Ja..s avonds om 21u. S ochtends zijn de flessen volquote:
Hoeveel drinken je meisjes nu?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:58 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja..s avonds om 21u. S ochtends zijn de flessen vol![]()
Wup..de zuster zei al: je moet een nieuwe vriezer kopen voor je naar huis kan
Beeh. Kan het niet zijn dat hij gewoon slordig is geweest met zn tandjes? Spruwbij ons was echt als.steken in de borst...quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:53 schreef Kersjes het volgende:
Goed bezig Linda![]()
Shandaly, wat lief![]()
Schraal, au, gevoelig, niks te zien.
Ik vrees dat ik voor het eerst in mijn hele borstvoedingsperiode te maken heb met spruw
Dat zou dan best kunnen jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:07 schreef Kersjes het volgende:
Ik hoop het. Maar de schimmel tiert momenteel elders ook welig![]()
Dus ik zou er niet vreemd van opkijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door DaviniaHR op 16-01-2014 15:24:38 ]*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
Nu wel lengtequote:Op donderdag 16 januari 2014 15:00 schreef Linda2205 het volgende:
Zou best kunnen hoor! Maar daarvoor heb ik dit keer geen verstoppingen en ontstekingen vergeleken met de vorige twee keer in het kraambed. Zodra we thuis zijn gaan we dat wel verder reguleren.
Je curves kan ik hier helaas niet zien ivm crappy internet
Edit: toch wel! Ziet er mooi uit (je hebt wel twee keer gewicht geplaatst)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |