Ja dat zei ik net al, dat de 'leiders' aan het bonden zijn. Erg subtiel gaat dat echter niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar wordt een band gesmeed Gert, het begin van de vorming van groepjes, "de zelfbenoemde leiders" in dit geval. Het wordt interessant
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:07 schreef waxmask het volgende:
Trutje...Ik had Pannenkoekmachine is niet duur als TT
ah, de firma Koopmans.quote:
Arme koeien, elke dag een andere amateur aan je tepels...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:10 schreef DJMO het volgende:
ik hoorde er net eentje zeggen dat ze die rondleidingen anders willen organiseren. laat de gasten 's middags helpen met de koeien melken en eieren rapen dan ! scheelt ze zelf ook weer werk
ach ze zijn minder dan de koningin, en die werd elke dag gelikt door miljoenen nederlands, zowel man als vrouwquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Arme koeien, elke dag een andere amateur aan je tepels...
Het is zo lui, dat het bijna geniaal isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:11 schreef Delenlill het volgende:
Dus mensen moeten entree betalen om een rondje van 10 seconden te lopen en daarna al het werk te doen? En dan nog voor pannenkoeken betalen? lol
In Utopiaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef beequeen het volgende:
Volgens Billy maken Isa en Peter zó een carnavalshit. Die staat dan in no time op 1.
Waar?
Of ze waren eens begonnen met een laptop en dongel, dan hadden ze de rest van de spullen voor beduidend minder dan nu kunnen kopen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:11 schreef Tamaartje het volgende:
Wat ze dus nu willen kopen zijn
- spullen voor het pannenkoeken'restaurant'
- mat voor bij de koeien (zodat ze niet meer vallen)
- Tablet/Laptop met dongel
- houtskool
- verf
Dat zijn weer aardig wat kosten
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb ooit FOK ontdekt ten tijde van Secret Story, en ben toen blijven lurken, omdat de stream verslagen beter waren dan de uitzendingen.
Voor Utopia gaat het op dezelfde manier denk ik. Ik ga echt stuk af en toe met wat ik lees. Daar heb ik wel 2,50 voor over in de maand. Ik kan altijd pannenkoeken gaan bakken om het terug te verdienen.
Ik heb ooit FOK ontdekt ten tijde van Secret Story, en ben toen blijven lurken, omdat de stream verslagen beter waren dan de uitzendingen.
Voor Utopia gaat het op dezelfde manier denk ik. Ik ga echt stuk af en toe met wat ik lees. Daar heb ik wel 2,50 voor over in de maand. Ik kan altijd pannenkoeken gaan bakken om het terug te verdienen.
Ja of het AZC heroprichtenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef Delenlill het volgende:
Ze kunnen een kinderopvang beginnen, en de kinderen het werk laten doen.
Altijd leuk als lurkers toch even berichtje plaatsen. Hopelijk wordt het nog leuk, potentie is er.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Kijk een payback acties ... Ik breng mn eigen pannenkoek mee voor een gratis rondleidingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze hebben nog geen stroom, maar je hebt gelijk. Geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef Leandra het volgende:
Of ze waren eens begonnen met een laptop en dongel, dan hadden ze de rest van de spullen voor beduidend minder dan nu kunnen kopen.
WC Experiencequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:09 schreef snetje het volgende:
pannenkoek pannenkoek pannenkoek pannenkoek pannenkoek pannenkoek.. in je onderbroek
Tegen de tijd dat ik wat geplaatst heb, zijn jullie alweer 50 berichten verder. Maar ik ga wel oefenenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Altijd leuk als lurkers toch even berichtje plaatsen. Hopelijk wordt het nog leuk, potentie is er.
gewoon gezellig meeposten, er zijn heel veel die tegelijk hetzelfde plaatsenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik wat geplaatst heb, zijn jullie alweer 50 berichten verder. Maar ik ga wel oefenen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:17 schreef Delenlill het volgende:
Laat me raden, een dealtje maken met de buren regie voor een verlengsnoer en een internetkabeltje mag niet.
Gewoon doen, leuk hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik wat geplaatst heb, zijn jullie alweer 50 berichten verder. Maar ik ga wel oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |