metalhead danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een gothic heeft geen baard kwajongen.
quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een gothic heeft geen baard kwajongen.
daar is maar één oplossing voorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben sip
mn server heeft al mn downloads van vannacht laten verdwijnen
Haha, jij moet echt eens leren wanneer je je bek moet houden. Je bewijst nu wel weer hoe kansloos je eigenlijk bent. Flikker zelf lekker op, klein kind.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het kinderachtig vind FLIKKER dan lekker op hier. Want mocht je het nog niet gemerkt hebben.
Echt IEDEREEN heeft hier een tyfushekel aan je.
Nee, ik ga nu een andere serie kijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar is maar één oplossing voor
bier drinken en kut roepen
Oh, maar toch deze look?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar de meisjes vielen daarop. Gek genoeg.
Je lokt zelf ook uit zo hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:34 schreef J.James het volgende:
[..]
Haha, jij moet echt eens leren wanneer je je bek moet houden. Je bewijst nu wel weer hoe kansloos je eigenlijk bent. Flikker zelf lekker op, klein kind.
Maar goed, ik heb je posts ge-report want je snapt zelf ook wel dat dit niet kan wat je doet.
Ok man.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:34 schreef J.James het volgende:
[..]
Haha, jij moet echt eens leren wanneer je je bek moet houden. Je bewijst nu wel weer hoe kansloos je eigenlijk bent. Flikker zelf lekker op, klein kind.
Maar goed, ik heb je posts ge-report want je snapt zelf ook wel dat dit niet kan wat je doet.
Het valt niks op bij hem/haar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vroeg me al af of het niet begon op te vallen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:34 schreef J.James het volgende:
[..]
Mag wel wat aardiger hoor!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het kinderachtig vind FLIKKER dan lekker op hier. Want mocht je het nog niet gemerkt hebben.
Echt IEDEREEN heeft hier een tyfushekel aan je.
Dit. Ze zei eergisteren dat ze niet meer in de sc zou komen en is er de volgende dag weer.quote:
Ik kan vanavond niet, typisch zal voor me moeten invallen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed zo. Al eis ik eigenlijk nog een fysiek excuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |