Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja mag je allemaal hebben wat mij betreft
Ik vond het al kut nog voor dat ik kliktequote:Op donderdag 2 januari 2014 19:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hiragana
Onder de 18.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:37 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Wat, dat roken onder de 18 nu niet meer is toegestaan of roken in het algemeen?
Mwah, als je graag met twee piemels en een enorme reet wil spelen, dan moet je voor Jhali gaan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jhali boven jou verkiezen zou echt een domme zet zijn.
Hierquote:
Maar ze heeft tieten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:38 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Mwah, als je graag met twee piemels en een enorme reet wil spelen, dan moet je voor Jhali gaan.
Ezell miste je alquote:
Ze komen er toch wel aan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Onder de 18.
Ze roken al vanaf hun 14e tegenwordig.
Niet te handhaven
Waar gaat dat nou weer overquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:38 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Mwah, als je graag met twee piemels en een enorme reet wil spelen, dan moet je voor Jhali gaan.
Merkte het jaquote:
Ik heb je vriendenverzoek trouwens geaccepteerd. Telefoon ben ik op dit moment kwijt dus die foto's krijg je nog.quote:
Foto's, dat is meervoud.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:40 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Ik heb je vriendenverzoek trouwens geaccepteerd. Telefoon ben ik op dit moment kwijt dus die foto's krijg je nog.
Ik welquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:41 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Je hoopt nog altijd op een trio, hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |