Je naam staat er toch in of niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef rolklem het volgende:
[..]
Het gaat over mijn poes! Niet over mij.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je naam staat er toch in of niet?
mehehehe ...quote:
Dat is waar... maar op de meeste plekken ben ik zo wat immuun voor kietelenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
Kriebelen is wel fijn. Grens tussen kriebelen en kietelen ligt op sommige plaatsen alleen erg dicht bij elkaar
avondquote:
oke.... ik denk dat we er nooit een hadden want we waren lid van de beebquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen meer, alles allang weggedaan of het was niet eens van mij.
Dat is meer mijn stijl iddquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef PeuRac het volgende:
Gast een eigen naamtopic? Dat is wel heel erg
Ik heb ze allemaalquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen meer, alles allang weggedaan of het was niet eens van mij.
Welke beeb?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef -Engel- het volgende:
oke.... ik denk dat we er nooit een hadden want we waren lid van de beeb
Nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef Buurpoes het volgende:
Kun je die achteraf eigenlijk nog wijzigen?
Baas, do wantquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaalglorieuze jaren 60 uitgaven
een mod kan dat doen... indien nodig.... maar doen ze vaak alleen bij kwetsende taal andsuch.... en dan heb je ook een ban/note aan je broekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef Buurpoes het volgende:
Alleen via een Topic Reportquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef Buurpoes het volgende:
Gelukkig is mijn naam nog net geen kwetsende taal!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
een mod kan dat doen... indien nodig.... maar doen ze vaak alleen bij kwetsende taal andsuch.... en dan heb je ook een ban/note aan je broek
Taalnazi's..... ik heb er een filter voorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het is vanavond wel het dictee hier.
truequote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef rolklem het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn naam nog net geen kwetsende taal!
A'foort is toch een stad?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die bij mij in t dorpof weet je niet wat beeb is?
Niets mis met een fiets hoor, en lekker, jah ik geloof het welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:49 schreef -Engel- het volgende:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Ja dat kan ook nog
Natuurlijk... en s lekker
Ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Haha, je hebt t geprobeerd. Geef maar toe!!
We hadden t toch over vroegerquote:
beeb is toch een mooie vrouw?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die bij mij in t dorpof weet je niet wat beeb is?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niets mis met een fiets hoor, en lekker, jah ik geloof het wel
Niet alleen vanavond hoor, gisteren ontwaakte er weer een nieuwe taalpurist.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het is vanavond wel het dictee hier.
Op OUD is beeb een baby...quote:
Fonetische uitspraken...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
in brabant misschienmaar ik schrijf meestal babe
Lijkt erop dat ze daadwerkelijk beeb zeggen daar ipv bieb.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het moet bieb zijn, van bibliotheek.
Rare jongens, die gasten van OUD.quote:
Ze zijn in dramatische staat, want ik was 8 en kon niet omgaan met boeken die al slijtage hadden.quote:
Zitten er vieze vuige plekjes in?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zijn in dramatische staat, want ik was 8 en kon niet omgaan met boeken die al slijtage hadden.
Je mag ze wel hier lezen
Hoogland?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We hadden t toch over vroeger
Waar ik vroeger woonde, is een dorp..... waar ik nu woon is idd een stad
Nee, maar de kaften uit de jaren '60 waren soort van gewoon papier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zitten er vieze vuige plekjes in?
Nouja, dat let ik maar extra op de zpelling...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet alleen vanavond hoor, gisteren ontwaakte er weer een nieuwe taalpurist.
Oow nouja zolang het enigzins leesbaar is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar de kaften uit de jaren '60 waren soort van gewoon papier.
Ik ben geen taalnazi.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nouja, dat let ik maar extra op de zpelling...
O hmms.... en toch heb ik t een keer gezien... ergensquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het moet bieb zijn, van bibliotheek.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fonetische uitspraken...
Hier zeggen we gewoon bieb, net als in de rest van Nederland.
welnee.... anders moet er maar een woordenlijst komenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:58 schreef PeuRac het volgende:
Lastig al die verschillende betekenissen van 1 woord in diverse topics
Niet van mijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O hmms.... en toch heb ik t een keer gezien... ergens
Ja hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow nouja zolang het enigzins leesbaar is.
Ga je gamenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet van mij
Hmm ik heb zin om iets te gaan doen, maar wat
film? Bier drinken? Je moeder plagen... of je zus?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet van mij
Hmm ik heb zin om iets te gaan doen, maar wat
Je stripkast?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor.
Het zijn ook een van de weinige dingen die veilig zijn. Ik ga ze niet weg doen. Mijn stripkast is bijna vol, dus er moet binnenkort iets weggedaan worden om ruimte te maken voor nieuwe dingen.
Maar Asterix is veilig.
Helaas, zo'n kast heb ik niet.quote:
Ik heb ze tot 300 ofzo, daarna bedacht ik me dat ik ze alleen maar kocht zodat het compleet was. Ik las ze niet eens meerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij missen nog wat Suske en Wiskes
die had ik ergens ja.... maar volgens mij zijn alle strips naar een ander fam. lid gegaanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij missen nog wat Suske en Wiskes
Mijn strips staan veilig bij mijn moeder op zolderquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor.
Het zijn ook een van de weinige dingen die veilig zijn. Ik ga ze niet weg doen. Mijn stripkast is bijna vol, dus er moet binnenkort iets weggedaan worden om ruimte te maken voor nieuwe dingen.
Maar Asterix is veilig.
Ik wil de nummers die we hebben nog een keer noteren zodat ik de ontbrekende erbij kan halen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas, zo'n kast heb ik niet.
[..]
Ik heb ze tot 300 ofzo, daarna bedacht ik me dat ik ze alleen maar kocht zodat het compleet was. Ik las ze niet eens meer
Dat ben ik al aan het doenquote:
Hmm nee geen zin inquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
film? Bier drinken? Je moeder plagen... of je zus?
Wat voor strips denken we dan aan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn strips staan veilig bij mijn moeder op zolder, een klein deel staat in een doos hier
.
Hmm die wil ik wel nog een keer zienquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef -Engel- het volgende:
Vin ... deze >>> http://www.pathe.nl/film/18288/delivery-man ?
Zet je een film op, of online gaan gamen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ben ik al aan het doen
[..]
Hmm nee geen zin inVolgens mij ben ik in een 'ik heb ergens zin in maar ik weet niet wat' bui
Donald Ducks voornamelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor strips denken we dan aan?
De stripwinkel heeft waarschijnlijk overal nog wel een exemplaar van liggen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil de nummers die we hebben nog een keer noteren zodat ik de ontbrekende erbij kan halen.
Alleen doe ik dat steeds niet.
Hier worden ze nog wel gelezen, door Ado en mn dochter
Ik denk dat ik maar seizoen 2 van PUA aan ga zettenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zet je een film op, of online gaan gamen?
Nfs?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ben ik al aan het doen
[..]
Hmm nee geen zin inVolgens mij ben ik in een 'ik heb ergens zin in maar ik weet niet wat' bui
Olivier Blunder?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik heb nooit zoveel strips gehad, vond Paling en co wel leuk en die onnozele kantoorslaaf die alles verkeerd deed, hoe heet ie ook alweer?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm die wil ik wel nog een keer zien
Nee Guitar Hero.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nfs?
zal ik nog t een en het ander opnoemen
Digitaal poolen dan weerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee Guitar Hero.
Hmm ik heb wel zin om te poolen, maar ik heb geen zin om de deur uit te gaan
Tering wat ik ben ik lastig
Zijn die nog op de rommelmarkt dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Guust Flater was t!
Ado is mn vrienden ik denk dat ik op de rommelmarkt ga kijken ervoor
Nee dusquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar seizoen 2 van PUA aan ga zetten
Een vriendin van me verzamelt ook Elfquest.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee dus
O, en Elfquest! Die zou ik ook graag willen, maar dan gewoon vanaf het begin. En t is best lastig om ze op volgorde te vindenAls je t niet via internet wil doen helemaal
Ligt eraan waar je komt, ik ga binnenkort naar Tiel, dies wel groot.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn die nog op de rommelmarkt dan?
Laatste keer dat ik er was, was er echt alleen zooi
Oké.
Nou, ik heb er dus niet 1quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vriendin van me verzamelt ook Elfquest.
Ik weet alleen dat die meerdere keren van publisher zijn veranderd. Dat is altijd zo kut
Utrecht heeft wel goede winkels daarvoor. Deventer ook 1 geloof ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je komt, ik ga binnenkort naar Tiel, dies wel groot.
En ik ben echt al jaren bij een rommelmarkt meer geweest, dus ik weet het eigenlijk niet
Anders vind ik wel ergens een stripwinkeltje
Ik wil hier ook een centrum als dat in Zwolle, Deventer, Utrecht, weet ik t... niet zoals hier
Ah, ok.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik heb er dus niet 1
Dus ik verzamel ze niet, maar ik zou ze wel willen hebben...
Dit dan wel weerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit kan ik dan wel weer onthouden
[..]
Mja dat gaat niet
Tja ik weet ook niet waaromquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit dan wel weerje moet het ook kunnen toepassen he
Ik wil iig het deel waarin de dochter van de hoofdman (Snijder?) en zn vrouw wordt geborenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Utrecht heeft wel goede winkels daarvoor. Deventer ook 1 geloof ik.
En anders marktplaats natuurlijk. En op Catawiki staan ze dacht ik ook allemaal.
[..]
Ah, ok.
Ik weet niet welk format je wilt, maar ik zou de Archive uitvoeringen afraden. Die prijzen
Deel 1 is 70 euro, deel 2 250, deel 3 15 en deel 4 25.
Plak er randjes op, boor er gaten in, koop een keu en wat ballen en je komt al een eind.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In plaats van die eettafel die je toch niet gebruikt
Ik heb het zelf nooit gelezen, dus daarmee kan ik je niet helpen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil iig het deel waarin de dochter van de hoofdman (Snijder?) en zn vrouw wordt geboren
Ik had het btw ook over kadowinkeltjes enzo, niet alleen over stripwinkels. In Ehv zit er ook een dat ik weet, zo'n stripwinkel...
Ik moet die ook gewoon op internet opzoeken!
Te hoog.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Plak er randjes op, boor er gaten in, koop een keu en wat ballen en je komt al een eind.
waarom niet stokjes?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb kaneelkussentjes gekocht vandaag.
En die zijn niet lekker.
/klb
Ben bij 5 winkels geweest, ze hadden ze nergensquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
waarom niet stokjes?
ik lust die kussentjes wel
Gheghe inderdaadquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In plaats van die eettafel die je toch niet gebruikt
ow.... raarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben bij 5 winkels geweest, ze hadden ze nergens
Ik heb een vierkant tafelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Plak er randjes op, boor er gaten in, koop een keu en wat ballen en je komt al een eind.
Is juist makkelijker stotenquote:
Hehequote:
Het is toch Vin's tafel?quote:
Jamin had het ook niet. Kruidvat ook niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
naja... en de jamin? of de apotheek in t kader van oudhollandsch snoep??
Hmm neh.quote:
Ik denk dat een iets lagere tafel makkelijker gaat als zij er bovenop zou liggenquote:
Wacht, wat..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jamin had het ook niet. Kruidvat ook niet.
Passen ze onder mijn koekblikje?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:22 schreef fietsie het volgende:
Mocht er iemand winterbanden zoeken; ik heb een topic in V&A gezet
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm neh.
[..]
Ik denk dat een iets lagere tafel makkelijker gaat als zij er bovenop zou liggen![]()
Leunen gaat in dit geval wel weer makkelijker
Ligt aan het koekblikquote:
*grinnik* Dan lopen ze een klein beetje aan vrees ikquote:
Ik maak geen grap. Ze hadden het echt niet.quote:
Dan ga ik woensdag eens even de markt op.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze hebben die vaak wel op de markt. Bij die ouderwetse snoepkramen
Heb ze laatst ook nog ergens gekocht... In een pot was dat, bij de action? Weet ik niet zeker, maar dat was ook van dat oudhollandse snoep zeg maar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak geen grap. Ze hadden het echt niet.
[..]
Dan ga ik woensdag eens even de markt op.
Daar ga ik niet de keuze van een tafel op baserenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]Tsja, daar had je eerder over moeten nadenken
Dan moet je het aanrecht maar gebruiken
Hoezo meenemen? Genoeg leuke ikea chicksquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ga ik niet de keuze van een tafel op baserenZo wel mooi zijn trouwens, chickie meenemen naar de IKEA "ga eens liggen op die tafel, even kijken of die hoog genoeg is"
![]()
Die bitch wilde nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo meenemen? Genoeg leuke ikea chicks
Betere bitch zoekenquote:
Ik kom nooit bij de Action.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ze laatst ook nog ergens gekocht... In een pot was dat, bij de action? Weet ik niet zeker, maar dat was ook van dat oudhollandse snoep zeg maar.
Heel simpel uitgelegd: Alles.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Action.
Ik snap nog steeds niet wat ze daar nou precies verkopen.
Maar er zit er een redelijk in de buurt. Ik zal daar maandag eens kijken.
Jij hebt de oudejaarsconference gekekenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook bij de ikea's waar je komt zijn andere leuke chicks, hoef je niet perse die ene voor te hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik ga zeker elke IKEA af, doei
Ze hebben 3 dvd's, 2 frisdrank, potgrond.quote:
Ik heb het wel gezien, maar kan me niet herinneren dat het daar in zat eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt de oudejaarsconference gekekenniemand weet wat ze daar verkopen, zij zelf ook niet. Toch hebben ze er alles wat je zoekt
Ik kan me in Duiven en Amersfoort geen andere leuke chicks bedenkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook bij de ikea's waar je komt zijn andere leuke chicks, hoef je niet perse die ene voor te hebben
In A'foort zeker 1 andere leuke gezien, werkte op dezelfde afdeling als die eerstequote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me in Duiven en Amersfoort geen andere leuke chicks bedenken
ow... ik ben ff idee loosquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jamin had het ook niet. Kruidvat ook niet.
Oh. Die heb ik dan even gemist denk ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In A'foort zeker 1 andere leuke gezien, werkte op dezelfde afdeling als die eerste
ik snoep heul nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
Door jullie gesnoep heb ik zin in snoep
Bummerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Die heb ik dan even gemist denk ik
Ik kom nu nauwelijks bij de IKEA, heb alles al
Is voor jou een eind rijden..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:45 schreef fietsie het volgende:
Oow dus ik kan beter naar de IKEA in A'foort als in Groningen voor het uitzoeken van mijn keuken?
Vanalles. Echt vanalles.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het beide toch?quote:
Je kan wel je winkelwagen vol hebben voor een paar tientjesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vanalles. Echt vanalles.
Kom er zelf ook niet vaak btw en eigenlijk alleen als ik iets specifieks wil...
Ik koop dus nooit dingen die ik niet nodig hebquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan wel je winkelwagen vol hebben voor een paar tientjes
Groningen ben ik ook zo maar 40 minuten a een uur bezig, afhankelijk van de drukte bij de stad.quote:
Jullie hadden het er wel overquote:
Klopt. Naja ik hoef er natuurlijk niet per se iets te kopen. Chickies die aan het werk zijn, zouden wel het moeilijkst zijn volgens die serie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bummermoet je wat anders verzinnen als bron voor vrouwen. Zou wel een mooie plek zijn om te oefenen wat je nu kijkt
Ik ben er maar 1x heen gegaan zonder specifiek doel, doe ik nooit meerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik koop dus nooit dingen die ik niet nodig heb
Ben ik heel goed in
Dat is zeker zo jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jullie hadden het er wel over
[..]
Klopt. Naja ik hoef er natuurlijk niet per se iets te kopen. Chickies die aan het werk zijn, zouden wel het moeilijkst zijn volgens die serie.
Geen idee waar hij exact woont.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Groningen zal toch íets dichterbij zijn?
Dat zijn nog maar de kleine, veilige vriendjesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is zeker zo jamaar je kan andere bezoekers proberen
kijk wel uit dat ze geen vriend hebben die 2 meter en 100kg is
Jij rekent netjes af?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
Ik loop rustig door de Action zonder iets mee te nemen. Kijk mij een baas zijn
En toch heb ik in al die jaren nog nooit klappen gehadquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zijn nog maar de kleine, veilige vriendjes
Geeft niet, JB had wat ideetjes.quote:
Ik hoop wel dat ze het hebben. Ik wil niet iemand 2 keer teleurstellen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vanalles. Echt vanalles.
Kom er zelf ook niet vaak btw en eigenlijk alleen als ik iets specifieks wil...
Het voordeel is wel dat je dan nooit in de verleiding komt om op de fiets naar IKEA te gaan...hoe vaak ik al niet vloekend naast mijn fiets heb gestaan met *iets* grotere pakketten dan ik had ingeschat...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Groningen ben ik ook zo maar 40 minuten a een uur bezig, afhankelijk van de drukte bij de stad.
Dat is ook nog een optie inderdaadquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is zeker zo jamaar je kan andere bezoekers proberen
kijk wel uit dat ze geen vriend hebben die 2 meter en 100kg is
Ik heb zin in snoepquote:
Jij rekent het af en laat het staan?quote:
Ik kan ook niet naar de ikea, een mooie auto is niet perse een practische autoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat je dan nooit in de verleiding komt om op de fiets naar IKEA te gaan...hoe vaak ik al niet vloekend naast mijn fiets heb gestaan met *iets* grotere pakketten dan ik had ingeschat...
Sjah meestal is -aanwezig zijn- al voldoende he, klappen geven is dan overbodigquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En toch heb ik in al die jaren nog nooit klappen gehad
Neem je ook geen grote dingen mee naar huisquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan ook niet naar de ikea, een mooie auto is niet perse een practische auto
Ik rij een koekblik, dus soms is die ook te klein...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan ook niet naar de ikea, een mooie auto is niet perse een practische auto
Geef je mij de schuldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, JB had wat ideetjes.
[..]
Ik hoop wel dat ze het hebben. Ik wil niet iemand 2 keer teleurstellen.
Maar wat nou als je die wel nodig hebt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neem je ook geen grote dingen mee naar huis
Ik kan over een goede week met goed fatsoen aardig inkopen bij de IKEAquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik rij een koekblik, dus soms is die ook te klein...
Geloof me, wat je ook rijdt, jij kan grotere dingen meenemen dan ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik rij een koekblik, dus soms is die ook te klein...
Ideaal is datquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kan over een goede week met goed fatsoen aardig inkopen bij de IKEAZonder aanhangertje nodig te hebben
![]()
Heb net het geld overgemaakt *auw*
Andere auto lenen, en dan tot de conclusie komen dat je toch beter je eigen auto mee had moeten nemen (true story)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar wat nou als je die wel nodig hebt?
Wat rij jij dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, wat je ook rijdt, jij kan grotere dingen meenemen dan ik
Wat rij je dan? Een Smart?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat rij jij dan?
Bij mij past een bierkrat niét in de kofferbak. Gelukkig wel op de achterbank.
Waarom is het leven zo moeilijk?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geef je mij de schuld
Ik weet het niet meer zeker btw, of het daar wasEn ook niet of ze het standaard in het assortiment hebben áls het daar was...
met die van je oom jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Andere auto lenen, en dan tot de conclusie komen dat je toch beter je eigen auto mee had moeten nemen (true story)
Ik zal je pm-en als ik over een paar maanden een klerenkast nodig heb.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kan over een goede week met goed fatsoen aardig inkopen bij de IKEAZonder aanhangertje nodig te hebben
![]()
Heb net het geld overgemaakt *auw*
jooo alles goed?quote:
Oke, dat is wel heel klein, wat rij jij dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat rij jij dan?
heey das lang geledenquote:
smart past een krat bier prima inquote:
mja wel goed lekker kalm avondje thuis voor de veranderingquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja godverdomme
[..]
Nee, wel lastig
[..]
Redelijk, daar?
maar, wat dan wel?quote:
trabant?quote:
Cuore.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, dat is wel heel klein, wat rij jij dan?
Ik een Lancia Coupe, maar de bank kan niet plat, heb alleen een ski-luik en een LPG tank onder de vloer.
Hennngggggg hengggggg hennnnggggggg *pruttel*quote:
Hmm jij liever dan ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja wel goed lekker kalm avondje thuis voor de verandering
Daar past toch wel een krat bier in?quote:
quote:
Je zei dat je een auto hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Klinkt eerder als een naaimachine hoor, niet als een heggenschaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hennngggggg hengggggg hennnnggggggg *pruttel*
heeyquote:
ben al de hele week op pad eindelijk eens thuis is wel effe goed zoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm jij liever dan ik
[..]
Daar past toch wel een krat bier in?
alles goed?quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zei dat je een auto had
Nietus, ik zei koekblik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met de bank én de voorstoel plat kun je nog steeds geen kasten vervoeren.Professioneel gifmenger.
Je moet je beroep Nog veranderenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey
[..]
ben al de hele week op pad eindelijk eens thuis is wel effe goed zo
[..]
alles goed?
op mijn fobo? oow ja goed dat je het zegtquote:
mja goed lekkere drukke tijd achter de rug maandag weer aan den arbeidquote:
Ja hahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
op mijn fobo? oow ja goed dat je het zegt
Nachtkastjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nietus, ik zei koekblik.
En met de bank én de voorstoel plat kun je nog steeds geen kasten vervoeren.
Is die dan te laag of zo? Het zal sowieso uitsteken aan de achterkant.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nietus, ik zei koekblik.
En met de bank én de voorstoel plat kun je nog steeds geen kasten vervoeren.
Nee, de kofferbak is ultraklein, zodat je achterin best redelijk kunt zitten, ook als je geen onderdeurtje bent.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar past toch wel een krat bier in?
Díe heb ik op de fiets gehaald.quote:
gedaanquote:
Hmm, nooit zo'n koekblik kopen dusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, de kofferbak is ultraklein, zodat je achterin best redelijk kunt zitten, ook als je geen onderdeurtje bent.
Je gaat juist weg van een koekblik johquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, nooit zo'n koekblik kopen dus
Ik kan tenminste wel een krat bier vervoerenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je gaat juist weg van een koekblik joh
Aygo/C1/107?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat rij jij dan?
lezen, ze heeft al antwoord gegevenquote:
Krat bier wordt hier per fiets vervoerd. Daar pak je de auto toch niet voor?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan tenminste wel een krat bier vervoeren
Ja en hopelijk snel ook
je rijdt een multipla?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
4 fusten en 10 kratten krijg ik in mijn auto
Zie editquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan tenminste wel een krat bier vervoeren
Ja en hopelijk snel ook
Hoeveel drink jij? Lijkt me ongezond...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
4 fusten en 10 kratten krijg ik in mijn auto
Correct, want ik koop nooit (een krat) bierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Krat bier wordt hier per fiets vervoerd. Daar pak je de auto toch niet voor?
Hangt er vanaf waar je woont ten opzichte van het verkooppunt...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
2 kratten zelfsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Was een gezellig weekendquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoeveel drink jij? Lijkt me ongezond...
Ja, dat kan ook makkelijk als ik dát net lees en mijn scherm nog niet verder was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lezen, ze heeft al antwoord gegeven
Ik woon op loopafstand, maar met 2 kratten lopen is toch niet zo prettigquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je woont ten opzichte van het verkooppunt...
Goed punt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Hmm mja, maar ik hoef voorlopig toch niet te verhuizen
Steekwagentje...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik woon op loopafstand, maar met 2 kratten lopen is toch niet zo prettig
Dat gaat wel lukken jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog nachtkastjes hebben. Dat past er makkelijk in
Of *het* in een cuore kan, weet ik (nog) niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tevens moet het in een Cuore best kunnen.. Dan doe je iets niet goed
Oow vast. Kwestie van goed stapelen, in de juiste volgorde.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Of *het* in een cuore kan, weet ik (nog) niet.
In Dublin woonde ik boven de supermarkt, dan nam ik het karretje gewoon mee naar huis, tot in de keuken, pakte het daar uit en bracht het weer naar benedenquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik woon op loopafstand, maar met 2 kratten lopen is toch niet zo prettig
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Dublin woonde ik boven de supermarkt, dan nam ik het karretje gewoon mee naar huis, tot in de keuken, pakte het daar uit en bracht het weer naar beneden
Hij is smal hoor...en kort. Wel hoog, dus stapelen is een goede suggestie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow vast. Kwestie van goed stapelen, in de juiste volgorde.
Baasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Dublin woonde ik boven de supermarkt, dan nam ik het karretje gewoon mee naar huis, tot in de keuken, pakte het daar uit en bracht het weer naar beneden
Kop je hem zelf in?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tevens moet het in een Cuore best kunnen.. Dan doe je iets niet goed
*pakt de stoelverhoger voor Joof*quote:
Loop afstand betekend niet dat het aan afstand is waarop je fatsoenlijk een karretje mee kan nemenquote:
*betekent en *een en geen spatie na loop.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Loop afstand betekend niet dat het aan afstand is waarop je fatsoenlijk een karretje mee kan nemen![]()
Pak in dat geval nu gewoon de auto, zit een grote parkeergarage onder de supermarkt bij mij.
*plaksetje* nodig?quote:
* PeuRac steekt een vinger in -Engel-quote:
Je weet dat dit heel fout klinkt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac steekt een vinger in -Engel-
Hansje brinker is er niks bij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goh, echt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet dat dit heel fout klinkt?
taalnazi alertquote:
Dat heeft geen zin.....quote:
klinkt fout hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je loopt leeg, dan stop ik wat in het gaatjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
taalnazi alert
[..]
Dat heeft geen zin.....Banden en plakken is nog steeds een uitdaging voor mij
[..]
klinkt fout hoor
quote:
Niks wat je zelf niet al eens had bedachtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
iets van psychologische gevolgen enzo
logischquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:32 schreef PeuRac het volgende:
Je loopt leeg, dan stop ik wat in het gaatje
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:33 schreef PeuRac het volgende:
Niks wat je zelf niet al eens had bedacht
Trustenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:46 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga mijn mandje opzoeken. Truste allemaal.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:46 schreef Buurpoes het volgende:
*spinze* in je mandje!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:46 schreef Buurpoes het volgende:
je hebt je oude fiets weer terugquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:57 schreef fietsie het volgende:
Poes gaat pitten en iedereen valt stil?
Kerst is over he, de boom ishet huis uit, dus de ava met kerstverlichting ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je hebt je oude fiets weer terug
en ik ben een docu aan het kijken
oww.... je bent trouwens te vroeg met t opruimen van de boomquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kerst is over he, de boom ishet huis uit, dus de ava met kerstverlichting ook
Als het nog echt winter wordt dit jaar komt er nog wel een sneeuw ava
Ik wil wel een roller met roze verf over je Ka halen hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wil graag een auto met van die viperstripes
Hahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil wel een roller met roze verf over je Ka halen hoor
rozequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil wel een roller met roze verf over je Ka halen hoor
tuh tuh..... die roller kan ook over jouw autoquote:
3 Koningen, ik weet. Alleen het was nogal een -enorme- boom en we hadden op marktplaats een mooi bankstel gevonden wat op die plek past.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oww.... je bent trouwens te vroeg met t opruimen van de boom
Vooruit maar weerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
3 Koningen, ik weet. Alleen het was nogal een -enorme- boom en we hadden op marktplaats een mooi bankstel gevonden wat op die plek past.
Helaas heb ik wat nieuwe financiele tegenvallers gehad vandaag waardoor de bank nog even moet wachten... Maar de boom is vast weg
Wit doen dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
rozenee man.... bah roze
[..]
tuh tuh..... die roller kan ook over jouw auto
Goed, waar woon je ook alweer? Heb de verf en roller al klaar staan voor jequote:
You wouldn'tquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
rozenee man.... bah roze
[..]
tuh tuh..... die roller kan ook over jouw auto
Maandag weer aan het werk he; 6:10 bedje uit en 6:45 pleite... om niet eerder dan 18:15 weer thuis te komen..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vooruit maar weer
Ik ruim t nog niet op.... doe ik maandag of v.w. wel
Dat eerder.....quote:
quote:[..]
Goed, waar woon je ook alweer? Heb de verf en roller al klaar staan voor je
Maybe I wouldquote:
Zeg maar wanneerquote:
Anders ik welquote:[..]
[..]
Maybe I would
Dus je bent helemaal niet zo'n engeltjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat eerder.....
[..]
[..]
Maybe I would
tuuuuurlijk welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je bent helemaal niet zo'n engeltje
o...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:07 schreef fietsie het volgende:
Als jullie met die roze roller maar ver bij mijn nieuwe karretje vandaan blijven!!
nee nee nee.....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:10 schreef Royco1 het volgende:
Zullen we dan ook een big ass spoiler en luchthapper op de Ka zetten?
En bloemetjes op de zijkant.
Waarom? Ik doe het wel voor niks hoor. Meet ik het ook nog netjes voor je uit, zodat ze netjes recht komen te zittenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als ik een miljoen win met de loterij
Hehe, dat zou wel geniaal zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:10 schreef Royco1 het volgende:
Zullen we dan ook een big ass spoiler en luchthapper op de Ka zetten?
En bloemetjes op de zijkant.
Dat kan ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee nee nee.....
ik wil n smurf dan heur
Licht blauwe kleur en dan witte strepen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee nee nee.....
ik wil n smurf dan heur
nee.. die horen niet op mijn autoooo... daarom wil ik een auto waarbij dat kanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom? Ik doe het wel voor niks hoor. Meet ik het ook nog netjes voor je uit, zodat ze netjes recht komen te zitten
Jawel joh, is lache op een Kaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee.. die horen niet op mijn autoooo... daarom wil ik een auto waarbij dat kan
getverquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Licht blauwe kleur en dan witte strepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |