Ja man wel jammer dat je terug bent het was ff lekker rustigquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het is dat ik geen doodsverwensingen meer mag posten, want anders!
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 16:06 schreef Toto69 het volgende:
Jhali moet eerst haar huid uitdoen, en dan is ze Chuck Norris.
totoquote:
Ik dacht dat het in 2013 was gebeurd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het is dat ik geen doodsverwensingen meer mag posten, want anders!
De grote stad heeft haar onschuld geen goed gedaan nee. Hopelijk ziet ze het licht tijdig. Al is breken met haar slechte vrienden al een goed begin.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:29 schreef Ezell het volgende:
Ben blij dat we van LittleBrownie af zijn.
Niet te snel zeggenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:29 schreef Ezell het volgende:
Ik zou mij zelf willen aanbieden als draagmoeder zou Ezell mij dit vragen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:30 schreef Ezell het volgende:
Ezell is echt een geweldige user. Ik zou zijn kinderen dragen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
en als ik dat over jou zeg wordt je boos
jammer. LB is liefquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:29 schreef Ezell het volgende:
niemand boeidtd hetquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja hallo ik pm jou een heel levensverhaal maar je reageert niet
Hahaquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:30 schreef Ezell het volgende:
Wie weet kunnen ze wel dezelfde vriendin delenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:29 schreef Typisch het volgende:
tjacka en knut zullen nooit meer dezelfde vrienden zijn
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:30 schreef Ezell het volgende:
Dan vraagt Ezell hierbij: wil je mijn draagmoeder zijn?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou mij zelf willen aanbieden als draagmoeder zou Ezell mij dit vragen.
mwoahquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wie weet kunnen ze wel dezelfde vriendin delen![]()
![]()
ik weet niet of xcachet van japan houdtquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wie weet kunnen ze wel dezelfde vriendin delen![]()
![]()
bied dr een slaap plaats bij jou in de buitenstad aan danquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De grote stad heeft haar onschuld geen goed gedaan nee. Hopelijk ziet ze het licht tijdig. Al is breken met haar slechte vrienden al een goed begin.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:32 schreef Radalan het volgende:
Is roken nu gewoon illegaal voor mensen onder de 18? Als je nu als minderjarige gaat roken gaan ze dan nu ook echt boetes uitschrijven en zo?
ik hoop hetquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:32 schreef Radalan het volgende:
Is roken nu gewoon illegaal voor mensen onder de 18? Als je nu als minderjarige gaat roken gaan ze dan nu ook echt boetes uitschrijven en zo?
Ik ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:29 schreef Ezell het volgende:
Als man?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou mij zelf willen aanbieden als draagmoeder zou Ezell mij dit vragen.
beter van nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:32 schreef Radalan het volgende:
Als je iemand met twee piemels zoekt, dan is Jhali de ware voor je.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad, wie gaat zich nou bezig houden met Jhali?
Maar vast wel ban bukakkequote:Op donderdag 2 januari 2014 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet niet of xcachet van japan houdt
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:33 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Als je iemand met twee piemels zoekt, dan is Jhali de ware voor je.
Want zij heeft er twee?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:33 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Ik durf niet meer. Straks zet haar overcompensatiedrang door tot in mijn logeerkamer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bied dr een slaap plaats bij jou in de buitenstad aan dan
Alsof je boos kunt zijn op Tjacka, lief aapjequote:Op donderdag 2 januari 2014 19:29 schreef Typisch het volgende:
tjacka en knut zullen nooit meer dezelfde vrienden zijn
Dat mag dan in de krantquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:33 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Met liefde. Ik vraag zelf geen compensatie trots en blij als ik ben met dit verzoek.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan vraagt Ezell hierbij: wil je mijn draagmoeder zijn?
en toch denk ik dat je haar heel blij zou kunnen makenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf niet meer. Straks zet haar overcompensatiedrang door tot in mijn logeerkamer.
En dan doel ik uiteraard op een onaangekondigd feestje of iets dergelijks.
[..]
Alsof je boos kunt zijn op Tjacka, lief aapje
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oeh.
Dus nu moet ik tussen jou en Jhali kiezen. Hmm.
driehoeksrelatie?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oeh.
Dus nu moet ik tussen jou en Jhali kiezen. Hmm.
Knut incoming.quote:
Spannend!quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met liefde. Ik vraag zelf geen compensatie trots en blij als ik ben met dit verzoek.
Ben je wel gewent tochquote:
gewoon drie mensen die friends with benefits zijnquote:
WAT?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:35 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik ben mezelf hiragana aan het leren.
tittiesquote:
quote:
Wat heb je daar nou weer aan? Leer jezelf liever hoe je met bitcoins geld verdiend.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:35 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik ben mezelf hiragana aan het leren.
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja mag je allemaal hebben wat mij betreft
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja mag je allemaal hebben wat mij betreft
Ik vond het al kut nog voor dat ik kliktequote:Op donderdag 2 januari 2014 19:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hiragana
Onder de 18.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:37 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Wat, dat roken onder de 18 nu niet meer is toegestaan of roken in het algemeen?
Mwah, als je graag met twee piemels en een enorme reet wil spelen, dan moet je voor Jhali gaan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jhali boven jou verkiezen zou echt een domme zet zijn.
Hierquote:
Maar ze heeft tieten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:38 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Mwah, als je graag met twee piemels en een enorme reet wil spelen, dan moet je voor Jhali gaan.
Ezell miste je alquote:
Ze komen er toch wel aan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Onder de 18.
Ze roken al vanaf hun 14e tegenwordig.
Niet te handhaven
Waar gaat dat nou weer overquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:38 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Mwah, als je graag met twee piemels en een enorme reet wil spelen, dan moet je voor Jhali gaan.
Merkte het jaquote:
Ik heb je vriendenverzoek trouwens geaccepteerd. Telefoon ben ik op dit moment kwijt dus die foto's krijg je nog.quote:
Foto's, dat is meervoud.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:40 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Ik heb je vriendenverzoek trouwens geaccepteerd. Telefoon ben ik op dit moment kwijt dus die foto's krijg je nog.
Ik welquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:41 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Je hoopt nog altijd op een trio, hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |