezien. Dat aws ook een beetje het probleem vandaag. Een pakket van 21kg en 1,35m lang nam lastig mee op de fietsquote:
jaja.. En ondertussen..quote:Op zondag 5 januari 2014 00:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik was onderdelen voor mn pc aan het bestellen
Ja vast, we weten allemaal wat je aan het doen wasquote:Op zondag 5 januari 2014 00:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
was toch bus?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed gezien. Dat aws ook een beetje het probleem vandaag. Een pakket van 21kg en 1,35m lang nam lastig mee op de fiets
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:50 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ja vast, we weten allemaal wat je aan het doen was [ afbeelding ]
Dat zeg ik ook altijd als mijn vrouw ineens de kamer binnen komt stormen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dat was voor morgen een mogelijkheid. Vandaag was ik er op de fietsquote:
Nice, welke?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ha! Zie je welquote:
Naar Italië?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is waar. DUs als ik die kast heb m oet ik gelijk op vakantie eigenlijk
Heb je eindelijk die kast krijg je elke avond ditquote:Op zondag 5 januari 2014 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is waar. DUs als ik die kast heb m oet ik gelijk op vakantie eigenlijk
Een nieuw klokkensp.. eh, iets om de kloksnelheid te verhogen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een nieuw klokkensp.. eh, iets om de kloksnelheid te verhogen?Haha ik snap wat je bedoeld. Maar je weet niks van PC'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
[..]
Een nieuw klokkensp.. eh, iets om de kloksnelheid te verhogen?Voltmod?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook niet de grapquote:Op zondag 5 januari 2014 00:53 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Haha ik snap wat je bedoeld. Maar je weet niks van PC's
Wat? Voldemort?quote:
[..]
Een nieuw klokkensp.. eh, iets om de kloksnelheid te verhogen?Gewoon een klok in je computer gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn niet alleen onderdelen, dat is een complete PC.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan bestel je voor 794 euro en verrekenen die flikkers alsnog verzendkosten
Dat geheugen en die proc heb ik ookquote:Op zondag 5 januari 2014 00:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Behalve de videokaart danquote:Op zondag 5 januari 2014 00:54 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Dat zijn niet alleen onderdelen, dat is een complete PC.
Zo, klaarquote:Op zondag 5 januari 2014 00:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gewoon een klok in je computer gooien.
Dan is de PC nog steeds compleet. Een videokaart is optioneel.quote:
Nice.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
280x of 290x. Maar die is niet leverbaar momenteel, dus ik gebruik even tijdelijk mn oude grakaquote:Op zondag 5 januari 2014 00:55 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Dan is de PC nog steeds compleet. Een videokaart is optioneel.![]()
Welke GPU ga je nemen?
Ah, verhelderendquote:
Ik heb de 400R. zeer content mee en een mooie kastquote:Op zondag 5 januari 2014 00:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nice.
Maar waarom zo duur? Mijn 300R was ¤50 of zo.
Ergens anders bestellen? Of laat je hem assembleren?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
280x of 290x. Maar die is niet leverbaar momenteel, dus ik gebruik even tijdelijk mn oude graka
Ja dat zou ik ook doen als ik die kat wasquote:Op zondag 5 januari 2014 00:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet je meteen waarom die kat em smeerde.
Ja, je moeder.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ksst, dat ligt aan de brakke programmeurs daar, niet aan mijn pc.
Dat ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:57 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik heb de 400R. zeer content mee en een mooie kast
Corsair
GTA draait hier zonder problemenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Is echt zo, zoek maar op. Zelfde met die kutport van GTA.
Nee.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Is echt zo, zoek maar op. Zelfde met die kutport van GTA.
Is volgens de pricewatch nergens beschikbaarquote:Op zondag 5 januari 2014 00:57 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ergens anders bestellen? Of laat je hem assembleren?
Nee.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dan moet je het maar van me aannemen.
4 iddquote:
Sorry.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waar is je vertrouwen gebleven?
Ik dacht dat wntblobijwt.
ICEnhancer moet ik ook eens mee bezig. Ben alleen bang dat ik m'n spel weer verneuk.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:01 schreef bondage het volgende:
[..]
4 idd![]()
Heb ook ICENhancer geïnstalleerd en alle settings op max. Ziet er allemaal erg realistisch uit.
quote:
GTA 5, pc, wat doe je.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:02 schreef BBQSausage het volgende:
Ik denk dat ik GTA5 op de pc nog wel leuk zou vinden. Maar dat zal dan vast ook maar een maandje zijn ofzo.
Doei.quote:
Ik ben er ook lang mee bezig geweest. Had toen maar een backup van het spel gemaakt en kon die, indien ik de boel had gesloopt, makkelijk terugzetten. Herinstalleren duurt zo lang.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ICEnhancer moet ik ook eens mee bezig. Ben alleen bang dat ik m'n spel weer verneuk.
Welke GPU heb je dan?
Later.quote:
Emasculator?quote:
Ik heb een goede internetverbinding en het gaat via Steam, dus dat valt nog wel mee.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben er ook lang mee bezig geweest. Had toen maar een backup van het spel gemaakt en kon die, indien ik de boel had gesloopt, makkelijk terugzetten. Herinstalleren duurt zo lang.
GPU is een GTX660 van MSI
Good Storyline and even better Graphicsquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:06 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Good Storyline and even better Graphics
In maart toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
PC master race enalles.
Maar hij is nog niet eens aangekondigd.
Wel teleurstellend hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hier kan ik dus ook niks mee.En dan noemen mensen mij nepnerd.
quote:
quote:
Hallonquote:
Ik lik ze meestal niet, maar eet ze gewoon opquote:
Volgens medewerkers van Amazon, die blijkbaar ook zeiden dat hij op 24 december zou worden aangekondigd.quote:
Ik heb hem geïnstalleerd vanaf DVD. Ff kopie van de map maken gaat echter sneller dan volledig opnieuw installeren vanaf de schijf. Ik heb verder geen officiële uitbreidingen geïnstalleerd. Die GPU is idd niet veel anders.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb een goede internetverbinding en het gaat via Steam, dus dat valt nog wel mee.
Ik heb een GTX760, die is niet heel anders. Hij doet ook minder raar in EFLC dan in de gewone GTA.
Ohquote:Op zondag 5 januari 2014 01:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volgens medewerkers van Amazon, die blijkbaar ook zeiden dat hij op 24 december zou worden aangekondigd.
Ah, ja. Via een DVD gaat dat inderdaad niet echt snel.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb hem geïnstalleerd vanaf DVD. Ff kopie van de map maken gaat echter sneller dan volledig opnieuw installeren vanaf de schijf. Ik heb verder geen officiële uitbreidingen geïnstalleerd. Die GPU is idd niet veel anders.
Nope, geen trainers.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, ja. Via een DVD gaat dat inderdaad niet echt snel.
Heb je trouwens ook de Simple Trainer geïnstalleerd?
Slaapsequote:
Pi heeft natuurlijk ook een oneindig aantal decimalenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Pi is oneindig vier sigma en daar houdt het op.
Jaquote:Op zondag 5 januari 2014 01:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wel knap dat de Grieken dat gewoon konden voorspellen.
Simple Trainer is best wel geniaal. Bodyguards spawnen.quote:
Bewijs dat eens.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Pi heeft natuurlijk ook een oneindig aantal decimalen
Die gekke Mars weer.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaHet is vast een boodschap van één van de Griekse goden.
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die gekke Mars weer.
Nerdrage engage!
WhatsApp, grquote:
Je plaatje heeft een lag bij mijquote:
Oh.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:45 schreef DrNick het volgende:
http://www.reddit.com/r/I(...)ith_two_penises_ama/
quote:
He bah, je verpest m'n eetlust.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:45 schreef DrNick het volgende:
http://www.reddit.com/r/I(...)ith_two_penises_ama/
Mag ik?quote:
Etenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja hoor
* BBQSausage geeft zak borrelnootjes
Jij ook niet?quote:
Wordt alleen ergerquote:Op zondag 5 januari 2014 03:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Ik ben zo'n slechte slaper.
Jij ook wel een beetje trouwens.
Goed plan, en dan in de ochtend in slaap vallen?quote:Op zondag 5 januari 2014 03:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Eigenlijk moet ik nu een nachtje skippen om vroeg in slaap te vallen
quote:Op zondag 5 januari 2014 03:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Goed plan, en dan in de ochtend in slaap vallen?
Vast wel leukquote:Op zondag 5 januari 2014 03:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gebeurde mij ook, zal er wel bij horen.![]()
quote:
Ik dacht dat ik hem snapte, maar omdat jij nu zegt dat ik hem toch niet snap, snap ik hem blijkbaar niet.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Redshiftquote:Op zondag 5 januari 2014 03:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hem snapte, maar omdat jij nu zegt dat ik hem toch niet snap, snap ik hem blijkbaar niet.
Hoi flquote:Op zondag 5 januari 2014 04:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niemand die even zei hoi fl ofzo dusja
Denk dat 'ie aan het slaapposten isquote:
Moet?quote:Op zondag 5 januari 2014 05:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
jup jup
hoewel ik eigenlijk allang had moeten slapen
quote:Op zondag 5 januari 2014 05:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Denk dat 'ie aan het slaapposten is
Hoezo?quote:Op zondag 5 januari 2014 05:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
jup jup
hoewel ik eigenlijk allang had moeten slapen
Je mag wel een beetje van mijn warmte lenenquote:Op zondag 5 januari 2014 05:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hier niet
Je mag wel een beetje van mijn kou lenen.
Ach joh, het is nog maar zondag.quote:Op zondag 5 januari 2014 05:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
maandag om 0830 tentamen, dus eigenlijk wel![]()
Oh dat wordt kutquote:Op zondag 5 januari 2014 05:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
maandag om 0830 tentamen, dus eigenlijk wel![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 05:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je mag wel een beetje van mijn warmte lenen
quote:
Dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 5 januari 2014 05:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
mja, het tentamen is een eitje, maar het op tijd opstaan...
Wiskunde?quote:Op zondag 5 januari 2014 05:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Gaat vast wel goed komen zonder te leren
quote:
Kan niet slapenquote:Op zondag 5 januari 2014 05:34 schreef hugecooll het volgende:
Waarom zijn jullie eigenlijk nog wakker?
Ohja, dat is gewoon kutquote:
Ik kon dat echt nietquote:
Nepnerd.quote:Op zondag 5 januari 2014 05:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ohja, dat is gewoon kut
[..]
Ik kon dat echt nietSowieso iets moeten leren voor een toets ging gewoon nooit.
![]()
Gewoon slapeloosheid en zo, dingen.quote:Op zondag 5 januari 2014 05:34 schreef hugecooll het volgende:
Waarom zijn jullie eigenlijk nog wakker?
quote:Op zondag 5 januari 2014 05:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik weet het, ik weet het.
![]()
Wacht, eigenlijk is dat niet eens een belediging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |