Ja! Met bounty's. En het was heeeeeeel lekker. (inderdaad met een beslagje eromheen)quote:Op zondag 5 januari 2014 18:17 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Snickers en ander snacks frituren helemaal in is in Amerika..... iemand al eens geprobeerd dat te doen?
Pannekoeken met biest!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:06 schreef minilot het volgende:
Oh, ook: enorm veel ongeklopte volvette slagroom in mijn koffie gieten en daar dan heel neutraal bij kijken, zodat het lijkt alsof ik gewoon koffie met melk heb.
In Amerika frituren ze allesquote:Op zondag 5 januari 2014 18:17 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Snickers en ander snacks frituren helemaal in is in Amerika..... iemand al eens geprobeerd dat te doen?
Oh, dat is weer een uitleg van guilty pleasures die ik niet eens zou kunnen verzinnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:16 schreef Preston_Marlowe het volgende:
De naam "Guilty pleasures" zegt het al. Schuldig voelen. En ja, bij zoveel vette roomboter die ik via roomboterbollen naar binnen slurp bekruipt dat gevoel mij wel...
Hear hear, de kaasbroodjes van de hemaquote:Op zondag 5 januari 2014 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jij wint![]()
Trouwens; kaasbroodjes van de hema en cheeseburgers van McDonald's
Het gaat natuurlijk om de hoeveelheidquote:Op zondag 5 januari 2014 19:16 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, dat is weer een uitleg van guilty pleasures die ik niet eens zou kunnen verzinnen.![]()
Schuldig voelen omdat je roomboter eet. Never.
Wordt hier nog weleens gebruikt. Al is het hier éigenlijk een basis voor stamppot, en dan een versie waar zelfs alleen wáter bij hoeft.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:53 schreef Uccie het volgende:
Aardappelpuree uit zo'n pakje waar je alleen melk en boter bij doet
joah....... lekker is dat, je wordt er alleen moddervet van, dat is dan weer jammerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef Snowballed het volgende:
Ohja.. overal chocolademelk bij kunnen drinken...![]()
zo kregen we op vakantie ooit onze toast bij engels ontbijt.quote:
Die kruimelen, mengen met slagroom en in een springvorm in de diepvries....crunchy ijstaart.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:35 schreef WRH het volgende:
ik doe het maar 1x per jaar max: schuimbatons (die met zo'n chocolade onderkantje) in stukjes breken en chocoladevla erover.
ziet er niet uit, maar sinds ik klein was ben ik er gek op.
Aardappelpuree uit een pakje + spekjes... Had ik je op een idee gebracht?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:04 schreef Uccie het volgende:
Het is dat ik al eten in huis heb voor straks en het nu ff te hard regent voor de supermarkt....maar morgen eet ik aardappelpuree uit een pakje en uitgebakken vetspekjes....gek, guilty pleasure groenten is er dan weer niet, anders had ik mooi een maaltijd gehad!
Ja...want ik neem die met alleen water, tegenwoordig heeft mijn super die voor melk niet meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:07 schreef female81 het volgende:
[..]
Aardappelpuree uit een pakje + spekjes... Had ik je op een idee gebracht?![]()
De exácte basis is bij mij die hieronder, maar met 'gewone' aardappelpuree kan het ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja...want ik neem die met alleen water, tegenwoordig heeft mijn super die voor melk niet meer.
En aangezien jij zei dat die prima te doen was durf ik het wel.
En de spekjes van HostiMeister.
Ik ga het proberen met fijne, zal je een verslag doen hahaha.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:10 schreef female81 het volgende:
[..]
De exácte basis is bij mij die hieronder, maar met 'gewone' aardappelpuree kan het ook.
[ afbeelding ]
Das wel heel triestquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:34 schreef Dragonberry het volgende:
Die aanmaak puree zat bij mijn vriend in het kerstpakket.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |