Oh okquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:56 schreef vigen98 het volgende:
[..]
nog niet begonnen minimaal 7 landen
Niet je eiland Hekla noemenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:57 schreef Casaa het volgende:
Casaa neemt IJsland en noemt het: Eyjafjallajökull
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:00 schreef Casaa het volgende:
[..]
Eyjafjallajökull is moeilijker voor jullie om te type.
Ierland of Engeland is ook goedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Geen land. Je kan wel Engeland of Ierland?
* Bami-Powner weert aanval afquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:04 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 Geillandia valt Geitenkaas aan
Naam voor het land?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:04 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
* Slome_stokbrood_eter claimt polen
STOKBROOD LANDquote:
* Slome_stokbrood_eter Schiet het toestel uit de luchtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:07 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief spionage toestel naar stokbrood land
Tijdens happy hour mag je een random land claimen ( Als die al geclaimd is heb je pech)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:07 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Mag je ook 2 landen in bezit hebben ? Europa is toch groot
Want het klimaat van Wit Rusland verschilt zo erg als die van Ruslandquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:12 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Tegengehouden door een temperatuur van -50.
Afgeschoten en pootjes terug gestuurd naar Tassendiefquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:11 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief postduif naar stokbroodland.
Afgewezenquote:
Is hij wit rusland dan staat niet op dat plaatje bij mijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:12 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Tegengehouden door een temperatuur van -50.
Je mag alleen de landen aanvallen die aan je grenzen ( Ook watergrenzen ) Als een land jou heeft aangevallen en jij niet reageert binnen 5 minuten heb je je land verlorenquote:
zeg dat dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:14 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je mag alleen de landen aanvallen die aan je grenzen ( Ook watergrenzen ) Als een land jou heeft aangevallen en jij niet reageert binnen 5 minuten heb je je land verloren
Refresh?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:13 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Is hij wit rusland dan staat niet op dat plaatje bij mij
ja dan kijk je niet goedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:13 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Is hij wit rusland dan staat niet op dat plaatje bij mij
Alweer afgewezenquote:
* Tassendief oosterse wint blaast het naar JAHOWLquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef Casaa het volgende:
* Casaa Spuugt een lading as over Jouw Moeder!
Geitenkaaskoppen afgeketstquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef Bami-Powner het volgende:
* Bami-Powner stuurt 50 drones naar Eyjafjallajökull
Helemala nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef Tassendief het volgende:
[..]
* Tassendief oosterse wint blaast het naar JAHOWL
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef Bami-Powner het volgende:
Ben jij geitenkaas? Zo ja dan mag het wegens watergrensquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef Bami-Powner het volgende:
Stokbrood bestaat niet meer, is nu JAWOHL. Ik wijs je aanval af.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:17 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 Geillandia valt Stokbroodland aan
Afgeweerdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[..]
Ben jij geitenkaas? Zo ja dan mag het wegens watergrens
True.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:18 schreef Etsu het volgende:
Dit spel slaat nergens op, maar is wel grappig.
* Bami-Powner heeft het zesde leger afgeweerdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef Rosario het volgende:
* Multatuli valt geitenkaas aan met het Zesde Leger
Dat past toch niet man!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik neem Zwitserland en noem het '' Grootvorstendom der Belastingontduikers''
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef Casaa het volgende:
* Etsu Stuurt een schip met reserve vikingen naar Jouw Moeder
JA EN CASAA DAN?!?!?!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Bevriezen in het ijskoude weger vanwege vmbo vikingen
Het vierde REICH danquote:
* WebHawk wijst Etsu erop dat Stokbroodland niet meer bestaat en valt Etsu aanquote:
Etsu is geen land sukkelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:22 schreef WebHawk het volgende:
[..]
* WebHawk wijst Etsu erop dat Stokbroodland niet meer bestaat en valt Etsu aan
Kut Helsinkiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:22 schreef Rosario het volgende:
[..]
Het leger van tassendief wordt verslagen in de slag om Helsinki.
Look at al the fucks that i givequote:
Gewonnen! Finland is van mij bitchesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:18 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 Geillandia valt Multatuli aan,
* Casaa Geitenkaas afgeweerdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:23 schreef Bami-Powner het volgende:
* Bami-Powner valt Eyjafjallajökull aan en stuurt bommenwerpers naar Eyjafjallajökull
Nee, ik had je gequote vriend.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewonnen! Finland is van mij bitches
* WebHawk weert afquote:
* SgtPorkbeans gooit horloges naar Webhawkquote:
* Bami-Powner weert aanval afquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 Vigenlona valt Geitenkaas aan
Verloren in de slag om volgogradquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 Geillandia valt Jouw Moeder aan
quote:
Afgeweerd met Feyenoord supportersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
* SgtPorkbeans valt Paellastan aan met FC Emmen supporters
Goffedommequote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Verloren in de slag om volgograd
/mw weert af e nvalt FOK! aanquote:
* Toto69 slaat de aanval af met Gordon Heuckerothquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief valt geillandia aan met domme blondjes
* WebHawk vangt de horloges op, zet er een hakenkruis op en verkoopt ze op de scwarze marktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
* SgtPorkbeans gooit horloges naar Webhawk
Helaas de grenzen waren dicht en konden er niet overheen terwijl mijn wifi er zo uit gaatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef Etsu het volgende:
* Etsu valt de vrouw van Jouw Vader aan
nu maar hopen dat tassendief niet weet dat ik zijn land bedoel en dus overheen leest
Amai, manneken toch!quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 Vigenlona valt Eyjafjallajökull aan
* WebHawk weert af en stuurt Geillandia terug naar DEINE MUTTERquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 Geillandia neukt Jawohl in de kont
Ga vooral wegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Helaas de grenzen waren dicht en konden er niet overheen terwijl mijn wifi er zo uit gaat
Portugal - MIMOSOquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef vigen98 het volgende:
HAPPY HOUR! DE KOMENDE 5 MINUTEN MAG JE EEN EXTRA LAND KIEZEN! HEB JE GEEN LAND DAN MAG JE ER 2!
* SgtPorkbeans gooit stinkkaas en de nazi's rennen huilend wegquote:
Hoe heet je vorige land? Zo gaat je nieuwe land ook hetenquote:
Te laat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:31 schreef Tropanzia het volgende:
Mag ik Frankrijk en dan noem ik het stokbrood.
zie editquote:
Ik heb zwitserland al gr grquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:31 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kies Zwitserland ( die ik net al koos) Noem het Plusje
En ik kies Oostenrijk en noem het Bergje
* Etsu kiest Frankrijk (FOK!)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hoe heet je vorige land? Zo gaat je nieuwe land ook heten![]()
Mensen quote me als je je extra land claimt!
Geillandiaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Claim litouwen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Bij deze quote ik je, en graag wil ik Moldavië. Ik noem dit land dan handkar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
* MichaelScott kiest België (quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[me=Tassendief]Faeröer eilanden en als dat niet mag neemt hij de turkije /me]quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
* Tassendief pest me niet zoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:32 schreef Etsu het volgende:
* Etsu valt Jouw Moeder voor de 500ste keer aan
lofjoequote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:35 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief valt FOK niet aan en hopen dat hij het niet ziet maar valt toch wel aan![]()
Afgewezen ende verworpenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:35 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 Geillandia valt Paëllastan aan
Ik heb italiëquote:
Ik had de Faeröer geclaimdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:36 schreef vigen98 het volgende:
Tijd is om! Voor de mensen die een extra land hebben geclaimd en die niet op de kaart zien staan, er werd al eerder om die ene land gevraagd
Nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:36 schreef vigen98 het volgende:
Tijd is om! Voor de mensen die een extra land hebben geclaimd en die niet op de kaart zien staan, er werd al eerder om die ene land gevraagd
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:31 schreef Tropanzia het volgende:
Mag ik Frankrijk en dan noem ik het stokbrood.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jonge hoe grenst Noorwegen nou met Spanje met wateren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink geen kraantjeswater.
* Etsu bijt jouw piemel erafquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:36 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 Geillandia valt FOK! aan en neukt kont
* Toto69 Geillandia neukt MichaelScott de moeder en slaat afquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:37 schreef MichaelScott het volgende:
* MichaelScott valt Geillandia aan
Nou, gewoon, JAWOHLquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:37 schreef vigen98 het volgende:
Webwalk ofzo Italië doe ik nog voor je erbij omdat je binnen de tijd was, hoe heet je land nu? ( Geen nieuwe namen! )
ga trolletje eens lastigvallenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
* Toto69 Geillandia neukt MichaelScott de moeder en slaat af
*Tropanzia weert aanval van Sgt. af en neukt Sgt. ondertussen in die kont.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
* SgtPorkbeans valt stokbroodland aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digo
quote:
Ga. Weg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:38 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief valt fok aan met penishouders
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:39 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
*Tropanzia weert aanval van Sgt. af en neukt Sgt. ondertussen in die kont.Op me en dan * naast de = schrijven echt echt geweldig TassendiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weert aanval afquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:39 schreef WebHawk het volgende:
* WebHawk gaat een eind wandelen om na te denken over de zin des levens. Waarom zij nwe hier? waar gaan we naar toe? Ondertussen val ik lereich aan. Tijdens die aanval bedenk ik me, wat is in vredesnaam mijn plan met al dit grondgebied? Maak ik er een grote parkeerplaats van? Ik zie terwijl ik Vigenola en België aanval mijn grote BMW er al staan.
Nope. Welk land ben je eik?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
* SgtPorkbeans valt Jawohl binnen
Afgewezenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:39 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 Geillandia valt Jouw Moeder aan6666
4e REICH (zwitserland)quote:
* SgtPorkbeans houdt Etsu tegen met mooie vrouwenquote:
iehlquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
* SgtPorkbeans houdt Etsu tegen met mooie vrouwen
afgeweerdquote:
verworpenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 Geillandia neukt Paëllastan in de kut en valt aan
neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:40 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 Vigenlona valt Jouw moeder aan
Nice try, volgende keer beterquote:
Nee.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 slaat FOK! op z'n bek met een 30 inch penis en valt aan
afgewezenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:42 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief valt geillandia aan en fok
NEE.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:42 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief valt geillandia aan en fok
neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:42 schreef Bami-Powner het volgende:
* Bami-Powner valt j ouwmoeder aan
* Bami-Powner weert afquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:42 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 Vigenlona valt Geitenkaas aan
Afgewezen want niet met hoofdlettersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
* SgtPorkbeans valt Jawohl binnen met bankgeheimen
Helaasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:43 schreef MichaelScott het volgende:
* MichaelScott valt FOK! en Geillandia aan
quote:
quote:
')quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:43 schreef MichaelScott het volgende:
* MichaelScott valt FOK! en Geillandia aan
Nee ik hoef jouw soort niet in mijn landquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:43 schreef Bami-Powner het volgende:
* Bami-Powner valt jouw moeder aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |