Ja..s avonds om 21u. S ochtends zijn de flessen volquote:
Hoeveel drinken je meisjes nu?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:58 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja..s avonds om 21u. S ochtends zijn de flessen vol![]()
Wup..de zuster zei al: je moet een nieuwe vriezer kopen voor je naar huis kan
Beeh. Kan het niet zijn dat hij gewoon slordig is geweest met zn tandjes? Spruwbij ons was echt als.steken in de borst...quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:53 schreef Kersjes het volgende:
Goed bezig Linda![]()
Shandaly, wat lief![]()
Schraal, au, gevoelig, niks te zien.
Ik vrees dat ik voor het eerst in mijn hele borstvoedingsperiode te maken heb met spruw
Dat zou dan best kunnen jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:07 schreef Kersjes het volgende:
Ik hoop het. Maar de schimmel tiert momenteel elders ook welig![]()
Dus ik zou er niet vreemd van opkijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door DaviniaHR op 16-01-2014 15:24:38 ]*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
Nu wel lengtequote:Op donderdag 16 januari 2014 15:00 schreef Linda2205 het volgende:
Zou best kunnen hoor! Maar daarvoor heb ik dit keer geen verstoppingen en ontstekingen vergeleken met de vorige twee keer in het kraambed. Zodra we thuis zijn gaan we dat wel verder reguleren.
Je curves kan ik hier helaas niet zien ivm crappy internet
Edit: toch wel! Ziet er mooi uit (je hebt wel twee keer gewicht geplaatst)
Hier ook, maar met gezondheidsverklaring en bewijs dat alle entingen erin zitten. Dat is bij Noah sowieso noh niet het geval en om het hele spul mee te slepen naar de KA voor 2min om het hoekje kijken...straks zijn ze de eersten en mogen ze de hele dag!quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:43 schreef Kyara het volgende:
Wat jammer Linda. Hier mochten broertjes en zusjes wel naar binnen. M heeft toen al op dag 1 of 2 gekeken.
Hier precies het zelfde (al had ik gelukkig geen zware diabetes, het ging om 0.2 punten die mijn nuchtere waarde te hoog was). Ik heb toen vooraf met de hand gekolfd en dat in de vriezer bewaard.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:42 schreef Mevr_Mus het volgende:
Een vraag!
Ik blijk zwangerschapsdiabetes te hebben en dus grote kans dat baby direct na de bevallig bijgevoed moet worden. En mijn voorkeur gaat daarbij uit naar bv, wat betekent dat ik dus al voor de bevalling moet gaan kolven. Iemand hier ervaring mee? Hoe reageerde men hier in het ziekenhuis op?
Emmy. Ze heeft vanmorgen voor het eerst een hele voeding uit de borst gedronken en kwam uit zichzelf.na 3u weer. Dit keer dronk ze iets minder goed...eens zien wat ze.nu doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:39 schreef mrien het volgende:
Hoe lief Linda![]()
![]()
De kleinste (even kwijt wie wie was) nu ook helemaal al aan de borst?
Hier geeft dochter dat eigenlijk niet zelf aan, het komt echt vanuit mij, anders drinkt ze echt nauwelijks iets.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:48 schreef Kyara het volgende:
Vraagje over voeden op verzoek:
Hoe geven de wat oudere baby's van 11-12 maanden aan dat ze willen drinken. 's Nachts is het heel duidelijk maar overdag heb ik toch het idee dat ik vaker op mijn verzoek voed dan op hun verzoek. Hoe gaat (of ging) dat bij anderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |