Arme jijquote:
Ik was te laat wakker om nog genoeg zonlicht te hebben. Kwam uit de nacht he.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar vandaag was toch ook goed? ik hoorde net dat er heul veul wind was
Oh, dat had ik even gemistquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was te laat wakker om nog genoeg zonlicht te hebben. Kwam uit de nacht he.
MAar is nu flink aan het onweren nu hier, dus was beter ook.
Wegquote:
Lola houdt niet van competitiequote:
Nee want mannenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Hopen dat je snel een ander vindt dan
Vrouw zoeken dan!quote:
Lief dagboek...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Was in de machine. Deel 2. Hutspot opwarmen.
Oma's hutspotquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Cul is een ander forumquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
lief dagboek...quote:
Dit is niet het viva forum hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lief dagboek...
Sedan moet stoppen met zeuren en rival terugnemen.
Dan zijn we weer beter als soap.
Mvg,
GvsE
uhuh. Zak 1.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lief dagboek...
Sedan moet stoppen met zeuren en rival terugnemen.
Dan zijn we weer beter als soap.
Mvg,
GvsE
zit ik weer verkeerd?quote:
wat eet je erbij?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
mijn aardappels staan ook op het vuur
/liefdagboeknobodygivesafuck
gamba's en noodlesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:19 schreef fietsie het volgende:
Ik heb mijn dames geWhatsapped of ze wat van de lokale Wok willen meebrengen. Hopelijk wordt WA gelezen...
crapquote:
Nee dat soort berichten zien ze over het hoofd tot ze thuis zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:19 schreef fietsie het volgende:
Ik heb mijn dames geWhatsapped of ze wat van de lokale Wok willen meebrengen. Hopelijk wordt WA gelezen...
ik maak witlofstamppot met geraspte kaas en spekjesquote:
Inderdaad. Dat was ook zo met het bericht dat ik een auto gevonden had, dat werd ook pas gelezen toen garagebedrijf al dicht was...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat soort berichten zien ze over het hoofd tot ze thuis zijn natuurlijk
Ik ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:19 schreef PeuRac het volgende:
Fuck, het stortregent en ik moet nog boodschappen doen
Jij houdt wel van mannen in dienstbare posities he?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is zulk pokkeweer dat ik heb besloten dat er een bezorger doorheen moet gaan rijden voor mij
Hier ook ineens... Maar ik hoef niks te doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:19 schreef PeuRac het volgende:
Fuck, het stortregent en ik moet nog boodschappen doen
Juist nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij houdt wel van mannen in dienstbare posities he?
Flinke onweer ook, dus paraplu is niet het slimste.quote:
Wellicht fout geformuleerd; die jou dienen / bedienen....quote:
ik vind witlof niet lekker, kaas en spekjes welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik maak witlofstamppot met geraspte kaas en spekjes
En even wachten is geen optie?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Flinke onweer ook, dus paraplu is niet het slimste.
Zo gaan die dingen nou 'toevallig' altijd!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat was ook zo met het bericht dat ik een auto gevonden had, dat werd ook pas gelezen toen garagebedrijf al dicht was...
Nog geen onweer hierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Flinke onweer ook, dus paraplu is niet het slimste.
Ik herhaal: juist nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wellicht fout geformuleerd; die jou dienen / bedienen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |