2000 euro buit is ook de moeite niet echt, dus vergeet de camera tas met andere spulletjes nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:18 schreef kanovinnie het volgende:
Hij woont bij mijn in de buurt. Vanavond ff inbreken
Goed punt. Hij staat ook meteen met naam en achternaam in zijn profielquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:19 schreef Uncle het volgende:
[..]
2000 euro buit is ook de moeite niet echt, dus vergeet de camera tas met andere spulletjes niet
Hij maakt wel mooie fotos.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goed punt. Hij staat ook meteen met naam en achternaam in zijn profiel
Ik ga zo ook eens kijken hoe druk het is.. Denk dat 't niet tegen gaat vallen hier.. Voor O&N waren er al vrij veel nieuwe gezichten..quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:12 schreef freud het volgende:
Verbazingwekkend rustig in de sportschool! Hier een stapeltje pushups en bovenlijf oefeningen weggewerkt. Monopods voor de 400 f2.8 zijn zoooooo 2013.
5 min later weet ik ook al waar ie woontquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goed punt. Hij staat ook meteen met naam en achternaam in zijn profiel
2.6 KM rijden vanaf ons huis. Zullen we vanavond ff wandelen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:40 schreef Puala het volgende:
[..]
5 min later weet ik ook al waar ie woont![]()
Hahaquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2.6 KM rijden vanaf ons huis. Zullen we vanavond ff wandelen?
Tsja, van jou en mij is het idd ook wel te vinden, maar handig is het niet neequote:Op donderdag 2 januari 2014 13:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha![]()
Maar serieus, hoe stom ben je. Je gaat met naam en toenaam overal vermelden wat je hebt gekocht én je hebt je adres online staan. Niet dat ik die toeter zou willen hebben, maar toch![]()
Neem dan ook de andere camera spullen bij m mee, hij heeft wel leuke dingenquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, van jou en mij is het idd ook wel te vinden, maar handig is het niet neeKan zo wel ff langsrijden, aanbellen en vragen of ik 'm mag lenen
pure blufquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, van jou en mij is het idd ook wel te vinden, maar handig is het niet neeKan zo wel ff langsrijden, aanbellen en vragen of ik 'm mag lenen
Dat sowieso. Vraag me wel af hoe hij zou reageren.quote:
IKEA kast?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:48 schreef Ynske het volgende:
mn zelfbouwpakketje is afgeleverd
vanavond aan de knutsel
Nee een zelfbouw cameraquote:
Weighted pushups mag ik toch hopen?quote:
Gefeli!quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef Flipmoehoe het volgende:
zo... ik word nog druk dit jaar want...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |