Nee, 20+ reps is conditie, 6-8 is optimaal voor kracht. Zelf train is vanwege m'n sport laatste tijd niet meer voor kracht maar vooral explosiviteit, meestal doe ik nu paar setjes met 15 reps met gemiddeld gewicht. Maar in zomervakantie ga ik denk ik weer focussen op kracht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
Dus je wordt niet sterk van 300 pushups op een avond?
Sigma 200-500mm uit het losse handje. Susteren doet het gewoon.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:55 schreef Susteren het volgende:
Maar in zomervakantie ga ik denk ik weer focussen op kracht.
Je weet dat ik dit ben met m'n mk3 he?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:02 schreef Uncle het volgende:
[..]
Sigma 200-500mm uit het losse handje. Susteren doet het gewoon.
Droom verderquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je weet dat ik dit ben met m'n mk3 he?
[ afbeelding ]
Heel tof gedaan zeg! Gefeli, ook aan je betere wederhelftquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef Flipmoehoe het volgende:
zo... ik word nog druk dit jaar want...
[ afbeelding ]
Nee, ik ga voor verbranding en conditie, niet bulk. Ik doe setjes van 15-20 pushups met planken ertussendoor. De afwisseling is wel lekker voor je spieren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:51 schreef Susteren het volgende:
[..]
Weighted pushups mag ik toch hopen?
[ afbeelding ]
Die doe ik altijd, kun je gewoon in de 8 rep range blijven en het toch zo zwaar maken als je wilt, met standaard pushups zit je al gauw aan de 20+ reps waar je qua krachttraining natuurlijk amper nog wat aan hebt
Aah okey! Ik wil juist aankomen in massa, vandaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:15 schreef freud het volgende:
[..]
Heel tof gedaan zeg! Gefeli, ook aan je betere wederhelft
[..]
Nee, ik ga voor verbranding en conditie, niet bulk. Ik doe setjes van 15-20 pushups met planken ertussendoor. De afwisseling is wel lekker voor je spieren.
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef Flipmoehoe het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef Flipmoehoe het volgende:
[ afbeelding ]
nope...quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog mensen wat ingestuurd voor de zilveren camera?
1/800 shutter speed?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:53 schreef J03llV het volgende:
Gisteren met Oud en nieuw mogen schieten met een D50! Kwam er na een tijdje achter dat liveview er met deze modellen niet op zat.. Ook kon ik geen instellingen te zien krijgen op het scherm, het enige wat ik kon was fotos terugkijken en het volle menu met alle instellingen op het schermpje van de d50.
Nu had ik een vraagje, op de display van de instellingen ( ik weet niet of dit een specifieke naam heeft ) Zag ik helemaal linksbovenin cijfertjes staan met daar achter twee symbooltjes, leken op "o's" maar waren open aan de bovenkant. Was dit de shutterspeed? Want had echt geen idee. Het was bijvoorbeeld: 8oo
[ afbeelding ] Ik heb een plaatje gezocht, en waar de 15 staat in het plaatje stonden deze symbolen
Sorry voor de verwarring en misschien rare vraag,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef Flipmoehoe het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
1/800 shutter speed?
Jaa zo simpel dacht ik dus ook, maar zou er dan niet gewoon 1/800 staan ipv 8 met 2 rare rondjes? Of was dit standaard met de vroegere pro camera's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan je nog beter gaan bankdrukken..quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:51 schreef Susteren het volgende:
[..]
Weighted pushups mag ik toch hopen?
[ afbeelding ]
Die doe ik altijd, kun je gewoon in de 8 rep range blijven en het toch zo zwaar maken als je wilt, met standaard pushups zit je al gauw aan de 20+ reps waar je qua krachttraining natuurlijk amper nog wat aan hebt
Nou weighted pushups voelen anders aan, en afhankelijk van hoe breed je ze doet train je er ook net wat anders mee dan met bankdrukken. Ideaal is een combinatie imho, beginnen met setje pushups en daarna twee setjes bankdrukken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:11 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter gaan bankdrukken..
Oh okee, bedankt!quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:17 schreef m1st1g het volgende:
die 8oo is idd je sluitersnelheid.
Boekje staat gewoon online :http://www.nikonsupport.e(...)jFO_PJ/D50_Nl_04.pdf
Gefeliciteerd! Originele manier van aankondigen ook.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef Flipmoehoe het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je voor spiergroei toch juist beter naar 10-12 gaan denk ik.. 10 reppert hieroquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:16 schreef Susteren het volgende:
[..]
Aah okey! Ik wil juist aankomen in massa, vandaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |