Ja dat zei ik net al, dat de 'leiders' aan het bonden zijn. Erg subtiel gaat dat echter niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar wordt een band gesmeed Gert, het begin van de vorming van groepjes, "de zelfbenoemde leiders" in dit geval. Het wordt interessant
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:07 schreef waxmask het volgende:
Trutje...Ik had Pannenkoekmachine is niet duur als TT
ah, de firma Koopmans.quote:
Arme koeien, elke dag een andere amateur aan je tepels...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:10 schreef DJMO het volgende:
ik hoorde er net eentje zeggen dat ze die rondleidingen anders willen organiseren. laat de gasten 's middags helpen met de koeien melken en eieren rapen dan ! scheelt ze zelf ook weer werk
ach ze zijn minder dan de koningin, en die werd elke dag gelikt door miljoenen nederlands, zowel man als vrouwquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Arme koeien, elke dag een andere amateur aan je tepels...
Het is zo lui, dat het bijna geniaal isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:11 schreef Delenlill het volgende:
Dus mensen moeten entree betalen om een rondje van 10 seconden te lopen en daarna al het werk te doen? En dan nog voor pannenkoeken betalen? lol
In Utopiaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef beequeen het volgende:
Volgens Billy maken Isa en Peter zó een carnavalshit. Die staat dan in no time op 1.
Waar?
Of ze waren eens begonnen met een laptop en dongel, dan hadden ze de rest van de spullen voor beduidend minder dan nu kunnen kopen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:11 schreef Tamaartje het volgende:
Wat ze dus nu willen kopen zijn
- spullen voor het pannenkoeken'restaurant'
- mat voor bij de koeien (zodat ze niet meer vallen)
- Tablet/Laptop met dongel
- houtskool
- verf
Dat zijn weer aardig wat kosten
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb ooit FOK ontdekt ten tijde van Secret Story, en ben toen blijven lurken, omdat de stream verslagen beter waren dan de uitzendingen.
Voor Utopia gaat het op dezelfde manier denk ik. Ik ga echt stuk af en toe met wat ik lees. Daar heb ik wel 2,50 voor over in de maand. Ik kan altijd pannenkoeken gaan bakken om het terug te verdienen.
Ik heb ooit FOK ontdekt ten tijde van Secret Story, en ben toen blijven lurken, omdat de stream verslagen beter waren dan de uitzendingen.
Voor Utopia gaat het op dezelfde manier denk ik. Ik ga echt stuk af en toe met wat ik lees. Daar heb ik wel 2,50 voor over in de maand. Ik kan altijd pannenkoeken gaan bakken om het terug te verdienen.
Ja of het AZC heroprichtenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef Delenlill het volgende:
Ze kunnen een kinderopvang beginnen, en de kinderen het werk laten doen.
Altijd leuk als lurkers toch even berichtje plaatsen. Hopelijk wordt het nog leuk, potentie is er.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Kijk een payback acties ... Ik breng mn eigen pannenkoek mee voor een gratis rondleidingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze hebben nog geen stroom, maar je hebt gelijk. Geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef Leandra het volgende:
Of ze waren eens begonnen met een laptop en dongel, dan hadden ze de rest van de spullen voor beduidend minder dan nu kunnen kopen.
WC Experiencequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:09 schreef snetje het volgende:
pannenkoek pannenkoek pannenkoek pannenkoek pannenkoek pannenkoek.. in je onderbroek
Tegen de tijd dat ik wat geplaatst heb, zijn jullie alweer 50 berichten verder. Maar ik ga wel oefenenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Altijd leuk als lurkers toch even berichtje plaatsen. Hopelijk wordt het nog leuk, potentie is er.
gewoon gezellig meeposten, er zijn heel veel die tegelijk hetzelfde plaatsenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik wat geplaatst heb, zijn jullie alweer 50 berichten verder. Maar ik ga wel oefenen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:17 schreef Delenlill het volgende:
Laat me raden, een dealtje maken met de buren regie voor een verlengsnoer en een internetkabeltje mag niet.
Gewoon doen, leuk hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik wat geplaatst heb, zijn jullie alweer 50 berichten verder. Maar ik ga wel oefenen
Misschien kan Huub wat regelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:17 schreef Delenlill het volgende:
Laat me raden, een dealtje maken met de buren voor een verlengsnoer en een internetkabeltje mag niet.
Ik ga ze over een maandje pannenkoeken verkopen als ze enorme honger dreigen te krijgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk een payback acties ... Ik breng mn eigen pannenkoek mee voor een gratis rondleiding
Misschien wel... zou het zelf liever 's middags zienquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:18 schreef Hunter het volgende:
Dat kringgesprek elke avond is zeker ook door de febo opgelegd.
Omdat ze aan de werkende mens denken qua Kringgesprek, in de avond meer streamersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Misschien wel... zou het zelf liever 's middags zien
Isabella zei gisteravond nog dat ze eigenlijk enorm van zingen houdt, maar dat ze dit niet wil gaan doen in Utopia omdat mensen anders denken dat ze alleen meedoet om haar zang-carrièrre een boost te geven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
Billy tegen Isabel; Even brainstormen wat vind je nou leuk om te doen?
Zingen..en zo bouw je je Utopia op
![]()
[ afbeelding ]
ja.... Maar een verlosseraccepteerd datquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:19 schreef Toverheks het volgende:
Staat Harold nou alleen maar te kijken hoe de verlosser spijkers ergens in slaat
Daar is hij het beste in ja zoals ik al eerder zei, The V is strong in this one!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:19 schreef Toverheks het volgende:
Staat Harold nou alleen maar te kijken hoe de verlosser spijkers ergens in slaat
Nee Andrea, net als 's middags warm eten en ze wilde een siësta daarna. Want zo was het op Bonairequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:18 schreef Hunter het volgende:
Dat kringgesprek elke avond is zeker ook door de febo opgelegd.
Snap ik ook wel hoor, maar ik kijk in de avond juist minderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Omdat ze aan de werkende mens denken qua Kringgesprek, in de avond meer streamers
Aike ,pakt die 2 in met niets doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:22 schreef Toverheks het volgende:
Echt he, Peter doet al geen ruk maar harold wint het van hem
en Zweedse balletjesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:22 schreef Leandra het volgende:
Mijn dank voor de streamverslagen trouwens, het was hier vandaag ook even Utopia, want geen stroom, dus geen licht, geen warmte en zelfs niets kunnen opwarmen.... maar naar Ikea gevlucht, daar hadden ze wel koffie
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ja.... Maar een verlosseraccepteerd dat
Dat is nou echt het laatste waar ik aan denk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:20 schreef FortyThree het volgende:
Ik moet steeds denken aan de Amish gemeenschap als ik dit zo bekijk.
njah, het zijn aliens op z'n jas, maar ik vind het net doodshoofdjes. vandaar dat ie voor mij persoonlijk doodshoofd heet .. haroldquote:
Fixedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
ach ze zijn minder dan de koningin, en die werd elke dag gelikt door miljoenen nederlands, zowel man als vrouw
Terwijl er veel TL balken hangen in de loods, Spapaars had caps hier geplaatstquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Snap ik ook wel hoor, maar ik kijk in de avond juist minder
En ik vind het fijner om te zien als er meer licht is
Ja heb ik idd gezien toen Ruud er zatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Terwijl er veel TL balken hangen in de loods, Spapaars had caps hier geplaatst
Same here, leuk om zo veel RLS volgers weer terug te zien. =)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Vanmiddag ook met die stoppenkastquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Weet van aanpakken ja!
[ afbeelding ]
Volgende keer kun je voor een pannenkoek en een kopje koffie gewoon bij Utopia terechtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:22 schreef Leandra het volgende:
Mijn dank voor de streamverslagen trouwens, het was hier vandaag ook even Utopia, want geen stroom, dus geen licht, geen warmte en zelfs niets kunnen opwarmen.... maar naar Ikea gevlucht, daar hadden ze wel koffie
Er zijn er wel meer waar ik a la minuut een kussen op zou duwenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:27 schreef Jian het volgende:
Die Isabella, wat een zeikerd is dat zeg, je zal dat dagelijks over de vloer hebben zonder het af te kunnen zetten door over te schakelen naar een andere stream
Ik kijk amper ik luister naar hun want anders moet ik steeds van stream naar FOK klikken, en dat is me te vermoeiend hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:28 schreef Injetta het volgende:
Kunnen jullie iets zien op de streams? Het pikdonker.
Dat gesprek van die drie meiden....
Pak die ruimte, pak je kansen, steek je energie in jezelf, er is respect voor elkaar, iedereen is equal, het begint bij jezelf...
Het is een lange reeks lege holle oneliners.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |