Arme jijquote:
Ik was te laat wakker om nog genoeg zonlicht te hebben. Kwam uit de nacht he.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar vandaag was toch ook goed? ik hoorde net dat er heul veul wind was
Oh, dat had ik even gemistquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was te laat wakker om nog genoeg zonlicht te hebben. Kwam uit de nacht he.
MAar is nu flink aan het onweren nu hier, dus was beter ook.
Wegquote:
Lola houdt niet van competitiequote:
Nee want mannenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Hopen dat je snel een ander vindt dan
Vrouw zoeken dan!quote:
Lief dagboek...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Was in de machine. Deel 2. Hutspot opwarmen.
Oma's hutspotquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Cul is een ander forumquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
lief dagboek...quote:
Dit is niet het viva forum hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lief dagboek...
Sedan moet stoppen met zeuren en rival terugnemen.
Dan zijn we weer beter als soap.
Mvg,
GvsE
uhuh. Zak 1.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lief dagboek...
Sedan moet stoppen met zeuren en rival terugnemen.
Dan zijn we weer beter als soap.
Mvg,
GvsE
zit ik weer verkeerd?quote:
wat eet je erbij?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
mijn aardappels staan ook op het vuur
/liefdagboeknobodygivesafuck
gamba's en noodlesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:19 schreef fietsie het volgende:
Ik heb mijn dames geWhatsapped of ze wat van de lokale Wok willen meebrengen. Hopelijk wordt WA gelezen...
crapquote:
Nee dat soort berichten zien ze over het hoofd tot ze thuis zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:19 schreef fietsie het volgende:
Ik heb mijn dames geWhatsapped of ze wat van de lokale Wok willen meebrengen. Hopelijk wordt WA gelezen...
ik maak witlofstamppot met geraspte kaas en spekjesquote:
Inderdaad. Dat was ook zo met het bericht dat ik een auto gevonden had, dat werd ook pas gelezen toen garagebedrijf al dicht was...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat soort berichten zien ze over het hoofd tot ze thuis zijn natuurlijk
Ik ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:19 schreef PeuRac het volgende:
Fuck, het stortregent en ik moet nog boodschappen doen
Jij houdt wel van mannen in dienstbare posities he?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is zulk pokkeweer dat ik heb besloten dat er een bezorger doorheen moet gaan rijden voor mij
Hier ook ineens... Maar ik hoef niks te doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:19 schreef PeuRac het volgende:
Fuck, het stortregent en ik moet nog boodschappen doen
Juist nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij houdt wel van mannen in dienstbare posities he?
Flinke onweer ook, dus paraplu is niet het slimste.quote:
Wellicht fout geformuleerd; die jou dienen / bedienen....quote:
ik vind witlof niet lekker, kaas en spekjes welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik maak witlofstamppot met geraspte kaas en spekjes
En even wachten is geen optie?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Flinke onweer ook, dus paraplu is niet het slimste.
Zo gaan die dingen nou 'toevallig' altijd!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat was ook zo met het bericht dat ik een auto gevonden had, dat werd ook pas gelezen toen garagebedrijf al dicht was...
Nog geen onweer hierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Flinke onweer ook, dus paraplu is niet het slimste.
Ik herhaal: juist nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wellicht fout geformuleerd; die jou dienen / bedienen....
Ik vind rauwe witlof wel lekkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik maak witlofstamppot met geraspte kaas en spekjes
Op zich wel.quote:
Misschien komt het nog, of heb je geluk.quote:
Waarom wek je die indruk dan zo met een nieuwe lover die goed is in huishouden, een bezorgert die je eten moet brengen en seks waarbij je blauwe plekken ontvangtquote:
Hmm, en dan stamppot? Apart.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik doe het er ook rauw door heen
Onweer is vetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op zich wel.
[..]
Misschien komt het nog, of heb je geluk.
ja omdat gestampte aardappels is stampot jongenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, en dan stamppot? Apart.
[..]
Onweer is vetIk vind het niet erg
Ja ik snap dat dat met gestampte aardappels een stamppot maakt, maar het lijkt me apartquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja omdat gestampte aardappels is stampot jongen
Dat goed in huishouden is een eis van GvsE, ik heb juist de hele tijd de neiging om zijn ramen te wassen lopen onderdrukkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarom wek je die indruk dan zo met een nieuwe lover die goed is in huishouden, een bezorgert die je eten moet brengen en seks waarbij je blauwe plekken ontvangt
Ik vind het nogal tegenstrijdige voorbeelden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarom wek je die indruk dan zo met een nieuwe lover die goed is in huishouden, een bezorgert die je eten moet brengen en seks waarbij je blauwe plekken ontvangt
Ik vind het ook wel chill. Lekker openhaard aan, kaarsen, wijntje, kleedje, leuke meid. Weet me wel te vermaken danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, en dan stamppot? Apart.
[..]
Onweer is vetIk vind het niet erg
Heb jij een open haard?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel chill. Lekker openhaard aan, kaarsen, wijntje, kleedje, leuke meid. Weet me wel te vermaken dan
Open haardquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel chill. Lekker openhaard aan, kaarsen, wijntje, kleedje, leuke meid. Weet me wel te vermaken dan
OMG. Jij lag te speekwoordelijk "boodschappenlijstjes doornemen" tijdens de seks?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat goed in huishouden is een eis van GvsE, ik heb juist de hele tijd de neiging om zijn ramen te wassen lopen onderdrukken![]()
Het is geen nieuwe lover trouwens.
We hebben hier ook vrouwelijke bezorgers.
Blauwe plekken komen dus niet omdat hij zo onderdanig is
Neequote:
Het is complementairquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Open haardDat zou ik ook wel willen
Al vind ik die leuke meid belangrijker
Soms wel jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
OMG. Jij lag te speekwoordelijk "boodschappenlijstjes doornemen" tijdens de seks?
"Ramen lappen, even stofzuigen, beddegoed door de was..."
Ik zit maar te plagen Hups, snap dat nou
Je kent mequote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
Hoofd pakken en naar beneden duwen gok ik bij huppel
Gheghe truequote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neein mijn volgende huisje wel
dat is een must!
[..]
Het is complementair
Ik heb 2 koophuizen gespot en 1 heeft een houtkachelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neein mijn volgende huisje wel
dat is een must!
[..]
Het is complementair
Houtkachels zijn zalig. En als je beetje slim hout inkoopt ook nog voordelig voor de stookkosten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb 2 koophuizen gespot en 1 heeft een houtkacheldat vind ik ook wel wat hebben
Oh ja, heb wat rond gevraagd, maar weet zo ff niet wat. Gewoon op iens.nl kijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe trueIk moet overigens nog even bedenken wat ik volgende week vrijdag ga doen en waar ik ga eten
Houtkachel is beter dan een openhaard eigenlijk. Veiliger en verwarmd ook beter, wellicht iets minder romantisch, maar ach.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb 2 koophuizen gespot en 1 heeft een houtkacheldat vind ik ook wel wat hebben
Hmm dan ga ik wel even verder met Googlenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh ja, heb wat rond gevraagd, maar weet zo ff niet wat. Gewoon op iens.nl kijken.
[..]
Houtkachel is beter dan een openhaard eigenlijk. Veiliger en verwarmd ook beter, wellicht iets minder romantisch, maar ach.
Ja dat wel....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh ja, heb wat rond gevraagd, maar weet zo ff niet wat. Gewoon op iens.nl kijken.
[..]
Houtkachel is beter dan een openhaard eigenlijk. Veiliger en verwarmd ook beter, wellicht iets minder romantisch, maar ach.
Kopen? We hebben nog nooit 1 kuub hout gekocht, beetje rond vragen en af en toe ergens helpen. Als iemand iets in de tuin wil doen gaan we erheen, kettingzaag mee en hup. Jaartje in het houthok leggen en klaar voor de kachel. Of vaak ook gewoon afhalen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Houtkachels zijn zalig. En als je beetje slim hout inkoopt ook nog voordelig voor de stookkosten.
ik zie hier een nieuwe roddel inquote:
Hmja maar er zijn niet zoveel mensen die bereid zijn zelf hout te zagen, kloven, drogen en opslaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kopen? We hebben nog nooit 1 kuub hout gekocht, beetje rond vragen en af en toe ergens helpen. Als iemand iets in de tuin wil doen gaan we erheen, kettingzaag mee en hup. Jaartje in het houthok leggen en klaar voor de kachel. Of vaak ook gewoon afhalen.
Er is meer gratis hout dan veel mensen denken.
Met een kachel heb je minder last van CO gevaar, je kan er ook meer in verbranden (een goede kachel verbrand ook makkelijk hout met ver erop of zo, merk je niks van). En de as gooi je gewoon in de tuin, is goed voor de grond.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wel....
ik hoef niet zo nodig een open haard, want kinderen enzo
Dat is wel tof...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met een kachel heb je minder last van CO gevaar, je kan er ook meer in verbranden (een goede kachel verbrand ook makkelijk hout met ver erop of zo, merk je niks van). En de as gooi je gewoon in de tuin, is goed voor de grond.
Terwijl het niet eens zoveel werk is, moet ik wel zeggen dat je het meteen goed moet doen. Kloven gaat wel makkelijker bij droog hout.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmja maar er zijn niet zoveel mensen die bereid zijn zelf hout te zagen, kloven, drogen en opslaan.
Ik doe zo'n 30m3 per jaar, daarvan is 1/3 betaald en 2/3 graties.
Ik las net toch al dat ik blijkbaar in Purmerend zatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zie hier een nieuwe roddel in
Niet eens opgeslagen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel tof...
Ik kan het huis nu niet meer vinden
kinderen, vuur..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met een kachel heb je minder last van CO gevaar, je kan er ook meer in verbranden (een goede kachel verbrand ook makkelijk hout met ver erop of zo, merk je niks van). En de as gooi je gewoon in de tuin, is goed voor de grond.
goed bezig welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik las net toch al dat ik blijkbaar in Purmerend zat
Nee alleen dat ene huis.. maar komt misschien ook omdat dat die met de houtkachel te duur was .... ik weet het niet meer... ik heb zoveel huizen bekeken de laatste maandquote:
Daarom zeg ik toch ook dat een kachel veiliger isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kinderen, vuur..
Ik heb erg vaak plukken haar moeten missen omdat ik weer eens boven de kaarsjes stond te kwijlen.![]()
Als mijn ouders een openhaard hadden gehad, was het vast fout afgelopen
Prijzen zijn er om te onderhandelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee alleen dat ene huis.. maar komt misschien ook omdat dat die met de houtkachel te duur was .... ik weet het niet meer... ik heb zoveel huizen bekeken de laatste maand
Nouquote:
met kinderen kan je gewoon beter een cv hebben. Lees jij dan eens goed wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch ook dat een kachel veiliger isals je toch reageert, lees dan ook goed
oke, ben ik met je eensquote:
Dat weet ik maar niet als ze echt veelste hoog zijnquote:
ik ben stiekem nog steeds een beetje pyromaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
Kleine kinderen worden groot. Opgelost slotje.
Inb4 da's bij jou niet te zien.
schrijf dan wat je wilt zeggen. Plus dat het hier niet om een kachel voor de verwarming gaat, maar voor de romantiek. Plus dat je na 1x wel afleerd om aan een kachel of openhaard te komen. Dat jij niet in staat was om dat te leren, ligt meer aan jou dan aan het gemiddelde kind denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met kinderen kan je gewoon beter een cv hebben. Lees jij dan eens goed wat ik bedoel.
Jij heb het goed voor elkaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
Kleine kinderen worden groot. Opgelost slotje.
Inb4 da's bij jou niet te zien.
+1quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben stiekem nog steeds een beetje pyromaan
oh ja dat kan ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik maar niet als ze echt veelste hoog zijn
Maarja ik weet niet eens hoe of wat
Beetje fikkie stokenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben stiekem nog steeds een beetje pyromaan
Thanksquote:
Ja, want als zo'n kind zn klauwen erin steekt is dat pure romantiek wel..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
schrijf dan wat je wilt zeggen. Plus dat het hier niet om een kachel voor de verwarming gaat, maar voor de romantiek. Plus dat je na 1x wel afleerd om aan een kachel of openhaard te komen. Dat jij niet in staat was om dat te leren, ligt meer aan jou dan aan het gemiddelde kind denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |