Als je het kinderachtig vind FLIKKER dan lekker op hier. Want mocht je het nog niet gemerkt hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef J.James het volgende:
[..]
Het enige dat opvalt is dat jij geen antwoord geeft hoor. Vrij kinderachtig vind ik het.
Haha, kan iedereen zien wanneer je seks hebt gehad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet.
Heb nu ook weer random blauwe plekken op mijn been. Geen idee waar het van komt.
Had ze vroeger ook veel op mijn borst en armen, maar dat kwam door seks.
Driehoeksverhouding met Tchock?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou Fok-it trouwen als ik nog niet bezet was.
nee hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het kinderachtig vind FLIKKER dan lekker op hier. Want mocht je het nog niet gemerkt hebben.
Echt IEDEREEN heeft hier een tyfushekel aan je.
Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee hoor
ik vind het wel een vermakelijke user
Maar dat wisten ze niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, kan iedereen zien wanneer je seks hebt gehad.
Als hij zijn reet laat zien op TC wel ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee hoor
Hahahaahahaha, jij bent toch geen type om te vechten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dat wisten ze niet.
Men dacht dat ik regelmatig vocht of iets.
okquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee hoor
ik zit nooit op TC, dus daar heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij zijn reet laat zien op TC wel ja.
ik ook niet, maar je krijgt weleens wat mee hier.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zit nooit op TC, dus daar heb ik geen last van
xdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik ook niet, maar je krijgt weleens wat mee hier.
Ik ben sipquote:
Was vroeger wel stoerder.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahaahahaha, jij bent toch geen type om te vechten.
valt me nog mee dat jouw tepel nog niet verspreid is over heel whatsapp dan XDquote:
tis maar een tepelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
valt me nog mee dat jouw tepel nog niet verspreid is over heel whatsapp dan XD
Van buiten misschien ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was vroeger wel stoerder.
Lang haar, baard, leren jassen alles.
Een behoorlijk harige heb ik me laten vertellen.quote:
xdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een behoorlijk harige heb ik me laten vertellen.
gothicquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was vroeger wel stoerder.
Lang haar, baard, leren jassen alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |