Ah, kijk zeg dat dan gewoon meteenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je ging mij meppen dus dan ga ik tik taaien (speels terug meppen)
quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn muis heeft een beetje aids. Dan krijg je van die quotes.
Knuffel muis met aids.
Hmm, moet ik hem geven aan twi denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg DOEN! .... alleen denk ik niet dat jij t shirt dan dient te dragen
Klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een bazen zijn we ook, dat we het allebei op hebben staan. Kijk het normaal nooit (meer).
Ga eens weg bij mijn geest danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, moet ik hem geven aan twi denk ik.
[..]
Klopt.
Onze geesten zijn gelinked, heb ik het idee. Dat kan niet anders.
Ik blijf hier om lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik blijf hier om lachenDie clip is zo gaaf duisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Helaas Roy, grootse geesten associëren niet met Feyenoorders.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik blijf hier om lachenMaar wat krijg je als je dat bij elkaar gooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
kan jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, moet ik hem geven aan twi denk ik.
[..]
Klopt.
Onze geesten zijn gelinked, heb ik het idee. Dat kan niet anders.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar wat krijg je als je dat bij elkaar gooit?
Lievquote:
Poesjequote:
Ja, ik wil ik echt een poesje thuis, maar woon te kleinquote:
Dat is tof ja, beetje stoeien en spelen enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik wil ik echt een poesje thuis, maar woon te kleinMet oud en nieuw met een van de toffere katten gespeeld
vernoemd naar sterke drank en een echte bazen kat. Komt lekker kroelen af en toe, maar vind een potje vechten ook heerlijk
aahhhquote:
Ja, katten die alleen komen kroelen en lief doen vind ik sufquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is tof ja, beetje stoeien en spelen enzo
Mijn katten zijn suf, die kroelen amper, spelen wel maar verder....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, katten die alleen komen kroelen en lief doen vind ik suf
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn katten zijn suf, die kroelen amper, spelen wel maar verder....
Ja ook alleen als er geen onbekenden zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn katten zijn suf, die kroelen amper, spelen wel maar verder....
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ook alleen als er geen onbekenden zijn
Net als hun baas... ik snap datquote:
Beter dan hun baas.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Net als hun baas... ik snap dat
Mooi is dat hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beter dan hun baas.
Ze hebben de ik geef geen fuck mentaliteit helemaal onder controle en nog krijgen ze altijd hun zin.
grote, stoere hondenquote:
Duitse Herders en Huskiesquote:
Vrienden hadden er eentje, in de winter voor de slee over het ijs binden, vond die geweldigquote:
Nicequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrienden hadden er eentje, in de winter voor de slee over het ijs binden, vond die geweldig
ook mooi!!quote:
hihi aahwquote:
ja wouwquote:
Jazeker, vind Duitse Herders alleen nog net iets mooier. Vind honden alleen iets te veel werk, daarom liever katten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceEcht mooie beesten zijn dat ook
Ja man, je moet superveel met die beesten lopenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jazeker, vind Duitse Herders alleen nog net iets mooier. Vind honden alleen iets te veel werk, daarom liever katten.
Katten moeten ook de ruimte hebben, maar die zouden bij jou bijv al wel kunnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja man, je moet superveel met die beesten lopenEn in een centrum van een stad is dat niet ideaal.
Dat ook inderdaadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Katten moeten ook de ruimte hebben, maar die zouden bij jou bijv al wel kunnen.
Grote honden moet je echt de ruimte voor hebben zodat ze ook buiten het uitlaten om nog lekker de ruimte hebben.
Hehe, snap ik heel goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Gheghe, ik zou wel een paar katten willen, maar eerst nog even genieten van mijn nieuwe meubels
bulldogsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja man, je moet superveel met die beesten lopenEn in een centrum van een stad is dat niet ideaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
I know, ik wil dan sowieso katjes uit het asiel halenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, snap ik heel goed![]()
Wanneer je dat wilt, ff goed inlezen in F&F, haal (tenzij je perse raskatten wilt) uit het asiel of een opvang. Daar zitten ook kittens, al zijn oudere katten vaak al goed opgevoed, wat weer scheelt in de meubels.
Hehe, begrijpelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef fietsie het volgende:
Ik wacht tot de einddatum van onze kat voorbij is, voor ik een "nieuwe" bank ga kopen...
Die beesten kan ik dus echt niet mooi vindenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
bulldogsals je daar een halfuur mee loopt hebben ze al een onwijze workout gehad
hebben ook niet bijster veel ruimte nodig, gewoon genoeg om zich te kunnen bewegen
[ afbeelding ]
die zijn prachtig idd.. wel weer wat meer ruimte nodigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die beesten kan ik dus echt niet mooi vinden
Een St. Bernard / Berner Senna ofzoiets dan wel weer
Ow dan is er nog hoopquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:21 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
die zijn prachtig idd.. wel weer wat meer ruimte nodigik vind bulldogs echt super schattig.. de lelijkheid maakt ze leuk
quote:
dat heb je zelf in de hand natuurlijk.. ons meissie is ook een wildebras, maar wel een echte lieverd! maar ik vind karakter ook wel belangrijk bij een beest.. het hoeven geen robotjes te zijn van mij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef PeuRac het volgende:
Veel honden zijn slecht opgevoed (katten ook trouwens) daardoor heb ik het minder op honden.
Kloptquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:21 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
die zijn prachtig idd.. wel weer wat meer ruimte nodigik vind bulldogs echt super schattig.. de lelijkheid maakt ze leuk
Duitse herders zijn ook wat groot voor een gemiddelde woonwijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:24 schreef fietsie het volgende:
Ik vind het altijd jammer als mensen menen "blafgedrag" van honden normaal te vinden in een woonwijk. Dat een hond een boerenerf als "zijn gebied" beschouwt is prima, maar als je niet eens normaal over straat naar school kan lopen met je kind vanwege aanslaande duitse herders dan is het gewoon niet leuk meer...
Klopt, maar ik haat het echt als honden tegen mij op springen, dat is gewoon slechte opvoeding. Of dingen van tafel pakken oid.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:24 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]![]()
[..]
dat heb je zelf in de hand natuurlijk.. ons meissie is ook een wildebras, maar wel een echte lieverd! maar ik vind karakter ook wel belangrijk bij een beest.. het hoeven geen robotjes te zijn van mij.
honden kun je in vrijwel alles trainen en alles leren, maar dat willen is een 2e natuurlijk. ik zou mijn hond niet dagelijks 10+ uur alleen kunnen laten.. sneu! tuurlijk is ons hondje ook weleens wat langer alleen, maar dan zorgen we daarna altijd voor een compensatie dagjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. En een hond is ook niet echt iets als je alleen woont en hele dagen van huis bent, al valt dat wel te trainen geloof ik. Ideaal zal het niet zijn.
Ex-politie-agend (geroyeerd...) met waan-gedrag... en zijn zoon woont 3 deuren verder, met vergelijkbaar gedrag. En dus ook "waakhonden".quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Duitse herders zijn ook wat groot voor een gemiddelde woonwijk
Dat soort figurenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ex-politie-agend (geroyeerd...) met waan-gedrag... en zijn zoon woont 3 deuren verder, met vergelijkbaar gedrag. En dus ook "waakhonden".
Daar heb ik ook een hekel aan jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar ik haat het echt als honden tegen mij op springen, dat is gewoon slechte opvoeding. Of dingen van tafel pakken oid.
Is ook sneuquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:26 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
honden kun je in vrijwel alles trainen en alles leren, maar dat willen is een 2e natuurlijk. ik zou mijn hond niet dagelijks 10+ uur alleen kunnen laten.. sneu! tuurlijk is ons hondje ook weleens wat langer alleen, maar dan zorgen we daarna altijd voor een compensatie dagje
Serieus? Agend?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ex-politie-agend (geroyeerd...) met waan-gedrag... en zijn zoon woont 3 deuren verder, met vergelijkbaar gedrag. En dus ook "waakhonden".
Poesjequote:
ja snap ik! meiske hier springt ook graag.. tegen mij en vent niet meer en we proberen het haar ook af te leren bij de visite dus zeggen altijd dat zodra ze binnenkomen dat ze de hond straal moeten negeren.. helaas doen 9 van de 10 dat niet en die vinden het dan vreemd dat ze blijft springen..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar ik haat het echt als honden tegen mij op springen, dat is gewoon slechte opvoeding. Of dingen van tafel pakken oid.
Ik weet heel goed hoe ik ermee om moet gaan, niet aankijken, blokkeren met hand of knie, maar als ze dan toch tegen mijn pantalon of witte broek opspringen, is mijn humeur zwaar beneden pijl binnen een seconde. Heb echt een graf hekel aan vlekken op mijn goede kleding.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:28 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ja snap ik! meiske hier springt ook graag.. tegen mij en vent niet meer en we proberen het haar ook af te leren bij de visite dus zeggen altijd dat zodra ze binnenkomen dat ze de hond straal moeten negeren.. helaas doen 9 van de 10 dat niet en die vinden het dan vreemd dat ze blijft springen..
Ben zelf meer van de Britjes, maar Coons zijn ookquote:
ja snap ik.. maar ik kan haar niet leren om niet tegen anderen op te springen (vind ik dan, zullen meningen over verdeeld zijn) ze moet zelf gaan doorkrijgen dat springen niet werkt en als ze dan wel tegen de ene helft mag springen en niet tegen de andere helft is dat best verwarrend natuurlijk... Je kan hier ook goed zien wie ons advies opvolgde en wie nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet heel goed hoe ik ermee om moet gaan, niet aankijken, blokkeren met hand of knie, maar als ze dan toch tegen mijn pantalon of witte broek opspringen, is mijn humeur zwaar beneden pijl binnen een seconde. Heb echt een graf hekel aan vlekken op mijn goede kleding.
Die hebben wij 11 jaar gehad......quote:
Nooit springen, altijd stoppen als ze het wil doen en belonen als ze niet springt, bij wie dan ook. Is de enige manier. Springen mag alleen op commando. Dat is de enige manier om het ze af te leren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:33 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ja snap ik.. maar ik kan haar niet leren om niet tegen anderen op te springen (vind ik dan, zullen meningen over verdeeld zijn) ze moet zelf gaan doorkrijgen dat springen niet werkt en als ze dan wel tegen de ene helft mag springen en niet tegen de andere helft is dat best verwarrend natuurlijk... Je kan hier ook goed zien wie ons advies opvolgde en wie nietagja.. over het algemeen luistert ze goed en is ze lief
maar een rasechte terriër
ik snap wat je bedoeld, voel me ook niet aangevallenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nooit springen, altijd stoppen als ze het wil doen en belonen als ze niet springt, bij wie dan ook. Is de enige manier. Springen mag alleen op commando. Dat is de enige manier om het ze af te leren.
Merk dat veel mensen te soft zijn voor het goed opvoeden van dieren en dan gefrustreerd raken en verkeerde reacties geven (ik zeg niet dat jullie dat ook doen!).
Die zijn veel te eigenwijs.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Blindegeleidekatten zijn veel avontuurlijker.
Om maar niet de spreken van blindegeleideparkieten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Blindegeleidekatten zijn veel avontuurlijker.
En de blindegeleideaapjes...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Om maar niet de spreken van blindegeleideparkieten.
Ik neem de wacht wel van je over.quote:
Slaap lekkerquote:
quote:
Is het daar niet te stormachtig voor?quote:
Niets mis mee tochquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
Zo meteen nog even gamen ( ja serieus), en morgen auto kijken en zondag nieuwjaarsborrel
Des te beterquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het daar niet te stormachtig voor?
Vriend van me vroeg net of ik mee ging borrelen. Ik wil wel maar ik kan beter even een avondje thuis blijven en rustig doen. Vroeg naar bed enzquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriend van me vroeg net of ik mee ging borrelen. Ik wil wel maar ik kan beter even een avondje thuis blijven en rustig doen. Vroeg naar bed enz
Om te slapen opa!! Om te slapen!!quote:
Whehehe.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om te slapen opa!! Om te slapen!!
Hebben ze daar ook pilletjes voor?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om te slapen opa!! Om te slapen!!
Het schijnt van welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook pilletjes voor?
Je collectie sterk is leeg?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn bier is op dus het wordt sowieso wel een vroeg avondje
Gheghe misschien wel jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriend van me vroeg net of ik mee ging borrelen. Ik wil wel maar ik kan beter even een avondje thuis blijven en rustig doen. Vroeg naar bed enz
Have funquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe misschien wel ja![]()
Ik ga gamen
Geen zin in sterkquote:
Vast niet. Broertje heeft pas mn kast geplunderdquote:
Neuken!!quote:
zoonlief ook toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet. Broertje heeft pas mn kast geplunderd
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neuken!!
Nee, vandaag lekker geschilderd en exschoonzusje over de vloer gehad en morgen verjaardag van die andere smurf en zondag poetsen met ma
Ook jaquote:
Jep, hij is zo goed als af, moet alleen de lijnen nog een keer over doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Yeah geschilderdDoe J. de groeten
Klinkt gezellig
[..]
Ook ja
ik zie niet waar het tegenstrijdig is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:38 schreef fietsie het volgende:
Grumble. Verstand zegt: ga slapen.
Emotie zegt: vakantie is bijna over...
moet ik er weer een draaien enzo. Ik moet echt een nieuwe elektrische grinder aanschaffen...quote:
Geen keukenapparaat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moet ik er weer een draaien enzo. Ik moet echt een nieuwe elektrische grinder aanschaffen...
ja is toch anders, en die ik nu heb is kapot. Scharrel had m sort of gefixt, en toen had ik m weer een beetje gedraaid en toen deed ie het niet meer en nu wil ie m niet meer fixen en moet ik dus weer een 10tje uitgeven voor een nieuwequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen keukenapparaat?
Die hakken toch ook
Eerst nog weekend, toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:38 schreef fietsie het volgende:
Grumble. Verstand zegt: ga slapen.
Emotie zegt: vakantie is bijna over...
Daar gaat weer een uur van je levenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moet ik er weer een draaien enzo. Ik moet echt een nieuwe elektrische grinder aanschaffen...
echt he.. Slomere draaiers als ik kom je niet tegen, maar dat komt omdat ik altijd voor iedereen moest draaien en er nu echt een schurft aan hebquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar gaat weer een uur van je leven
En voorgedraaide jointjes is (en was al nooit) een optiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
echt he.. Slomere draaiers als ik kom je niet tegen, maar dat komt omdat ik altijd voor iedereen moest draaien en er nu echt een schurft aan heb
Met 1x draaien is die dan toch al terug verdiend?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja is toch anders, en die ik nu heb is kapot. Scharrel had m sort of gefixt, en toen had ik m weer een beetje gedraaid en toen deed ie het niet meer en nu wil ie m niet meer fixen en moet ik dus weer een 10tje uitgeven voor een nieuwe
Ik wou het net zeggen maar verkopen ze die wietjes niet gedraaid?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En voorgedraaide jointjes is (en was al nooit) een optie
Je bent welkom in Den Haag hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo heel stiekempjes wil ik morgen ergens gaan uitwaaien
daar zit nog minder in als hoe ik m draai.. En een bosje duur ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En voorgedraaide jointjes is (en was al nooit) een optie
Maar dat is engquote:
Schat, doe maar niet mee kletsen over drugsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Met 1x draaien is die dan toch al terug verdiend?
[..]
Ik wou het net zeggen maar verkopen ze die wietjes niet gedraaid?
Een echte heer dusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar zit nog minder in als hoe ik m draai.. En een bosje duur ook
Maar van smoking heb je van die machientjes. Die wil ik ook
Maar bij de primera hier hadden ze m niet. Binnenkort even bij de sigarenboer in de stad kijken. Werkt een hele lieve oude meneer die je sigaretjes aansteekt met een gouden zippo
hoezo? Behalve dat ik het niet meer handmatig hoef te kruimelen draai ik er geen winst op hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Met 1x draaien is die dan toch al terug verdiend?
[..]
Ik wou het net zeggen maar verkopen ze die wietjes niet gedraaid?
wietjes. Heel erg iddquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat is eng
[..]
Schat, doe maar niet mee kletsen over drugs
Dan ga je maar lekker naar Zwijndrecht en daar uitwaaien aan de Maas.quote:
ja.. Ik vind oude mensen sowieso geweldigquote:
Nee!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga je maar lekker naar Zwijndrecht en daar uitwaaien aan de Maas.
Ligt er maar net aanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Ik vind oude mensen sowieso geweldig
Kijk je nu boos naar mij?quote:
jawel, of ze zijn zo irritant en gemeen dat het geweldig is, of ze zijn liefquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
[..]
Ligt er maar net aan
[..]
Kijk je nu boos naar mij?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jawel, of ze zijn zo irritant en gemeen dat het geweldig is, of ze zijn lief
Ontzettende vrouw.quote:
pure romantiek daarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Pff je zal zo iemand maar tegenkomen/zoenen![]()
[ afbeelding ]
Huiglikken is dat toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
kom op, dat komt uit de jaren 60 ofzo. Ik wist helemaal niet dat jij al zo oud wasquote:
Doet me aan deze denken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee dat valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kom op, dat komt uit de jaren 60 ofzo. Ik wist helemaal niet dat jij al zo oud was
dan krijg je echt wel een fucking hartaanval.. Als iemand dat bij mij zou flikken krijgt ie echt wel een stoot in zn maag en daarna nog een in zn ballen..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doet me aan deze denken.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ghehe maar ik wil een keer niet naar Scheveningen en Zwijndrecht is nog niet eens een optie al is het de laatste plek op aarde waar je kan uitwaaienquote:
Ik geloof je nietquote:
Wat weet jij nou van romantiek?quote:
Hij eet dat kind dr gezicht opquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doet me aan deze denken.![]()
![]()
[ afbeelding ]
waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee hoor.
Misschien dat huppel er meer over weet?
Scheveningen is dan ook voor toeristen. Er zijn betere plekken te verzinnen in Den Haag.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe maar ik wil een keer niet naar Scheveningen en Zwijndrecht is nog niet eens een optie al is het de laatste plek op aarde waar je kan uitwaaien
genoeg om er niks mee te maken te willen hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe maar ik wil een keer niet naar Scheveningen en Zwijndrecht is nog niet eens een optie al is het de laatste plek op aarde waar je kan uitwaaien
[..]
Ik geloof je niet
[..]
Wat weet jij nou van romantiek?
[..]
Hij eet dat kind dr gezicht op
[..]
Ik had jouw postcode beter moeten onthouden!!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee hoor.
Misschien dat huppel er meer over weet?
Ja, maar die weet ik niet en ik moet er wel met OV komen of ik moet een gek vinden die met me mee wil en wil rijdenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scheveningen is dan ook voor toeristen. Er zijn betere plekken te verzinnen in Den Haag.
Ik zou me ook de vinkentering schrikken ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan krijg je echt wel een fucking hartaanval.. Als iemand dat bij mij zou flikken krijgt ie echt wel een stoot in zn maag en daarna nog een in zn ballen..
naast het feit dat die shit echt wel mijn tere lipjes zou schurenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou me ook de vinkentering schrikken ja.
Dat er zoveel vuilbekkerij uit die tere lipjes kan komen blijft fascinerendquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
naast het feit dat die shit echt wel mijn tere lipjes zou schuren
mooi he?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat er zoveel vuilbekkerij uit die tere lipjes kan komen blijft fascinerend
Stiekem welquote:
Dus?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof je niet
[..]
Hij eet dat kind dr gezicht op
Dus ik kan nog wel even doorgaan, aangezien je die toch vergeten bentquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had jouw postcode beter moeten onthouden!!
Dan was ik nu morgen naar je toe gekomen om je te slaan
ik heb contacten, ik weet je sneller te vinden dan dat je een drol legt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus?
Ik zie d'r gezicht nog hoor
[..]
Dus ik kan nog wel even doorgaan, aangezien je die toch vergeten bent
Het is onbeleefd om te liegen tegen ouderenquote:
Als ze de foto 5 tellen later hadden genomen had je geen gezicht meer gezienquote:Ik zie d'r gezicht nog hoor
Try mequote:[..]
Dus ik kan nog wel even doorgaan, aangezien je die toch vergeten bent
Que?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas maar al te vaak tegen je gebruikt
en toch heb ik me al een tijdje goed gedragenquote:
Het wordt wel weer tijdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en toch heb ik me al een tijdje goed gedragen
ik las rom porn pornquote:
Wie heb je daar nou weer voor gekneveld?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb contacten, ik weet je sneller te vinden dan dat je een drol legt.
Ouderen, dus je zet jezelf nu ook al in dat rijtje?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is onbeleefd om te liegen tegen ouderen
[..]
Als ze de foto 5 tellen later hadden genomen had je geen gezicht meer gezien
[..]
Try me
Met jou en GvsE in de buurt heb ik toch geen andere keuzequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie heb je daar nou weer voor gekneveld?
[..]
Ouderen, dus je zet jezelf nu ook al in dat rijtje?
Is saai op xhamster; meeste leuke dames zijn al gaan pitten daarquote:
Er staan foto's op zijn FB. Ik ga gewoon google mapsen in dat dorp tot ik het vindquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb contacten, ik weet je sneller te vinden dan dat je een drol legt.
niemand. Daarvoor heb ik met mijn ex geneukt. Ik hoef zn zuster maar te bellen en binnen 5 minuten weet ik meer over jou dan jij zelfquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie heb je daar nou weer voor gekneveld?
[..]
Ouderen, dus je zet jezelf nu ook al in dat rijtje?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met jou en GvsE in de buurt heb ik toch geen andere keuze![]()
Wat nou? Ik mag niet gezellig langs komen?
de leukste dame komt daar nooitquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is saai op xhamster; meeste leuke dames zijn al gaan pitten daar
Jouw berichtjes aan scharrel waren ook wel heel vermakelijk afgelopen dagenquote:
Klopt, ik kom daar idd nooitquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de leukste dame komt daar nooit
zoveel werkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er staan foto's op zijn FB. Ik ga gewoon google mapsen in dat dorp tot ik het vind
Succesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er staan foto's op zijn FB. Ik ga gewoon google mapsen in dat dorp tot ik het vind
Hmm... 'Not sure if serious'quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niemand. Daarvoor heb ik met mijn ex geneukt. Ik hoef zn zuster maar te bellen en binnen 5 minuten weet ik meer over jou dan jij zelf
Kom met een betere suggestie danquote:
ik kan er toch niks aan doen dat ik altijd de waarheid spreek?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw berichtjes aan scharrel waren ook wel heel vermakelijk afgelopen dagen
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, ik kom daar idd nooit![]()
Hihi![]()
Komt goed!!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Succes
[..]
Hmm... 'Not sure if serious'
Graag gedaanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan er toch niks aan doen dat ik altijd de waarheid spreek?![]()
En je hebt het verdiend door mij mijn scharrel aan te leveren
ik vraag het m wel en dan zeg ik dat ik langskom in mn korte rokje zonder slipje en dan ga jij erheen om m te slaan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom met een betere suggestie dan
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef fietsie het volgende:
*zingt een liedje met een amsterdams accent*
ik weet hetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed!!
Ik kom je morgen wel even slaan
[..]
Graag gedaan![]()
Je had er gewoon zelf 1 moeten zoeken
Amsterdamsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef fietsie het volgende:
*zingt een liedje met een amsterdams accent*
Zou het over lollies gaan?
Dan was het vast wel slim om het plan hier te besprekenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vraag het m wel en dan zeg ik dat ik langskom in mn korte rokje zonder slipje en dan ga jij erheen om m te slaan?
mannen en rokjes zonder slipjes. Zo makkelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan was het vast wel slim om het plan hier te bespreken
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mannen en rokjes zonder slipjes. Zo makkelijk
Dan kan ik het zelf ook wel vragen natuurlijk!!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dm me jouw adres eens?quote:
Temptingquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Sedan!!!
Geef mij je adres eens, dan kom ik langs in korset, kort rokje en zonder slipje !!
quote:
je kan het proberen maar ik denk het nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hups, ik heb een nieuw adresboekje, geef mij jouw adres eens!!
Die werkt vast niet bij de gemiddelde man?
Liever zonder BH met een diep decolleté in je shirt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zonder bh heb ik geen decolleté hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liever zonder BH met een diep decolleté in je shirt.
Zulks een afwijzingquote:
Ik denk het ook nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kan het proberen maar ik denk het niet
In korset welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zonder bh heb ik geen decolleté hoor
Ik kan de rest ook lezen schatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zulks een afwijzing
[..]
Ik denk het ook niet
Dan blijft het nog steeds een keiharde afwijzingquote:
Als je maar ver genoeg voorover bukt. Niks zo'n afknapper als een vrouw eerst briljante tieten lijkt te hebben en dat er niks van overblijft als ze haar BH uitdoet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zonder bh heb ik geen decolleté hoor
O haiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je maar ver genoeg voorover bukt. Niks zo'n afknapper als een vrouw eerst briljante tieten lijkt te hebben en dat er niks van overblijft als ze haar BH uitdoet.
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:
Het korset ook nog wel hoor.quote:
Ik weet zeker dat er bij jou ook voldoende tiet overblijft zodra je BH uit is.quote:
ik heb wel tieten als ik mn bh uit doe maar ik heb mn push up echt wel nodig hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je maar ver genoeg voorover bukt. Niks zo'n afknapper als een vrouw eerst briljante tieten lijkt te hebben en dat er niks van overblijft als ze haar BH uitdoet.
Eens.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
En GvsE moet dan gewoon weer mee want gedeelde smart
Alleen zo jammer dat je die dan ter hoogte van mn knieën vindtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er bij jou ook voldoende tiet overblijft zodra je BH uit is.
Neptetten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb wel tieten als ik mn bh uit doe maar ik heb mn push up echt wel nodig hoor![]()
Ooit.. Ooit komen de neptetten
Ik hou ze wel vast joh.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Alleen zo jammer dat je die dan ter hoogte van mn knieën vindt
Vooral als we er nog mee moeten etenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het korset ook nog wel hoor.
Het moet alleen wel een superbijzondere gelegenheid zijn wil ik mijzelf die hel weer aandoen
Altijd handigquote:
kutquote:
We gingen ook zo heerlijk sensueel in die stoelen zittenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vooral als we er nog mee moeten eten
Ik doe het graag.quote:
Geweldig!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gingen ook zo heerlijk sensueel in die stoelen zitten
prachtig vind ik datquote:
Ik heb het idee dat ik heel boos op jou moet gaan worden!!quote:
het ging wel steeds makkelijkerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gingen ook zo heerlijk sensueel in die stoelen zitten
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik heel boos op jou moet gaan worden!!
Dat mag, ieder zijn/haar smaak.quote:
Nu weet ik het zekerquote:
Het voelt, afhankelijk van de gebruikte techniek, ergens tussen "interessant" en "jakkes" als je echte borsten van een 25+ vrouw als referentiewaarde neemt...quote:
huh? Ik dacht dat dit over het korset ging? Wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker![]()
Ik had jou NOOIT moeten vertellen wie scharrel is dus
25+ vrouw met of zonder kind(eren)?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het voelt, afhankelijk van de gebruikte techniek, ergens tussen "interessant" en "jakkes" als je echte borsten van een 25+ vrouw als referentiewaarde neemt...
quote:
Euh met.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
25+ vrouw met of zonder kind(eren)?
Heeft scharrel mijn korset kapot gescheurd uit frustratie?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
huh? Ik dacht dat dit over het korset ging? Wat?
ik was m vergetenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft scharrel mijn korset kapot gescheurd uit frustratie?
Ja reageer dan op de app dooske
Kan gebeurenquote:
ik wil ze gewoon 1 cupmaat groter en wat dichter bij elkaar, dus onder de borstspier. Buiten dat hebben ze nu spul dat realistischer aanvoelt ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euh met.
Implantaten -onder- de borstspier, dan blijven de borsten gewoon als lekkere borsten voelen.
Maar de methode die veel pornsterren doen dan krijg je echt van dat rubbelballen effect...
Nothing beats the real thing.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik wil ze gewoon 1 cupmaat groter en wat dichter bij elkaar, dus onder de borstspier. Buiten dat hebben ze nu spul dat realistischer aanvoelt ook
mja, eerst alle inkt nog en dan pas kan ik daarvoor gaan sparen.quote:
Schijnt dat er vanmiddag hele daken wegwaaiden in Enschede en omgeving?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar even serieus.
Waar kan je lekker uitwaaien? Moet wel redelijk goed te bereiken zijn met het OV
Ik zou wel een borstversteviging willen maar ben bang dat het dan gaat lijken op hamsterwangetjes ofzoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil ze gewoon 1 cupmaat groter en wat dichter bij elkaar, dus onder de borstspier. Buiten dat hebben ze nu spul dat realistischer aanvoelt ook
Hoek van Holland?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar even serieus.
Waar kan je lekker uitwaaien? Moet wel redelijk goed te bereiken zijn met het OV
maar ik vind neppe echt mooiquote:
Daar is toch geen strandquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Schijnt dat er vanmiddag hele daken wegwaaiden in Enschede en omgeving?
Hmm eens kijkenquote:
Met de trein naar Den Haag Centraal, vanaf daar de bus naar Kijkduin. Minder massaal dan Scheveningen, voldoende tentjes om wat te eten/drinken en veel, veel rustiger qua mensen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar even serieus.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, eerst alle inkt nog en dan pas kan ik daarvoor gaan sparen.
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de trein naar Den Haag Centraal, vanaf daar de bus naar Kijkduin. Minder massaal dan Scheveningen, voldoende tentjes om wat te eten/drinken en veel, veel rustiger qua mensen.
Wanneer spreken we af, dan mep ik die gedachte er wel uit.quote:
Oostvoorne is ook mooi; wellicht voor jou sneller aan te reizen?quote:
Zorg dan wel dat je blauwe plekken achter laat, die wil ze graag!!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer spreken we af, dan mep ik die gedachte er wel uit.
dat is niemand ooit gelukt, opaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer spreken we af, dan mep ik die gedachte er wel uit.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Zorg dan wel dat je blauwe plekken achter laat, die wil ze graag!!
ow fuck, das mooiquote:
Ik weet niet eens waar dat ligtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oostvoorne is ook mooi; wellicht voor jou sneller aan te reizen?
Er zijn er meer die dat roepenquote:
Gelukkig heb je meer met oudere mensen zei je net.quote:
Lafjes aaien was beter toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat je blauwe plekken achter laat, die wil ze graag!!
Daarom kan ze het zo goed met mij vindenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer met oudere mensen zei je net.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom kan ze het zo goed met mij vinden![]()
Zo'n type lijk jij me wel.quote:
ja, daar blijf ik zelf zo jong bijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer met oudere mensen zei je net.
Kom maar langs, ik heb voldoende visueel bewijsmateriaal.quote:
Ik maak de grap zelf maar, hoeft zij het tenminste niet te doenquote:
Uhu, deed ik met rival ook altijdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n type lijk jij me wel.
Van die lieffiepiefieknuffelseks die max 5 minuten duurt enz
Ik laat eerst mijn huidige blauwe plekken maar even verdwijnenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik heb voldoende visueel bewijsmateriaal.
Met rival toch nog de 5 minuten gehaald ja?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu, deed ik met rival ook altijd![]()
Ik ga niet standaard los op iedereen die langs komt hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik laat eerst mijn huidige blauwe plekken maar even verdwijnen
Gelukkigquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga niet standaard los op iedereen die langs komt hoor.
Whehehe.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak de grap zelf maar, hoeft zij het tenminste niet te doen
Ja, net aanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met rival toch nog de 5 minuten gehaald ja?
Al krijg jij er wel van langs omdat je die tietenfoto van GvsE nog steeds niet hebt geregeld voor mij.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al krijg jij er wel van langs omdat je die tietenfoto van GvsE nog steeds niet hebt geregeld voor mij.
En dat terwijl jij gewoon je toestemming hebt gegeven.quote:
sorry!!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al krijg jij er wel van langs omdat je die tietenfoto van GvsE nog steeds niet hebt geregeld voor mij.
Mooi, krijg ik nog meer blauwe plekkenquote:
ze heeft er ook geen geloof ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat terwijl jij gewoon je toestemming hebt gegeven.
Daar heb ik helemaal niks aan!quote:
t is maar van wie je ze wilt he?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sorry!!
[..]
Mooi, krijg ik nog meer blauwe plekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |