heerlijk die supportquote:Op zondag 5 januari 2014 10:08 schreef Swetsenegger het volgende:
"Zo, sta 2e op het leaderbord. Vorige week 42 kilometer gelopen!"
"Over een paar weken moet het in 1 dag he..."
Mijn motiverende lieverd.
ik denk dat dat lijntje een stuk is dikker dan jij denkt, je LDL zijn al stukken langer dan ik zou verwachten.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou laten we zeggen dat ik van te voren wist dat het een ambitieus plan was voor mij. Vooral het dunne lijntje tussen voldoende lopen en overbelastingsblessures. Maar vorige maand zonder problemen 150KM gelopen inclusief de bruggenloop met mijn snelste 5, 10 en 15KM ooit. Een LDL van 23KM en een LDL van 25KM en deze maand is 5 dagen oud en ik sta alweer op dik 30KM. Als ik de asselronde over 4 weken een beetje comfortabel kan lopen komt het wel goed
psies!quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:43 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hmm, dat wil ik ook, lekker weer. Maar voor de tijd van het jaar is het hier heel zacht. Ik vraag me af of we nog winter krijgen. Vorig jaar vroor het volgens mij 10 graden.
En klein kijkje terug in 2013, naar wat het mij gebracht/afgepakt heeftWow! Mooi hoor. Heb je een doel voor 2014?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Swets, gaat goedkomen!![]()
Hier dubbel en dwarse malaiseEn het ziet er zo lekker uit buiten!
Klopt, maar met de gedachte ik moet echt mijn kilometers maken anders haal ik Rotterdam niet is ook niet prettig. Gewoon relaxed je kilometers maken en lukt rotterdam niet dan heb je iets later nog Leiden of de westland Marathon. Relaxed geniet van je trainingen en wat minder gestressed schema's volgen.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
psies!
kusje-kroel brengt 'm niet over die finish
quote:Op zondag 5 januari 2014 12:04 schreef winterstorm666 het volgende:
yeah!! weer gelopen! 5 kilometer weer in de pocket!
resultaat twee geschaafde handen en een geschaafde knie.
en een gaatje in mijn lievelingslegging.
maar het lopen zelf ging goed. zo goed dat Yuno zich omdraaide en met een blij ei gezicht naar mij keek. lekker gaat het he vrouwtje! en toen struikelde ik over zijn achterpoot........
Kijk eens bij Settings, en dan Audio Settings. En daar dan bij Feedback after each lap de Audio Coach, Distance, Duration en Lap Time / Distance aanzetten. Die staan bij mij tenminste aan en de laatste keer hoorde ik die mevrouw nog kletsenquote:Op zondag 5 januari 2014 12:41 schreef alors het volgende:
Hey mensen, ik kom ook weer eens binnenvallen. Maar ik heb een vraagje over Endomondo Pro..
Ik heb de nieuwste versie gedownload (niet gekocht dus, geen googlewallet/cc/pp etc). En ik hoor geen audiocues (dus dat je hoort "1 kilometer in 6.23") meer, en ik zie ook nergens waar ik dat in kan stellenIs dat nou weg of kijk ik niet goed?
Heerlijk weer om te lopen trouwensik zou iedereen naar buiten willen schoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben met beiden erg tevreden, maar de laatste tijd begint de Virrata steeds favorieter te worden.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:57 schreef hatsaflats het volgende:
Hm, op sportsshoes hebben ze nog Kinvara 3's in mijn maat voor maar 58eu, maar ook Virrata's voor 64. Voor op de baan zijn m'n huidige Kinvara's nog wel prima, maar ik vrees dat ze met de CPC eigenlijk een beetje te af zijn voor op de weg, dus ik "moet" sowieso nieuwe. In mei komen de Kinvara 5's - die koop ik sowieso - en voor nu lijken de Virrata's me eigenlijk ook best wel leuk. Aan de andere kant ben ik nu wel dolgelukkig met m'n Kinvara's, dus die weer kopen zou ook weer niet zo gek zijn.
Dilemma's!
Ja zo was het idd bij mij vorige versie, maar nu ziet het er zo uit:quote:Op zondag 5 januari 2014 13:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kijk eens bij Settings, en dan Audio Settings. En daar dan bij Feedback after each lap de Audio Coach, Distance, Duration en Lap Time / Distance aanzetten. Die staan bij mij tenminste aan en de laatste keer hoorde ik die mevrouw nog kletsen
Heb jij allebei in dezelfde maat? Of zit er verschil tussen?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ben met beiden erg tevreden, maar de laatste tijd begint de Virrata steeds favorieter te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |