quote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef Toto69 het volgende:
ZWERTY![]()
![]()
".... heeft toch gesekst met ...."
ja dat ben jijquote:
De term 'pedo' wordt sowieso te pas en te onpas gebruikt. Ik vind het wat overrated allemaal. De echte vuistregel is; je eigen leeftijd / 2 + 2.quote:Op maandag 23 december 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naaktfoto's van een 17 jarige vragen zoals jij?
Al is het technisch gezien pas bij <12 zo.
En jij bent jaloers.quote:Op maandag 23 december 2013 16:32 schreef supersof het volgende:
jhali is 11 en elan wilt haar neuken
op jou of op jhali?quote:
Nee, niet echt.quote:
had iemand anders gekozen danquote:
nee moet nog komenquote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef Rodawa het volgende:
Ah, dus Jhali had gisteren een date met Elan en er is geneukt?
Ah.quote:
Dude neequote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef Rodawa het volgende:
hooow sukkelquote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef Toto69 het volgende:
zwerty denkt dat ik me voor haar schaam
bij deze
i (L) zwerty
gr
gewoon lief zijn is genoegquote:Op maandag 23 december 2013 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen man kan niks beloven.
Jij bent te serieus voor dit topic.quote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah.
Snap werkelijk niet waar je je zo druk om maakt dan.
Tevens adviseer ik je om je eerst eens in te lezen in de wet alvorens je loze aantijgingen bij mensen in hun dm dropt.
Ik weet niet waar ze hebben afgesproken.quote:
Ja Elan geeft mij een paar complimentjes en iedereen denkt ineens dat we gaan trouwen en ik hem afgewerkt hebquote:Op maandag 23 december 2013 16:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hou me dan ook eens goed op de hoogte, ik snap er HE-LE-MAAL niks meer van zo.
Wat gaat jou dat nou weer aan dan?quote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze hebben afgesproken.
Van die gemaakt vrolijke kutmuziek dit. Jammer, ik had beter van je verwacht.quote:
En dit idd.quote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja Elan geeft mij een paar complimentjes en iedereen denkt ineens dat we gaan trouwen en ik hem afgewerkt heb
niet dat ik weet, klinkt wel logischquote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef Rodawa het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 16:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Van die gemaakt vrolijke kutmuziek dit. Jammer, ik had beter van je verwacht.
ELANquote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat gaat jou dat nou weer aan dan?
Serieus ben je jaloers of heb je moedergevoelens voor Jhali, het is een grote meid hoor
quote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat gaat jou dat nou weer aan dan?
Serieus ben je jaloers of heb je moedergevoelens voor Jhali, het is een grote meid hoor
quote:Op maandag 23 december 2013 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent te serieus voor dit topic.
Je hebt ook een Elan-ondertitel. Iedereen weet dat je dat pas doet na de seks.quote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja Elan geeft mij een paar complimentjes en iedereen denkt ineens dat we gaan trouwen en ik hem afgewerkt heb
dacht ik ookquote:
Ze zit me uit te schelden voor pedo en wat al niet meer in dm omdat we een paar keer leuk chatten. Waar de fuck slaat dat nou weer op.quote:
en ezell en aldo danquote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt ook een Elan-ondertitel. Iedereen weet dat je dat pas doet na de seks.
Ik ben slim genoegquote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En jij moet weer naar school gaan man
Stop je leven te verneuken
Ik moet zeggen dat je deze troef wel weer leuk speeltquote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze zit me uit te schelden voor pedo en wat al niet meer in dm omdat we een paar keer leuk chatten. Waar de fuck slaat dat nou weer op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
heb toch al een papiertjequote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
GA DAN NAAR SCHOOL VOOR EEN PAPIERTJE
Hoe oud ben je? Volgens de vuistregel ben je geen pedo als je 30 of jonger bent (30/2=15+2=17).quote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze zit me uit te schelden voor pedo en wat al niet meer in dm omdat we een paar keer leuk chatten. Waar de fuck slaat dat nou weer op.
vind je dit ruzie?quote:
had geen zin om te fietsen/trein te nemenquote:Op maandag 23 december 2013 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou vandaag kunnen zei je
Godverdomme.quote:Op maandag 23 december 2013 16:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
had geen zin om te fietsen/trein te nemen
hoop jequote:Op maandag 23 december 2013 16:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb over 3 jaar een papiertje erbij
Ohquote:Op maandag 23 december 2013 16:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Volgens de vuistregel ben je geen pedo als je 30 of jonger bent (30/2=15+2=17).
Naar wiequote:Op maandag 23 december 2013 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Godverdomme.
God
Ver
Domme
Dan ga ik zo wel
Waarom gaan er foto's van je lul rond?quote:
Bazen UIquote:Op maandag 23 december 2013 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Godverdomme.
God
Ver
Domme
Dan ga ik zo wel
ja waar de fuck slaat het op dat jij gaat verzinnen dat wij gaan afsprekenquote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
mooiquote:Op maandag 23 december 2013 16:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Weet ik zeker. Ik haal mijn P dit jaar nog
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 23 december 2013 16:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Weet ik zeker. Ik haal mijn P dit jaar nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |