Je naam staat er toch in of niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef rolklem het volgende:
[..]
Het gaat over mijn poes! Niet over mij.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je naam staat er toch in of niet?
mehehehe ...quote:
Dat is waar... maar op de meeste plekken ben ik zo wat immuun voor kietelenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
Kriebelen is wel fijn. Grens tussen kriebelen en kietelen ligt op sommige plaatsen alleen erg dicht bij elkaar
avondquote:
oke.... ik denk dat we er nooit een hadden want we waren lid van de beebquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen meer, alles allang weggedaan of het was niet eens van mij.
Dat is meer mijn stijl iddquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef PeuRac het volgende:
Gast een eigen naamtopic? Dat is wel heel erg
Ik heb ze allemaalquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen meer, alles allang weggedaan of het was niet eens van mij.
Welke beeb?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef -Engel- het volgende:
oke.... ik denk dat we er nooit een hadden want we waren lid van de beeb
Nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef Buurpoes het volgende:
Kun je die achteraf eigenlijk nog wijzigen?
Baas, do wantquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaalglorieuze jaren 60 uitgaven
een mod kan dat doen... indien nodig.... maar doen ze vaak alleen bij kwetsende taal andsuch.... en dan heb je ook een ban/note aan je broekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef Buurpoes het volgende:
Alleen via een Topic Reportquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef Buurpoes het volgende:
Gelukkig is mijn naam nog net geen kwetsende taal!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
een mod kan dat doen... indien nodig.... maar doen ze vaak alleen bij kwetsende taal andsuch.... en dan heb je ook een ban/note aan je broek
Taalnazi's..... ik heb er een filter voorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het is vanavond wel het dictee hier.
truequote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef rolklem het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn naam nog net geen kwetsende taal!
A'foort is toch een stad?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die bij mij in t dorpof weet je niet wat beeb is?
Niets mis met een fiets hoor, en lekker, jah ik geloof het welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:49 schreef -Engel- het volgende:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Ja dat kan ook nog
Natuurlijk... en s lekker
Ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Haha, je hebt t geprobeerd. Geef maar toe!!
We hadden t toch over vroegerquote:
beeb is toch een mooie vrouw?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die bij mij in t dorpof weet je niet wat beeb is?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niets mis met een fiets hoor, en lekker, jah ik geloof het wel
Niet alleen vanavond hoor, gisteren ontwaakte er weer een nieuwe taalpurist.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het is vanavond wel het dictee hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |