Eerst rotterdam en daarna Wateringen? Maakt niet zoveel uit toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar goedkoop zal het niet zijn. Naja afspraak staat(al bedenk ik me net dat het misschien handiger was geweest als we het omgedraaid hadden)
[..]
Die keren dat het over seks gaat, zijn jij en Huppel het en af en toe Peu. Verder zie ik het niet eigenlijk.
Geen idee, ik houd niet van melk in mn koffie.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah dat kan ik niet
dus dan zal ik ook wel geen lekkere cappuccino maken
Geen koffie voor jou dusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik houd niet van melk in mn koffie.
Niet in mijn huidige hoorquote:
quote:
Vol in je bek, hou je daarvan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet. Maar de enkele keer dat het over seks gaat zijn de naar seks hongerende mannetjes op hun pikkie getrapt. Terwijl het de laatste tijd vaker over auto's gaat dan over seks. En daarbij, ik noem geen namen, en ik ben even afwezig en gelijk komt mijn naam weer bovenrollen. Wees dan een vent en zeg het vol in mn bek of niet?
Wel als we nog naar die oldtimerzaak gaan toch? Naja zo heel veel maakt het ook niet uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst rotterdam en daarna Wateringen? Maakt niet zoveel uit toch?
[..]
Geen idee, ik houd niet van melk in mn koffie.
ik vind mezelf ook niet zo liefquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ik vind jou niet meer zo lief de laatste tijd
Jij had toch altijd een dekentje in je auto?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet in mijn huidige hoorlichte bekleding kunnen nare vlekken zichtbaar op worden
Daar lopen we ook geen uur rond hoor. Hoe laat had je in R'dam afgesproken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel als we nog naar die oldtimerzaak gaan toch? Naja zo heel veel maakt het ook niet uit.
Post eens danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet er wel een [ afbeelding ]
Ik ook...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij had toch altijd een dekentje in je auto?
Ohja, 2 stuks zelfsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij had toch altijd een dekentje in je auto?
Ik ook welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet er wel een [ afbeelding ]
Dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Het was een insidersgrapje.
Beetje erg ruim genomen denk ik, om 2 uurquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar lopen we ook geen uur rond hoor. Hoe laat had je in R'dam afgesproken?
Ik nietquote:
Probleem opgelostquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Het was een insidersgrapje.
Hebben we het wellicht over dezelfde?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijkik snap het niet
Dat is het idee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijkik snap het niet
Je was ff vergeten dat ik ook nog naar de Achterhoek moet in de middag?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje erg ruim genomen denk ik, om 2 uurMaar hij was wel de hele dag thuis geloof ik.
[..]
Ik nietGoed idee voor m'n volgende auto
[..]
Probleem opgelost
Ik vermoed het welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben we het wellicht over dezelfde?
[..]
[..]
Dat is het idee.
Nee ik dacht dat het wat langer rijden wasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je was ff vergeten dat ik ook nog naar de Achterhoek moet in de middag?
Leukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben we het wellicht over dezelfde?
[..]
[..]
Dat is het idee.
Wat een boefje ben je toch ook, Fax.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vermoed het wel
Maar ik weet er nog wel meer
Topquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat het wat langer rijden was![]()
Voordat ik morgen weg ga bel ik 'm nog wel even.
Mja de meeste wel denk ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een boefje ben je toch ook, Fax.
Weet ik die anderen ook?
Ik heb een dekentje, en een brandblusser, ehbodoosje, wisser/zeem, krabber, ruitenwisservloeistof en ruitontdooierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje erg ruim genomen denk ik, om 2 uurMaar hij was wel de hele dag thuis geloof ik.
[..]
Ik nietGoed idee voor m'n volgende auto
[..]
Probleem opgelost
Ja als je weer eens in de buurt bent moet je maar een gil geven ...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je weer eens in de buurt bent moet je maar een gil geven
Daarom zei ik het ook tegen Fax en niet tegen jou.quote:
Hmmm.quote:
Hey da's handig. Heb ik gelijk een boodschappenlijstjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een dekentje, en een brandblusser, ehbodoosje, wisser/zeem, krabber, ruitenwisservloeistof en ruitontdooier
en een zooi tasjes en zo
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als je weer eens in de buurt bent moet je maar een gil geven ...
Niet eens een gevarendriehoek?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een dekentje, en een brandblusser, ehbodoosje, wisser/zeem, krabber, ruitenwisservloeistof en ruitontdooier
en een zooi tasjes en zo
2 dekens, olie, koelvloeistof, ruitenvloeistof, gereedschap, spanbanden, zekeringen, lampjes en ander kleinmateriaal, 2 krabbers, doekjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en een zooi tasjes en zo
ja volgens mij ligt die bij de reservebandquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet eens een gevarendriehoek?![]()
EHBO-ding, wisser en krabber heb ik wel. Rest heb ik eruit gehaald omdat ik naar een garage ging om 'm te laten zien voor inruil.
Ja, dat moet wel te doen zijn jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh zo laat is het nu trouwens ook nog niet. Uurtje of 1 is beter denk ik hé ?
Ah mooiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja volgens mij ligt die bij de reserveband
Oh ja, die ligt er ook nog in, incl kleine garage krikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet eens een gevarendriehoek?![]()
EHBO-ding, wisser en krabber heb ik wel. Rest heb ik eruit gehaald omdat ik naar een garage ging om 'm te laten zien voor inruil.
Oke, dan bel ik 'm even opquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat moet wel te doen zijn ja![]()
Klopt, maar wil rond 16u in de Achterhoek proberen te zijn, moet nog een cadeautje kopen
Dat is zo klotequote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
soms zou het zo fijn zijn dat als je iemand iets vraagt dat dan ook gewoon even doet...
kleine moeite enzo
weer mijn uren niet op tijd geaccordeerd
Dat is kquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
soms zou het zo fijn zijn dat als je iemand iets vraagt dat dan ook gewoon even doet...
kleine moeite enzo
weer mijn uren niet op tijd geaccordeerd
Ja hopelijk zijn ze van het bureau dan een beetje schappelijk... normaal moeten ze voor de 5e goed gekeurd zijn dan heb ik mijn geld de 15e...quote:
Hoi Lolaquote:
Ben je aan het ijsberen ja?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik was aan het heen en weer lopen ja
Hoi Mookquote:
Nee.... telefoon hangt aan t infuus, chips staan op tafel en mijn drinken stond nog in de keukenquote:
Ga poolenquote:
dat pakt wat onhandig als je op de bank hangt ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... telefoon hangt aan t infuus, chips staan op tafel en mijn drinken stond nog in de keuken
Ik.. heel lang geledenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef Buurpoes het volgende:
Maar wie heeft er dan seks in de auto gehad?
Sorry, druk bezig Marktplaats te vullen.quote:
Geld nodig voor je nieuwe C4quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sorry, druk bezig Marktplaats te vullen.
Steekt zijn hand aarzelend op....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef Buurpoes het volgende:
Eigenlijk in elke auto waar ik regelmatig in reed wel, muv mijn huidige.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef Buurpoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Nou ik wil graag een nieuw Isofix zitje voor Uk in de C4 zettenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ik wil graag een nieuw Isofix zitje voor Uk in de C4 zetten
Telt een BJ ook?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef Buurpoes het volgende:
Volgens mij is sex in je Fiat makkelijker dan de Mazda, of nietquote:
Ik denk het wel jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij is sex in je Fiat makkelijker dan de Mazda, of niet
Een ex had ooit een Starlet, die dingen zijn erg ruim van binnenquote:
Ik ben hier in goed gezelschapquote:
Tja de achterbank is eruit gesloopt, maar dan moet je wel oppassen voor zand in de vagijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een ex had ooit een Starlet, die dingen zijn erg ruim van binnenAlfa 155 had ook een lekkere grote achterbank
Ook wel eens gedaan jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook wel eens gemasturbeerd in de auto
In het kader van je moet alles eens geprobeerd hebben
+2quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan jawas best lekker
Waarom de achterbank eruit gesloopt dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja de achterbank is eruit gesloopt, maar dan moet je wel oppassen voor zand in de vagijn
JA iets met hoge nood op een donkere parkeerplekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan jawas best lekker
Ik tijdens het rijdenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA iets met hoge nood op een donkere parkeerplek
Zand schuurt de... uhmquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja de achterbank is eruit gesloopt, maar dan moet je wel oppassen voor zand in de vagijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |