Ah, zo. Ik ken in die categorie alleen 42.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeGrapjas
dezehttp://www.bol.com/nl/p/h(...)en/1001004000009437/
The answer to life, the universe and everythingquote:Op zondag 5 januari 2014 00:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik ken in die categorie alleen 42.
quote:
TR afgevinkt.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
The answer to life, the universe and everything
quote:
Hebben jullie niks te doen ofzoquote:
Jawel. Ik ben druk bezig met tandenpoetsenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie niks te doen ofzo
Jij mag dat.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Fopje, mag ik schaamteloos adverteren voor de ONZ-verkiezingen?
Wil ik dit weten?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben druk bezig met tandenpoetsen
Ohquote:
quote:
Spanenndquote:Op zondag 5 januari 2014 00:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben druk bezig met tandenpoetsen
TOch goed om te weten dat de FOK! mods doen aan persoonlijke hygiënequote:
Dat is de enige manier om ooit aan jou te zitten. Duhquote:
Ik heb niks veranderd eigenlijkquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is de enige manier om ooit aan jou te zitten. Duh
[..]
[..]
Eigenlijk wel ja, laten we het gaan verspreiden als een nieuw geloofquote:
quote:
Door te typen.quote:
Je hebt 125 keer een tekst ingevoerd en op Invoeren gekliktquote:
quote:
Ik was eerst.quote:
Het weer is juist erg lastig te voorspellenquote:
quote:
quote:
....quote:Op zondag 5 januari 2014 00:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het weer is juist erg lastig te voorspellen
Komt door de afstand. Ik woon verder van het datacenter dus mijn pingtijd is hogerquote:
Ik ben gewoon snel.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Komt door de afstand. Ik woon verder van het datacenter dus mijn pingtijd is hoger![]()
https://www.thuisserver.n(...)4&user_name_id=d4v1d
quote:
quote:
quote:
Ze moeten een smiley maken met jazz handsquote:
Wat een baasquote:Op zondag 5 januari 2014 00:45 schreef d4v1d het volgende:
Mijn kat loopt mn kamer binnen, ik kijk hem aan, en hij draait zich om en loopt weg.
Wat een teringlijer.
Die kat die heeft dingen gezien. Onvoorstelbare dingenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:45 schreef d4v1d het volgende:
Mijn kat loopt mn kamer binnen, ik kijk hem aan, en hij draait zich om en loopt weg.
Wat een teringlijer.
Zou ik ook doen jaquote:Op zondag 5 januari 2014 00:45 schreef d4v1d het volgende:
Wat een teringlijer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Koop een poes dan!quote:Op zondag 5 januari 2014 00:45 schreef d4v1d het volgende:
Wat een teringlijer.
When you see it you'll shit bricks.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:45 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Die kat die heeft dingen gezien. Onvoorstelbare dingen
Gewoon random wat aanklikken.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:45 schreef essnhills het volgende:
Ik wil dat boek bestlelenMaar hij is maar 12,95 dus ik moet nog even bedenken of ik nog wat nodig heb
quote:
Jijquote:
Neequote:
Schoenen?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeIk moet gewoon nog wat nodig hebben
![]()
Gaat 'ie weer hoorquote:
Waarvan? Zie je wel, je kat liep niet zomaar weg, je was iets aan het doenquote:
quote:
Nee, ik heb juist een schoenenkast nodig weet je nogquote:
Klopt. Die moet echter wel van inhoud worden voorzienquote:Op zondag 5 januari 2014 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik heb juist een schoenenkast nodig weet je nog
Schoenenkast > boekquote:Op zondag 5 januari 2014 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik heb juist een schoenenkast nodig weet je nog
Dat is waar. DUs als ik die kast heb m oet ik gelijk op vakantie eigenlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 00:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Die moet echter wel van inhoud worden voorzien
Ik was onderdelen voor mn pc aan het bestellenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarvan? Zie je wel, je kat liep niet zomaar weg, je was iets aan het doen
Goed gezien. Dat aws ook een beetje het probleem vandaag. Een pakket van 21kg en 1,35m lang nam lastig mee op de fietsquote:
jaja.. En ondertussen..quote:Op zondag 5 januari 2014 00:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik was onderdelen voor mn pc aan het bestellen
Ja vast, we weten allemaal wat je aan het doen wasquote:Op zondag 5 januari 2014 00:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
was toch bus?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed gezien. Dat aws ook een beetje het probleem vandaag. Een pakket van 21kg en 1,35m lang nam lastig mee op de fiets
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:50 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ja vast, we weten allemaal wat je aan het doen was [ afbeelding ]
Dat zeg ik ook altijd als mijn vrouw ineens de kamer binnen komt stormen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dat was voor morgen een mogelijkheid. Vandaag was ik er op de fietsquote:
Nice, welke?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |