Mooi zo inderdaad, die zut op de 12700 en het ICM op de echte IC.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
ze willen vanaf begin februari de ingewikkelde koppeling van de treinseries 500/700/2100/2200/12500/12700 deels weer ongedaan maken. Door de 12700 (Leeuwarden - Den Haag CS via de polder) kort te laten keren in Leeuwarden (8 minuten) en de 12500 (Leeuwarden - Rotterdam CS) ook op zichzelf te laten keren krijg je meer gesloten omlopen en dat maakt de materieelinzet eenvoudiger.
Het komt erop neer dat vanuit Leeuwarden naar Utrecht en Rotterdam vrijwel alleen maar ICM gaat rijden en via Almere/Schiphol alleen maar VIRM.
mja, bij de minste of geringste vertraging wordt de kering in Leeuwarden al niet meer gehaald. Dacht dat het acht minuten waren, maar op papier zijn het er zes. Denk dus wel dat doorrijden verwacht zal worden van de machinistenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:27 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Mooi zo inderdaad, die zut op de 12700 en het ICM op de echte IC.
In rijtijd gezien wel. Maar als je de vele afhankelijkheden bekijkt dan zit er helemaal niet zoveel speling in Zwolle.quote:
precies. Je hebt slechts een paar minuutjes spelingquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
In rijtijd gezien wel. Maar als je de vele afhankelijkheden bekijkt dan zit er helemaal niet zoveel speling in Zwolle.
Precies. En je moet ook nog koffie halen, aflossen, beetje ouwehoeren met Jan en Alleman... HArtstikke vertragingsgevoelig punt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
precies. Je hebt slechts een paar minuutjes speling
Je zit met de knoop Zwolle en de strak geplande opvolgtijden en ook op ander punten in het net wil je geen vertraging hebben. Op de Hanzelijn zit weinig lucht in de dienstregelingquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En je moet ook nog koffie halen, aflossen, beetje ouwehoeren met Jan en Alleman... HArtstikke vertragingsgevoelig punt.
Nee niet zolang je met de staart tussen de poten als een slak 130 blijft rijden op een lijn die met mijn bloedige belastingcenten voor 200 km/h aangelegd is nee. Stelletje Champion's League falers.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
Op de Hanzelijn zit weinig lucht in de dienstregeling
Gelukkig zit er tussen Zwolle en Leeuwarden wel ietsje lucht, want als een meester er zin in heeft dan kan hij met -4 Leeuwarden binnenrollen en ook naar Zwolle zit, als de sporen niet nat zijn, nog wel wat lucht voor de snelle teams.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet zolang je met de staart tussen de poten als een slak 130 blijft rijden op een lijn die met mijn bloedige belastingcenten voor 200 km/h aangelegd is nee. Stelletje Champion's League falers.
Mono gaat het wel regelen lijkt mequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef Peter het volgende:
Is zo'n Hema-kaartje tussen Leer en Groninegn op het hele traject geldig? Of het stukkie tussen Leer en het eerste NL-station niet?
jij? 17:37.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat was ookalweer ons schema voor de 18e? Of liever: hoe laat zouden we in Groningen zijn?
Dat laatste dus. Daar zit ik ook mee, dus in Winschoten even de trein uit om uit te checken. De tijd in Bad Neuschanz is er te kort voor namelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef Peter het volgende:
Is zo'n Hema-kaartje tussen Leer en Groninegn op het hele traject geldig? Of het stukkie tussen Leer en het eerste NL-station niet?
mijn plan is 16.37 tenzij dit later deze week nog verandertquote:
De bediening van AKZO is al per 31-12-2013 officieel gestopt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:02 schreef dennistd het volgende:
Het einde van het Akzo-lijntje is nabij
[..]
Ik maak het nog niet eens zo bont. Ik heb ze al gezien met kettingzaag en al. En ja, die gebruikten ze ook nog wel eens ...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo ver van huis hoef je niet hoor. Sloopwerken en Grondverzet Greavy BV beschikt ook over alle noodzakelijke gereedschappen
Denk dat er redelijk wat klachten komen als je met 200km/h door de Drontermeertunnel probeert te rijdenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet zolang je met de staart tussen de poten als een slak 130 blijft rijden op een lijn die met mijn bloedige belastingcenten voor 200 km/h aangelegd is nee. Stelletje Champion's League falers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |