Je naam staat er toch in of niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef rolklem het volgende:
[..]
Het gaat over mijn poes! Niet over mij.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je naam staat er toch in of niet?
mehehehe ...quote:
Dat is waar... maar op de meeste plekken ben ik zo wat immuun voor kietelenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
Kriebelen is wel fijn. Grens tussen kriebelen en kietelen ligt op sommige plaatsen alleen erg dicht bij elkaar
avondquote:
oke.... ik denk dat we er nooit een hadden want we waren lid van de beebquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen meer, alles allang weggedaan of het was niet eens van mij.
Dat is meer mijn stijl iddquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef PeuRac het volgende:
Gast een eigen naamtopic? Dat is wel heel erg
Ik heb ze allemaalquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen meer, alles allang weggedaan of het was niet eens van mij.
Welke beeb?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef -Engel- het volgende:
oke.... ik denk dat we er nooit een hadden want we waren lid van de beeb
Nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef Buurpoes het volgende:
Kun je die achteraf eigenlijk nog wijzigen?
Baas, do wantquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaalglorieuze jaren 60 uitgaven
een mod kan dat doen... indien nodig.... maar doen ze vaak alleen bij kwetsende taal andsuch.... en dan heb je ook een ban/note aan je broekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef Buurpoes het volgende:
Alleen via een Topic Reportquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef Buurpoes het volgende:
Gelukkig is mijn naam nog net geen kwetsende taal!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
een mod kan dat doen... indien nodig.... maar doen ze vaak alleen bij kwetsende taal andsuch.... en dan heb je ook een ban/note aan je broek
Taalnazi's..... ik heb er een filter voorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het is vanavond wel het dictee hier.
truequote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef rolklem het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn naam nog net geen kwetsende taal!
A'foort is toch een stad?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die bij mij in t dorpof weet je niet wat beeb is?
Niets mis met een fiets hoor, en lekker, jah ik geloof het welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:49 schreef -Engel- het volgende:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Ja dat kan ook nog
Natuurlijk... en s lekker
Ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Haha, je hebt t geprobeerd. Geef maar toe!!
We hadden t toch over vroegerquote:
beeb is toch een mooie vrouw?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die bij mij in t dorpof weet je niet wat beeb is?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niets mis met een fiets hoor, en lekker, jah ik geloof het wel
Niet alleen vanavond hoor, gisteren ontwaakte er weer een nieuwe taalpurist.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het is vanavond wel het dictee hier.
Op OUD is beeb een baby...quote:
Fonetische uitspraken...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
in brabant misschienmaar ik schrijf meestal babe
Lijkt erop dat ze daadwerkelijk beeb zeggen daar ipv bieb.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het moet bieb zijn, van bibliotheek.
Rare jongens, die gasten van OUD.quote:
Ze zijn in dramatische staat, want ik was 8 en kon niet omgaan met boeken die al slijtage hadden.quote:
Zitten er vieze vuige plekjes in?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zijn in dramatische staat, want ik was 8 en kon niet omgaan met boeken die al slijtage hadden.
Je mag ze wel hier lezen
Hoogland?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We hadden t toch over vroeger
Waar ik vroeger woonde, is een dorp..... waar ik nu woon is idd een stad
Nee, maar de kaften uit de jaren '60 waren soort van gewoon papier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zitten er vieze vuige plekjes in?
Nouja, dat let ik maar extra op de zpelling...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet alleen vanavond hoor, gisteren ontwaakte er weer een nieuwe taalpurist.
Oow nouja zolang het enigzins leesbaar is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar de kaften uit de jaren '60 waren soort van gewoon papier.
Ik ben geen taalnazi.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nouja, dat let ik maar extra op de zpelling...
O hmms.... en toch heb ik t een keer gezien... ergensquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het moet bieb zijn, van bibliotheek.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fonetische uitspraken...
Hier zeggen we gewoon bieb, net als in de rest van Nederland.
welnee.... anders moet er maar een woordenlijst komenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:58 schreef PeuRac het volgende:
Lastig al die verschillende betekenissen van 1 woord in diverse topics
Niet van mijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O hmms.... en toch heb ik t een keer gezien... ergens
Ja hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow nouja zolang het enigzins leesbaar is.
Ga je gamenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet van mij
Hmm ik heb zin om iets te gaan doen, maar wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |