Oeh, baileys met M&Ms.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:26 schreef minilot het volgende:
Advocaat naar binnen werken alsof het vanillevla is: in een flinke schaal, met pure hagelslag erdoor en dan opeten met een grote lepel.
Dat zijn toch geen guilty pleasures, dame?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:24 schreef Myraela het volgende:
Hele dikke erwtensoep.
Hele rode biefstukjes.
Dat eet 3/4 van de bevolking zo ongeveer als toetje...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:30 schreef Mirjam het volgende:
rijstebrij van dessertrijst met melk, met roomboter, suiker en kaneel
Maar het is MIJN guilty pleasure.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat eet 3/4 van de bevolking zo ongeveer als toetje...
Oeh, ik doe meequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:26 schreef minilot het volgende:
Advocaat naar binnen werken alsof het vanillevla is: in een flinke schaal, met pure hagelslag erdoor en dan opeten met een grote lepel.
Ja maar ja maar...quote:
+1quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:30 schreef Mirjam het volgende:
rijstebrij van dessertrijst met melk, met roomboter, suiker en kaneel
quote:
Bah, daar mag je je inderdaad wel voor schamen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
En die van de Aldi schuif ik ook wel naar binnen.
I knowquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bah, daar mag je je inderdaad wel voor schamen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:31 schreef minilot het volgende:
Herstel: heel rode biefstuk is wel degelijk not, of tenminste nauwelijks done, maar dat terzijde
In goede snert blijft je lepel rechtop staanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Rode biefstuk is niet echt om me voor te schamen eigenlijk nee. Mijn erwtensoep heb ik het liefst zo dik dat het bijna een puree is. Heerlijk.Maar toch niet hoe ik het andere mensen zou serveren.
Nee joh, gewoon melk drinken terwijl je op een dropje zuigt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Hoe in vredesnaam eet je dat..?
Door een blender..? verwarmd..? of als soep met stukken..?
Nee, écht goede snert kun je plakken van snijden en op brood doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
In goede snert blijft je lepel rechtop staan
Zolang het geen trekdrop is...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:46 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon melk drinken terwijl je op een dropje zuigt.
Klinkt wel heel erg fout, nu ik dit zo opschrijf![]()
Dat word me dan net iets te droog denk ik....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:46 schreef Gwywen het volgende:
Nee, écht goede snert kun je plakken van snijden en op brood doen.![]()
(Nee, niet ik, maar iemand die ik ken)
Dat inderdaad ook die hamrolletjes met smeerkaas(of iets anders vets), die je altijd op die kringverjaardagen krijgt.quote:
Hipquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef LXIV het volgende:
Wat is er 'not done' aan de gerechten in de OP? Dat ze veel calorieen bevatten of dat ze niet 'hip' genoeg zijn?
Ok. Ik heb dat eigenlijk nooit zo belangrijk gevonden. Of eten hip was of niet. Wel of eten lekker is of niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hip
Te gare groente?? dat is vloeken in de kerk
Wokrestaurant? vreetschuren
taai vlees? altijd fout
Bruine bonen? Ieuww bruine bonen . *laat windje*
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:06 schreef wendywendy het volgende:
Cheap ass kant en klare stokbroodjes die gevuld zijn met kruidenboter. Of iets dat door gaat voor kruidenboter.
Augurken met boterhamworst!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Melba toastjes met selleriesalade van de supermarkt.
Augurken met ham.
Vruchtenbowl in een grote kom met bijpassende opscheplepel en glazen
Vind ik ook geen guilty pleasure.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ordinaire voedsel bij de lokale, waarschijnlijk ontzettend ranzige, Chinees
Augurken met cervelaatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Idd veel smaakvoller dan met ham!
Nog niet geprobeerd. Zal ik eens doenquote:
Augurkje voor de smaak bij een boterham met Saksische smeerleverworst!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd. Zal ik eens doen. Ik hou van augurken. Eet zo als tussendoortje een halve pot leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |