Ah, kijk zeg dat dan gewoon meteenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je ging mij meppen dus dan ga ik tik taaien (speels terug meppen)
quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn muis heeft een beetje aids. Dan krijg je van die quotes.
Knuffel muis met aids.
Hmm, moet ik hem geven aan twi denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg DOEN! .... alleen denk ik niet dat jij t shirt dan dient te dragen
Klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een bazen zijn we ook, dat we het allebei op hebben staan. Kijk het normaal nooit (meer).
Ga eens weg bij mijn geest danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, moet ik hem geven aan twi denk ik.
[..]
Klopt.
Onze geesten zijn gelinked, heb ik het idee. Dat kan niet anders.
Ik blijf hier om lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik blijf hier om lachenDie clip is zo gaaf duisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Helaas Roy, grootse geesten associëren niet met Feyenoorders.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik blijf hier om lachenMaar wat krijg je als je dat bij elkaar gooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
kan jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, moet ik hem geven aan twi denk ik.
[..]
Klopt.
Onze geesten zijn gelinked, heb ik het idee. Dat kan niet anders.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar wat krijg je als je dat bij elkaar gooit?
Lievquote:
Poesjequote:
Ja, ik wil ik echt een poesje thuis, maar woon te kleinquote:
Dat is tof ja, beetje stoeien en spelen enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik wil ik echt een poesje thuis, maar woon te kleinMet oud en nieuw met een van de toffere katten gespeeld
vernoemd naar sterke drank en een echte bazen kat. Komt lekker kroelen af en toe, maar vind een potje vechten ook heerlijk
aahhhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |