Jij hield mij onlangs nog voor dat je de politie op kan doeken en we geen wetshandhavers nodig hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wil je mij niet op de hoop gooien.
Dat verbod geldt al vele jaren, toch kom ik overal vreugde verspreiden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En als we toch bezig zijn, kunnen we gelijk een verbod voor joden instellen.
Ik dacht tegen een variant op de evangelische TV predikers. Bekering is de enge weg naar verlossing!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Ik vind jullie domme opvattingen gewoon niet grappig meer. Het is alsof je tegen de kapitalistische variant van een Flower Power-randmongool aan het lullen bent.
Ach, je doet wel je best om op je medegelovigen te lijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wil je mij niet op de hoop gooien.
Niet overdrijven hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hield mij onlangs nog voor dat je de politie op kan doeken en we geen wetshandhavers nodig hebben.
Jij bent mogelijk nog gekker dan een Paper_Tiger.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik dacht tegen een variant op de evangelische TV predikers. Bekering is de enge weg naar verlossing!
Politie als overheidstaak lijkt mij een prima idee om weg te schuiven naar efficientere organisaties.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hield mij onlangs nog voor dat je de politie op kan doeken en we geen wetshandhavers nodig hebben.
Jij bent mogelijk nog gekker dan een Paper_Tiger.
Hoezo, 'niet overdrijven'? Laatst werd ik bijkans uitgelachen toen ik aangaf dat er toch een bepaalde preventieve werking uitgaat van onze politiemacht.quote:
Ik pas niet op de stapel Paulites.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, je doet wel je best om op je medegelovigen te lijken.
Opzoeken is niet het juiste woord, NWS gebruik ik om te schelden op naïeve users.quote:
Wat is een efficiënte politiemacht? 'Efficient' komt theorie altijd neer op meer voor minder geld, maar in de praktijk mondt deze denkwijze uit in 'minder voor minder geld'.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Politie als overheidstaak lijkt mij een prima idee om weg te schuiven naar efficientere organisaties.
In Rusland beukt de politie regelmatig journalisten in elkaar, hopppa!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo, 'niet overdrijven'? Laatst werd ik bijkans uitgelachen toen ik aangaf dat er toch een bepaalde preventieve werking uitgaat van onze politiemacht.
Maar nee, volgens B_A is de kans op anarchie verdomd klein wanneer we de politie opdoeken.
Minder voor meer geld is meer een overheidsding. Dat moet jij als journalist van een lokale overheid maar al te goed weten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is een efficiënte politiemacht? 'Efficient' komt theorie altijd neer op meer voor minder geld, maar in de praktijk mondt deze denkwijze uit in 'minder voor minder geld'.
En wat is de motivatie van deze geprivatiseerde politiemacht? Geld?
Maar juist de politiemacht draait in mijn optiek niet om kosten versus baten. De roep om meer blauw op straat staat al haaks op het streven naar kostenreductie en efficiency.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Minder voor meer geld is meer een overheidsding. Dat moet jij als journalist van een lokale overheid maar al te goed weten.
Blauw op straat is dan ook een tokkiereactie.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar juist de politiemacht draait in mijn optiek niet om kosten versus baten. De roep om meer blauw op straat staat al haaks op het streven naar kostenreductie en efficiency.
Lekker cijfers batsen in Brussel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:54 schreef Reya het volgende:
Exact twee mensen op de toko. Er wordt weer hard gewerkt in Brussel.
Wellicht, maar om de politiemacht nog verder uit te kleden in het kader van efficiency, lijkt mij al helemaal onwenselijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Blauw op straat is dan ook een tokkiereactie.
Het punt is dat wellicht de overheid niet de beste instantie is om alles te regelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht, maar om de politiemacht nog verder uit te kleden in het kader van efficiency, lijkt mij al helemaal onwenselijk.
Ter winstmaximalisatie worden de afdelingen moord- en zedenzaken opgeheven en het personeel overgezet naar de verkeerspolitie.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Politie als overheidstaak lijkt mij een prima idee om weg te schuiven naar efficientere organisaties.
Ayn Randmongool.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Ik vind jullie domme opvattingen gewoon niet grappig meer. Het is alsof je tegen de kapitalistische variant van een Flower Power-randmongool aan het lullen bent.
Wie heeft het over alles?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het punt is dat wellicht de overheid niet de beste instantie is om alles te regelen.
Libertariërs kunnen niet nuanceren Koos, dat is het hele probleem.quote:
Nuance past nu eenmaal niet in een absoluut geloof.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Libertariërs kunnen niet nuanceren Koos, dat is het hele probleem.
Figuren hebben een behoorlijke kronkel, inderdaad. Ben je tegen liberalisering van de politiemacht, dan ben je plots voorstander van een communistisch overheidsapparaat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Klep dicht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Haha, ja dat is ook compleet achterlijk. Maar hij is iets minder een complotdenker dan onze tijgerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo, 'niet overdrijven'? Laatst werd ik bijkans uitgelachen toen ik aangaf dat er toch een bepaalde preventieve werking uitgaat van onze politiemacht.
Maar nee, volgens B_A is de kans op anarchie verdomd klein wanneer we de politie opdoeken.
Dat kan niet. Communisme = libertarisme.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Figuren hebben een behoorlijke kronkel, inderdaad. Ben je tegen liberalisering van de politiemacht, dan ben je plots voorstander van een communistisch overheidsapparaat.
Ach, de groep is iets breder dan dat. En je past daar prima tussen. Ook met het bekende korte lontje bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik pas niet op de stapel Paulites.
Ben je niet principieel tegen elke onteigening dan vind je slavernij ook een goed idee, of zoiets.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Figuren hebben een behoorlijke kronkel, inderdaad. Ben je tegen liberalisering van de politiemacht, dan ben je plots voorstander van een communistisch overheidsapparaat.
Dat is helemaal het punt niet, daar is immers iedereen het over eens. Het gaat om die volstrekt achterlijke overdrijvingen elke keer. En dan uit je slof schieten wanneer er de andere kant op een beetje overdreven wordt...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het punt is dat wellicht de overheid niet de beste instantie is om alles te regelen.
Zijn wel de grootste droeftoeters die ons land rijk is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik kan wel smakelijk lachen om de mails van de Libertarische Partij.
Het hele gevoel van proportionaliteit lijkt bij dat soort mensen niet te functioneren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ben je niet principieel tegen elke onteigening dan vind je slavernij ook een goed idee, of zoiets.
Ja, je bent met hun voor hun maakbare Utopia of een communistquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die zijn al net zo goed in hun verhaaltje onderbouwen als de internetlolbetariers hierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:01 schreef arjan1112 het volgende:
De Libertarische partij is er voor dat Nederland gaat defaulten op onze staatsschuld
Ja, en dan zwaar verontwaardigd doen wanneer iemand niet mee wil gaan met dat soort achterlijke vergelijkingen en dan die personen beschuldigen van het gebruik van stropoppenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ben je niet principieel tegen elke onteigening dan vind je slavernij ook een goed idee, of zoiets.
Je bidkleedje gericht op Ron Paul?quote:
Zwart of wit, meer opties zijn er niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het hele gevoel van proportionaliteit lijkt bij dat soort mensen niet te functioneren.
Die laffe hond die tegen grootschalig militair ingrijpen is? Mallert.quote:
Samen met de SOPN.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn wel de grootste droeftoeters die ons land rijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |