SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
Zat in ooit in de Humblebundle toch?quote:
Neen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zat in ooit in de Humblebundle toch?
Welk spel?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:57 schreef Chef_M het volgende:
Op een gegeven moment kan je alleen niks meer, behalve uitbreiden met basic gear.
[ afbeelding ]
Tarot card crash.quote:
Ik weet 't, pakte um per ongeluk op, maar dan nog heb ik nog nooit zo de game gebrokenquote:Op zondag 5 januari 2014 04:51 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Tarot card crash.
Is vrij bekend onder de BoI breakers
Hoezo wordt jij daar gek van? Het is zelfs een aparte categorie, je hoeft er niet te komen.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:47 schreef Smoofie het volgende:
Ik word gek van al die early-acces alpha games op steam.
ik moet zeggen dat ik tot op heden een keer telergesteld ben geweest (Towns, niet zozeer dat ik geen fun in het spel heb, maar wel dat hij bagger is qua updates..) maar vaak genoeg plezier heb gehad aan early access (PA, SB-DF9)quote:Op zondag 5 januari 2014 15:24 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Hoezo wordt jij daar gek van? Het is zelfs een aparte categorie, je hoeft er niet te komen.
Overigens zijn de leukste spellen die ik speel op dit moment allemaal (pre)alpha/beta.
ja ik had gister ook een beetje van: is dit alles....quote:Op zondag 5 januari 2014 15:55 schreef Poit het volgende:
Ik haal voorlopig ook geen Early Access meer. PA is erg goed bevallen en SB-DF9 ook maar vooral met die 2e merk je wel dat deze nog erg gelimiteerd is. PA groeit vrij snel en ik hoop dat SB dat ook gaat doen maar nu vind ik de game nog wel erg beperkt.
Compleet volgestampt ermeequote:Op zondag 5 januari 2014 14:47 schreef Smoofie het volgende:
Ik word gek van al die early-acces alpha games op steam.
Omdat het steeds meer de norm wordt om te betalen om een alpha / beta te testen. Hebben ze ook gedaan bij BF4, Simcity en Rome 2.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:24 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Hoezo wordt jij daar gek van? Het is zelfs een aparte categorie, je hoeft er niet te komen.
Overigens zijn de leukste spellen die ik speel op dit moment allemaal (pre)alpha/beta.
Het is mij ook opgevallen als er new releases zijn dan is het toch vrij regelmatig dat er early access bijstaat.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:24 schreef Chef_M het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 16:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat het steeds meer de norm wordt om te betalen om een alpha / beta te testen. Hebben ze ook gedaan bij BF4, Simcity en Rome 2.
Dit verwachte ik alquote:Op zondag 5 januari 2014 16:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Sowieso betalen voor alpha/beta tests
Bij NewReleases staat alles, ook bagger software en DLC. Daar even overheen kijken.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:35 schreef Moro het volgende:
[..]
Het is mij ook opgevallen als er new releases zijn dan is het toch vrij regelmatig dat er early access bijstaat.
Ja precies daar staat alles dus als je het daar toch al regelmatig voorbij ziet komen. Ik word er ook niet gek van maar het lijkt toch wel een trend te worden.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:36 schreef Chef_M het volgende:
Bij NewReleases staat alles, ook bagger software en DLC. Daar even overheen kijken.
Mwah, ik vind het ook klierig dat er spellen in de 'featured items' staan, waar pas als je erop klikt omdat het leuk lijkt blijkt dat het een early acces is. Da's storend, zeker als het pakweg de helft uit de etalage is, zoals een paar weken terug.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:24 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Die duurt tot ongeveer afgelopen donderdagquote:Op maandag 6 januari 2014 00:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Weet iemand hoe lang die winter sale nog duurt? Zie net dat ik voor 60 euro aan items verkocht heb via de community market maar kan op zn vroegst pas dinsdagavond weer op de pc...
ik doelde eigenlijk op de tf2 ingAme sale, maar ging er vanuit dat dat hetzelfde was als de hele steam salequote:Op maandag 6 januari 2014 00:56 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Die duurt tot ongeveer afgelopen donderdag
Dan kan ik je niet verder helpenquote:Op maandag 6 januari 2014 01:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk op de tf2 ingAme sale, maar ging er vanuit dat dat hetzelfde was als de hele steam sale
dan blijft hij staan mag je hem zoveel keer neerschieten als je wil en anders zet hij aimbot aanquote:Op maandag 6 januari 2014 01:28 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dan kan ik je niet verder helpenWat verkoop je allemaal als je 60 euro verdient?
ingame hoedjes/ wapens. Ja daar betalen mensen nog wel veel meer voor somsquote:Op maandag 6 januari 2014 01:28 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dan kan ik je niet verder helpenWat verkoop je allemaal als je 60 euro verdient?
Ik sprak heel toevallig zaterdag iemand die voor 300 euro een skin van een of andere mes had verkochtquote:Op maandag 6 januari 2014 08:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ingame hoedjes/ wapens. Ja daar betalen mensen nog wel veel meer voor soms
Alleen vintage, gewone zijn een stuk minder waard, en ook een stuk minder zeldzaamquote:Op maandag 6 januari 2014 12:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Bill's Hat gaat op de Steam market weg voor 52 euro
Ff geleden was er een gouden pan verkocht voor 5500 dollarquote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik sprak heel toevallig zaterdag iemand die voor 300 euro een skin van een of andere mes had verkochtLeuk voor hem natuurlijk
CS:GO zeker? Die dingen variëren wel van 50 tot 500 volgens mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik sprak heel toevallig zaterdag iemand die voor 300 euro een skin van een of andere mes had verkochtLeuk voor hem natuurlijk
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:21 schreef Beach het volgende:
12jarige die TWD iets te leuk vindt(StayatHell, halverwege)
Werkt prima hoor!quote:Op maandag 6 januari 2014 18:03 schreef Bolters het volgende:
Is Prison Architect een beetje de moeite waard op de MAC? Of te veel bugs?
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:21 schreef Beach het volgende:
12jarige die TWD iets te leuk vindt(StayatHell, halverwege)
Ja erg tof. Nog niet af, maar dat hindert niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:44 schreef Bolters het volgende:
[..]
En ook een toffe game? Net Hotline Miami uitgespeeld, ontzettend mee vermaakt
nope,ik niet iig als ze in de verkoop gaanquote:Op maandag 6 januari 2014 18:41 schreef JimmyJames het volgende:
Pakken jullie booster packs over het algemeen uit?
quote:
Moet ze eerst nog maar es krijgenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:41 schreef JimmyJames het volgende:
Pakken jullie booster packs over het algemeen uit?
7 jan 11am pt is toch vanavond 8 uur?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:17 schreef VelitoX het volgende:
Morgen weer een Humble....
https://twitter.com/humble/status/420298234712428544
Jij bent ook zo iemand die, als iemand het na 12u 's-nachts heeft over morgen, gaat roepen: "HURRDURR HET IS AL MORGEN!! HAHAHLOLZ"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
7 jan 11am pt is toch vanavond 8 uur?
nah..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jij bent ook zo iemand die, als iemand het na 12u 's-nachts heeft over morgen, gaat roepen: "HURRDURR HET IS AL MORGEN!! HAHAHLOLZ"
Of niet?
voorlopig vind ik ook wel dat ik genoeg alpha games heb eigenlijk... ze maken eerst maar even een paar af....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb besloten om (voorlopig) helemaal op te houden met Alpha Access. Ik merk dat ik al klaar ben met een spel, ruim voor hij uitkomt. Dan wacht ik liever en speel het hele spel
Ook erg leuk met 2 of 3 spelers.quote:
Door het extraatje voor de eerste 1000 kopers verwacht ik dat de site volledig plat zal liggen om 20hquote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:17 schreef VelitoX het volgende:
Morgen weer een Humble....
https://twitter.com/humble/status/420298234712428544
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen jammer dat de netcode zo bagger isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:36 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ook erg leuk met 2 of 3 spelers.
En is het een beetje duidelijk wat je moet doen etc? Of is het een spel waarbij je zelf veel dient uit te vogelen?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ja erg tof. Nog niet af, maar dat hindert niet.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:02 schreef BurnaBoy het volgende:
Die 1000 gingen snel
Ik hoop dat ik snel genoeg was
echt, wow... toen ik hem opende waren er nog ~700 keys.. toen ik betaald had was het allemaal weg..quote:We sold out of Starbound; unfortunately your purchase was right on the edge. We are scrounging for more keys.
Please let us know if you would like a refund. Please make your email subject "Where is Starbound in HIB10".
Ja toen ik deed waren ze alle 1000 nog, maar hij blijft nu hangen op paypalschermquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
echt, wow... toen ik hem opende waren er nog ~700 keys.. toen ik betaald had was het allemaal weg..
Komt dus door die limited shit, die prijs gaat wel zakken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind $10,- weer teveel..Hij stond op $4,99 toen ik inlogde..
Soundtrack toen ik erop kliktequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:07 schreef JimmyJames het volgende:
Wat zijn de Starbound Pixel Tier Rewards?
Leuk idee gameplay is wel erg traag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:59 schreef JaimyLee het volgende:
Is Reus leuk? Ga voor boven het gemiddelde nog wel wachten op de extra games, maar als Reus nou heel leuk schijnt te zijn is er toch meer kans
quote:From Friday, January 10th at 6:00PM EST
Until Sunday, January 12th at 11:59PM EST
Heb jij keys gekregen dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:07 schreef Chef_M het volgende:
Veel mensen zullen het ook wel gekregen hebben, maar iemand interesse in een eso beta key voor Elders Scroll Online?
[..]
quote:Hi there,
Thank you for purchasing Humble Indie Bundle X! Your purchase was processed right on the cusp of when we ran out of our 1,000 Starbound keys, but we were able to secure you a copy. Head to your purchase page to find your copy of Starbound, which we've included in this email below:
Ik speel het lekker alleen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alleen jammer dat de netcode zo bagger is
ik ook, maar voor de paar games die ik niet had is die 10$ niet een ramp, en dan betaal ik een keertje wat meer: boeien, normaal heb ik voor 3-4 euro een shitload aan spellen erbij...quote:
Ik was te laat voor Starbound helaas, anders had ik hem ook wel genomen denk ik.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook, maar voor de paar games die ik niet had is die 10$ niet een ramp, en dan betaal ik een keertje wat meer: boeien, normaal heb ik voor 3-4 euro een shitload aan spellen erbij...
en starbound erbij natuurlijk(anders had ik waarschijnlijk nog een week gewacht met kopen)
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:53 schreef Altron het volgende:
Starbound ziet er wel tof uit , en ga ik uiteindelijk nog wel kopen... maar kheb al zoveel games via steam gekocht die nog in beta zijn en die ik ook nu wil spelen
imho wel terecht hoor, al die kritiek op HBquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Op reddit waren er best wel wat butthurt reacties over de bundle en dat first 1000 purchases verhaal. De prijs van BTA daalde ook alleen maar
Skyrim zit bij mij nog in het cellofaan, dus ik denk niet dat ik hier nog überhaupt aan ga beginnen..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:07 schreef Chef_M het volgende:
Veel mensen zullen het ook wel gekregen hebben, maar iemand interesse in een eso beta key voor Elders Scroll Online? Niet langer in mijn bezit.
[..]
Doe er al een tijdje aan mee maar vrij nutteloos. Je kunt alleen maar iets spelen uit de ander zijn lijst als die persoon geen enkele game speelt. Ging er in eerste instantie van uit dat je alleen maar gekicked werd als de bezitter dezelfde game probeerde te starten, maar dat is dus helaas niet het geval. Effectief dus amper gebruik van gemaakt want useless in mijn situatie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:41 schreef Manke het volgende:
family sharing is nu beschikbaar voor iedereen
Oh dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:47 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Doe er al een tijdje aan mee maar vrij nutteloos. Je kunt alleen maar iets spelen uit de ander zijn lijst als die persoon geen enkele game speelt. Ging er in eerste instantie van uit dat je alleen maar gekicked werd als de bezitter dezelfde game probeerde te starten, maar dat is dus helaas niet het geval. Effectief dus amper gebruik van gemaakt want useless in mijn situatie.
nee, je shared je hele library, je kan niet selecteren...quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik dus ook![]()
Dus als ik twintig spellen in de sharelijst zet voor een andere pc in huis kan ik zelf niet spelen op Steam?![]()
Ik dacht dat ik die 20 spellen dan niet kon spelen... en de rest wel
Iddquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, je shared je hele library, je kan niet selecteren...
Ik snap dat ze het op deze manier oplossen, maar echt klantvriendelijk is het niet...
een beperkt aantal spellen delen die je zelf dan niet kan spelen had ik al beter gevonden
ik gebruik het op een ander systeem om daar niet in te hoeven loggen (en dus heen en weer te switchen tussen accounts), en dan werkt het zoals verwachtquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Idd
Nou misschien als ik op vakantie ben dan zet ik het wel open... ow wacht dan ga je meestal met de family op vakantie
Ik heb het verder niet echt gevolgd dus is ook me eigen schuld maar er staan inmiddels tig spellen in me steam die ik niet of nooit meer speel en dacht dat ik daar iemand anders wel blij mee kon makenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gebruik het op een ander systeem om daar niet in te hoeven loggen (en dus heen en weer te switchen tussen accounts), en dan werkt het zoals verwacht
Het hoeft ook niet klantvriendelijk te zijn, dit is gewoon een dienst die Steam aanbiedt. Dat mensen het allemaal anders willen zien hoeven zij geen gehoor aan te geven, zij zijn immers de enigste gamedienst die shared lists gebruikt. Als iedereen zijn lijst kon delen en tegelijkertijd konden spelen, dan denk ik niet dat Steam nog veel gaat verkopen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:59 schreef mschol het volgende:
Ik snap dat ze het op deze manier oplossen, maar echt klantvriendelijk is het niet...
Als ik naar buitenland voor werk moet laat ik het open voor m'n huisgenoten. Als ik nog thuis zou wonen zou ik mijn moeder niet zo snel Skyrim zien opstarten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Idd
Nou misschien als ik op vakantie ben dan zet ik het wel open... ow wacht dan ga je meestal met de family op vakantie
Helaas.. Verkooptechnisch is het natuurlijk hartstikke logisch, maar praktisch nut heeft het voor mij niet. De mensen waar ik mee geshared had werken dezelfde tijden, en zitten dus ook dezelfde tijden achter de pc waardoor je effectief nooit een game uit hun lijst kunt spelen..quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik dus ook![]()
Dus als ik twintig spellen in de sharelijst zet voor een andere pc in huis kan ik zelf niet spelen op Steam?![]()
Ik dacht dat ik die 20 spellen dan niet kon spelen... en de rest wel
Ik heb gewoon een zut spellen die ik waar ik tijdtechnisch gezien niet aan toe kom of gewoon niet speel. Die kan m'n broerke spelen (of later m'n neefjes en nichtjes). Op zich wel een fijne uitleenservice (net zoals je cd's uitleende vroeger), maar goed andere optie is om alle spellen dan dubbel te kopen, vind ik ook wat overdreven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:04 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Helaas.. Verkooptechnisch is het natuurlijk hartstikke logisch, maar praktisch nut heeft het voor mij niet. De mensen waar ik mee geshared had werken dezelfde tijden, en zitten dus ook dezelfde tijden achter de pc waardoor je effectief nooit een game uit hun lijst kunt spelen..
En die paar dagen per jaar dat iemand op vakantie is laat ik dan even buiten de vergelijking natuurlijk, maar ik wil maar zeggen dat ik het gewoon totaal niet meer gebruik sinds ik daar achter gekomen ben.
Vind ik nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
imho wel terecht hoor, al die kritiek op HB
nee? de HB is van origine een indie bundel waar je zelf de prijs van kon bepalen voor een vast staand X aantal games (en eventueel werd het uitgebreid)quote:
Thanks!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:37 schreef mschol het volgende:
http://steamcommunity.com/id/mschol/wishlist
gewoon de naam even veranderen in de URL; Dan kan je bij elke wishlist die niet afgeschermd is
de steam client heeft hier wat nukken dat als de tekst geselecteerd is maar je muis ergens halverwege staat, hij dus maar de helft van de link kopieeert..
wat een mager lijstjequote:Op woensdag 8 januari 2014 22:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Thanks!
Nou maar hopen op meer Borderlands plezier
http://steamcommunity.com/id/JaimyLee/wishlist
Ben net weer begonnenquote:
Ben je dan ook tegen beat the average, dat is in principe gewoon hetzelfde.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
nee? de HB is van origine een indie bundel waar je zelf de prijs van kon bepalen voor een vast staand X aantal games (en eventueel werd het uitgebreid)
dat ze dus nu de eerste 1000 kopers een extra spel aansmeren, zolang ze maar genoeg betalen, druist daar helemaal tegenin, dus imho 100% terechte kritiek.
Neemt niet weg dat ik er wel graag gebruik van maak, want het blijft een scheitprijs voor die spellen
in minder dan 1,5 minuut (ik denk zelfs minder dan 1 minuut) waren de 1000 copies weg.. genoeg mensen die dan geen enkele kans maken o.a. i.v.m. verschillen in tijdzones..quote:Ik zie dit dan ook meer dan een superkorte humble bundle. En je moet er gewoon op tijd bij zijn. En als het je om het goede doel te doen is, die organisaties hebben ook allemaal een paypal/bankrekening waar je zo op kunt storten.
Keek er live naar, t was na 30 seconden wel gepieptquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:20 schreef mschol het volgende:
De BTA of vooraf ingestelde prijs voor een spel ben ik niet tegen (je krijgt al spellen vanaf 1$, dus dat ze enkele spellen wat prijziger maken is best te begrijpen), het slechte van de actie vind ik dat er een beperkte oplage was..
De BTA blijft de hele periode beschikbaar, die wordt misschien duurder, misschien goedkoper, maar die blijft wel beschikbaar..
[..]
in minder dan 1,5 minuut (ik denk zelfs minder dan 1 minuut) waren de 1000 copies weg.. genoeg mensen die dan geen enkele kans maken o.a. i.v.m. verschillen in tijdzones..
dan hebben ze heel veel extra keys geregeld..quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:27 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Keek er live naar, t was na 30 seconden wel gepiept.
Ik was 1:27.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dan hebben ze heel veel extra keys geregeld..
om 20:01:50 heb ik een transaction email van PayPal gekregen en ik heb uiteindelijk wel een key gekregen...
Je kan toch een wekker zetten..quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:20 schreef mschol het volgende:
De BTA of vooraf ingestelde prijs voor een spel ben ik niet tegen (je krijgt al spellen vanaf 1$, dus dat ze enkele spellen wat prijziger maken is best te begrijpen), het slechte van de actie vind ik dat er een beperkte oplage was..
De BTA blijft de hele periode beschikbaar, die wordt misschien duurder, misschien goedkoper, maar die blijft wel beschikbaar..
[..]
in minder dan 1,5 minuut (ik denk zelfs minder dan 1 minuut) waren de 1000 copies weg.. genoeg mensen die dan geen enkele kans maken o.a. i.v.m. verschillen in tijdzones..
Starbound is nog een erg vroege alpha. Character wipes gaan sowieso nog voorkomen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:02 schreef mschol het volgende:
great, vannochted starbound gespeeld, en nu al is hij errors aan het genereren
Met een foutmelding of zonder.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:47 schreef Bolters het volgende:
Hmm, okIk krijg games maar niet opgestart.
Als je dubbele key heb ingevoerd telt die dan nog?(had gewoon geklikt @ humble maar had gmod al!quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:34 schreef rubbels het volgende:
Vriend van mij is op zoek naar gmod, iemand die toevallig nog een exemplaar uit de Humble Bundle over heeft en kwijt wil?
die kost niets meer joh.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:34 schreef rubbels het volgende:
Vriend van mij is op zoek naar gmod, iemand die toevallig nog een exemplaar uit de Humble Bundle over heeft en kwijt wil?
rift.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:54 schreef RickoKun het volgende:
HOE MOET IK NU VERDER LEVEN!?!??!!?
GODVERDOMME WAAROM!?!?!?!? WAAAAAAAAAAAAAAAARRRROOMMMM!?!?!?!?!
Nope, ik ook niet. Net ging die 2 minuutjes offline, maar nu doet hij het weer als gewoonlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
IK HEB HELEMAAL NERGENS LAST VAN!!!!!
Zonder een foutmelding. En toen ik vanmiddag 5 minuten Counterstrike: GO op kon, was ik ook ineens mijn Global Pass kwijt. Mag toch hopen dat ik die gewoon weer terugheb straks..quote:
Ik zou het doen jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:16 schreef mschol het volgende:
ik weet niet hoor, maar stembesturing is toch het allereerste wat je de nek omdraait?
Iedereen heeft een headset op daar op met CoD of BF3/4. Ik heb er ook altijd een schurfthekel aan al die irritante kiddo's in Steam, dus ik mute gewoon iedereen. En ik speel gewoon zonder microfoon.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:16 schreef mschol het volgende:
ik weet niet hoor, maar stembesturing is toch het allereerste wat je de nek omdraait?
Typisch jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
Ook echt al die 12 jarige koters op COD:Ghosts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow. Much gangsters.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam ik even een game tegen..
zolang ze niet kansloos gaan bleren heb ik er geen issues mee, zelf heb ik sinds kort wel een headset, maar de mic gebruik ik nooit, en ben ook niet van plan het ingame te gebruikenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Iedereen heeft een headset op daar op met CoD of BF3/4. Ik heb er ook altijd een schurfthekel aan al die irritante kiddo's in Steam, dus ik mute gewoon iedereen. En ik speel gewoon zonder microfoon.
Hmjah ik zou die bundle voor Trine 1 / 2 halen... maarja.. hebbik al natuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:10 schreef mschol het volgende:
nieuwe Humble Bundle weekly, dit keer van Frozenbyte..
ik heb alle games al uit eerdere bundels
Trine is sowieso een hartstikke leuke game. Dat het er mooi uitziet is slechts een bonus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ook leuk om te spelen of puur grafisch gezien?
Ik vind het erg leukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ook leuk om te spelen of puur grafisch gezien?
Ik heb deel 1 en 2 ooit wel (voor een heel luttel bedrag) gekocht, maar tot nu toe nog nooit gespeeldquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Trine is sowieso een hartstikke leuke game. Dat het er mooi uitziet is slechts een bonus.
Maar, net zoals bij het eerste deel, wel weer jammer dat het zo kort is
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik vind het erg leuk
Maar ik ben erg van de kleuren. Word ik gelukkig van.
V.
Aanradertje hoor. Leuk sprookje, leuke gamemplay en inderdaad, mooie looks.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 en 2 ooit wel (voor een heel luttel bedrag) gekocht, maar tot nu toe nog nooit gespeeld
Ik heb ze ook weer niet "zomaar" aangeschaft zeg maar... komt vast goed qua ooit eens spelenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Aanradertje hoor. Leuk sprookje, leuke gamemplay en inderdaad, mooie looks.
herkenbaarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 en 2 ooit wel (voor een heel luttel bedrag) gekocht, maar tot nu toe nog nooit gespeeld
Ah, die ga ik ook kopenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
herkenbaar
nieuw speeltje binnen:
[ afbeelding ]
gister besteld, vandaag in huis, morgen inbouwen (eerst kastje even uitstoffen....)quote:
ik denk niet dat ik de komende jaren hoger ga gamen dan 1920x1200p... dus ach...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:41 schreef BurnaBoy het volgende:
Alleen jammer dat ze adverteren met 4k gaming, dan mag je wel 2 van die krengen kopen wil je degelijke framerate en bling aan willen zetten
Ik zat ook al te kijken hoeveel ik kreeg voor mijn 7950 though, even kijken of het waard was om te upgraden
Het hangt een beetje af van welke spellen beschikbaar zullen zijn (als er alleen maar spellen zijn die ik nooit zou willen spelen houdt het natuurlijk snel op), maar anders: voor mij ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik ga pas weer naar gpu upgrades kijken als die Rift uit is denk ik. Want dat wordt sowieso day 1 buy voor mij.
Welke kaart had je hiervoor? In ieder geval een nette upgrade.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
herkenbaar
nieuw speeltje binnen:
[ afbeelding ]
Voor sommige spellen heb je zelfs 3 van die kaarten nodig om het een beetje acceptabel te kunnen draaien op die resolutie...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:41 schreef BurnaBoy het volgende:
Alleen jammer dat ze adverteren met 4k gaming, dan mag je wel 2 van die krengen kopen wil je degelijke framerate en bling aan willen zetten
Ik zat ook al te kijken hoeveel ik kreeg voor mijn 7950 though, even kijken of het waard was om te upgraden
deze jongen:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Welke kaart had je hiervoor? In ieder geval een nette upgrade.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:34 schreef mschol het volgende:
[..]
deze jongen:Dan is dan inderdaad een aardige upgrade. Veel plezier ermee in ieder geval, maar dat zal wel lukken denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CiM 1 en 2 staan nog in mn library jeejquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:45 schreef mschol het volgende:
Voor de mensen met Cities in Motion: het spel lijkt spontaan bij diverse mensen uit de library te zijn verdwenen...
mogelijk een bug met de laatste update...
2 heb ik ook nog staan, 1 niet meer...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:06 schreef VelitoX het volgende:
[..]
CiM 1 en 2 staan nog in mn library jeej.
geen idee, waar?quote:Op zondag 12 januari 2014 09:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
How to Survive voor 2,50$
Doen of niet doen?
hier issie 7,50quote:Op zondag 12 januari 2014 10:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/dp/B00FY3BD0E?tag=ablegamers-20
er gaat 5$ van af met coupons van de kerstsalequote:Op zondag 12 januari 2014 10:37 schreef mschol het volgende:
[..]
hier issie 7,50
zelf lijkt me het niks
ow jaquote:Op zondag 12 januari 2014 10:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
er gaat 5$ van af met coupons van de kerstsale
Niet region locked?quote:Op zondag 12 januari 2014 10:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/dp/B00FY3BD0E?tag=ablegamers-20
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat ziet er geinig uit, ik vraag mij alleen af of de gameplay hetzelfde is gebleven..
Ik kon er 2 uur geleden nog in en heb dit nu ook..quote:Op zondag 12 januari 2014 17:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
steam ligt eruit?
Tenminste ik kan geen verbinding maken en zie op een storingsite dat steam eruit ligt, maar ik zie hier mensen vandaag nog dingen posten van steam.. dus beetje weird.
Kom er ook niet inquote:Op zondag 12 januari 2014 17:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
steam ligt eruit?
Tenminste ik kan geen verbinding maken en zie op een storingsite dat steam eruit ligt, maar ik zie hier mensen vandaag nog dingen posten van steam.. dus beetje weird.
Wilde net wat spelenquote:Op zondag 12 januari 2014 17:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hmm gaat weer lekker met steam dus.
Zeker weer zo'n DDOS zoals laatst.
Je lultquote:Op zondag 12 januari 2014 17:38 schreef Drankster het volgende:
Bij mij doet steam het gewoon en ik heb nog wel crappy studentenhuis internet
Jup, erg aangenaamquote:Op zondag 12 januari 2014 18:46 schreef mschol het volgende:
ow en the witcher 2 op ultra met ubersampling![]()
Jij verwacht er niet meer dan 1?quote:
CiM staat er bij mij nog gewoon tussen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:46 schreef mschol het volgende:
steam werkt wel, maar ik wil cities in motion terug
ow en the witcher 2 op ultra met ubersampling![]()
er tussen staat hij wel ja:quote:Op zondag 12 januari 2014 22:27 schreef beelz het volgende:
[..]
CiM staat er bij mij nog gewoon tussen.
In mijn library bedoel ik dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
er tussen staat hij wel ja:
[ afbeelding ]
bij mij dus ook, maar kunnen spelen, ho maar (zie de mooie koop nu knop _quote:
Maar je hebt toch nog 600 andere spellen in je Library die je nog moet spelen?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
bij mij dus ook, maar kunnen spelen, ho maar (zie de mooie koop nu knop _
maar steam support heeft aangegeven dat het bekend is en dat ze met een fix bezig zijn
nee dat zijn er slechts ~588quote:Op zondag 12 januari 2014 23:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar je hebt toch nog 600 andere spellen in je Library die je nog moet spelen?
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat zijn er slechts ~588![]()
maar ik wil NU Cities in motion kunnen spelenAch je kan Simcity spelen en binnenkort ook offlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Leuk!!quote:Op maandag 13 januari 2014 17:18 schreef JimmyJames het volgende:
Leuke Q&A over de remake van The Binding of Isaac: http://edmundm.com/post/7(...)aac-rebirth-2014-q-a
De game is voor 85% klaar en bezitters van TBOI zullen een substantiele korting krijgen op de pre-order.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach je kan Simcity spelen en binnenkort ook offline
Zojuist een new personal dmg record gehaald in The Binding of Isaac, met deze items:quote:Op maandag 13 januari 2014 17:18 schreef JimmyJames het volgende:
Leuke Q&A over de remake van The Binding of Isaac: http://edmundm.com/post/7(...)aac-rebirth-2014-q-a
De game is voor 85% klaar en bezitters van TBOI zullen een substantiele korting krijgen op de pre-order.
Spel nooit gespeeld (vorige deel) Maar lijkt me wel leuk genoeg om te volgen hoe dit uit gaat pakkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:49 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.taleworlds.com/en/Games/Bannerlord
[ afbeelding ]
Ga nu direct Warband kopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:24 schreef murp het volgende:
[..]
Spel nooit gespeeld (vorige deel) Maar lijkt me wel leuk genoeg om te volgen hoe dit uit gaat pakken
quote:
flikkersquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:30 schreef RickoKun het volgende:
Nu die steam sales zijn geweest:
Geen enkele game die early alpha is die nog ook maar een enkele update sinds oud en nieuw heeft gedaan volgens mij
leuke UIquote:
http://steamcommunity.com(...)/1874921758804945167quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:30 schreef RickoKun het volgende:
Geen enkele game die early alpha is die nog ook maar een enkele update sinds oud en nieuw heeft gedaan volgens mij
dayz, Rustquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:30 schreef RickoKun het volgende:
ik vind sowieso early alpha een dikkequote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:30 schreef RickoKun het volgende:
och, 2 van de 3 had ik niet en wilde ik, als ik ze ooit lekker goedkoop kon scoren wel hebbenquote:
Als niemand de games test dan heb jij ook geen fatsoenlijke games om te spelenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
ik vind sowieso early alpha een dikke
ach, je betaalt feitelijk voor het volledige spel, met als extraatje dat je veel eerder kan spelen..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als niemand de games test dan heb jij ook geen fatsoenlijke games om te spelen![]()
Alleen vind betalen ervoor
Niet diegene die Free to Play worden...(vergeten er bij te zettenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, je betaalt feitelijk voor het volledige spel, met als extraatje dat je veel eerder kan spelen..
volgens mij zijn dat uitzonderingen, maar ook daar investeer je uiteindelijk in een game om die voltooid te zien worden (even uitgaande dat de devvers goede bedoelingen hebben uiteraardquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet diegene die Free to Play worden...(vergeten er bij te zetten)
Toen ik het speelde vond ik het zo langzaam spelen. Te langzaam imhoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:27 schreef Tijn het volgende:
Ik ben eindelijk eens met Reus begonnen. Tof spel tot zover
leuk spelletje inderdaad, en inderdaad: hij is wat langzaamquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:27 schreef Tijn het volgende:
Ik ben eindelijk eens met Reus begonnen. Tof spel tot zover
Lekker relaxed, ik ben er wel voor in de stemmingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:28 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Toen ik het speelde vond ik het zo langzaam spelen. Te langzaam imho
Inderdaad, het is maar een game.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.usgamer.net/ar(...)-feel-uncomfortable-
Waarom zijn sommige mensen zulke babbies, waarom komt dit telkens vaker voor in mijn video games?
Samenvatting van het probleem?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.usgamer.net/ar(...)-feel-uncomfortable-
Waarom zijn sommige mensen zulke babbies, waarom komt dit telkens vaker voor in mijn video games?
Vrouw heeft een mening.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Samenvatting van het probleem?
Te lui om het te lezen![]()
Dat Dracula een vrouw vermoord en het er 'rapey' uitziet, ze wilt dat het verandert wordt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Samenvatting van het probleem?
Te lui om het te lezen![]()
Oh myquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat Dracula een vrouw vermoord en het er 'rapey' uitziet, ze wilt dat het verandert wordt.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat Dracula een vrouw vermoord en het er 'rapey' uitziet, ze wilt dat het verandert wordt.
Zo iemand is geen feminist. feministen zijn wat mij betreft prima. Mensen die dit soort shit roepen zijn feminazi's.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:43 schreef Kijana het volgende:
Ze ziet er ook een beetje uit als een feminist.
Veel spellen die enkel Xbox360 ondersteunen, het is het makkelijkst te implementeren. Heb tegenwoordig een 360 controller, voorheen draaide ik gewoon een emulator die mijn controller voor deed komen als een 360 controller. Misschien een optie?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:47 schreef Quotidien het volgende:
Brothers laatst opgestart - blijkt dat je een controller nodig hebt. Heb inmiddels een PS3 controller voor pc, wordt die niet gesupport omdat alleen x360 controllers werken met dit spel.
met toetsenbord was de minder legale variant oke te spelen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:47 schreef Quotidien het volgende:
Brothers laatst opgestart - blijkt dat je een controller nodig hebt. Heb inmiddels een PS3 controller voor pc, wordt die niet gesupport omdat alleen x360 controllers werken met dit spel.
Als het goed is kan je het idd gewoon met toetsenbord spelen (controller is wel zwaar aanbevolen).quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:05 schreef mschol het volgende:
[..]
met toetsenbord was de minder legale variant oke te spelen?
Die emulators herkennen mijn controller niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:02 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Veel spellen die enkel Xbox360 ondersteunen, het is het makkelijkst te implementeren. Heb tegenwoordig een 360 controller, voorheen draaide ik gewoon een emulator die mijn controller voor deed komen als een 360 controller. Misschien een optie?
Ja, gewoon 4 net zoals de xbox zelf.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:28 schreef BurnaBoy het volgende:
er 1 bedrade, eigenlijk moet ik even zo'n goedkope draadloze ontvanger aanschaffen
Want ik heb hier ook nog 2 draadloze die niet gebruikt worden.
Kan zo'n ontvanger eigenlijk meerdere cont
ik ben voor een bedrade versie gegaan, draadloze controller heb ik al en vind ik niet geweldig door het opladenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:28 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb hier 1 bedrade, eigenlijk moet ik even zo'n goedkope draadloze ontvanger aanschaffen
Kan zo'n ontvanger eigenlijk meerdere controllers aan?
Er is er toch ook een die zowel draadloos als met draad kan (waarbij hij meteen oplaad)? Net als mijn muis, zeg maarquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben voor een bedrade versie gegaan, draadloze controller heb ik al en vind ik niet geweldig door het opladen
motioninjoyquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Die emulators herkennen mijn controller niet.
ik ken het idee, kan mijn muis ook.. ik dacht niet dat die er voor de PC is...quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Er is er toch ook een die zowel draadloos als met draad kan (waarbij hij meteen oplaad)? Net als mijn muis, zeg maarIdeaal.
steam controller?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef Manke het volgende:
[..]
motioninjoy
http://www.motioninjoy.com/
daarin drivers installeren onder besturingssoftware beheer, daarna ziet ie je ps3 controller als een xbox360 controller als je xinput selecteert
weet iemand of er een controller bestaat met touch sensitive knoppen ipv dat je ze moet indrukken?
ziet er wel tof uit, alleen dan moet je je duimen kunnen bewegen over het oppervlakquote:
Ja, maar ik heb ook gewoon de originele op Amazon besteld.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:28 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb hier 1 bedrade, eigenlijk moet ik even zo'n goedkope draadloze ontvanger aanschaffen
Kan zo'n ontvanger eigenlijk meerdere controllers aan?
Zoals gezegd wordt mijn controller niet herkend.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef Manke het volgende:
[..]
motioninjoy
http://www.motioninjoy.com/
daarin drivers installeren onder besturingssoftware beheer, daarna ziet ie je ps3 controller als een xbox360 controller als je xinput selecteert
oh ja, dat bedoelde je met emulatorquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zoals gezegd wordt mijn controller niet herkend.
da's the play and charge kit komt met oplaadbare batterij en usb kabel. als je xbox controller voor pc koopt krijg je enkel controller + draadloze dongle + 2 duracell batterijen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Er is er toch ook een die zowel draadloos als met draad kan (waarbij hij meteen oplaad)? Net als mijn muis, zeg maarIdeaal.
werkt je controller alleen bij dat spel niet of helemaal niet?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zoals gezegd wordt mijn controller niet herkend.
dat vertelde je niet...quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:19 schreef Manke het volgende:
[..]
ziet er wel tof uit, alleen dan moet je je duimen kunnen bewegen over het oppervlakmijne zijn zo goed als verlamd
op youtube zijn er mensen die gitaar met hun tenen kunnen spelen. dan moet een game controller toch easy peasy zijnquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:19 schreef Manke het volgende:
[..]
ziet er wel tof uit, alleen dan moet je je duimen kunnen bewegen over het oppervlakmijne zijn zo goed als verlamd
SPOILER: wait for itOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele vette physics inderdaad!quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:27 schreef Photomorti het volgende:
Next car game is echt een aanrader , ik heb de alpha al een tijdje maar hij is nu ook early acces op steam.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:37 schreef Drankster het volgende:
Valve vervangt touchscreen op Steam controller door knoppen
en terecht.
ergens vind ik het wel jammer, maar aan de andere kant: echt veel parels zijn er via die weg volgens mij toch niet bij gekomen?quote:Valve stopt bovendien met het Greenlight-programma
Er zal een nieuw programma komen denk ik zelf. Of dit op basis van community input is weet ik niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ergens vind ik het wel jammer, maar aan de andere kant: echte parels zijn er via die weg volgens mij toch niet bij gekomen?
Ze stappen denk ik ook niet van het idee af, de huidige implementatie heeft gewoon flinke problemen. Ze willen het idee doorevolueren, ze leggen overal de nadruk tijdens de SteamDevDays dat devs meer invloed moeten hebben op wat er binnen Steam gebeurt, dat ze zelf betere marketing moeten kunnen doen, dus denk dat greenlight wellicht weg zal vallen maar dat er iets anders, hopelijk beters voor in de plaats komt!quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ergens vind ik het wel jammer, maar aan de andere kant: echt veel parels zijn er via die weg volgens mij toch niet bij gekomen?
-edit-
even gekeken: er zitten toch een hoop games tussen die anders waarschijnlijk nooit op steam terecht waren gekomen denk ik..
Er zijn best wel leuke games uit Greenlight gekomen toch? Ik heb destijds de AVGN game gekocht. Is erg pittig maar leuk om te doenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ze stappen denk ik ook niet van het idee af, de huidige implementatie heeft gewoon flinke problemen. Ze willen het idee doorevolueren, ze leggen overal de nadruk tijdens de SteamDevDays dat devs meer invloed moeten hebben op wat er binnen Steam gebeurt, dat ze zelf betere marketing moeten kunnen doen, dus denk dat greenlight wellicht weg zal vallen maar dat er iets anders, hopelijk beters voor in de plaats komt!
Ja zeker, dus daarom willen ze er denk ik ook mee doorgaan, maar het idee dat álle games door greenlight zouden moeten gaan, ook van grote publishers, zijn ze alweer vanaf gestapt. Tegelijkertijd zijn devs ook niet heel blij met greenlight, het is erg moeilijk om erin op te vallen zonder dat je al gekoppeld bent aan een hype of een bestaand iets, zoals de AVGN game... dus daarom denk ik dat ze het door zullen evolueren, de invloed van het publiek zijn ze denk ik wel blij mee alleen de huidige implementatie/limitaties nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Er zijn best wel leuke games uit Greenlight gekomen toch? Ik heb destijds de AVGN game gekocht. Is erg pittig maar leuk om te doen
Altijd handig om te hebbenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:23 schreef mschol het volgende:
goed dat weer over die 360 controllers is begonnen... ik heb er maar 1 besteld![]()
Hoezo? Maakte het ding volgens mij juist erg geschikt voor verschillende games... waaronder fps'enquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:37 schreef Drankster het volgende:
Valve vervangt touchscreen op Steam controller door knoppen
en terecht.
tis jammer dat ik geen goedkope 2de hands kon vinden, dus maar voor 35 euro 1 nieuw gekochtquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Altijd handig om te hebbenAnderhalf jaar geleden een gekocht om terwijl ik plat lag voor mijn hernia toch kon spelen (waar ik geen hol van bakte overigens, in Mark of the Ninja krijg ik geen stealth kill voor elkaar, bijvoorbeel). Maar toen kwam Brothers en was ik zeer blij dat ik hem had
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |