Eerst rotterdam en daarna Wateringen? Maakt niet zoveel uit toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar goedkoop zal het niet zijn. Naja afspraak staat(al bedenk ik me net dat het misschien handiger was geweest als we het omgedraaid hadden)
[..]
Die keren dat het over seks gaat, zijn jij en Huppel het en af en toe Peu. Verder zie ik het niet eigenlijk.
Geen idee, ik houd niet van melk in mn koffie.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah dat kan ik niet
dus dan zal ik ook wel geen lekkere cappuccino maken
Geen koffie voor jou dusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik houd niet van melk in mn koffie.
Niet in mijn huidige hoorquote:
quote:
Vol in je bek, hou je daarvan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet. Maar de enkele keer dat het over seks gaat zijn de naar seks hongerende mannetjes op hun pikkie getrapt. Terwijl het de laatste tijd vaker over auto's gaat dan over seks. En daarbij, ik noem geen namen, en ik ben even afwezig en gelijk komt mijn naam weer bovenrollen. Wees dan een vent en zeg het vol in mn bek of niet?
Wel als we nog naar die oldtimerzaak gaan toch? Naja zo heel veel maakt het ook niet uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst rotterdam en daarna Wateringen? Maakt niet zoveel uit toch?
[..]
Geen idee, ik houd niet van melk in mn koffie.
ik vind mezelf ook niet zo liefquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ik vind jou niet meer zo lief de laatste tijd
Jij had toch altijd een dekentje in je auto?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet in mijn huidige hoorlichte bekleding kunnen nare vlekken zichtbaar op worden
Daar lopen we ook geen uur rond hoor. Hoe laat had je in R'dam afgesproken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel als we nog naar die oldtimerzaak gaan toch? Naja zo heel veel maakt het ook niet uit.
Post eens danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet er wel een [ afbeelding ]
Ik ook...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij had toch altijd een dekentje in je auto?
Ohja, 2 stuks zelfsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij had toch altijd een dekentje in je auto?
Ik ook welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet er wel een [ afbeelding ]
Dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Het was een insidersgrapje.
Beetje erg ruim genomen denk ik, om 2 uurquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar lopen we ook geen uur rond hoor. Hoe laat had je in R'dam afgesproken?
Ik nietquote:
Probleem opgelostquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Het was een insidersgrapje.
Hebben we het wellicht over dezelfde?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijkik snap het niet
Dat is het idee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijkik snap het niet
Je was ff vergeten dat ik ook nog naar de Achterhoek moet in de middag?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje erg ruim genomen denk ik, om 2 uurMaar hij was wel de hele dag thuis geloof ik.
[..]
Ik nietGoed idee voor m'n volgende auto
[..]
Probleem opgelost
Ik vermoed het welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben we het wellicht over dezelfde?
[..]
[..]
Dat is het idee.
Nee ik dacht dat het wat langer rijden wasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je was ff vergeten dat ik ook nog naar de Achterhoek moet in de middag?
Leukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben we het wellicht over dezelfde?
[..]
[..]
Dat is het idee.
Wat een boefje ben je toch ook, Fax.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vermoed het wel
Maar ik weet er nog wel meer
Topquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat het wat langer rijden was![]()
Voordat ik morgen weg ga bel ik 'm nog wel even.
Mja de meeste wel denk ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een boefje ben je toch ook, Fax.
Weet ik die anderen ook?
Ik heb een dekentje, en een brandblusser, ehbodoosje, wisser/zeem, krabber, ruitenwisservloeistof en ruitontdooierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje erg ruim genomen denk ik, om 2 uurMaar hij was wel de hele dag thuis geloof ik.
[..]
Ik nietGoed idee voor m'n volgende auto
[..]
Probleem opgelost
Ja als je weer eens in de buurt bent moet je maar een gil geven ...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je weer eens in de buurt bent moet je maar een gil geven
Daarom zei ik het ook tegen Fax en niet tegen jou.quote:
Hmmm.quote:
Hey da's handig. Heb ik gelijk een boodschappenlijstjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een dekentje, en een brandblusser, ehbodoosje, wisser/zeem, krabber, ruitenwisservloeistof en ruitontdooier
en een zooi tasjes en zo
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als je weer eens in de buurt bent moet je maar een gil geven ...
Niet eens een gevarendriehoek?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een dekentje, en een brandblusser, ehbodoosje, wisser/zeem, krabber, ruitenwisservloeistof en ruitontdooier
en een zooi tasjes en zo
2 dekens, olie, koelvloeistof, ruitenvloeistof, gereedschap, spanbanden, zekeringen, lampjes en ander kleinmateriaal, 2 krabbers, doekjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en een zooi tasjes en zo
ja volgens mij ligt die bij de reservebandquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet eens een gevarendriehoek?![]()
EHBO-ding, wisser en krabber heb ik wel. Rest heb ik eruit gehaald omdat ik naar een garage ging om 'm te laten zien voor inruil.
Ja, dat moet wel te doen zijn jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh zo laat is het nu trouwens ook nog niet. Uurtje of 1 is beter denk ik hé ?
Ah mooiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja volgens mij ligt die bij de reserveband
Oh ja, die ligt er ook nog in, incl kleine garage krikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet eens een gevarendriehoek?![]()
EHBO-ding, wisser en krabber heb ik wel. Rest heb ik eruit gehaald omdat ik naar een garage ging om 'm te laten zien voor inruil.
Oke, dan bel ik 'm even opquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat moet wel te doen zijn ja![]()
Klopt, maar wil rond 16u in de Achterhoek proberen te zijn, moet nog een cadeautje kopen
Dat is zo klotequote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
soms zou het zo fijn zijn dat als je iemand iets vraagt dat dan ook gewoon even doet...
kleine moeite enzo
weer mijn uren niet op tijd geaccordeerd
Dat is kquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
soms zou het zo fijn zijn dat als je iemand iets vraagt dat dan ook gewoon even doet...
kleine moeite enzo
weer mijn uren niet op tijd geaccordeerd
Ja hopelijk zijn ze van het bureau dan een beetje schappelijk... normaal moeten ze voor de 5e goed gekeurd zijn dan heb ik mijn geld de 15e...quote:
Hoi Lolaquote:
Ben je aan het ijsberen ja?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik was aan het heen en weer lopen ja
Hoi Mookquote:
Nee.... telefoon hangt aan t infuus, chips staan op tafel en mijn drinken stond nog in de keukenquote:
Ga poolenquote:
dat pakt wat onhandig als je op de bank hangt ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... telefoon hangt aan t infuus, chips staan op tafel en mijn drinken stond nog in de keuken
Ik.. heel lang geledenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef Buurpoes het volgende:
Maar wie heeft er dan seks in de auto gehad?
Sorry, druk bezig Marktplaats te vullen.quote:
Geld nodig voor je nieuwe C4quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sorry, druk bezig Marktplaats te vullen.
Steekt zijn hand aarzelend op....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef Buurpoes het volgende:
Eigenlijk in elke auto waar ik regelmatig in reed wel, muv mijn huidige.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef Buurpoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Nou ik wil graag een nieuw Isofix zitje voor Uk in de C4 zettenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ik wil graag een nieuw Isofix zitje voor Uk in de C4 zetten
Telt een BJ ook?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef Buurpoes het volgende:
Volgens mij is sex in je Fiat makkelijker dan de Mazda, of nietquote:
Ik denk het wel jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij is sex in je Fiat makkelijker dan de Mazda, of niet
Een ex had ooit een Starlet, die dingen zijn erg ruim van binnenquote:
Ik ben hier in goed gezelschapquote:
Tja de achterbank is eruit gesloopt, maar dan moet je wel oppassen voor zand in de vagijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een ex had ooit een Starlet, die dingen zijn erg ruim van binnenAlfa 155 had ook een lekkere grote achterbank
Ook wel eens gedaan jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook wel eens gemasturbeerd in de auto
In het kader van je moet alles eens geprobeerd hebben
+2quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan jawas best lekker
Waarom de achterbank eruit gesloopt dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja de achterbank is eruit gesloopt, maar dan moet je wel oppassen voor zand in de vagijn
JA iets met hoge nood op een donkere parkeerplekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan jawas best lekker
Ik tijdens het rijdenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA iets met hoge nood op een donkere parkeerplek
Zand schuurt de... uhmquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja de achterbank is eruit gesloopt, maar dan moet je wel oppassen voor zand in de vagijn
Ik had ooit een dame die meereed die dat deed om mij compleet gek te maken. Ze wilde nl geen seks al rijdende, ivm de veiligheid, maar vond het vervolgens wel leuk om zich te gaan zitten vingerde terwijl ik door moest rijden ivm tijdnood....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
Had meer moeite met rijden toen ik werd gepijptquote:
Ja hoiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn vast toffe mensen zonder seks hier.
Ook nietquote:
Om plek te hebben voor de kitespullenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom de achterbank eruit gesloopt dan?
Nog nooit gedaan...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zand schuurt de... uhm
Als je seks hebt op het strand/in de duinen heb je ook last van zand
Las ik niet dat jij vreselijke pijpende scharrels had?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had meer moeite met rijden toen ik werd gepijpt
Grotere auto wil ook helpenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om plek te hebben voor de kitespullen
Doe je dat altijd met de Fiat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om plek te hebben voor de kitespullen
Die ene kon het wel redelijk, was iig niet vervelend, is al een aantal maanden geleden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Las ik niet dat jij vreselijke pijpende scharrels had?
Die heeft die, maar gebruikt die blijkbaar nietquote:
Ja hallo, ik ga die niet vies maken als het niet hoeft.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die heeft die, maar gebruikt die blijkbaar niet
Oke. Rubberenkofferbak mat was goedkoper hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar heb ik dat hele ding voor gehaald
weet je hoe KOUDquote:
Nah, teveel proppen en voorzichtig moeten doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke. Rubberenkofferbak mat was goedkoper hoor
ik zit nu achter de pcquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat pakt wat onhandig als je op de bank hangt ja.
nog nooitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef Buurpoes het volgende:
Voor wie was die vraag?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
Waar heb je nog meer gesext of gemasturbeerd?
Kan ook jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah, teveel proppen en voorzichtig moeten doen.
Nu pleur ik gewoon alles erin
Dan kom je nog steeds niet makkelijk bij de keukenquote:
Iedereenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
Dat was ook in het kader van je moet alles een keer geprobeerd hebben?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh...
nou ik kan wel wat opnoemen maar echt boeiend is het niet
Dat heb ik allemaal al wel eens gepost, is ook een apart topic over geloof ik.quote:
Omdat geil?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom zou je fappen/soppen in de auto?
even zoekenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal al wel eens gepost, is ook een apart topic over geloof ik.
Omdat niet altijd een huis / hotelkamer / appartement bij de hand?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
Neeeen maar drinken heb ik verhuisdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:29 schreef PeuRac het volgende:
Dan kom je nog steeds niet makkelijk bij de keuken
Omdat hoge noodquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is persoonlijkquote:
Dan heb je iets anders bij de hand jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Omdat niet altijd een huis / hotelkamer / appartement bij de hand?
Zorgen dat je iemand mee hebtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja in je eentje gaat dat nogal lastig
Omdat je zin hebtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
valt toch best mee
[..]
uh, in welke auto anders?
Zal vast een vrijwilliger een plekje aanbieden toch?quote:
Hahahahahaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zal vast een vrijwilliger een plekje aanbieden toch?
Lach je me nu vriendelijk toe?quote:
Hihihiquote:
Oeps... of niet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:38 schreef PeuRac het volgende:
Ben in mijn vaders auto ooit eens de verpakking van de condoom kwijt geraakt.
Een week later vond ik deze weer toen ik bij hem in de auto zat
Noun... ik heb gewoon geen vrijwilliger nodig ....quote:
Ik geloof niet dat hij het doorhad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hihihi
[..]
Oeps... of niet?
[..]
Noun... ik heb gewoon geen vrijwilliger nodig ....
Kost zeker een aardige duit?quote:
Pics van je nichtjesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waren oom, tante en nichtjes. En nee, nichtjes zijn veels te jong.
Owquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waren oom, tante en nichtjes. En nee, nichtjes zijn veels te jong.
Sommigen in dit topic schijnen binnen een paar minuten klaar te zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
Denken dat ik met een half uur klaar ben
Alles kanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommigen in dit topic schijnen binnen een paar minuten klaar te zijn
Nee, dan had je wel eerder weer hier geweestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
Mja, ook al zou ik het willen dat lukt het nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommigen in dit topic schijnen binnen een paar minuten klaar te zijn
Nee want ik heb ook nog even opgeruimd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, dan had je wel eerder weer hier geweest
Sorry, ik ben geen pubertje.quote:
piep piep piep piep piep pieppiep piep pieppiep piep pieppiep piep pieppiep piep pieppiep piep pieppiep piep pieppiep piep piepquote:
Kwartiertje kan meestal wel, als het vlug moet, maar dat kost me meer moeite dan om het een paar uur vol te houdenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, ook al zou ik het willen dat lukt het niet
[..]
Nee want ik heb ook nog even opgeruimd.
[..]
Sorry, ik ben geen pubertje.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
piep piep piep piep piep pieppiep piep pieppiep piep pieppiep piep pieppiep piep pieppiep piep pieppiep piep pieppiep piep piep
Ook nogquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee want ik heb ook nog even opgeruimd.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
piep piep piep piep piep pieppiep piep pieppiep piep pieppiep piep pieppiep piep pieppiep piep pieppiep piep pieppiep piep piep
Nee, bahquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Flauw. Kan je de leeftijden niet bij elkaar optellen anders? Dan is het zeker boven de 18
[ afbeelding ]
Eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:54 schreef fietsie het volgende:
Ik ging er van uit dat het deze winter niet koud meer zou gaan worden, en winterbanden dus dit jaar even niet hoeven. Beginnen ze op het weerforum toch over sneeuw volgend weekend...
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:54 schreef fietsie het volgende:
Ik ging er van uit dat het deze winter niet koud meer zou gaan worden, en winterbanden dus dit jaar even niet hoeven. Beginnen ze op het weerforum toch over sneeuw volgend weekend...
Geen idee, misschien met veel moeitequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kwartiertje kan meestal wel, als het vlug moet, maar dat kost me meer moeite dan om het een paar uur vol te houden
Neehoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
De winter is pas net begonnen![]()
De kou komt vast half februari
't Is allemaal erg twijfelachtig met langetermijnmodellen enzo.... Dat gebeuren wat die sneeuwstorm in de USA heeft veroorzaakt heeft nogal een invloed op de totale kouverdeling op het noordelijk halfrond.quote:
Alsjeblieft nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
De winter is pas net begonnen![]()
De kou komt vast half februari
Januari is altijd kouder dan December, dus een beetje naief om te denken dat het onnnodig isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:54 schreef fietsie het volgende:
echt? nou moequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:54 schreef fietsie het volgende:
Die sneeuwstorm hebben ze elk jaar in die regio, verbaast me niet meer zo erg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
't Is allemaal erg twijfelachtig met langetermijnmodellen enzo.... Dat gebeuren wat die sneeuwstorm in de USA heeft veroorzaakt heeft nogal een invloed op de totale kouverdeling op het noordelijk halfrond.
Ik wil je wel leren hoe je moet rijden dan hoorquote:
Met de busquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil je wel leren hoe je moet rijden dan hoor
Beetje kou mag welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
't Is allemaal erg twijfelachtig met langetermijnmodellen enzo.... Dat gebeuren wat die sneeuwstorm in de USA heeft veroorzaakt heeft nogal een invloed op de totale kouverdeling op het noordelijk halfrond.
Fax, pls stahp.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef Faxie het volgende:
Eerste keer na 5 jaar droogstand duurde wel niet heel erg lang
Keren daarna duurden uren
Ohja dat was met dingetjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef Faxie het volgende:
Eerste keer na 5 jaar droogstand duurde wel niet heel erg lang
Keren daarna duurden uren
Da's primaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil je wel leren hoe je moet rijden dan hoor
x2quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja dat was met dingetje![]()
heb ik gehoord![]()
rwdquote:
Prima oplossing toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:00 schreef fietsie het volgende:
Peu ik was juist bezig om het velgen-issue van de nieuwe bak op te lossen![]()
In de loop van komend jaar lichtmetaal met zomer, en dan op de huidige bijgekochte stalen velgen wat winterrubber...
x3quote:
Goed punt, daar kan je ook prima mee driftenquote:
Lijkt alsof bijna iedereen het weetquote:
Gehoord?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja dat was met dingetje![]()
heb ik gehoord![]()
Ik ben op zoek naar een bepaalde uitvoering originele Citroen velgen,maar wil geen nieuw setje (prijs)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Prima oplossing toch?
Ik heb trouwens 2 gelijke sets velgen voor zomer en winter
Of wij niet van een heleboel hier weten over hun bedavonturen en bedpartnersquote:
Ow, ga je weer wat maken dan?quote:
Zat vorig jaar in een bus die dat deed. Fucking vetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed punt, daar kan je ook prima mee driften
Echt hequote:
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja mensen vertellen mij dingen
Ik ben een bron van geheimen
Jammer dat je van ander dingetje dan niks gehoord hebt...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja mensen vertellen mij dingen
Ik ben een bron van geheimen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jammer dat je van ander dingetje dan niks gehoord hebt...
Wacht wat waren er meer die de keu van fax gevoeld hebben?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Snap ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een bepaalde uitvoering originele Citroen velgen,maar wil geen nieuw setje (prijs)
Ze zat laatst nog domme dingen te zeggen en toen ik er wat van zei, ging ze gelijk dm sturen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan je ons ook zelf vertellen...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja... ze is te snel aangevallen...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zat laatst nog domme dingen te zeggen en toen ik er wat van zei, ging ze gelijk dm sturen.zulks een figuur.
Dat zei ik netquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan je ons ook zelf vertellen...
in te houden?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar goed om te weten dat ik me dan ook niet meer hoef in te houden...
Ja, maar ruk je dan 10x af of zo van te voren...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:07 schreef Faxie het volgende:
Nee maar komop, d'r waren nogal wat factoren die meespeelden...
Wel jammer dit.
M'n mond houden. Omdat ze anders wellicht dingen zou zeggen die blijkbaar toch al gezegd zijn.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar ruk je dan 10x af of zo van te voren...
Het was ook geen minutenwerk hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar ruk je dan 10x af of zo van te voren...
ik heb nog nooit gekite.... dus ik heb werkelijk geen ideequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:02 schreef Faxie het volgende:
Nee, maar ik wel een leuke extra voro de verandering
Enquote:[..]
Zelfgemaakte naturelcake
Ben je links of rechts?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gekite.... dus ik heb werkelijk geen idee
[..]
Enlekker?
Ik weet niet eens meer van wie ik het heb johquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n mond houden. Omdat ze anders wellicht dingen zou zeggen die blijkbaar toch al gezegd zijn.
Vast wel. Maar ik snap het echt niet Faxquote:
Daar zit geloof ik ook Kaneel in, ja.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wacht wat waren er meer die de keu van fax gevoeld hebben?
Het verhaal gaat andersquote:
Wat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:07 schreef Faxie het volgende:
Nee maar komop, d'r waren nogal wat factoren die meespeelden...
Wel jammer dit.
Daar ben ik me ook heel bewust van. Dat soort dingen houd ik ook altijd in m'n achterhoofd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer van wie ik het heb joh
Bovendien of er nou roddels hier zijn, op je werk, of op school
Ze zullen er altijd zijn, positieve of negatieve...
ow ... klinkt wel lekker en kaneel is goed voor jequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon cake met kaneelsuiker
Hmnmmquote:
Dat is ook een goede slogan voor een t-shirt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow ... klinkt wel lekker en kaneel is goed voor je
Hij staat hier ook aanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tijdje geleden dat ik Topgear heb gezien.
Weer eventjes genieten.
Gewoon zelf zeggen, hebben mensen niks meer te roddelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer van wie ik het heb joh
Bovendien of er nou roddels hier zijn, op je werk, of op school
Ze zullen er altijd zijn, positieve of negatieve...
ik wil het nog een keer zelf makenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmnmmin Utrecht zat ooit een toko met super lekkere, maar die is weg
Ik zeg niks, tegen niemand nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon zelf zeggen, hebben mensen niks meer te roddelen
Ik zeg DOEN! .... alleen denk ik niet dat jij t shirt dan dient te dragenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook een goede slogan voor een t-shirt.
Komt goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wil de volgende x een stuk proeven
Nog steeds flauw!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil het nog een keer zelf maken
[..]
Ik zeg niks, tegen niemand niet
Wat een bazen zijn we ook, dat we het allebei op hebben staan. Kijk het normaal nooit (meer).quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tijdje geleden dat ik Topgear heb gezien.
Weer eventjes genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |