abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135095349
...of vrouw met de hamer....
Ja doei.
pi_135095446
quote:
18s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:08 schreef Swetsenegger het volgende:
"Zo, sta 2e op het leaderbord. Vorige week 42 kilometer gelopen!"
"Over een paar weken moet het in 1 dag he..."

Mijn motiverende lieverd.
heerlijk die support _O-
Heb je er wel een beetje vertrouwen in Swets?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 januari 2014 @ 10:53:13 #153
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_135095768
Nou laten we zeggen dat ik van te voren wist dat het een ambitieus plan was voor mij. Vooral het dunne lijntje tussen voldoende lopen en overbelastingsblessures. Maar vorige maand zonder problemen 150KM gelopen inclusief de bruggenloop met mijn snelste 5, 10 en 15KM ooit. Een LDL van 23KM en een LDL van 25KM en deze maand is 5 dagen oud en ik sta alweer op dik 30KM. Als ik de asselronde over 4 weken een beetje comfortabel kan lopen komt het wel goed :)
pi_135095935
Dat denk ik ook ^O^

Mijn hobbelrondje zit er weer op. Ik denk een km of 12, maar na 8km was m'n Garmin leeg. Nog even een duurloopje voor Egmond leek me wel verstandig.
pi_135095990
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou laten we zeggen dat ik van te voren wist dat het een ambitieus plan was voor mij. Vooral het dunne lijntje tussen voldoende lopen en overbelastingsblessures. Maar vorige maand zonder problemen 150KM gelopen inclusief de bruggenloop met mijn snelste 5, 10 en 15KM ooit. Een LDL van 23KM en een LDL van 25KM en deze maand is 5 dagen oud en ik sta alweer op dik 30KM. Als ik de asselronde over 4 weken een beetje comfortabel kan lopen komt het wel goed :)
ik denk dat dat lijntje een stuk is dikker dan jij denkt, je LDL zijn al stukken langer dan ik zou verwachten.
pi_135096032
Goedemorgen allemaal!

Ik had vandaag mijn eerste wedstrijd van het nieuwe jaar willen doen, in Stompwijk, maar heb weer last van mijn hiel. Die voel ik al een paar maanden, maar de laatste keer dat ik liep werd het erger. Dus ik houd even rust.

Uitgeslapen dus, in plaats van gelopen. Is ook wel eens lekker :)

Swetsenegger, zolang je die LDL's maar blijf lopen komt alles goed.
  zondag 5 januari 2014 @ 11:16:05 #157
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_135096101
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:12 schreef YUR het volgende:

[..]

Ergens heeft ze wel een punt
psies!

kusje-kroel brengt 'm niet over die finish :P
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 5 januari 2014 @ 11:25:15 #158
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135096255
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:43 schreef Nirak het volgende:

[..]

Hmm, dat wil ik ook, lekker weer. Maar voor de tijd van het jaar is het hier heel zacht. Ik vraag me af of we nog winter krijgen. Vorig jaar vroor het volgens mij 10 graden.

En klein kijkje terug in 2013, naar wat het mij gebracht/afgepakt heeft :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow! Mooi hoor. Heb je een doel voor 2014?

Swets, gaat goedkomen! ^O^

Hier dubbel en dwarse malaise ;( En het ziet er zo lekker uit buiten!
pi_135096291
quote:
6s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:16 schreef E.T. het volgende:

[..]

psies!

kusje-kroel brengt 'm niet over die finish :P
Klopt, maar met de gedachte ik moet echt mijn kilometers maken anders haal ik Rotterdam niet is ook niet prettig. Gewoon relaxed je kilometers maken en lukt rotterdam niet dan heb je iets later nog Leiden of de westland Marathon. Relaxed geniet van je trainingen en wat minder gestressed schema's volgen.
  zondag 5 januari 2014 @ 11:27:20 #160
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_135096304
Nirak _O_ geweldig! Lijkt me dat je je een stuk comfortabeler voelt in je lijf ^O^
  zondag 5 januari 2014 @ 11:28:08 #161
92409 Twinky
Little star.
pi_135096318
:W ik twijfelde vanmorgen om te gaan: veel snot, algehele malaise en mijn schenen doen nog steeds zeer van de laatste keer. Maar ik ging toch. En al was het een klein rondje, mijn lijf wil nu nooit meer hardlopen en maakte dat al gauw duidelijk. -O-

ik vind het zo moeilijk om de balans te vinden tussen doorzetten en te ver gaan...

http://www.endomondo.com/workouts/282749373/8778461
pi_135096780
Het moet nog middag worden maar vandaag al zeker een 60 tal lopers gezien. (Wezen uitwaaien op strand van Noordwijk)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_135097005
yeah!! weer gelopen! 5 kilometer weer in de pocket!
resultaat twee geschaafde handen en een geschaafde knie.
en een gaatje in mijn lievelingslegging.
maar het lopen zelf ging goed. zo goed dat Yuno zich omdraaide en met een blij ei gezicht naar mij keek. lekker gaat het he vrouwtje! en toen struikelde ik over zijn achterpoot........
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  zondag 5 januari 2014 @ 12:09:39 #164
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135097102
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:04 schreef winterstorm666 het volgende:
yeah!! weer gelopen! 5 kilometer weer in de pocket!
resultaat twee geschaafde handen en een geschaafde knie.
en een gaatje in mijn lievelingslegging.
maar het lopen zelf ging goed. zo goed dat Yuno zich omdraaide en met een blij ei gezicht naar mij keek. lekker gaat het he vrouwtje! en toen struikelde ik over zijn achterpoot........
:o iig ging het lekker ;) Yuno zelf er niks aan overgehouden?

Twink, gewoon zsm vergeten zo'n training! Kan weleens gebeuren.
pi_135097327
Yuno had niks! alleen geschrokken.vrouwtje wat doe je op de grond sorry sorry!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  zondag 5 januari 2014 @ 12:41:15 #166
123170 alors
zlata1234
pi_135097833
Hey mensen, ik kom ook weer eens binnenvallen. Maar ik heb een vraagje over Endomondo Pro..

Ik heb de nieuwste versie gedownload (niet gekocht dus, geen googlewallet/cc/pp etc). En ik hoor geen audiocues (dus dat je hoort "1 kilometer in 6.23") meer, en ik zie ook nergens waar ik dat in kan stellen :{ Is dat nou weg of kijk ik niet goed?

Heerlijk weer om te lopen trouwens O+ ik zou iedereen naar buiten willen schoppen ;)
know'm sayin?
word? word.
pi_135098334
Hm, op sportsshoes hebben ze nog Kinvara 3's in mijn maat voor maar 58eu, maar ook Virrata's voor 64. Voor op de baan zijn m'n huidige Kinvara's nog wel prima, maar ik vrees dat ze met de CPC eigenlijk een beetje te af zijn voor op de weg, dus ik "moet" sowieso nieuwe :P. In mei komen de Kinvara 5's - die koop ik sowieso - en voor nu lijken de Virrata's me eigenlijk ook best wel leuk. Aan de andere kant ben ik nu wel dolgelukkig met m'n Kinvara's, dus die weer kopen zou ook weer niet zo gek zijn.

Dilemma's!
  Moderator zondag 5 januari 2014 @ 13:14:58 #168
155227 crew  Guppy
dus
pi_135098885
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:41 schreef alors het volgende:
Hey mensen, ik kom ook weer eens binnenvallen. Maar ik heb een vraagje over Endomondo Pro..

Ik heb de nieuwste versie gedownload (niet gekocht dus, geen googlewallet/cc/pp etc). En ik hoor geen audiocues (dus dat je hoort "1 kilometer in 6.23") meer, en ik zie ook nergens waar ik dat in kan stellen :{ Is dat nou weg of kijk ik niet goed?

Heerlijk weer om te lopen trouwens O+ ik zou iedereen naar buiten willen schoppen ;)
Kijk eens bij Settings, en dan Audio Settings. En daar dan bij Feedback after each lap de Audio Coach, Distance, Duration en Lap Time / Distance aanzetten. Die staan bij mij tenminste aan en de laatste keer hoorde ik die mevrouw nog kletsen :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_135098898
Wie wilde er nou laatst hardloopwanten?

Deze zijn 12,79 en hebben een lampje!
http://www.sportsshoes.co(...)mitt-running-gloves/
  zondag 5 januari 2014 @ 13:16:21 #170
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_135098929
Dat ging lekker bij de nieuwjaarsloop 8km in 47:42 ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_135098970
Heerlijk weertje was het hier in het noorden van België:
- Alles nog nat van de regen deze nacht: veel zuurstof in de lucht
- 100% heldere hemel met een laag zonnetje dat voldoende extra warmte gaf
- Fris maar door de combinatie met de zon een ideale temperatuur. Zo kon ik nog eens lang - kort (wel met handschoenen) gaan lopen.
- Heel groene omgeving en een nieuw domein leren kennen.
- Omstandigheden voor een LDL waren dus ideaal en de benen/ademhaling ging ook uitstekend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135098998
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:57 schreef hatsaflats het volgende:
Hm, op sportsshoes hebben ze nog Kinvara 3's in mijn maat voor maar 58eu, maar ook Virrata's voor 64. Voor op de baan zijn m'n huidige Kinvara's nog wel prima, maar ik vrees dat ze met de CPC eigenlijk een beetje te af zijn voor op de weg, dus ik "moet" sowieso nieuwe :P. In mei komen de Kinvara 5's - die koop ik sowieso - en voor nu lijken de Virrata's me eigenlijk ook best wel leuk. Aan de andere kant ben ik nu wel dolgelukkig met m'n Kinvara's, dus die weer kopen zou ook weer niet zo gek zijn.

Dilemma's!
Ik ben met beiden erg tevreden, maar de laatste tijd begint de Virrata steeds favorieter te worden.
pi_135099148
:( veel te mooi weer om niet te lopen, maar toch maar verstandig zijn.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 5 januari 2014 @ 13:25:05 #174
123170 alors
zlata1234
pi_135099169
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:14 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Kijk eens bij Settings, en dan Audio Settings. En daar dan bij Feedback after each lap de Audio Coach, Distance, Duration en Lap Time / Distance aanzetten. Die staan bij mij tenminste aan en de laatste keer hoorde ik die mevrouw nog kletsen :)
Ja zo was het idd bij mij vorige versie, maar nu ziet het er zo uit:

En als je op jezelf klikt, dan kan ik alleen maar kiezen kilometers of mijlen en verder niks.

OH wacht! Ik heb het gevonden! Je moet op de opties knop van je telefoon drukken, en dan kun je "audioinstellingen, instellingen, sluiten" kiezen.
know'm sayin?
word? word.
pi_135099442
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik ben met beiden erg tevreden, maar de laatste tijd begint de Virrata steeds favorieter te worden.
Heb jij allebei in dezelfde maat? Of zit er verschil tussen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')