Serieus?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij staat zoiets bij ons in de beeb
Inderdaad. Daar moet je dan gewoon een gameroom voor hebben of zoquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nicemaar als je dat thuis neer zet, dan jaag je elke date meteen de deur uit
nerdquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
Inderdaad. Daar moet je dan gewoon een gameroom voor hebben of zo
Inderdaad, een man-cave, met bios, game consoles en barquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
Ja volgens mij welquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
mag ik?quote:
Zo'n gamer ben ik niet, en ook geen ruimtequote:
Dat zou wel chill zijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad, een man-cave, met bios, game consoles en bar![]()
Of in mijn geval, een hefbrug, veel gereedschap, onderdelen en oude auto's
Vetquote:
Dat is dus niet echt leeg héquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik zou een extra kamer gewoon leeg laten en alleen een asbak, 3 aanstekers, wat lege doeken, mijn ezels, verf en een paar doeken er in pleuren
En dan nog geen stip op het doek krijgen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik zou een extra kamer gewoon leeg laten en alleen een asbak, 3 aanstekers, wat lege doeken, mijn ezels, verf en een paar doeken er in pleuren
Yes please.quote:
geen vloer en geen gord... Oke. Wel gordijnen.. Anders krijg ik last met de burenquote:
Dude!quote:
Ga je naakt schilderen dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen vloer en geen gord... Oke. Wel gordijnen.. Anders krijg ik last met de buren
ik voel me nu ook keicreabea.. Alleen echt geen kont zin om naar de schuur te lopen en mn verftas en een doek te pakken.. Anders had ik vast wel die stip kunnen schilderenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan nog geen stip op het doek krijgen.
soms doe ik dat ja. Kleren zitten me vaak gewoon in de wegquote:
Nicequote:Op donderdag 2 januari 2014 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hoi Chrisquote:
1 ding, met het juiste gereedschap is het goed te doen, zonder is het een hell. Heb 1 complete restauratie gedaan, waarbij letterlijk geen vezel zijn plek is blijven zitten. Dat kostte 5jr (met mn vader). Waarvan 2 echt met veel uren erin, de andere 3 zat het op een laag pitje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou wel chill zijn![]()
Ik wil nog wel een keer een auto bouwen en een motor bouwen, maar ja
Dat shirt wat je de volgende ochtend alweer kwijt was?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soms doe ik dat ja. Kleren zitten me vaak gewoon in de weg
Of met alleen een iets langer shirt aan (denk aan mn GnR shirt bijvoorbeeld)
Gheghegehquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen vloer en geen gord... Oke. Wel gordijnen.. Anders krijg ik last met de buren
ik heb m weer!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat shirt wat je de volgende ochtend alweer kwijt was?
Jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:50 schreef Royco1 het volgende:
Iedereen hier een goede jaarwisseling gehad?
Ik ben het nog steeds aan het vieren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:50 schreef Royco1 het volgende:
Jep, goed gereedschap is het halve werk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 ding, met het juiste gereedschap is het goed te doen, zonder is het een hell. Heb 1 complete restauratie gedaan, waarbij letterlijk geen vezel zijn plek is blijven zitten. Dat kostte 5jr (met mn vader). Waarvan 2 echt met veel uren erin, de andere 3 zat het op een laag pitje.
Daarna een auto 'gebouwd' waarbij de aandrijflijn en interieur afgebouwd moest worden en dat kostte 6mdn. Waarbij ik het zoeken van onderdelen meereken.
Overigens is het altijd duurder. De 1e auto was een VW Kever en die heeft bijna 30k gekost in totaal(spuiten in originele lak, motor en bak revisie, compleet nieuwe stof voor het hele interieur is allemaal errug duur).
Half. Jij?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:50 schreef Royco1 het volgende:
Jij bent nog steeds dronken?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben het nog steeds aan het vieren.
Waar lag ie dan?quote:
Ja, gezellige avond/nacht gehad.quote:
ik weet het niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:50 schreef Royco1 het volgende:
Gheghe mooi zoquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, gezellige avond/nacht gehad.
En gister weer drinken omdat we een nieuwe wereldkampioen hebben.
Nee. Wel nog steeds bier aan het drinken en nog niet thuis geweest.quote:
achter die doos in de gangquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar lag ie dan?
Oh wij gaan film kijken, bye bye.
ik heb bij mn onderburen gezeten en gezopen en geprobeerd de parkeergarage hier op te blazenquote:
Standaard tochquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb bij mn onderburen gezeten en gezopen en geprobeerd de parkeergarage hier op te blazen
ja. Dat wel.quote:
Die Kever was overdreven, elk boutje was origineel, niks van de bouwmarkt of autohandel bij, maar alleen bij VW besteld, had kwalitatief net zo goed voor zeker 1/3e minder gekund.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, goed gereedschap is het halve werk.
Geld is inderdaad een van de redenen dat ik het waarschijnlijk nooit ga doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die Kever was overdreven, elk boutje was origineel, niks van de bouwmarkt of autohandel bij, maar alleen bij VW besteld, had kwalitatief net zo goed voor zeker 1/3e minder gekund.
De Alfa heeft me alles bij elkaar 3500 gekost en dat was een speciale uitvoering, waardoor het interieur vrij duur was.
Overigens heb ik veel pech, de kever is weinig van over helaas en de Alfa is gestolen en nooit meer wat van gehoord.wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die Kever was overdreven, elk boutje was origineel, niks van de bouwmarkt of autohandel bij, maar alleen bij VW besteld, had kwalitatief net zo goed voor zeker 1/3e minder gekund.
De Alfa heeft me alles bij elkaar 3500 gekost en dat was een speciale uitvoering, waardoor het interieur vrij duur was.
Overigens heb ik veel pech, de kever is weinig van over helaas en de Alfa is gestolen en nooit meer wat van gehoord.Godverdomme dat is zonde zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik druf ook rustig toe te geven dat mn vader en ik daar hard om hebben gehuild. Daar zaten veel uren in en was het verjaardagscadeau voor mn moeders 50e verjaardag. De laatste 2 maanden hebben we nachten door gehaald om em voor jaar verjaardag klaar en op kenteken te hebben.quote:
Zou ik ook gedaan hebben hoor. Fuck da's wel even een tegenvaller zegquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik druf ook rustig toe te geven dat mn vader en ik daar hard om hebben gehuild. Daar zaten veel uren in en was het verjaardagscadeau voor mn moeders 50e verjaardag. De laatste 2 maanden hebben we nachten door gehaald om em voor jaar verjaardag klaar en op kenteken te hebben.
Bijna 4 jaar later zag die er dus zo uit(en mijn Alfa was dus datzelfde jaar gestolen).
dubbel balenquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik druf ook rustig toe te geven dat mn vader en ik daar hard om hebben gehuild. Daar zaten veel uren in en was het verjaardagscadeau voor mn moeders 50e verjaardag. De laatste 2 maanden hebben we nachten door gehaald om em voor jaar verjaardag klaar en op kenteken te hebben.
Bijna 4 jaar later zag die er dus zo uit(en mijn Alfa was dus datzelfde jaar gestolen).
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Ach ja, het is allemaal geweest. Er is van genoten![]()
Hmm, ik bedenk me trouwens iets, mn ouders hebben een heel groot project voor het huis bedacht. De laatste 3x dat ze zoiets bedachten, ging het last-minute niet door en hadden ze ineens een ander huis gekocht. Mn ouders zijn verdacht veel in Utrecht de laatste tijd
Die heb ik hopenlijk voor het einde van het jaar van mezelf toch wel en heb meer betere slaapplaatsen, die waar ik geen uitleg hoef te geven zeg maarquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]ouders in Utrecht... yeah slaapplaats in utrecht
wat is dat? en ik niet dusquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:34 schreef Royco1 het volgende:
Iemand hier the starving games gezien?
A... mag ik die ook hebbenquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die heb ik hopenlijk voor het einde van het jaar van mezelf toch wel en heb meer betere slaapplaatsen, die waar ik geen uitleg hoef te geven zeg maar
Nopequote:Op donderdag 2 januari 2014 23:34 schreef Royco1 het volgende:
Iemand hier the starving games gezien?
Dan moet je ook verhuizenquote:
Ja, maar verder woon ik hier primaquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet je ook verhuizenDan heb je het ook voor jezelf
hehe, kan ik me voorstellen, je woont lekker groot.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, maar verder woon ik hier prima
Daaromquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, kan ik me voorstellen, je woont lekker groot.
Rot eens op naar je bed joh!quote:
Slaap lekkerquote:
Nee, ik zet net een aflevering van die serie aanquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rot eens op naar je bed joh!
[..]
Slaap lekker
Hehe, is een idee. Moet ff kijken, denk dat ik dan wel haast heb tegen die tijd, zeker als we ook nog bij die speeltjes gaan kijken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik zet net een aflevering van die serie aan
Trouwens, ik bedacht me net. Als je zaterdagmiddag geen haast hebt, kunnen we ook na die tijd een rondje knallen in MaarssenKomen er toch langs dan
Kijken dan wel evenquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, is een idee. Moet ff kijken, denk dat ik dan wel haast heb tegen die tijd, zeker als we ook nog bij die speeltjes gaan kijken.
Hmm, heb er wel veel zin in eigenlijkquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, heb er wel veel zin in eigenlijk
Ben er al een paar keer geweestquote:
Geen idee, dat zei Rival dacht ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, 1x, maar da's alweer 2 jaar geleden. En jij zei dat ze de baan verandert hadden?
iddquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh kan ook. Naja we zien wel (of niet)
Sowieso muziekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Goede muziek![]()
Altijd fijn om even uit je kutbui te komen
ik heb judy garland al een uur aanstaanquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb judy garland al een uur aanstaan
ja. Arme burenquote:
Waarom heb je kutbui dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Goede muziek![]()
Altijd fijn om even uit je kutbui te komen
jep. En ik ookquote:
omdat ik weet niet. Ik heb er gewoon een. Waarschijnlijk door de afgelopen dagen waarbij ik verdomd veel aan iets herinnerd werdquote:
Stomquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik weet niet. Ik heb er gewoon een. Waarschijnlijk door de afgelopen dagen waarbij ik verdomd veel aan iets herinnerd werd
ach, ik overleef het vast welquote:
goodnightquote:
Moggequote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zullen ze erg blijj mee zijn ja
Mogge
Dag zonder zorgen voor de boeg?quote:
Boodschappen voor mij doen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ga zo maar eens uit bed. Eens zien wat ik ga doen vandaag.
pretty muchquote:
Ik zit alweer als een echte bad-ass achter mijn pc'tje op kantoor. Klaar voor weer een spannende dag!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:14 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
pretty muchik heb niet zo veel zorgen, I won't allow it (/them)
wat ga jij doen vandaag?
kantoor.. ja me too..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zit alweer als een echte bad-ass achter mijn pc'tje op kantoor. Klaar voor weer een spannende dag!![]()
Gelukkig bijna weekendWaarin ik ga genieten van het warme weer dat op het punt staat terug te keren.
Warm is wel relatief hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:21 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
kantoor.. ja me too..
warm weerjaloers
altijd nog warmer dan hierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Warm is wel relatief hoorTot maximaal 16 graden hier in de omgeving. Ten zuiden van het gebergte kan het wel een 18 graden worden.
quote:
Goeiemorgen!quote:
http://www.ah.nl/appiequote:
Bweh, 40 graden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:32 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
altijd nog warmer dan hierach, binnenkort zit ik in 40 graden te zwoegen, dus ik zal nog maar even "genieten"
ps. ik ben niet zo'n Nederlander die klaagt dat ie het koud heeft in de winter en dat ie het warm heeft in de zomer. ik heb het altijd koud
héééérlijk; warmtequote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bweh, 40 graden.
Ik ben juist zo iemand die het altijd warm heeft. De kou heb ik geen moeite mee, maar zodra het ook maar een beetje warm is ga ik van mn stokkie.
Dan ben je in ieder geval concequentquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:32 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
altijd nog warmer dan hierach, binnenkort zit ik in 40 graden te zwoegen, dus ik zal nog maar even "genieten"
ps. ik ben niet zo'n Nederlander die klaagt dat ie het koud heeft in de winter en dat ie het warm heeft in de zomer.
ik heb het altijd koud
Ik let er niet eens meer opquote:
En dan op een schorpioen stappenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:35 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
héééérlijk; warmtehoef je ook niet elke keer zo fokking veel kleren aan te doen
![]()
en lekker op blote voeten lopen
Ach, ik loop ook dikwijls op blote voeten. Gewoon opletten wat er voor je op de grond ligtquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach, ik loop ook dikwijls op blote voeten. Gewoon opletten wat er voor je op de grond ligtAl die ik het in stedelijke gebieden wel minder graag aangezien mensen wel graag glas of scherp metaal op de grond gooien
Ah, dacht dus naar de stad zelf. Wat ga je er nu exact doen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:41 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
gelukkig niets stedelijks aan waar ik naartoe ga, dus ik ga lekker blootvoets rondstappen daar
ik ga in een weeshuis voor baby's zorgenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah, dacht dus naar de stad zelf. Wat ga je er nu exact doen?
oefenen voor later?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ga in een weeshuis voor baby's zorgeneigenlijk gewoon mama spelen dus
nee hoor, niet per se. ik vind kindjes (baby'squote:
Lijkt me ook gemakkelijk om kinderen te hebben ja. Wipje maken, af en toe de kids naar de creche brengen en wanneer ze wat ouder worden met papa bier drinken en voetbal kijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:57 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee hoor, niet per se. ik vind kindjes (baby's) leuk, maar (nog) niet voor mezelf
mocht de drang er ooit komen, dan weet ik nu toch al precies wat ik moet doen, want ik zat er met m'n neus bovenop bij de kindjes van m'n zus
en zo moeilijk is het allemaal niet
Tot ze ouder wordenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:57 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee hoor, niet per se. ik vind kindjes (baby's) leuk, maar (nog) niet voor mezelf
mocht de drang er ooit komen, dan weet ik nu toch al precies wat ik moet doen, want ik zat er met m'n neus bovenop bij de kindjes van m'n zus
en zo moeilijk is het allemaal niet
ach, dat opvoeden.. gewoon niet te krampachtig aan regels houden en duidelijk en consequent zijn. dan kom je al een heel eindquote:
Nah. Enige probleem dat ik met kinderen heb is dat ze vrijheidsberovend zijn en ik er derhalve in ieder geval de komende jaren nooit aan zal beginnenquote:
Zijn net honden wat dat betreftquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:00 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ach, dat opvoeden.. gewoon niet te krampachtig aan regels houden en duidelijk en consequent zijn. dan kom je al een heel eind
ja, datquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah. Enige probleem dat ik met kinderen heb is dat ze vrijheidsberovend zijn en ik er derhalve in ieder geval de komende jaren nooit aan zal beginnen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Lijkt me ook gemakkelijk om kinderen te hebben ja. Wipje maken, af en toe de kids naar de creche brengen en wanneer ze wat ouder worden met papa bier drinken en voetbal kijken
Kloptquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah. Enige probleem dat ik met kinderen heb is dat ze vrijheidsberovend zijn en ik er derhalve in ieder geval de komende jaren nooit aan zal beginnen
Misschien wel iets voor als ik een jaartje of 35 a 40 ben. Dan heeft het leven toch geen zin meer en kan je net zo goed kinderen krijgenquote:
kun je alleen niet meer met ze voetballenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien wel iets voor als ik een jaartje of 35 a 40 ben. Dan heeft het leven toch geen zin meer en kan je net zo goed kinderen krijgen
Dat is een opoffering die ik bereid ben om te nemenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
kun je alleen niet meer met ze voetballen
Want ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
kun je alleen niet meer met ze voetballen
Dan heeft ie zijn nieren kapot gezopen en heeft ie een bierbuik en zoquote:
Aaah, ok. Dat zou kunnen. Ik dacht meer in het algemeen gericht en ik hoop toch echt nog te kunnen voetballen met mijn zoontjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan heeft ie zijn nieren kapot gezopen en heeft ie een bierbuik en zo
Ouderdom komt met gebreken
moet je even teruglezen wat Dven net zeiquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:35 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
héééérlijk; warmtehoef je ook niet elke keer zo fokking veel kleren aan te doen
![]()
en lekker op blote voeten lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |