Hier ook 3 setjes.. Maar ben van 12-15 naar 10 gegaan en gewicht flink wat zwaarder.. Beginnen op bepaald gewicht en elk volgende setje het gewicht omhoog, tot je de laatste rep idd nog net kan doen..quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:59 schreef Ener-G het volgende:
Wat ik deed was dusdanig gewicht dat ik net aan 12 reps kon, en dan een setje van 3. Laatste set met veel meer gewicht om het laatste eruit te persen.
Nja ik vind het zelf fijner, although ik eigenlijk op spiergroei vrijwel altijd 8 doe, alleen bij benen 6.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:18 schreef Timmos het volgende:
If your primary goal is building muscle (or anything related to improving the way your body looks), then you should mostly train in the moderate rep ranges (between 5-12 reps per set) and therefore at a moderate intensity.
Te zwaar en maar 6-8 kunnen lijkt dus niet ideaal te zijn voor wat jij wil..
Benen ook altijd 10 keer, 4/5 oefeningen per spiergroep.. Morgen legdayquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nja ik vind het zelf fijner, although ik eigenlijk op spiergroei vrijwel altijd 8 doe, alleen bij benen 6.
Ik ben het met je eens!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga lekker fietsen.
Dit:
[ afbeelding ]
tegen dit:
[ afbeelding ]
Of dit
[ afbeelding ]
Ik weet het wel hoor
Zat laatst met een collega te praten, hij wilt een weekje ofzo naar Schotland oid gaan om te fietsen. Lijkt me echt heel, heel gaaf. Of een karretje kopen voor achter mijn MTB en dan trektochten van een paar dagen/weken makenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:41 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens!
3 jaar lang naar de sportschool geweest.
1.5 jaar geleden gestopt en buiten gaan hardlopen.
Vorige maand een mountainbike gekocht en lekker mee door de bossen aan het crossen!
Onderweg reeën, spechten, buizerds, reigers etc zien.
Dat is pas genieten tijdens het sporten
Aldus Uncle, live vanuit het Thialf, Alkmaar, Haarlem of de R'damse schaatsbaanquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:45 schreef Uncle het volgende:
Sporten met een dak erop is zooo zonde van je leven!!
Avondje concert schieten voel ik de volgende dag ook nog wel, een keer of 5 a 600 op een avond die kilo's van je heup naar je hoofd tillenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:39 schreef Uncle het volgende:
Ik dacht dat we in FOT! zaten ipv in SPT#opdrukkegaat
Ik ook, die benen op de 1e fotoquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga lekker fietsen.
Dit:
[ afbeelding ]
tegen dit:
[ afbeelding ]
Of dit
[ afbeelding ]
Ik weet het wel hoor
Is de roeiboot stuk?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sporten
Fotografen drinken alleen muntthee met honing.
Kilo's? Overkill.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:56 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Avondje concert schieten voel ik de volgende dag ook nog wel, een keer of 5 a 600 op een avond die kilo's van je heup naar je hoofd tillen
Vette fotoquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:45 schreef Uncle het volgende:
Soweiso mtb, wielrennen, skeeleren, schaatsen. Sporten met een dak erop is zooo zonde van je leven!!
Oostenrijk en Zweden al geboekt voor komende maand![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:13 schreef Flipmoehoe het volgende:
Tnx voor de felicitaties allemaal!
De kleine verwachten we in juli, dus nog mooi de tijd om het kamertje in orde te maken en vast nog een hoop zwangerschaps foto's te schieten.
Tegen die tijd is het ook mooi weer dus we kunnen die ook mooi buiten maken
We zochten een leuke manier om het de vrienden te vertellen en ook op facebook te plaatsen. Foto links was mijn idee en de rechtse van mijn vriendin
Zo leuk gecombineerd vonden we.
[ afbeelding ]
Ik coach alleen he.quote:
Haha, vet!!! Ik zou de neiging hebben voor assemblage, de onderdelen eerst te modden, kleurtje, zilveren lak oidquote:
Preciesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:55 schreef photolex het volgende:
[..]
Ha, fotograaf en roeicoach: altijd kijken hoe anderen lol hebben
Ik ga van de zomer waarschijnlijk ook. Ben Nevis, west highlandway enzo. Super tof.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zat laatst met een collega te praten, hij wilt een weekje ofzo naar Schotland oid gaan om te fietsen. Lijkt me echt heel, heel gaaf. Of een karretje kopen voor achter mijn MTB en dan trektochten van een paar dagen/weken maken
Je zegt het goed, je MAG het betalen. Het hoeft namelijk niet, je kan de kaart ook gewoon (retour afzender) weer in de brievenbus mikkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:53 schreef Wiebeldak het volgende:
Is dit weer nieuw ofzo. Ik krijg ongevraagd een kerstkaart die blijkbaar onvoldoende gefrankeerd is en dat mag ik achteraf 1,80! aan post nl betalen omdat iemand anders te lui is om goed te frankeren.
Dat vind ik echt volkomen onzin.
...
Gewoon negeren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:53 schreef Wiebeldak het volgende:
Is dit weer nieuw ofzo. Ik krijg ongevraagd een kerstkaart die blijkbaar onvoldoende gefrankeerd is en dat mag ik achteraf 1,80! aan post nl betalen omdat iemand anders te lui is om goed te frankeren.
Dat vind ik echt volkomen onzin.
Gaafquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ga van de zomer waarschijnlijk ook. Ben Nevis, west highlandway enzo. Super tof.
En oh ja vakantie is weer voorbij. Via zwolle naar huis. We zijn in ieder geval lekker uitgewaaid. Letterlijk.
We zaten aan mei of juni te denken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
GaafKijk wel ff goed naar het seizoen van de midgets, die kunnen het 1 en ander verpesten
http://www.buitensport-schotland.nl/natuur/midges.phpquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
We zaten aan mei of juni te denken.
Ben op anderhalf jaar geleden ook geweest. Maar moet die ben Nevis nog op. Dus dat dit jaar maar eens doen. Prachtig land.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.buitensport-schotland.nl/natuur/midges.php
Schijnt wel een goeie periode te zijn dus. Gaaf land hoor!
Komt goed ben wel wat gewend. Vanaf dat bezoekerscentrum moet je toch ook eerst langs de Glenn Nevis?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:40 schreef kanovinnie het volgende:
Tip van mijn kant voor de nevis, begin bij het jeugdhostel. je kan ook vanaf het bezoekerscentrum maar das nogal kut.
Het begin is ooit eens aangelegd met blokken, maar het is allemaal verschoven enzo dus het is nu een soort ongelijke trap met stappen van 30-50 cm omhoog. Daarna is er een stuk redelijk vlak en dan ga je het steengedeelte op. Vooral het eerste stuk vond ik slecht te doen. Het laatste stuk (als je echt de Ben Nevis oploopt) is ook zwaar. Maar het is wel gaaf
De rivier? Daar loop je wel ff parallel aan (glenn=rivier, ben=berg)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Komt goed ben wel wat gewend. Vanaf dat bezoekerscentrum moet je toch ook eerst langs de Glenn Nevis?
Dacht dat die berg ernaast zo heettequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De rivier? Daar loop je wel ff parallel aan (glenn=rivier, ben=berg)
Komt wel goed. Hoop dat een vriend van ons het volhoud.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
Er zijn meerdere paden de Ben Nevis op, wij hebben het toeristenpad (geitenpaadje wordt 't ook wel genoemd) genomen.
Hoezo? Zo zwaar is 't ook al niet. En nog tijd zat, dus hij kan zijn schoenen nog inlopen en conditie opbouwen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Komt wel goed. Hoop dat een vriend van ons het volhoud.
Hij is een vriend van me. En als ik vraag of hij de hond mee uit gaat laten klaagt hij al. Heb al gezegd dat hij moet oefenen. Ik heb er niet zo'n moeite mee. Ben wel wat gewend na heel wat jaren scouting.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo? Zo zwaar is 't ook al niet. En nog tijd zat, dus hij kan zijn schoenen nog inlopen en conditie opbouwen.
Ah, ik dacht dat hij misschien een lichamelijke beperking of overgewicht ofzo had.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij is een vriend van me. En als ik vraag of hij de hond mee uit gaat laten klaagt hij al. Heb al gezegd dat hij moet oefenen. Ik heb er niet zo'n moeite mee. Ben wel wat gewend na heel wat jaren scouting.
Nee gewoon een lamme tak.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat hij misschien een lichamelijke beperking of overgewicht ofzo had.
Naja, niet te lang mee wachten.. verwachte planning worden niet altijd gehaald.. sommige exemplaren vinden dat ze 10 weken voor de planning klaar zijn... En terug duwen is niet altijd een optiequote:Op donderdag 2 januari 2014 21:13 schreef Flipmoehoe het volgende:
De kleine verwachten we in juli, dus nog mooi de tijd om het kamertje in orde te maken en vast nog een hoop zwangerschaps foto's te schieten.
Tegen die tijd is het ook mooi weer dus we kunnen die ook mooi buiten maken
10 weken te vroeg hopen we maar nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Naja, niet te lang mee wachten.. verwachte planning worden niet altijd gehaald.. sommige exemplaren vinden dat ze 10 weken voor de planning klaar zijn... En terug duwen is niet altijd een optie
600d is zó veel beter! 1100d voelt ook té plastic aan imho.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:53 schreef kanovinnie het volgende:
Vriend en vriendin van me willen een camera kopen. Ze twijfelen nu tussen een 1100d en 600d. Is die 1100d goed genoeg voor huis tuin en keuken gebruik of is de 600d echt een meerwaarde?
Nee maar een 600d is t geld echt waard, 1100d niet imho.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef kanovinnie het volgende:
En een 1d nog beter. Is het goed genoeg?
Tuurlijk, t zijn allebij aps-c sensors. Maar de kwaliteit van de body is bij een 1100d echt beneden de maat, alleen al daarom zou ik voor de 600d gaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef Flipmoehoe het volgende:
Heb zelf best lang met een 1000D gefotografeerd. Prima ding was het.
Voor gewoon gebruik zal je niet veel verschil zien tussen beide camera's.
Denk dat als ik persoonlijk moest kiezen wel voor de 600D zou gaan.
Toch net wat meer camera.
Maar ook met een 1100d zijn superfoto's te schieten.
Indrukwekkend...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:28 schreef Uncle het volgende:
Zwaar avondje op de ijsbaan. In een vol stadion afscheid nemen van een groot kampioen![]()
[ afbeelding ]
Video ervan was ook indrukwekkend, met al die superman shirtjes.. Vroeg me tussendoor stiekem al af wat voor foto's dat op zou leveren met dat licht erop..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:28 schreef Uncle het volgende:
Zwaar avondje op de ijsbaan. In een vol stadion afscheid nemen van een groot kampioen![]()
[ afbeelding ]
huis tuin en keuken is de 1100 echt een leuk ding voorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:53 schreef kanovinnie het volgende:
Vriend en vriendin van me willen een camera kopen. Ze twijfelen nu tussen een 1100d en 600d. Is die 1100d goed genoeg voor huis tuin en keuken gebruik of is de 600d echt een meerwaarde?
prachtig!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:28 schreef Uncle het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus. En ze zijn lekker klein en handzaam. En goedkoopquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
huis tuin en keuken is de 1100 echt een leuk ding voor
Goede keus, zullen ze geen spijt van krijgen.quote:
Ik zie een heel subtiel verschil, iets beter te zien in de tweede foto, het 'after' beeld is iets zachter en warmer. Het ziet er goed uit, als dat zachtere en warmere ook het effect is dat je wilt communiceren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:11 schreef problematiQue het volgende:
Een beetje geel toevoegen aan zwart-wit-foto's met Split Toning ziet er best aardig uit. Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EDIT: Er is trouwens wel meer niet anders aan de bewerkingen, maar veel scheelt het niet behalve dus een beetje geel.
Het effect vind ik ook mooi. Ik doe het meestal door niet puur z/w te maken, maar 90% desaturated. Met de kleurstelling van jouw foto's denk ik dat dat wellicht iets meer balans geft dan alleen geel erbij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:11 schreef problematiQue het volgende:
Een beetje geel toevoegen aan zwart-wit-foto's met Split Toning ziet er best aardig uit. Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EDIT: Er is trouwens wel meer niet anders aan de bewerkingen, maar veel scheelt het niet behalve dus een beetje geel.
Je moet erna nog wel wat aan je contrast doen imo... Dat vind ik bij de gewone zw/w-versies beter/sterkerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:11 schreef problematiQue het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent er ook weer vroeg bij zeg!quote:
Vakantie is voorbijquote:Op maandag 6 januari 2014 06:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bent er ook weer vroeg bij zeg!
Je bent net te laat voor sony world photography wedstrijd man... Geniale plaat!quote:Op maandag 6 januari 2014 07:56 schreef problematiQue het volgende:
Goedemiddag! Van zojuist:
[ afbeelding ]
Strakke plaat manquote:Op maandag 6 januari 2014 07:56 schreef problematiQue het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op maandag 6 januari 2014 07:56 schreef problematiQue het volgende:
[ afbeelding ]
Goed flexquote:Op maandag 6 januari 2014 07:56 schreef problematiQue het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op maandag 6 januari 2014 07:56 schreef problematiQue het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Nicequote:Op maandag 6 januari 2014 07:56 schreef problematiQue het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, nog zo'n stakker. Welkom bij de club. En dan is m'n auto nog stuk ook.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb gewoon gewerkt de afgelopen weken. Lekker rustig op de weg en op kantoor
idd, deed er nog maar 20 min over. Mag nu weer rekenen op 40 min als t niet langer isquote:Op maandag 6 januari 2014 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb gewoon gewerkt de afgelopen weken. Lekker rustig op de weg en op kantoor
linkquote:Digicame-info reports that Nikon may announce the development of the D4 successor next week during the 2014 CES show in Las Vegas (in addition to the two lenses and D3300). The official announcement will be in February and shipment will start in March - this is pretty much in line with what I have been reporting for the past few weeks. Nikon must have some kind of an official announcement before the Olympics, since many photographers will probably be using the new camera at the games.
For now the information I have been receiving points to a new D4 model with:
the same 16MP sensor
higher fps rate
improved AF
better low light performance
improved video
maarja, daar verdienen ze toch weinig aan..?quote:Op maandag 6 januari 2014 09:48 schreef Ener-G het volgende:
Bedenk wel dat veel Nikon persschieters al voordat ie officieel uit is aan het schieten zijn met preproductie modellen om te testen e.d.
Ga jij met de autoquote:Op maandag 6 januari 2014 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb gewoon gewerkt de afgelopen weken. Lekker rustig op de weg en op kantoor
Het gaat er om dat ze een nieuw model kunnen showcasen. Ook al is de body een maand voor een event beschikbaar, ik denk dat men dan nog niet de 'money shots' ermee gaat schieten. Je wil een body eerst uitproberen in een veilige setting.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:38 schreef andreas612 het volgende:
[..]
maarja, daar verdienen ze toch weinig aan..?
Yupquote:
Middag maar dat spreekt toch voor zich?quote:Op maandag 6 januari 2014 08:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goeiemorgen, vakantie zit er weer op.
Mijn berichtje was om 8:17 dus wel degelijk ochtend. En verder ik ben vrijdag terug gekomen. Maar het was voor mij dit weekend nog wel degelijk vakantie en die was deze ochtend dan toch echt voorbij.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Middag maar dat spreekt toch voor zich?Als het goed is, is iedereen die weg was tijdens de kerstvakantie dit weekend al terug gekomen.
Doe je goedquote:Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef problematiQue het volgende:
Mijn vakantie is net begonnen. Meer dan twee maanden, hmmmm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |