Serieus?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij staat zoiets bij ons in de beeb
Inderdaad. Daar moet je dan gewoon een gameroom voor hebben of zoquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nicemaar als je dat thuis neer zet, dan jaag je elke date meteen de deur uit
nerdquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
Inderdaad. Daar moet je dan gewoon een gameroom voor hebben of zo
Inderdaad, een man-cave, met bios, game consoles en barquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
Ja volgens mij welquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
mag ik?quote:
Zo'n gamer ben ik niet, en ook geen ruimtequote:
Dat zou wel chill zijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad, een man-cave, met bios, game consoles en bar![]()
Of in mijn geval, een hefbrug, veel gereedschap, onderdelen en oude auto's
Vetquote:
Dat is dus niet echt leeg héquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik zou een extra kamer gewoon leeg laten en alleen een asbak, 3 aanstekers, wat lege doeken, mijn ezels, verf en een paar doeken er in pleuren
En dan nog geen stip op het doek krijgen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik zou een extra kamer gewoon leeg laten en alleen een asbak, 3 aanstekers, wat lege doeken, mijn ezels, verf en een paar doeken er in pleuren
Yes please.quote:
geen vloer en geen gord... Oke. Wel gordijnen.. Anders krijg ik last met de burenquote:
Dude!quote:
Ga je naakt schilderen dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen vloer en geen gord... Oke. Wel gordijnen.. Anders krijg ik last met de buren
ik voel me nu ook keicreabea.. Alleen echt geen kont zin om naar de schuur te lopen en mn verftas en een doek te pakken.. Anders had ik vast wel die stip kunnen schilderenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan nog geen stip op het doek krijgen.
soms doe ik dat ja. Kleren zitten me vaak gewoon in de wegquote:
Nicequote:Op donderdag 2 januari 2014 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hoi Chrisquote:
1 ding, met het juiste gereedschap is het goed te doen, zonder is het een hell. Heb 1 complete restauratie gedaan, waarbij letterlijk geen vezel zijn plek is blijven zitten. Dat kostte 5jr (met mn vader). Waarvan 2 echt met veel uren erin, de andere 3 zat het op een laag pitje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou wel chill zijn![]()
Ik wil nog wel een keer een auto bouwen en een motor bouwen, maar ja
Dat shirt wat je de volgende ochtend alweer kwijt was?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soms doe ik dat ja. Kleren zitten me vaak gewoon in de weg
Of met alleen een iets langer shirt aan (denk aan mn GnR shirt bijvoorbeeld)
Gheghegehquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen vloer en geen gord... Oke. Wel gordijnen.. Anders krijg ik last met de buren
ik heb m weer!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat shirt wat je de volgende ochtend alweer kwijt was?
Jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:50 schreef Royco1 het volgende:
Iedereen hier een goede jaarwisseling gehad?
Ik ben het nog steeds aan het vieren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:50 schreef Royco1 het volgende:
Jep, goed gereedschap is het halve werk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 ding, met het juiste gereedschap is het goed te doen, zonder is het een hell. Heb 1 complete restauratie gedaan, waarbij letterlijk geen vezel zijn plek is blijven zitten. Dat kostte 5jr (met mn vader). Waarvan 2 echt met veel uren erin, de andere 3 zat het op een laag pitje.
Daarna een auto 'gebouwd' waarbij de aandrijflijn en interieur afgebouwd moest worden en dat kostte 6mdn. Waarbij ik het zoeken van onderdelen meereken.
Overigens is het altijd duurder. De 1e auto was een VW Kever en die heeft bijna 30k gekost in totaal(spuiten in originele lak, motor en bak revisie, compleet nieuwe stof voor het hele interieur is allemaal errug duur).
Half. Jij?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:50 schreef Royco1 het volgende:
Jij bent nog steeds dronken?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben het nog steeds aan het vieren.
Waar lag ie dan?quote:
Ja, gezellige avond/nacht gehad.quote:
ik weet het niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:50 schreef Royco1 het volgende:
Gheghe mooi zoquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, gezellige avond/nacht gehad.
En gister weer drinken omdat we een nieuwe wereldkampioen hebben.
Nee. Wel nog steeds bier aan het drinken en nog niet thuis geweest.quote:
achter die doos in de gangquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar lag ie dan?
Oh wij gaan film kijken, bye bye.
ik heb bij mn onderburen gezeten en gezopen en geprobeerd de parkeergarage hier op te blazenquote:
Standaard tochquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb bij mn onderburen gezeten en gezopen en geprobeerd de parkeergarage hier op te blazen
ja. Dat wel.quote:
Die Kever was overdreven, elk boutje was origineel, niks van de bouwmarkt of autohandel bij, maar alleen bij VW besteld, had kwalitatief net zo goed voor zeker 1/3e minder gekund.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, goed gereedschap is het halve werk.
Geld is inderdaad een van de redenen dat ik het waarschijnlijk nooit ga doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die Kever was overdreven, elk boutje was origineel, niks van de bouwmarkt of autohandel bij, maar alleen bij VW besteld, had kwalitatief net zo goed voor zeker 1/3e minder gekund.
De Alfa heeft me alles bij elkaar 3500 gekost en dat was een speciale uitvoering, waardoor het interieur vrij duur was.
Overigens heb ik veel pech, de kever is weinig van over helaas en de Alfa is gestolen en nooit meer wat van gehoord.wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die Kever was overdreven, elk boutje was origineel, niks van de bouwmarkt of autohandel bij, maar alleen bij VW besteld, had kwalitatief net zo goed voor zeker 1/3e minder gekund.
De Alfa heeft me alles bij elkaar 3500 gekost en dat was een speciale uitvoering, waardoor het interieur vrij duur was.
Overigens heb ik veel pech, de kever is weinig van over helaas en de Alfa is gestolen en nooit meer wat van gehoord.Godverdomme dat is zonde zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik druf ook rustig toe te geven dat mn vader en ik daar hard om hebben gehuild. Daar zaten veel uren in en was het verjaardagscadeau voor mn moeders 50e verjaardag. De laatste 2 maanden hebben we nachten door gehaald om em voor jaar verjaardag klaar en op kenteken te hebben.quote:
Zou ik ook gedaan hebben hoor. Fuck da's wel even een tegenvaller zegquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik druf ook rustig toe te geven dat mn vader en ik daar hard om hebben gehuild. Daar zaten veel uren in en was het verjaardagscadeau voor mn moeders 50e verjaardag. De laatste 2 maanden hebben we nachten door gehaald om em voor jaar verjaardag klaar en op kenteken te hebben.
Bijna 4 jaar later zag die er dus zo uit(en mijn Alfa was dus datzelfde jaar gestolen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |