metalhead danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een gothic heeft geen baard kwajongen.
quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een gothic heeft geen baard kwajongen.
daar is maar één oplossing voorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben sip
mn server heeft al mn downloads van vannacht laten verdwijnen
Haha, jij moet echt eens leren wanneer je je bek moet houden. Je bewijst nu wel weer hoe kansloos je eigenlijk bent. Flikker zelf lekker op, klein kind.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het kinderachtig vind FLIKKER dan lekker op hier. Want mocht je het nog niet gemerkt hebben.
Echt IEDEREEN heeft hier een tyfushekel aan je.
Nee, ik ga nu een andere serie kijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar is maar één oplossing voor
bier drinken en kut roepen
Oh, maar toch deze look?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar de meisjes vielen daarop. Gek genoeg.
Je lokt zelf ook uit zo hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:34 schreef J.James het volgende:
[..]
Haha, jij moet echt eens leren wanneer je je bek moet houden. Je bewijst nu wel weer hoe kansloos je eigenlijk bent. Flikker zelf lekker op, klein kind.
Maar goed, ik heb je posts ge-report want je snapt zelf ook wel dat dit niet kan wat je doet.
Ok man.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:34 schreef J.James het volgende:
[..]
Haha, jij moet echt eens leren wanneer je je bek moet houden. Je bewijst nu wel weer hoe kansloos je eigenlijk bent. Flikker zelf lekker op, klein kind.
Maar goed, ik heb je posts ge-report want je snapt zelf ook wel dat dit niet kan wat je doet.
Het valt niks op bij hem/haar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vroeg me al af of het niet begon op te vallen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:34 schreef J.James het volgende:
[..]
Mag wel wat aardiger hoor!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het kinderachtig vind FLIKKER dan lekker op hier. Want mocht je het nog niet gemerkt hebben.
Echt IEDEREEN heeft hier een tyfushekel aan je.
Dit. Ze zei eergisteren dat ze niet meer in de sc zou komen en is er de volgende dag weer.quote:
Ik kan vanavond niet, typisch zal voor me moeten invallen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed zo. Al eis ik eigenlijk nog een fysiek excuus.
Wat verwacht je dan, dat ik niet reageer op dat gedrag van hem? Modereer eens en laat zien waar de lijn is. Hij gaat er duidelijk overheen en het lijkt me duidelijk dat ik het niet blijf negeren zo.quote:
wie nouuuu weerquote:
Mensen die postsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen die TR's in dit soort topics
Snap ik ook niet helemaalquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou jou trouwen als jij nog niet bezet wasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou Fok-it trouwen als ik nog niet bezet was.
Die ene met die anderequote:
In mijn huidige en toekomstige lijn van werk moet ik er toch iets serieuzer uit zien.quote:
Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen. Ook in dit soort topics horen mensen gewoon welkom te zijn en niet weggestuurd te worden door een enkele kansloze user.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
Mobloquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
kut gothicquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was vroeger wel stoerder.
Lang haar, baard, leren jassen alles.
jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dit zo'n jankerig topic dat om de haverklap TR's maakt ja?
neuh alleen bepaalde usersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensenquote:
Voor eigen rechter spelen is ook niet de oplossing. En draag me niet op wat ik wel en niet moet modereren, want dan ga ik het juist niet of wel doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef J.James het volgende:
[..]
[..]
Wat verwacht je dan, dat ik niet reageer op dat gedrag van hem? Modereer eens en laat zien waar de lijn is. Hij gaat er duidelijk overheen en het lijkt me duidelijk dat ik het niet blijf negeren zo.
Als we een lijn moeten trekken, zou jij allang een permban hebben. Ik zeg: doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef J.James het volgende:
[..]
[..]
Wat verwacht je dan, dat ik niet reageer op dat gedrag van hem? Modereer eens en laat zien waar de lijn is. Hij gaat er duidelijk overheen en het lijkt me duidelijk dat ik het niet blijf negeren zo.
de hoer.quote:
battlestar galactica, goftedommequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu een andere serie kijken
Geen idee, ik maak ze eigenlijk niet zovaakquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, lieeeeefquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou jou trouwen als jij nog niet bezet was
Ohja, nou slim.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn huidige en toekomstige lijn van werk moet ik er toch iets serieuzer uit zien.
Haha, en waarom heb jij ook alweer een PM/DM ban?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als we een lijn moeten trekken, zou jij allang een permban hebben. Ik zeg: doen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Potatoes gonna potate.quote:
Snel, plaats hier een TR over.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef J.James het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen. Ook in dit soort topics horen mensen gewoon welkom te zijn en niet weggestuurd te worden door een enkele kansloze user.
Ja snapt zelf misschien wel dat negeren ook geen oplossing is?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor eigen rechter spelen is ook niet de oplossing. En draag me niet op wat ik wel en niet moet modereren, want dan ga ik het juist niet of wel doen.
Het was koud op mijn kamer, dus ik had 2 truien en een dik vest aangetrokkenquote:
wattan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik kan vanavond niet, typisch zal voor me moeten invallen.
Krijgen ze er voor betaald?quote:
Heb ik niet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:37 schreef J.James het volgende:
[..]
Haha, en waarom heb jij ook alweer een PM/DM ban?
Ik negeer het toch niet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:37 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja snapt zelf misschien wel dat negeren ook geen oplossing is?
Voor de mensen die geen mentaliteit hebben ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:37 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja snapt zelf misschien wel dat negeren ook geen oplossing is?
Neeh man, verschrikkelijk die sci-fi meukquote:
Jeetje, wat is Crack populair.quote:
Bans worden niet besproken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:37 schreef J.James het volgende:
[..]
Haha, en waarom heb jij ook alweer een PM/DM ban?
Focus je op mij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:37 schreef Crack_ het volgende:
Omg JJames, hou toch je mond. Echt waar.
jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, wat is Crack populair.
Is ze zo ontzettend leuk?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Want zo ben ik. in 2014 danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lief van je dat je geen namen noemt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Snel, plaats hier een TR over.
Ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, wat is Crack populair.
Is ze zo ontzettend leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |