Ja dat zei ik net al, dat de 'leiders' aan het bonden zijn. Erg subtiel gaat dat echter niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar wordt een band gesmeed Gert, het begin van de vorming van groepjes, "de zelfbenoemde leiders" in dit geval. Het wordt interessant
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:07 schreef waxmask het volgende:
Trutje...Ik had Pannenkoekmachine is niet duur als TT
ah, de firma Koopmans.quote:
Arme koeien, elke dag een andere amateur aan je tepels...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:10 schreef DJMO het volgende:
ik hoorde er net eentje zeggen dat ze die rondleidingen anders willen organiseren. laat de gasten 's middags helpen met de koeien melken en eieren rapen dan ! scheelt ze zelf ook weer werk
ach ze zijn minder dan de koningin, en die werd elke dag gelikt door miljoenen nederlands, zowel man als vrouwquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Arme koeien, elke dag een andere amateur aan je tepels...
Het is zo lui, dat het bijna geniaal isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:11 schreef Delenlill het volgende:
Dus mensen moeten entree betalen om een rondje van 10 seconden te lopen en daarna al het werk te doen? En dan nog voor pannenkoeken betalen? lol
In Utopiaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef beequeen het volgende:
Volgens Billy maken Isa en Peter zó een carnavalshit. Die staat dan in no time op 1.
Waar?
Of ze waren eens begonnen met een laptop en dongel, dan hadden ze de rest van de spullen voor beduidend minder dan nu kunnen kopen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:11 schreef Tamaartje het volgende:
Wat ze dus nu willen kopen zijn
- spullen voor het pannenkoeken'restaurant'
- mat voor bij de koeien (zodat ze niet meer vallen)
- Tablet/Laptop met dongel
- houtskool
- verf
Dat zijn weer aardig wat kosten
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb ooit FOK ontdekt ten tijde van Secret Story, en ben toen blijven lurken, omdat de stream verslagen beter waren dan de uitzendingen.
Voor Utopia gaat het op dezelfde manier denk ik. Ik ga echt stuk af en toe met wat ik lees. Daar heb ik wel 2,50 voor over in de maand. Ik kan altijd pannenkoeken gaan bakken om het terug te verdienen.
Ik heb ooit FOK ontdekt ten tijde van Secret Story, en ben toen blijven lurken, omdat de stream verslagen beter waren dan de uitzendingen.
Voor Utopia gaat het op dezelfde manier denk ik. Ik ga echt stuk af en toe met wat ik lees. Daar heb ik wel 2,50 voor over in de maand. Ik kan altijd pannenkoeken gaan bakken om het terug te verdienen.
Ja of het AZC heroprichtenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef Delenlill het volgende:
Ze kunnen een kinderopvang beginnen, en de kinderen het werk laten doen.
Altijd leuk als lurkers toch even berichtje plaatsen. Hopelijk wordt het nog leuk, potentie is er.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Kijk een payback acties ... Ik breng mn eigen pannenkoek mee voor een gratis rondleidingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze hebben nog geen stroom, maar je hebt gelijk. Geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef Leandra het volgende:
Of ze waren eens begonnen met een laptop en dongel, dan hadden ze de rest van de spullen voor beduidend minder dan nu kunnen kopen.
WC Experiencequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:09 schreef snetje het volgende:
pannenkoek pannenkoek pannenkoek pannenkoek pannenkoek pannenkoek.. in je onderbroek
Tegen de tijd dat ik wat geplaatst heb, zijn jullie alweer 50 berichten verder. Maar ik ga wel oefenenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Altijd leuk als lurkers toch even berichtje plaatsen. Hopelijk wordt het nog leuk, potentie is er.
gewoon gezellig meeposten, er zijn heel veel die tegelijk hetzelfde plaatsenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik wat geplaatst heb, zijn jullie alweer 50 berichten verder. Maar ik ga wel oefenen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:17 schreef Delenlill het volgende:
Laat me raden, een dealtje maken met de buren regie voor een verlengsnoer en een internetkabeltje mag niet.
Gewoon doen, leuk hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik wat geplaatst heb, zijn jullie alweer 50 berichten verder. Maar ik ga wel oefenen
Misschien kan Huub wat regelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:17 schreef Delenlill het volgende:
Laat me raden, een dealtje maken met de buren voor een verlengsnoer en een internetkabeltje mag niet.
Ik ga ze over een maandje pannenkoeken verkopen als ze enorme honger dreigen te krijgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk een payback acties ... Ik breng mn eigen pannenkoek mee voor een gratis rondleiding
Misschien wel... zou het zelf liever 's middags zienquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:18 schreef Hunter het volgende:
Dat kringgesprek elke avond is zeker ook door de febo opgelegd.
Omdat ze aan de werkende mens denken qua Kringgesprek, in de avond meer streamersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Misschien wel... zou het zelf liever 's middags zien
Isabella zei gisteravond nog dat ze eigenlijk enorm van zingen houdt, maar dat ze dit niet wil gaan doen in Utopia omdat mensen anders denken dat ze alleen meedoet om haar zang-carrièrre een boost te geven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
Billy tegen Isabel; Even brainstormen wat vind je nou leuk om te doen?
Zingen..en zo bouw je je Utopia op
![]()
[ afbeelding ]
ja.... Maar een verlosseraccepteerd datquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:19 schreef Toverheks het volgende:
Staat Harold nou alleen maar te kijken hoe de verlosser spijkers ergens in slaat
Daar is hij het beste in ja zoals ik al eerder zei, The V is strong in this one!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:19 schreef Toverheks het volgende:
Staat Harold nou alleen maar te kijken hoe de verlosser spijkers ergens in slaat
Nee Andrea, net als 's middags warm eten en ze wilde een siësta daarna. Want zo was het op Bonairequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:18 schreef Hunter het volgende:
Dat kringgesprek elke avond is zeker ook door de febo opgelegd.
Snap ik ook wel hoor, maar ik kijk in de avond juist minderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Omdat ze aan de werkende mens denken qua Kringgesprek, in de avond meer streamers
Aike ,pakt die 2 in met niets doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:22 schreef Toverheks het volgende:
Echt he, Peter doet al geen ruk maar harold wint het van hem
en Zweedse balletjesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:22 schreef Leandra het volgende:
Mijn dank voor de streamverslagen trouwens, het was hier vandaag ook even Utopia, want geen stroom, dus geen licht, geen warmte en zelfs niets kunnen opwarmen.... maar naar Ikea gevlucht, daar hadden ze wel koffie
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ja.... Maar een verlosseraccepteerd dat
Dat is nou echt het laatste waar ik aan denk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:20 schreef FortyThree het volgende:
Ik moet steeds denken aan de Amish gemeenschap als ik dit zo bekijk.
njah, het zijn aliens op z'n jas, maar ik vind het net doodshoofdjes. vandaar dat ie voor mij persoonlijk doodshoofd heet .. haroldquote:
Fixedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
ach ze zijn minder dan de koningin, en die werd elke dag gelikt door miljoenen nederlands, zowel man als vrouw
Terwijl er veel TL balken hangen in de loods, Spapaars had caps hier geplaatstquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Snap ik ook wel hoor, maar ik kijk in de avond juist minder
En ik vind het fijner om te zien als er meer licht is
Ja heb ik idd gezien toen Ruud er zatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Terwijl er veel TL balken hangen in de loods, Spapaars had caps hier geplaatst
Same here, leuk om zo veel RLS volgers weer terug te zien. =)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Vanmiddag ook met die stoppenkastquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Weet van aanpakken ja!
[ afbeelding ]
Volgende keer kun je voor een pannenkoek en een kopje koffie gewoon bij Utopia terechtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:22 schreef Leandra het volgende:
Mijn dank voor de streamverslagen trouwens, het was hier vandaag ook even Utopia, want geen stroom, dus geen licht, geen warmte en zelfs niets kunnen opwarmen.... maar naar Ikea gevlucht, daar hadden ze wel koffie
Er zijn er wel meer waar ik a la minuut een kussen op zou duwenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:27 schreef Jian het volgende:
Die Isabella, wat een zeikerd is dat zeg, je zal dat dagelijks over de vloer hebben zonder het af te kunnen zetten door over te schakelen naar een andere stream
Ik kijk amper ik luister naar hun want anders moet ik steeds van stream naar FOK klikken, en dat is me te vermoeiend hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:28 schreef Injetta het volgende:
Kunnen jullie iets zien op de streams? Het pikdonker.
Dat gesprek van die drie meiden....
Pak die ruimte, pak je kansen, steek je energie in jezelf, er is respect voor elkaar, iedereen is equal, het begint bij jezelf...
Het is een lange reeks lege holle oneliners.![]()
![]()
Och, ik heb ondertussen ook wel een lijstje hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer waar ik a la minuut een kussen op zou duwen![]()
ik zit nu nog met mijn pc bij papabear thuis (gevalletje pc opnieuw installeren) maar als ik zaterdag mijn pc thuis aansluit gaat er acuut een tweede beeldscherm op voor de streamquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik kijk amper ik luister naar hun want anders moet ik steeds van stream naar FOK klikken, en dat is me te vermoeiend hoor
Sommige mensen hebben er wrs baat bij. Ik moet er niet aandenken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:28 schreef Injetta het volgende:
Kunnen jullie iets zien op de streams? Het pikdonker.
Dat gesprek van die drie meiden....
Pak die ruimte, pak je kansen, steek je energie in jezelf, er is respect voor elkaar, iedereen is equal, het begint bij jezelf...
Het is een lange reeks lege holle oneliners.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zit nu nog met mijn pc bij papabear thuis (gevalletje pc opnieuw installeren) maar als ik zaterdag mijn pc thuis aansluit gaat er acuut een tweede beeldscherm op voor de stream
Ik zat net even fijn te kijken hoe ze de koeien aan het melken was. Heel rustgevend. Wordt er ineens naar Rienk gezapt die aan tafel zit, in zichzelf te neuriën.quote:
Heb ik ook, is wel een verademing hoor, dat geknoei op 1 zo'n schermpje is niks.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zit nu nog met mijn pc bij papabear thuis (gevalletje pc opnieuw installeren) maar als ik zaterdag mijn pc thuis aansluit gaat er acuut een tweede beeldscherm op voor de stream
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik kijk amper ik luister naar hun want anders moet ik steeds van stream naar FOK klikken, en dat is me te vermoeiend hoor
Echt he? Stroop hoeven ze ook niet meer aan te schaffen.quote:
Die heb ik gelukkig al een tijdje niet gehoordquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
Nog maar es het script doornemen...
[ afbeelding ]
Is dat niet gewoon een factuur?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
Nog maar es het script doornemen...
[ afbeelding ]
Dat kan je wel, dat is goed voor je, dat is ook ontwikkeling, maar het is goed dat je het durft te zeggen, het is namelijk moeilijk om je zo kwetsbaar op te stellenquote:
Best wel een feestbeestje jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat net even fijn te kijken hoe ze de koeien aan het melken was. Heel rustgevend. Wordt er ineens naar Rienk gezapt die aan tafel zit, in zichzelf te neuriën.![]()
En op die andere twee streams zijn ze weer druk bezig te "bonden", c.q. elkaar enorm positief veren in de reet te steken (en zichzelf daarbij niet over te skaan).
Ik denk trouwens wel dat Lindy ook een player is/ kan zijn.
Die schenkt zich nog maar eens een dikke safari cola in...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:33 schreef Toverheks het volgende:
Vraag me af of Huub al niet gillend het regiehokje is uitgerend
blikje tonijn dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:36 schreef iBenny het volgende:
Wat voor leuks kunnen we droppen dmv een drone?
Dat zou ik nog niet zo weten, met al dat zoetsappige groepsknuffelgedoe wordt het één grote orgie daar.quote:
Blikjes zalm met tonijnverpakking.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:36 schreef iBenny het volgende:
Pakje peukenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:36 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het gevoel dat dat geknuffel en schatje, liefje erg snel over isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:37 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat zou ik nog niet zo weten, met al dat zoetsappige groepsknuffelgedoe wordt het één grote orgie daar.
de rillingen liepen acuut over m'n rug .. dan nog liever lindy naaktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]tuurlijk wie wil andrea nou niet naakt zien
Het is nu eenmaal hoe veel mensen zich gedragen als ze als vreemden bij elkaar worden geplaatst en een paar dagen of langer met elkaar op moeten trekken. Zéker als ze daarbij ook afhankelijk van elkaar zijn / niet uit de gunst moeten raken. De ervaring leert gelukkig dat dit na een week wel afneemt. Dan zijn de stellingen al enigszins betrokken, hoeft er niet meer zo gepleased te worden om een band te smeden, en wordt de schijn ook wat minder opgehouden door mensen die elkaar niet mogen.quote:
De oliebollenbakker wil een pannenkoeken tent beginnen en de Worstelaar wil worstelen in zijn Utopia.quote:
Nou die hadden in twee dagen een perfect draaiende agrarisch economische gemeenschap neergezet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:20 schreef FortyThree het volgende:
Ik moet steeds denken aan de Amish gemeenschap als ik dit zo bekijk.
Ja wat doet ie daar dan ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, als hij niet in vorm is kan hij niet worstelen.
UTO / Uitgaven en inkomsten Utopia.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:38 schreef snetje het volgende:
Het zou handig zijn als ze op de site bij zouden houden wat er uitgegeven wordt en wat er binnen komt..
Tot nu toe ? uitgegeven en ¤ 77,- verdiend
Maar de schijtemmer schoonmaken ho maar, ik vind het wel zo'n kwal...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:41 schreef beequeen het volgende:
Ruud wil op een gegeven moment zijn eigen geld, zodat hij fruit kan kopen enzo. For crying out loud.
ik heb jarenlang met een dubbel beeldscherm gewerkt, was ideaal .. spelletje spelen in het ene scherm, fokken of documenten / foto's bewerken in het ander. Na m'n scheiding en verhuizing niet de moeite genomen om het opnieuw zo te doen, maar heb het beeldscherm nog wel. Die gaat dus nu weer aangesloten wordenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]Jij durft....je bent dus echt een die-hard
De brutaliteit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:43 schreef Erasmo het volgende:
Hoeveel weeg jij, hoeveel fysieke arbeid heb jij vandaag verricht
je username!!! onsterfelijk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:45 schreef blikjetonijn het volgende:
hier moest ik ff een accountje voor aanmaken... volg al een tijdje dit forum en sinds vandaag de stream...
mijn conclusie:
Pannekoeken en tonijnblikjes worden het helemaal anno 2014
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan je wel, dat is goed voor je, dat is ook ontwikkeling, maar het is goed dat je het durft te zeggen, het is namelijk moeilijk om je zo kwetsbaar op te stellen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
En die Pik jij dat wijvegezijk nog? blik..![]()
[ afbeelding ]
30 capsules cyaankali.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:36 schreef iBenny het volgende:
Dat is echt te veel van het goede jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:46 schreef Mylene het volgende:
Gadver, een stream met die zwerver en Andrea.
Ik kan me toch herinneren dat.....laat maar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:43 schreef DJMO het volgende:
ik heb jarenlang met een dubbel beeldscherm gewerkt, was ideaal .. spelletje spelen in het ene scherm, fokken of documenten / foto's bewerken in het ander. Na m'n scheiding en verhuizing niet de moeite genomen om het opnieuw zo te doen, maar heb het beeldscherm nog wel. Die gaat dus nu weer aangesloten worden
die duiken als eerste met elkaar het nest in .. zeker wetenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef waxmask het volgende:
Ze bespreken hun bekeerlingen.....
[ afbeelding ]
Dan heeft God het zo gewild...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
die duiken als eerste met elkaar het nest in .. zeker weten
Oeiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:42 schreef Mylene het volgende:
Emil kan het zo afdwingen, jullie sigaretten dan ik een blikje tonijn.
daar gaat het budget .. op aan verloskundige zorg en kraamzorgquote:
Mooiquote:
Begin van de winter....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:51 schreef Erasmo het volgende:
Gelukkig hebben meerdere mensen een boek over tuinieren mee.
Hij staat nu met zijn poten in mijn vla.quote:
Dan hebben ze eindelijk die kas af na veel pijn en moeite waait ie twee dagen later wegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
MooiMaar dan moeten ze niet teveel geld verspillen aan een pannenkoeken tentje vrees ik.
Die is uit eenzaamheid de kerk ingevlucht vertelde ze gisteren. Een Surinaamse want ze had behoefte aan knuffels en ze had geen vrienden...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:51 schreef blikjetonijn het volgende:
wordt tijd voor die andrea om ff back to earth te komen...
52 jaar?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:52 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw GOD Rienk.. heb jij daar geen spreuk voor alsjeblieft?
[ afbeelding ]
geen spreuk... wel een bijlquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:52 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw GOD Rienk.. heb jij daar geen spreuk voor alsjeblieft?
[ afbeelding ]
die lege bordjesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef waxmask het volgende:
Ze bespreken hun bekeerlingen.....
[ afbeelding ]
ZIe hem ook niet veel doen, alleen de rondleiding en dat was het wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:55 schreef pullup het volgende:
Peter hoopt dat er over een paar weken wel wat meer feestbeesten is de tent komen want hij vind het maar saai.
Daar gaat rienk zijn wiet in kweken, door flink te spacen wil hij dan dichter bij god komenquote:
Feesje!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:55 schreef pullup het volgende:
Peter hoopt dat er over een paar weken wel wat meer feestbeesten is de tent komen want hij vind het maar saai.
Wederom een regel van de Febo ze mogen geen rookwaar verbouwen...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:57 schreef beequeen het volgende:
Je mag toch maar 5 wietplanten hebben? Dat zet geen zoden aan de dijk.
Spacecakequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wederom een regel van de Febo ze mogen geen rookwaar verbouwen...
Als ze die neer gaan zettenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:57 schreef beequeen het volgende:
Je mag toch maar 5 wietplanten hebben? Dat zet geen zoden aan de dijk.
Dat kan van die bezoekers van net zijn binnen gekomen toch ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef beequeen het volgende:
Hakim heeft gehoord dat de mensen van buiten ook gezien hebben dat de koeien steeds vallen. So much for non-info.
En een profeet...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, wel een Orakel.. helpt dat?
http://mens-en-samenlevin(...)en-magniet-meer.htmlquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:59 schreef Delenlill het volgende:
Je mag helemaal geen wiet kweken, 5 planten (niet professioneel, dus geen lampen of mest/groeistuff) wordt in beslag genomen zonder strafrechtelijke vervolging.
Dan heb ik mazzel gehad, maar 5 mag gewoon.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:59 schreef Delenlill het volgende:
Je mag helemaal geen wiet kweken, 5 planten (niet professioneel, dus geen lampen of mest/groeistuff) wordt in beslag genomen zonder strafrechtelijke vervolging.
Reken maar dat ze blij is die kilo's en kracht op de uiers kwijt te zijn...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Pff ben blij dat ik die koe niet ben. Bijna een uur aan je tepels sjorren. Ze zouden er afvallen bij mij
Die mensen zijn echt knettergekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:02 schreef Niki.P het volgende:
De koeien zijn ze meer te last dan dat ze leuk zijn, Hakim wil ze verkopen aan een boer...
Dat geloof ik meteen, maar zolang?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Reken maar dat ze blij is die kilo's en kracht op de uiers kwijt te zijn...
Morgenvroeg is het alweer vol...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen, maar zolang?
Dan ben ik benieuwd wat Lindy en Charlotte gaan doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:02 schreef Niki.P het volgende:
De koeien zijn ze meer te last dan dat ze leuk zijn, Hakim wil ze verkopen aan een boer...
Lindy zal het wel erg vinden, Lotje wil peuken, alleen maar peuken....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat Lindy en Charlotte gaan doen.
Hete liefde makenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die doen dus ook onnuttige dingen want ze werken dan niet mee aan het bakken. Aldus Hakim waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar als je daarna een rechtszaak begint win jequote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:05 schreef Delenlill het volgende:
De politie blijft ze in beslag nemen onder mom van overlast, buren klagen over de stank etc. Maar een gedoogbeleid staat nog steeds haaks op de wet.
De politiek wil ook niets doen aan de wetteloosheid van het gedoogbeleid. En zolang dit niet gebeurt zullen er agenten zijn die de planten ruimen.
Met 15 man kijken hoe de machine achter mekaar pannenkoeken uitpoept...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Die doen dus ook onnuttige dingen want ze werken dan niet mee aan het bakken. Aldus Hakim waarschijnlijk.
Kunnen ze niet gewoon een stel Roemenen huren om het werk te doen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Met 15 man kijken hoe de machine achter mekaar pannenkoeken uitpoept...
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef DJMO het volgende:
ze mag katten castreren .. kan ze uit voorzorg niet het mannelijke deelnemersveld castreren???
Eehm, voorzorg voor watquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef DJMO het volgende:
ze mag katten castreren .. kan ze uit voorzorg niet het mannelijke deelnemersveld castreren???
"kost geen drol"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon een stel Roemenen huren om het werk te doen?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef Delenlill het volgende:
Maar ik dwaal af. De koeien wegdoen is wel het domste wat ze kunnen doen. Dan gaan ze straks ook nog melk voor pannenkoeken in de winkel kopen.... lol
om te voorkomen dat dat zooitje ongeregeld zich per ongeluk voortplant bij gebrek aan condooms ..quote:
Seks hebben ze alleen centraalquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
om te voorkomen dat dat zooitje ongeregeld zich per ongeluk voortplant bij gebrek aan condooms ..
Ok, dan is het goed ;0quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
om te voorkomen dat dat zooitje ongeregeld zich per ongeluk voortplant bij gebrek aan condooms ..
*te visueel ingesteld*quote:
Trafasi....zoals vanouds weer een dolle boel!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:10 schreef chufi het volgende:
Tis weekend... Wie komt er optreden vanavond
een 'kruidentuintje' voorziet natuurlijk ook niet in het levensonderhoud. Aarappels poten, groenten kweken (denk aan: bietjes, boontjes, bloemkool, boerenkool, sla etc) wel. ik kan me voorstellen dat ze dus wat lacherig doen over haar plan. Ze moet gewoon wat meer ballen kweken en om zaaispullen vragen ..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:11 schreef Niki.P het volgende:
Ik snap echt niet dat ze het niet hebben over groenten planten of andere dingen voor hun eigen onderhoud, Andrea (geloof ik) is bezig met een kruidentuintje maar de rest praat daar over of het gewoon wel grappig is maar niet echt iets dat nutig is...
boerenkool smaakt het lekkerst als de vorst erover heen is geweestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:12 schreef Delenlill het volgende:
Is het niet te vroeg om met tuintjes te beginnen? Grote kans dat er nog vorst komt.
Roy Dondersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:10 schreef chufi het volgende:
Tis weekend... Wie komt er optreden vanavond
Precies, ze willen cashen puur op het feit dat ze op tv zijn en denken daar voldoende inkomsten uit te gaan genereren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:11 schreef Niki.P het volgende:
Ik snap echt niet dat ze het niet hebben over groenten planten of andere dingen voor hun eigen onderhoud, Andrea (geloof ik) is bezig met een kruidentuintje maar de rest praat daar over of het gewoon wel grappig is maar niet echt iets dat nutig is...
Smaakmaker bij studio Vlemmix geweestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
Peter vertel es wie jij bent dan...
35
Sneek
Voormalig cafe eigenaar
Rumoerige jeugd
Vroeggescheiden ouders
Dronken Moeder
School niet afgemaakt
Moeder overleden toen 'ie 19 was
[ afbeelding ]
Apart dat hij dat niet noemt in zijn cv.quote:
Dat is Utopie. Je kan eens in drie maanden oogsten van de kleinere gewassen, en dat heb je ook met 15 man zo weer op. Beter maak je er wat anders van...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
een 'kruidentuintje' voorziet natuurlijk ook niet in het levensonderhoud. Aarappels poten, groenten kweken (denk aan: bietjes, boontjes, bloemkool, boerenkool, sla etc) wel. ik kan me voorstellen dat ze dus wat lacherig doen over haar plan. Ze moet gewoon wat meer ballen kweken en om zaaispullen vragen ..
Ik snap dat ze inderdaad aan een kruidentuintje niet veel hebben, maar dat is al een beetje in de goede richting.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
een 'kruidentuintje' voorziet natuurlijk ook niet in het levensonderhoud. Aarappels poten, groenten kweken (denk aan: bietjes, boontjes, bloemkool, boerenkool, sla etc) wel. ik kan me voorstellen dat ze dus wat lacherig doen over haar plan. Ze moet gewoon wat meer ballen kweken en om zaaispullen vragen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |