the fuckquote:Op maandag 23 december 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staan goede bands hoor daar niet van, maar mwa... Al zou ik heel wat over hebben voor een gratis kaartje.
Ik heb gehoord dat jij haar wilde fantasieneuken.quote:Op maandag 23 december 2013 15:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
OMG HET IS ZWERTY OP FOK! HOI!!
Geruchtenquote:Op maandag 23 december 2013 15:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij haar wilde fantasieneuken.
Haha ja leukquote:Op maandag 23 december 2013 15:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij haar wilde fantasieneuken.
Wel. Met Sof, zwerty en Dearestquote:Op maandag 23 december 2013 15:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geruchten
Allemaal leugens natuurlijk! Ik heb nog nooit met iemand van FOK! gefantasieneukt om eerlijk te zijn.
Niet liegen rieanquote:Op maandag 23 december 2013 15:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geruchten
Allemaal leugens natuurlijk! Ik heb nog nooit met iemand van FOK! gefantasieneukt om eerlijk te zijn.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dat heb ik nooit gezegd, ik vroeg of je wou fantasieneuken met mij!
osuchi = dearest = jhali = fairydustquote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef zwerty het volgende:
oooooooooooooooh
kijk nu snap ik het een stuk beter
zij welquote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef zwerty het volgende:
Maar je mag toch niet zoveel accounts hebben joh
Was er nog meer?quote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
osuchi = dearest = jhali = fairydust
quote:Op maandag 23 december 2013 16:01 schreef Spatieloos het volgende:
Tot nu toe is dit mijn favoriete nummer van Neil Young.
punthoofd xquote:Op maandag 23 december 2013 16:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijne is blond, dus wat is je punt?
.quote:Op maandag 23 december 2013 16:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijne is blond, dus wat is je punt?
oke schatje xquote:Op maandag 23 december 2013 16:05 schreef zwerty het volgende:
[..]
ja uhm bedankt maar wil je dit soort opmerkingen vanaf nu voor je houden x
450 uurquote:Op maandag 23 december 2013 16:05 schreef Crack_ het volgende:
Hoe lang doet Jhali over een foto maken zeg.
Ze moet eerst een liter makeup op doen en een kwartiertje afvallen.quote:Op maandag 23 december 2013 16:05 schreef Crack_ het volgende:
klootzakquote:Op maandag 23 december 2013 16:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze moet eerst een liter makeup op doen en een kwartiertje afvallen.
Maar ze is gemeen ik moet haar nog steeds terugpakken van wat ze me heeft aangedaan ik mag haar gewoon beledigen van mezelf!quote:
Foreigner vergelijken met Neil Young is wel bijzonder.quote:
Lekker nummerquote:Op maandag 23 december 2013 16:01 schreef Spatieloos het volgende:
Tot nu toe is dit mijn favoriete nummer van Neil Young.
Nee.quote:Op maandag 23 december 2013 16:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ze is gemeen ik moet haar nog steeds terugpakken van wat ze me heeft aangedaan ik mag haar gewoon beledigen van mezelf!
alleen 's zomersquote:Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef Spatieloos het volgende:
Zwerty ben je nog steeds bikinimodel?
Ik.quote:Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef supersof het volgende:
morgen weer cachie en ezell meeten
wie is jelly?
ik nietquote:Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef supersof het volgende:
wie is jelly?
Jhaliquote:Op maandag 23 december 2013 16:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben eerder jaloers op cachie.quote:Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef supersof het volgende:
wie is jelly?
knap lang merk ik alquote:Op maandag 23 december 2013 16:05 schreef Crack_ het volgende:
waarom wil je foto dan?quote:
Oh, dankjewel. Dat is liefquote:Op maandag 23 december 2013 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Knapper dan xcachet in ieder geval. Maar minder knap dan jou
Omdat ik een foto wil waarop ze normaal lacht.quote:Op maandag 23 december 2013 16:10 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom wil je foto dan?
heb je er ooit al een gehad?
heb ik welquote:Op maandag 23 december 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ik een foto wil waarop ze normaal lacht.
Zal niet de exacte samenvatting geven van wat Jahli over haar zei. Maar beetje hoekige vormen zeg maar.quote:Op maandag 23 december 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dankjewel. Dat is lief.
Verder weet ik niet hoe Cachet eruit ziet.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal niet de exacte samenvatting geven van wat Jahli over haar zei. Maar beetje hoekige vormen zeg maar.
te veel rond is ook niet goedquote:Op maandag 23 december 2013 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal niet de exacte samenvatting geven van wat Jahli over haar zei. Maar beetje hoekige vormen zeg maar.
Oh, snap het niet. Hoef het ook niet perse te wetenquote:Op maandag 23 december 2013 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
hoezo dat dan weerquote:
ja heb ikquote:Op maandag 23 december 2013 15:56 schreef supersof het volgende:
jhali ik wil een foto van jou met een papiertje waarop staat dat je van me houdt
wtfquote:Op maandag 23 december 2013 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
ehmquote:Op maandag 23 december 2013 16:13 schreef zwerty het volgende:
wat heb ik eigenlijk gemist de afgelopen tijd?
MIJquote:Op maandag 23 december 2013 16:13 schreef zwerty het volgende:
post eensquote:
Zwerty is verloofd met totoquote:Op maandag 23 december 2013 16:14 schreef zwerty het volgende:
[..]
vertel me alle sappige verhaaltjes
ik weet niet alles meerquote:Op maandag 23 december 2013 16:14 schreef zwerty het volgende:
[..]
vertel me alle sappige verhaaltjes
Mensen zeggen niet voor niets, ik wil bolletjequote:
ik wil trolletjequote:Op maandag 23 december 2013 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen zeggen niet voor niets, ik wil bolletje
TMIquote:Op maandag 23 december 2013 16:15 schreef Jhali het volgende:
sorry mijn broertje zat te poepen en ik had de badkamer nodig want daar is het beste licht
even uploaden
dankje voor de infoquote:Op maandag 23 december 2013 16:15 schreef Jhali het volgende:
sorry mijn broertje zat te poepen en ik had de badkamer nodig want daar is het beste licht
even uploaden
laat je tanden zienquote:Op maandag 23 december 2013 16:16 schreef Jhali het volgende:
krek ik heb een lachfoto met tanden maar die is lelijker
maar dat stinkt tochquote:Op maandag 23 december 2013 16:15 schreef Jhali het volgende:
even uploaden
wondvochtquote:
Supersof is nog erger FOK!verslaafd geworden, ik ben juist gaan minderen en ik ben gestopt met gamen, ik heb nu dankzij toto een cryptocurrency handelen verslaving. Ook heb ik een nieuwe idool, Shay Carl Butler.quote:Op maandag 23 december 2013 16:13 schreef zwerty het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Supersof is nog erger FOK!verslaafd geworden, ik ben juist gaan minderen en ik ben gestopt met gamen, ik heb nu dankzij toto een cryptocurrency handelen verslaving. Ook heb ik een nieuwe idool, Shay Carl Butler.
Toto is in Portugal geweest ofzo maar dat wist je vast al en is nu volgens mij weer thuis.
Jhali is nog steeds dik.
VA is beetje afgevallen
Ik heb nofap weer geprobeerd maar het lukte weer niet, binnenkort weer proberen
LMI doet weer aardig tegen me? Waarom weet ik niet.
Mijn zelfvertrouwen groeit met de dag.
Rodawa is dood
LB is inactief
Er komt een Harry Potter meet deze vakantie?
quote:Op maandag 23 december 2013 16:18 schreef Toto69 het volgende:
Krijg nou tieten, Jhali houdt een papiertje vast waarop staat dat ik fucking sexy ben.
niks gemist dusquote:Op maandag 23 december 2013 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Supersof is nog erger FOK!verslaafd geworden, ik ben juist gaan minderen en ik ben gestopt met gamen, ik heb nu dankzij toto een cryptocurrency handelen verslaving. Ook heb ik een nieuwe idool, Shay Carl Butler.
Toto is in Portugal geweest ofzo maar dat wist je vast al en is nu volgens mij weer thuis.
Jhali is nog steeds dik.
VA is beetje afgevallen
Ik heb nofap weer geprobeerd maar het lukte weer niet, binnenkort weer proberen
LMI doet weer aardig tegen me? Waarom weet ik niet.
Mijn zelfvertrouwen groeit met de dag.
Rodawa is dood
LB is inactief
Er komt een Harry Potter meet deze vakantie?
Houd je bek over mijn idool, en door hem ben ik toleranter geworden tegenover religies, hij is gewoon een geweldige kerel!quote:Op maandag 23 december 2013 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een debiel is dat, en nog een religekkie ook
Wat?quote:Op maandag 23 december 2013 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee een debiel die forse inbreuk op de privacy van zijn kinderen pleegt om er zelf beter van te worden.quote:Op maandag 23 december 2013 16:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Houd je bek over mijn idool, en door hem ben ik toleranter geworden tegenover religies, hij is gewoon een geweldige kerel!
De kinderen vinden het gewoon leuk en zijn gelukkig dus ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 23 december 2013 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee een debiel die forse inbreuk op de privacy van zijn kinderen pleegt om er zelf beter van te worden.
Ja, want ze kunnen als baby al de gevolgen inzien dat hun hele leven voor de rest van hun leven op internet staat.quote:Op maandag 23 december 2013 16:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
De kinderen vinden het gewoon leuk en zijn gelukkig dus ik zie het probleem niet.
ze vindt je gayquote:
Mag jij Stino ook trouwens niet zo dan ?quote:Op maandag 23 december 2013 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik sta ook op dat papiertje, zo te zien moeten we haar delen
grapje togquote:Op maandag 23 december 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
daarom heb ik ook een vriendin indd.
Niet overdrijven he. Je probeerde gisteren in de #TeamEtsu vs #TeamRodawa-discussie een eigen team op te richten, zonder succes. Met wat achtergrondinfo was het verloop als volgt:quote:
Nee schijnheilig kutventjequote:Op maandag 23 december 2013 16:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Mag jij Stino ook trouwens niet zo dan ?
quote:Op maandag 23 december 2013 16:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet overdrijven he. Je probeerde gisteren in de #TeamEtsu vs #TeamRodawa-discussie een eigen team op te richten, zonder succes. Met wat achtergrondinfo was het verloop als volgt:
LMI wil bij een team. #TeamEtsu wil hem niet en biedt hem aan bij #TeamRodawa. #TeamRodawa weigert hem.
LMI besluit zwerty aan te spreken om samen een eigen team op te richten. Zij stemt hiermee in.
Binnen een minuut neemt zwerty het lijsttrekkerschap over met de volgende woorden: "stem op mij voor gratis snoep." Onze 'baas', mientje, zegt daarop: "ik wil bij jou."
Kort daarop besluit zwerty bij geen enkel team te gaan. LMI is teamloos en druipt af.
Tot zover een samenvatting van het leven uit de baas die LETMEIN heet.
hihiquote:Op maandag 23 december 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
daarom heb ik ook een vriendin indd.
Godverdommequote:Op maandag 23 december 2013 16:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet overdrijven he. Je probeerde gisteren in de #TeamEtsu vs #TeamRodawa-discussie een eigen team op te richten, zonder succes. Met wat achtergrondinfo was het verloop als volgt:
LMI wil bij een team. #TeamEtsu wil hem niet en biedt hem aan bij #TeamRodawa. #TeamRodawa weigert hem.
LMI besluit zwerty aan te spreken om samen een eigen team op te richten. Zij stemt hiermee in.
Binnen een minuut neemt zwerty het lijsttrekkerschap over met de volgende woorden: "stem op mij voor gratis snoep." Onze 'baas', mientje, zegt daarop: "ik wil bij jou."
Kort daarop besluit zwerty bij geen enkel team te gaan. LMI is teamloos en druipt af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff kijken xquote:Op maandag 23 december 2013 16:25 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik heb je een wapp gestuurd
lees het
het is #teametsofquote:Op maandag 23 december 2013 16:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, maar zo kun je kritisch zijn over elke opvoeding, want je weet niet wat de gevolgen later zijn. Hij let er ook wel op wat hij er opzet en volgens mij hebben de kinderen er alleen maar profijt van.quote:Op maandag 23 december 2013 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, want ze kunnen als baby al de gevolgen inzien dat hun hele leven voor de rest van hun leven op internet staat.
De secretaresse wordt niet opgenomen in een teamnaam.quote:Op maandag 23 december 2013 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
het is #teametsof
pas je verhaal maar aan
klootzakquote:Op maandag 23 december 2013 16:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De secretaresse wordt niet opgenomen in een teamnaam.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:25 schreef Toto69 het volgende:
Hierbij een foto van Jhali.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Spatieboos
Oh die heb ik al genoeg laat maar zittenquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh die heb ik al genoeg laat maar zitten
je bent zelf een opzetquote:Op maandag 23 december 2013 16:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar zo kun je kritisch zijn over elke opvoeding, want je weet niet wat de gevolgen later zijn. Hij let er ook wel op wat hij er opzet en volgens mij hebben de kinderen er alleen maar profijt van.
Ik heb nog een goede drop voor je.quote:
egt hequote:
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
klootzak
ik was de leidster
en etsu de leider
Haha lekkerrrrquote:Op maandag 23 december 2013 16:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb nog een goede drop voor je.
ik wilde een grap makenquote:
vertelquote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wilde een grap maken
maar die zou de grens overschrijden
nee dan krijg ik banquote:
lekkerquote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klootzak? Wacht maar, mijn schoonmoeder komt vandaag om je billenkoek te geven.
Probeer het, eventueel in DM.quote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wilde een grap maken
maar die zou de grens overschrijden
je hebt een schoonmoeder?quote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klootzak? Wacht maar, mijn schoonmoeder komt vandaag om je billenkoek te geven.
quote:
Yvonne.quote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je hebt een schoonmoeder?
Ik weet van niksquote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef Toto69 het volgende:
ZWERTY![]()
![]()
".... heeft toch gesekst met ...."
quote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef Toto69 het volgende:
ZWERTY![]()
![]()
".... heeft toch gesekst met ...."
ja dat ben jijquote:
De term 'pedo' wordt sowieso te pas en te onpas gebruikt. Ik vind het wat overrated allemaal. De echte vuistregel is; je eigen leeftijd / 2 + 2.quote:Op maandag 23 december 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naaktfoto's van een 17 jarige vragen zoals jij?
Al is het technisch gezien pas bij <12 zo.
En jij bent jaloers.quote:Op maandag 23 december 2013 16:32 schreef supersof het volgende:
jhali is 11 en elan wilt haar neuken
op jou of op jhali?quote:
Nee, niet echt.quote:
had iemand anders gekozen danquote:
nee moet nog komenquote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef Rodawa het volgende:
Ah, dus Jhali had gisteren een date met Elan en er is geneukt?
Ah.quote:
Dude neequote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef Rodawa het volgende:
hooow sukkelquote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef Toto69 het volgende:
zwerty denkt dat ik me voor haar schaam
bij deze
i (L) zwerty
gr
gewoon lief zijn is genoegquote:Op maandag 23 december 2013 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen man kan niks beloven.
Jij bent te serieus voor dit topic.quote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah.
Snap werkelijk niet waar je je zo druk om maakt dan.
Tevens adviseer ik je om je eerst eens in te lezen in de wet alvorens je loze aantijgingen bij mensen in hun dm dropt.
Ik weet niet waar ze hebben afgesproken.quote:
Ja Elan geeft mij een paar complimentjes en iedereen denkt ineens dat we gaan trouwen en ik hem afgewerkt hebquote:Op maandag 23 december 2013 16:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hou me dan ook eens goed op de hoogte, ik snap er HE-LE-MAAL niks meer van zo.
Wat gaat jou dat nou weer aan dan?quote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze hebben afgesproken.
Van die gemaakt vrolijke kutmuziek dit. Jammer, ik had beter van je verwacht.quote:
En dit idd.quote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja Elan geeft mij een paar complimentjes en iedereen denkt ineens dat we gaan trouwen en ik hem afgewerkt heb
niet dat ik weet, klinkt wel logischquote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef Rodawa het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 16:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Van die gemaakt vrolijke kutmuziek dit. Jammer, ik had beter van je verwacht.
ELANquote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat gaat jou dat nou weer aan dan?
Serieus ben je jaloers of heb je moedergevoelens voor Jhali, het is een grote meid hoor
quote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat gaat jou dat nou weer aan dan?
Serieus ben je jaloers of heb je moedergevoelens voor Jhali, het is een grote meid hoor
quote:Op maandag 23 december 2013 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent te serieus voor dit topic.
Je hebt ook een Elan-ondertitel. Iedereen weet dat je dat pas doet na de seks.quote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja Elan geeft mij een paar complimentjes en iedereen denkt ineens dat we gaan trouwen en ik hem afgewerkt heb
dacht ik ookquote:
Ze zit me uit te schelden voor pedo en wat al niet meer in dm omdat we een paar keer leuk chatten. Waar de fuck slaat dat nou weer op.quote:
en ezell en aldo danquote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt ook een Elan-ondertitel. Iedereen weet dat je dat pas doet na de seks.
Ik ben slim genoegquote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En jij moet weer naar school gaan man
Stop je leven te verneuken
Ik moet zeggen dat je deze troef wel weer leuk speeltquote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze zit me uit te schelden voor pedo en wat al niet meer in dm omdat we een paar keer leuk chatten. Waar de fuck slaat dat nou weer op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
heb toch al een papiertjequote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
GA DAN NAAR SCHOOL VOOR EEN PAPIERTJE
Hoe oud ben je? Volgens de vuistregel ben je geen pedo als je 30 of jonger bent (30/2=15+2=17).quote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze zit me uit te schelden voor pedo en wat al niet meer in dm omdat we een paar keer leuk chatten. Waar de fuck slaat dat nou weer op.
vind je dit ruzie?quote:
had geen zin om te fietsen/trein te nemenquote:Op maandag 23 december 2013 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou vandaag kunnen zei je
Godverdomme.quote:Op maandag 23 december 2013 16:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
had geen zin om te fietsen/trein te nemen
hoop jequote:Op maandag 23 december 2013 16:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb over 3 jaar een papiertje erbij
Ohquote:Op maandag 23 december 2013 16:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Volgens de vuistregel ben je geen pedo als je 30 of jonger bent (30/2=15+2=17).
Naar wiequote:Op maandag 23 december 2013 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Godverdomme.
God
Ver
Domme
Dan ga ik zo wel
Waarom gaan er foto's van je lul rond?quote:
Bazen UIquote:Op maandag 23 december 2013 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Godverdomme.
God
Ver
Domme
Dan ga ik zo wel
ja waar de fuck slaat het op dat jij gaat verzinnen dat wij gaan afsprekenquote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
mooiquote:Op maandag 23 december 2013 16:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Weet ik zeker. Ik haal mijn P dit jaar nog
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 23 december 2013 16:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Weet ik zeker. Ik haal mijn P dit jaar nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |