Ah, kijk zeg dat dan gewoon meteenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je ging mij meppen dus dan ga ik tik taaien (speels terug meppen)
quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn muis heeft een beetje aids. Dan krijg je van die quotes.
Knuffel muis met aids.
Hmm, moet ik hem geven aan twi denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg DOEN! .... alleen denk ik niet dat jij t shirt dan dient te dragen
Klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een bazen zijn we ook, dat we het allebei op hebben staan. Kijk het normaal nooit (meer).
Ga eens weg bij mijn geest danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, moet ik hem geven aan twi denk ik.
[..]
Klopt.
Onze geesten zijn gelinked, heb ik het idee. Dat kan niet anders.
Ik blijf hier om lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik blijf hier om lachenDie clip is zo gaaf duisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Helaas Roy, grootse geesten associëren niet met Feyenoorders.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik blijf hier om lachenMaar wat krijg je als je dat bij elkaar gooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
kan jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, moet ik hem geven aan twi denk ik.
[..]
Klopt.
Onze geesten zijn gelinked, heb ik het idee. Dat kan niet anders.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar wat krijg je als je dat bij elkaar gooit?
Lievquote:
Poesjequote:
Ja, ik wil ik echt een poesje thuis, maar woon te kleinquote:
Dat is tof ja, beetje stoeien en spelen enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik wil ik echt een poesje thuis, maar woon te kleinMet oud en nieuw met een van de toffere katten gespeeld
vernoemd naar sterke drank en een echte bazen kat. Komt lekker kroelen af en toe, maar vind een potje vechten ook heerlijk
aahhhquote:
Ja, katten die alleen komen kroelen en lief doen vind ik sufquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is tof ja, beetje stoeien en spelen enzo
Mijn katten zijn suf, die kroelen amper, spelen wel maar verder....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, katten die alleen komen kroelen en lief doen vind ik suf
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn katten zijn suf, die kroelen amper, spelen wel maar verder....
Ja ook alleen als er geen onbekenden zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn katten zijn suf, die kroelen amper, spelen wel maar verder....
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ook alleen als er geen onbekenden zijn
Net als hun baas... ik snap datquote:
Beter dan hun baas.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Net als hun baas... ik snap dat
Mooi is dat hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beter dan hun baas.
Ze hebben de ik geef geen fuck mentaliteit helemaal onder controle en nog krijgen ze altijd hun zin.
grote, stoere hondenquote:
Duitse Herders en Huskiesquote:
Vrienden hadden er eentje, in de winter voor de slee over het ijs binden, vond die geweldigquote:
Nicequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrienden hadden er eentje, in de winter voor de slee over het ijs binden, vond die geweldig
ook mooi!!quote:
hihi aahwquote:
ja wouwquote:
Jazeker, vind Duitse Herders alleen nog net iets mooier. Vind honden alleen iets te veel werk, daarom liever katten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceEcht mooie beesten zijn dat ook
Ja man, je moet superveel met die beesten lopenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jazeker, vind Duitse Herders alleen nog net iets mooier. Vind honden alleen iets te veel werk, daarom liever katten.
Katten moeten ook de ruimte hebben, maar die zouden bij jou bijv al wel kunnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja man, je moet superveel met die beesten lopenEn in een centrum van een stad is dat niet ideaal.
Dat ook inderdaadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Katten moeten ook de ruimte hebben, maar die zouden bij jou bijv al wel kunnen.
Grote honden moet je echt de ruimte voor hebben zodat ze ook buiten het uitlaten om nog lekker de ruimte hebben.
Hehe, snap ik heel goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Gheghe, ik zou wel een paar katten willen, maar eerst nog even genieten van mijn nieuwe meubels
bulldogsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja man, je moet superveel met die beesten lopenEn in een centrum van een stad is dat niet ideaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
I know, ik wil dan sowieso katjes uit het asiel halenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, snap ik heel goed![]()
Wanneer je dat wilt, ff goed inlezen in F&F, haal (tenzij je perse raskatten wilt) uit het asiel of een opvang. Daar zitten ook kittens, al zijn oudere katten vaak al goed opgevoed, wat weer scheelt in de meubels.
Hehe, begrijpelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef fietsie het volgende:
Ik wacht tot de einddatum van onze kat voorbij is, voor ik een "nieuwe" bank ga kopen...
Die beesten kan ik dus echt niet mooi vindenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
bulldogsals je daar een halfuur mee loopt hebben ze al een onwijze workout gehad
hebben ook niet bijster veel ruimte nodig, gewoon genoeg om zich te kunnen bewegen
[ afbeelding ]
die zijn prachtig idd.. wel weer wat meer ruimte nodigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die beesten kan ik dus echt niet mooi vinden
Een St. Bernard / Berner Senna ofzoiets dan wel weer
Ow dan is er nog hoopquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:21 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
die zijn prachtig idd.. wel weer wat meer ruimte nodigik vind bulldogs echt super schattig.. de lelijkheid maakt ze leuk
quote:
dat heb je zelf in de hand natuurlijk.. ons meissie is ook een wildebras, maar wel een echte lieverd! maar ik vind karakter ook wel belangrijk bij een beest.. het hoeven geen robotjes te zijn van mij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef PeuRac het volgende:
Veel honden zijn slecht opgevoed (katten ook trouwens) daardoor heb ik het minder op honden.
Kloptquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:21 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
die zijn prachtig idd.. wel weer wat meer ruimte nodigik vind bulldogs echt super schattig.. de lelijkheid maakt ze leuk
Duitse herders zijn ook wat groot voor een gemiddelde woonwijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:24 schreef fietsie het volgende:
Ik vind het altijd jammer als mensen menen "blafgedrag" van honden normaal te vinden in een woonwijk. Dat een hond een boerenerf als "zijn gebied" beschouwt is prima, maar als je niet eens normaal over straat naar school kan lopen met je kind vanwege aanslaande duitse herders dan is het gewoon niet leuk meer...
Klopt, maar ik haat het echt als honden tegen mij op springen, dat is gewoon slechte opvoeding. Of dingen van tafel pakken oid.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:24 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]![]()
[..]
dat heb je zelf in de hand natuurlijk.. ons meissie is ook een wildebras, maar wel een echte lieverd! maar ik vind karakter ook wel belangrijk bij een beest.. het hoeven geen robotjes te zijn van mij.
honden kun je in vrijwel alles trainen en alles leren, maar dat willen is een 2e natuurlijk. ik zou mijn hond niet dagelijks 10+ uur alleen kunnen laten.. sneu! tuurlijk is ons hondje ook weleens wat langer alleen, maar dan zorgen we daarna altijd voor een compensatie dagjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. En een hond is ook niet echt iets als je alleen woont en hele dagen van huis bent, al valt dat wel te trainen geloof ik. Ideaal zal het niet zijn.
Ex-politie-agend (geroyeerd...) met waan-gedrag... en zijn zoon woont 3 deuren verder, met vergelijkbaar gedrag. En dus ook "waakhonden".quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Duitse herders zijn ook wat groot voor een gemiddelde woonwijk
Dat soort figurenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ex-politie-agend (geroyeerd...) met waan-gedrag... en zijn zoon woont 3 deuren verder, met vergelijkbaar gedrag. En dus ook "waakhonden".
Daar heb ik ook een hekel aan jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar ik haat het echt als honden tegen mij op springen, dat is gewoon slechte opvoeding. Of dingen van tafel pakken oid.
Is ook sneuquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:26 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
honden kun je in vrijwel alles trainen en alles leren, maar dat willen is een 2e natuurlijk. ik zou mijn hond niet dagelijks 10+ uur alleen kunnen laten.. sneu! tuurlijk is ons hondje ook weleens wat langer alleen, maar dan zorgen we daarna altijd voor een compensatie dagje
Serieus? Agend?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ex-politie-agend (geroyeerd...) met waan-gedrag... en zijn zoon woont 3 deuren verder, met vergelijkbaar gedrag. En dus ook "waakhonden".
Poesjequote:
ja snap ik! meiske hier springt ook graag.. tegen mij en vent niet meer en we proberen het haar ook af te leren bij de visite dus zeggen altijd dat zodra ze binnenkomen dat ze de hond straal moeten negeren.. helaas doen 9 van de 10 dat niet en die vinden het dan vreemd dat ze blijft springen..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar ik haat het echt als honden tegen mij op springen, dat is gewoon slechte opvoeding. Of dingen van tafel pakken oid.
Ik weet heel goed hoe ik ermee om moet gaan, niet aankijken, blokkeren met hand of knie, maar als ze dan toch tegen mijn pantalon of witte broek opspringen, is mijn humeur zwaar beneden pijl binnen een seconde. Heb echt een graf hekel aan vlekken op mijn goede kleding.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:28 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ja snap ik! meiske hier springt ook graag.. tegen mij en vent niet meer en we proberen het haar ook af te leren bij de visite dus zeggen altijd dat zodra ze binnenkomen dat ze de hond straal moeten negeren.. helaas doen 9 van de 10 dat niet en die vinden het dan vreemd dat ze blijft springen..
Ben zelf meer van de Britjes, maar Coons zijn ookquote:
ja snap ik.. maar ik kan haar niet leren om niet tegen anderen op te springen (vind ik dan, zullen meningen over verdeeld zijn) ze moet zelf gaan doorkrijgen dat springen niet werkt en als ze dan wel tegen de ene helft mag springen en niet tegen de andere helft is dat best verwarrend natuurlijk... Je kan hier ook goed zien wie ons advies opvolgde en wie nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet heel goed hoe ik ermee om moet gaan, niet aankijken, blokkeren met hand of knie, maar als ze dan toch tegen mijn pantalon of witte broek opspringen, is mijn humeur zwaar beneden pijl binnen een seconde. Heb echt een graf hekel aan vlekken op mijn goede kleding.
Die hebben wij 11 jaar gehad......quote:
Nooit springen, altijd stoppen als ze het wil doen en belonen als ze niet springt, bij wie dan ook. Is de enige manier. Springen mag alleen op commando. Dat is de enige manier om het ze af te leren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:33 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ja snap ik.. maar ik kan haar niet leren om niet tegen anderen op te springen (vind ik dan, zullen meningen over verdeeld zijn) ze moet zelf gaan doorkrijgen dat springen niet werkt en als ze dan wel tegen de ene helft mag springen en niet tegen de andere helft is dat best verwarrend natuurlijk... Je kan hier ook goed zien wie ons advies opvolgde en wie nietagja.. over het algemeen luistert ze goed en is ze lief
maar een rasechte terriër
ik snap wat je bedoeld, voel me ook niet aangevallenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nooit springen, altijd stoppen als ze het wil doen en belonen als ze niet springt, bij wie dan ook. Is de enige manier. Springen mag alleen op commando. Dat is de enige manier om het ze af te leren.
Merk dat veel mensen te soft zijn voor het goed opvoeden van dieren en dan gefrustreerd raken en verkeerde reacties geven (ik zeg niet dat jullie dat ook doen!).
Die zijn veel te eigenwijs.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Blindegeleidekatten zijn veel avontuurlijker.
Om maar niet de spreken van blindegeleideparkieten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Blindegeleidekatten zijn veel avontuurlijker.
En de blindegeleideaapjes...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Om maar niet de spreken van blindegeleideparkieten.
Ik neem de wacht wel van je over.quote:
Slaap lekkerquote:
quote:
Is het daar niet te stormachtig voor?quote:
Niets mis mee tochquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
Zo meteen nog even gamen ( ja serieus), en morgen auto kijken en zondag nieuwjaarsborrel
Des te beterquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het daar niet te stormachtig voor?
Vriend van me vroeg net of ik mee ging borrelen. Ik wil wel maar ik kan beter even een avondje thuis blijven en rustig doen. Vroeg naar bed enzquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriend van me vroeg net of ik mee ging borrelen. Ik wil wel maar ik kan beter even een avondje thuis blijven en rustig doen. Vroeg naar bed enz
Om te slapen opa!! Om te slapen!!quote:
Whehehe.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om te slapen opa!! Om te slapen!!
Hebben ze daar ook pilletjes voor?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om te slapen opa!! Om te slapen!!
Het schijnt van welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook pilletjes voor?
Je collectie sterk is leeg?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn bier is op dus het wordt sowieso wel een vroeg avondje
Gheghe misschien wel jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriend van me vroeg net of ik mee ging borrelen. Ik wil wel maar ik kan beter even een avondje thuis blijven en rustig doen. Vroeg naar bed enz
Have funquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe misschien wel ja![]()
Ik ga gamen
Geen zin in sterkquote:
Vast niet. Broertje heeft pas mn kast geplunderdquote:
Neuken!!quote:
zoonlief ook toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet. Broertje heeft pas mn kast geplunderd
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neuken!!
Nee, vandaag lekker geschilderd en exschoonzusje over de vloer gehad en morgen verjaardag van die andere smurf en zondag poetsen met ma
Ook jaquote:
Jep, hij is zo goed als af, moet alleen de lijnen nog een keer over doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Yeah geschilderdDoe J. de groeten
Klinkt gezellig
[..]
Ook ja
ik zie niet waar het tegenstrijdig is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:38 schreef fietsie het volgende:
Grumble. Verstand zegt: ga slapen.
Emotie zegt: vakantie is bijna over...
moet ik er weer een draaien enzo. Ik moet echt een nieuwe elektrische grinder aanschaffen...quote:
Geen keukenapparaat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moet ik er weer een draaien enzo. Ik moet echt een nieuwe elektrische grinder aanschaffen...
ja is toch anders, en die ik nu heb is kapot. Scharrel had m sort of gefixt, en toen had ik m weer een beetje gedraaid en toen deed ie het niet meer en nu wil ie m niet meer fixen en moet ik dus weer een 10tje uitgeven voor een nieuwequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen keukenapparaat?
Die hakken toch ook
Eerst nog weekend, toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:38 schreef fietsie het volgende:
Grumble. Verstand zegt: ga slapen.
Emotie zegt: vakantie is bijna over...
Daar gaat weer een uur van je levenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moet ik er weer een draaien enzo. Ik moet echt een nieuwe elektrische grinder aanschaffen...
echt he.. Slomere draaiers als ik kom je niet tegen, maar dat komt omdat ik altijd voor iedereen moest draaien en er nu echt een schurft aan hebquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar gaat weer een uur van je leven
En voorgedraaide jointjes is (en was al nooit) een optiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
echt he.. Slomere draaiers als ik kom je niet tegen, maar dat komt omdat ik altijd voor iedereen moest draaien en er nu echt een schurft aan heb
Met 1x draaien is die dan toch al terug verdiend?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja is toch anders, en die ik nu heb is kapot. Scharrel had m sort of gefixt, en toen had ik m weer een beetje gedraaid en toen deed ie het niet meer en nu wil ie m niet meer fixen en moet ik dus weer een 10tje uitgeven voor een nieuwe
Ik wou het net zeggen maar verkopen ze die wietjes niet gedraaid?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En voorgedraaide jointjes is (en was al nooit) een optie
Je bent welkom in Den Haag hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo heel stiekempjes wil ik morgen ergens gaan uitwaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |