wie nouuuu weerquote:
Mensen die postsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen die TR's in dit soort topics
Snap ik ook niet helemaalquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou jou trouwen als jij nog niet bezet wasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou Fok-it trouwen als ik nog niet bezet was.
Die ene met die anderequote:
In mijn huidige en toekomstige lijn van werk moet ik er toch iets serieuzer uit zien.quote:
Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen. Ook in dit soort topics horen mensen gewoon welkom te zijn en niet weggestuurd te worden door een enkele kansloze user.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
Mobloquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
kut gothicquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was vroeger wel stoerder.
Lang haar, baard, leren jassen alles.
jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dit zo'n jankerig topic dat om de haverklap TR's maakt ja?
neuh alleen bepaalde usersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensenquote:
Voor eigen rechter spelen is ook niet de oplossing. En draag me niet op wat ik wel en niet moet modereren, want dan ga ik het juist niet of wel doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef J.James het volgende:
[..]
[..]
Wat verwacht je dan, dat ik niet reageer op dat gedrag van hem? Modereer eens en laat zien waar de lijn is. Hij gaat er duidelijk overheen en het lijkt me duidelijk dat ik het niet blijf negeren zo.
Als we een lijn moeten trekken, zou jij allang een permban hebben. Ik zeg: doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef J.James het volgende:
[..]
[..]
Wat verwacht je dan, dat ik niet reageer op dat gedrag van hem? Modereer eens en laat zien waar de lijn is. Hij gaat er duidelijk overheen en het lijkt me duidelijk dat ik het niet blijf negeren zo.
de hoer.quote:
battlestar galactica, goftedommequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu een andere serie kijken
Geen idee, ik maak ze eigenlijk niet zovaakquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, lieeeeefquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou jou trouwen als jij nog niet bezet was
Ohja, nou slim.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn huidige en toekomstige lijn van werk moet ik er toch iets serieuzer uit zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |