* Bami-Powner weert aanval afquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 Vigenlona valt Geitenkaas aan
Verloren in de slag om volgogradquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 Geillandia valt Jouw Moeder aan
quote:
Afgeweerd met Feyenoord supportersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
* SgtPorkbeans valt Paellastan aan met FC Emmen supporters
Goffedommequote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Verloren in de slag om volgograd
/mw weert af e nvalt FOK! aanquote:
* Toto69 slaat de aanval af met Gordon Heuckerothquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief valt geillandia aan met domme blondjes
* WebHawk vangt de horloges op, zet er een hakenkruis op en verkoopt ze op de scwarze marktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
* SgtPorkbeans gooit horloges naar Webhawk
Helaas de grenzen waren dicht en konden er niet overheen terwijl mijn wifi er zo uit gaatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef Etsu het volgende:
* Etsu valt de vrouw van Jouw Vader aan
nu maar hopen dat tassendief niet weet dat ik zijn land bedoel en dus overheen leest
Amai, manneken toch!quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 Vigenlona valt Eyjafjallajökull aan
* WebHawk weert af en stuurt Geillandia terug naar DEINE MUTTERquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 Geillandia neukt Jawohl in de kont
Ga vooral wegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Helaas de grenzen waren dicht en konden er niet overheen terwijl mijn wifi er zo uit gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |