En nu lig je laveloos in de goot te pleiten voor regels die dat onmogelijk maken, zelfs voor 17-jarigen die hun grenzen kennen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:16 schreef Gia het volgende:
In mijn tijd kon je op je 13de gewoon een biertje bestellen in de kroeg.
OUD is verderop.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, enlighten me, hoe hou je dat tegen?
Idd, daar zitten de alcoholisten.quote:
Van die MILFs die na een avondje met "de meiden" nog in de auto stappen na 4 wijntjes (het is rosé meid, dat verdampt sneller) en Job en Maartje op de achterbank?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd, daar zitten de alcoholisten.
Leer mij de ouders kennen.
Dat wilde ik ook posten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:28 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)xtase-te-raken.dhtml
Jongeren van 16 gaan nu massaal overstappen op drugs aldus de volkskrant,
Nee, water.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:29 schreef El_Matador het volgende:
Drugs verbieden voor 16-18-jarigen?
Inderdaad, lang geleden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:59 schreef arjan1112 het volgende:
Dat had je vroeger met sigaretten ook, op je 7de een pakje sigaretten voor je moeder gaan halen.
Dat waren mooie tijden.
Niet dat ik dit wil, maar stel dát, dan is het helemaal niet zóóóó makkelijk. De clou zit niet in strafmaat, maar in pakkans. En die gaat nu ook al mis. Het is ook bijna niet te controleren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is zóóó makkelijk op te lossen. En we wel met de volgende maatregelen, en exact in onderstaande volgorde, als je succes wilt:
- Verbied Alcohol
- Verbied drugs
- Straf de gebruiker hard
- Straf de verkoper hard, liefst in de portemonnee²
Dan wordt het in de gemiddelde gevangenis (ze gingen er zo'n 20 van de 60 sluiten) drukker dan in een moskee bij het offerfeestgebed, BSB.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is zóóó makkelijk op te lossen. En we wel met de volgende maatregelen, en exact in onderstaande volgorde, als je succes wilt:
- Verbied Alcohol
- Verbied drugs
Arnhem is een drugsvrije gemeente (aldus henzelf).quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet dat ik dit wil, maar stel dát, dan is het helemaal niet zóóóó makkelijk. De clou zit niet in strafmaat, maar in pakkans. En die gaat nu ook al mis. Het is ook bijna niet te controleren.
Daarna de sharia invoeren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:33 schreef BansheeBoy het volgende:
- Verbied Alcohol
- Verbied drugs
Wie ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:35 schreef arjan1112 het volgende:
Drugs is al verboden..
Gebruiker hard straffen.. wil je de gevangenissen vol hebben met wietrokers ?
Aad de Mos. Ké ?quote:
Toch heeft de strafmaat wel degelijk een afschrikkende werking. Daarom ben ik voorstander van hoge boetes voor drugsdealers/wietkwekers en andere metaalsoorten. Je moet ze het gevoel geven dat het totaal niet loont.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet dat ik dit wil, maar stel dát, dan is het helemaal niet zóóóó makkelijk. De clou zit niet in strafmaat, maar in pakkans. En die gaat nu ook al mis. Het is ook bijna niet te controleren.
Sowieso in kroegen komen die niet 18+ zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:46 schreef trigt013 het volgende:
Mooie is wel dat kroegen en clubs de toegang naar 18 kunnen verhogen en dit waarschijnlijk wel zullen doen.
Ik kom al jaren niet meer in kroegen, voor het laatst in 2006 in een club geweest en had heel veel spijt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Sowieso in kroegen komen die niet 18+ zijn
Aangenaam. Ben weg voor vanavond. Nog net in de middag.quote:
Een lesje scheikunde kan je wel gebruiken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:40 schreef BansheeBoy het volgende:
...drugsdealers/wietkwekers en andere metaalsoorten.
Dat betekent dat illegaal stoken weer lucratief en de drugshandel zal dan helemaal een geweldige markt worden met enorme winsten en belabberde kwaliteit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:33 schreef BansheeBoy het volgende:
- Verbied Alcohol
- Verbied drugs
"de waarheid".quote:Op zondag 5 januari 2014 04:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, pubertjes kunnen niet tegen de waarheid.
privatiseren we die tochquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan wordt het in de gemiddelde gevangenis (ze gingen er zo'n 20 van de 60 sluiten) drukker dan in een moskee bij het offerfeestgebed, BSB.
En jouw halve familie achter de tralies, net als in de door jou zo bejubelde VS.
Mooie visie heb je.
Daar kies je zelf voor. Je weet dat je verplicht bent om hem bij je te hebben. Daarnaast, welk probleem ontstaat er als je een luxeartikel op een iets later tijdstip moet kopen, omdat je er zelf voor gekozen hebt om je niet aan de wet te houden, en wiens schuld is dat? Die van de caissiere? Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Gelukkig mag iedereen dat voor zichzelf bepalen.
Ik vind het wel degelijk zeer irritant en onnodig. Ik moet me weer aanpassen. Er zijn genoeg momenten te bedenken dat ik ff mijn id niet bij de hand heb en gelijk ontstaan er weer problemen. Dat vind ik gezeur, je moet de zaken niet omdraaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |