Ik doe van alles. Ik mine niet direct bitcoins, maar ik mine coins die nog minebaar zijn, want BTC gaat veel te langzaam. En hele bitcoins niet, je kan ze in 8 decimalen kopen dus niet echt precies 1 ofzo, ik heb er iets van 1200 euro ingestoken, hoeveel ik nu heb weet ik niet precies, iig een paar honderd meer. Maar wil je meer weten er is een heel subforum op FOK! Cryptocurrenciesquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice!
Koop je hele bitcoins of mine je ze zelf?
Mooi.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:19 schreef Elan het volgende:
Godver gaat weer stormen en regenen oudjaarsavond.
Woohooquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:19 schreef Elan het volgende:
Godver gaat weer stormen en regenen oudjaarsavond.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
VA is moeilijk te herkennen zonder Doge.
Het is ook leukquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Vond het cool
Thanks.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik doe van alles. Ik mine niet direct bitcoins, maar ik mine coins die nog minebaar zijn, want BTC gaat veel te langzaam. En hele bitcoins niet, je kan ze in 8 decimalen kopen dus niet echt precies 1 ofzo, ik heb er iets van 1200 euro ingestoken, hoeveel ik nu heb weet ik niet precies, iig een paar honderd meer. Maar wil je meer weten er is een heel subforum op FOK! Cryptocurrencies
Geen partytime?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi.
Ik zit dan toch binnen met een vriendin, lekker wat te gamen en te drinken.
VoordogeAchterdogequote:Op zaterdag 28 december 2013 11:30 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zo complex is het allemaal niet, je hoeft niet te weten hoe een blockchain werkt om met crypto's aan de slag te gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Thanks.
Vind het zelf veel te complex maar heb wel veel respect voor mensen die er serieus geld mee weten te verdienen.
In 2009 kwam Minecraft net op en dat heb ik toen wel gevolgd Bitcoin ook maar dacht dat het een hype zou blijven
Vind ik nu alquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo complex is het allemaal niet, je hoeft niet te weten hoe een blockchain werkt om met crypto's aan de slag te gaan.
En nee ik denk niet dat het zomaar een hype is ik denk echt dat het de wereld gaat veranderen
Over 50 jaar vinden ze het raar dat wij met papier en koper betaalden.
hey abquote:
hoe gaat ie?quote:
Beetje brak, zo werken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
m'n ouders zijn gestresst dus wordt een leuke dagmet jullie?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje brak, zo werken.
Wel goed gesprek gehad met mijn bro vannacht, dus ik ben positiever dan ooit
Ik zou voor donkerblauw of donkerpaars gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In welke kleur zal ik deze halen?
http://www.hm.com/nl/prod(...)74-E#article=00474-J
licht blauw of die een na laatstequote:Op zaterdag 28 december 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In welke kleur zal ik deze halen?
http://www.hm.com/nl/prod(...)74-E#article=00474-J
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:36 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik zou voor donkerblauw of donkerpaars gaan.
Dan twijfel ik tussen die donkergrijs en donkerpaars. Ik heb al veeeeeeeel te veel blauwquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:37 schreef supersof het volgende:
[..]
licht blauw of die een na laatste
ik heb ook te veel blauwquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Dan twijfel ik tussen die donkergrijs en donkerpaars. Ik heb al veeeeeeeel te veel blauw
jij ook heppiequote:
dank je, hoe was jouw oudjaar?quote:
broekenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OMG ik heb 30 euro aan bol.com bonnen wat zal ik halen omg
(10 euro daarvan moet wel besteed worden aan iets met games, blijkbaar)
gisteren bijna hele dag in bed gelegen en gelezen en anders ochtendjas aangehadquote:
val je niet voor zn charmes?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:42 schreef supersof het volgende:
jezus ab, als je niet wilt stoppen dan blokkeer ik je wel gewoon
neequote:
misschien moet je gewoon eens reageren? Is niet zo moeilijk hoor... en ik stuurde je maar 2 DM's. als je dat al veel vindt...quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:42 schreef supersof het volgende:
jezus ab, als je niet wilt stoppen dan blokkeer ik je wel gewoon
moet ie harder proberen, geen nee accepteren zei mijn vader altijdquote:
zeker moe na al die seksquote:
goed uitrusten danquote:
of gaan ze hard tegen jou aan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ben al goed uitgerust nu, vanavond weer hard tegenaan.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:44 schreef J.James het volgende:
[..]
misschien moet je gewoon eens reageren? Is niet zo moeilijk hoor... en ik stuurde je maar 2 DM's. als je dat al veel vindt...
Ik vind het juist sneu dat jij er altijd zoiets achter zoekt. Als je alleen maar aan dat soort dingen kunt denken, reageer dan gewoon niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:49 schreef Etsu het volgende:
[..]post je echt alleen maar hier om te stoken en ruzie te zoeken? valt me wel op bij jou. sneu ventje.
nee dank jequote:
IK HEB JOU NOG NOOIT ADVIES GEGEVEN WTFquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:53 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik vind het juist sneu dat jij er altijd zoiets achter zoekt. Als je alleen maar aan dat soort dingen kunt denken, reageer dan gewoon niet.
sof weet vaak wel iets te zeggen waardoor ik dingen op een andere manier zie of er op een andere manier over ga denken. Dat vind ik wel fijn, daarom vraag ik haar zo nu en dan om advies. That's all there is to it.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
IK HEB JOU NOG NOOIT ADVIES GEGEVEN WTF
Echt wel. Dan ben je het zeker vergeten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
IK HEB JOU NOG NOOIT ADVIES GEGEVEN WTF
quote:
quote:
lintworm?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik gun jullie dan ook eens een probleem van mijn kant.
Ik heb mij met kerst helemaal de tering in gegeten en nu blijk ik te zijn afgevallen in gewicht.
Ik snap het niet meer.
Komt omdat als je heel veel achter elkaar eet dat je niet alles verteerd en gewoon de helft uit poept.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik gun jullie dan ook eens een probleem van mijn kant.
Ik heb mij met kerst helemaal de tering in gegeten en nu blijk ik te zijn afgevallen in gewicht.
Ik snap het niet meer.
Ryan (L)quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt omdat als je heel veel achter elkaar eet dat je niet alles verteerd en gewoon de helft uit poept.
./spatieonzin.
Dan zou je meer trek moeten hebben aangezien je al je voedingsstoffen kwijtraakt? Dat is ook niet het geval.quote:
Misschien was het de spanning voor de meet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zou je meer trek moeten hebben aangezien je al je voedingsstoffen kwijtraakt? Dat is ook niet het geval.
ik vroeg het aan jouquote:
je bent zelf okquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:03 schreef Etsu het volgende:
jullie mogen vandaag niet zoveel posten, ik moet leren ok?
waarom pastje je mijn post aan vannacht?quote:
block hemquote:
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
zullen we dit doorgeven aan tjacka?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
lmi valt mij en toto lastig in dm, wat moeten we nu doen?
quote:
[..]
lmi valt mij en toto lastig in dm, wat moeten we nu doen?
kan niet meer want heb zn dm al weggekliktquote:
[..]
kan niet meer want heb zn dm al weggeslikt
wanneerquote:
hehehequote:Op zaterdag 28 december 2013 13:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja weet ik
ik heb haar gestimuleerd en tips gegeven hoe ze als beste die jongen kon versieren
watquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
gisteravond in haar hotel met drnick
Uh, okéquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga straks een record multiquote maken met enkel "Uh, oké"
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:03 schreef Etsu het volgende:
jullie mogen vandaag niet zoveel posten, ik moet leren ok?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom pastje je mijn post aan vannacht?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
zullen we dit doorgeven aan tjacka?
quote:
quote:
quote:
quote:
[..]
kan niet meer want heb zn dm al weggeklikt
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:10 schreef Etsu het volgende:
lmi stuur mij een dm, dan ga ik je blocken. oké?
ik wacht
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja weet ik
ik heb haar gestimuleerd en tips gegeven hoe ze als beste die jongen kon versieren
quote:
quote:
quote:
uh okequote:Op zaterdag 28 december 2013 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga straks een record multiquote maken met enkel "Uh, oké"
heb je het opgenomen?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
uh oke
Bedanktquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
uh oke
laat eens zienquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ook de downloader na zijn cumshot
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ook de downloader na zijn cumshot
ik kwam hierop uitquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
staat al op t internet, moet je ff googlen op 'jhali sex'
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kwam hierop uit
SEX / Tjacka :@
quote:
Uh, oké.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Uh, oké" legt wel meer emotie in het moment van oordelen, maar het is een goed begint.
gadverquote:
en?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:18 schreef Toto69 het volgende:
BIT / [SC] Cryptocurrencies #131 Trolletje, will you marry me?
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:15 schreef Etsu het volgende:
ikwiltrolletje studeert rechten () in rotterdam (
)
oordeel: 5,5/10
quote:
quote:
quote:
Uh, okéquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
oke ik ga weer daarheen doei reetpeople![]()
gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:31 schreef MaGNeT het volgende:
Voor wie me een gelukkig nieuwjaar wil wensen: ik ben dit jaar in Noordwijkerhout met de jaarwisseling
ik nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:31 schreef MaGNeT het volgende:
Voor wie me een gelukkig nieuwjaar wil wensen: ik ben dit jaar in Noordwijkerhout met de jaarwisseling
Gelukkig nieuwjaar in Noordwijkerhoutquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:31 schreef MaGNeT het volgende:
Noordwijk, vervelend voor je. Ik begrijp dat je graag steun ontvangt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:31 schreef MaGNeT het volgende:
Kan het niet gewoon via het internet dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:31 schreef MaGNeT het volgende:
Tuurlijk niet, je rijdt maar ff langsquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon via het internet dan?
jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben ik nog steeds een nieuweling?!
Ik heb mijn paper wallet van kerst nog steeds niet binnen, dus je hebt maar lekker een eenzaam nieuwjaarquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je rijdt maar ff langs
coffeeshop?quote:
Die grijze is wel 9/10, would buy too.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1BV%200133880%20019%2083%202735.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/2AQ%200141606%20073%2021%203934.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
deze twee zijn het geworden #swag
vuurwerkshoppaquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
coffeeshop?
of ga je neuken ofzo?
jeej.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jeej.
Altijd fijn als vrouwelijke figuren kleding goedkeuren
Waarom alleen vrouwelijke? sexist!quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jeej.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:50 schreef Stuart het volgende:
Kan dit topic even terug naar GC svp? Anders wordt het niet opgenomen in de stats![]()
figuren?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jeej.
Arme Stuquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:50 schreef Stuart het volgende:
Kan dit topic even terug naar GC svp? Anders wordt het niet opgenomen in de stats![]()
Hij lijkt me wel chill, we zien het vandeweek welquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die grijze is wel 9/10, would buy too.
Ik kan het er wel handmatig inzetten maar dan moet elk topic straks handmatig en dat schiet niet opquote:
als ik me voor mannen zou moeten kleden liep ik altijd in een trainingsbroek, zo simpel is hetquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom alleen vrouwelijke? sexist!
Zeg dan gewoon alleen knappe vrouwelijke figuren.
gijlquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als ik me voor mannen zou moeten kleden liep ik altijd in een trainingsbroek, zo simpel is het
Meisjes.quote:
ja noem me dan geen vrouwelijk figuurquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meisjes.
Mijn moeder heeft ook altijd wel een mening, maar die vindt niks leuk
sawryquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ja noem me dan geen vrouwelijk figuur
jaquote:
moet je op een schooldag gaanquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heb nog steeds die tegoedkaart van H&M, maar kan niet online
Ik haat in die winkel zijn, te veel mensen altijd
Goeie, ben ik toch in enschedequote:
bedankt voor het verplaatsenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je doet je best maar, ik vink ze toch niet meer af
neequote:Op zaterdag 28 december 2013 13:55 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb al meer dan een jaar een 10 euro bijenkorf bon ofzo, maar ik kom daar nooit, zijn die nog geldig?
watch outquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je doet je best maar, ik vink ze toch niet meer af
De geldigheid staat er op. Zo niet, is ie altijd geldig, wettelijk gezienquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:55 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb al meer dan een jaar een 10 euro bijenkorf bon ofzo, maar ik kom daar nooit, zijn die nog geldig?
Die H&M pas is 5 jaar geldigquote:
ja altijdquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:55 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De geldigheid staat er op. Zo niet, is ie altijd geldig, wettelijk gezien
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:57 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom is crypto SC dicht, toto Tjacka?!
Die grijze heeft mijn broertje in het donkerrood en mijn vader donkergroen, ik voor ze uitgezochtquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1BV%200133880%20019%2083%202735.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/2AQ%200141606%20073%2021%203934.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
deze twee zijn het geworden #swag
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
Die grijze heeft mijn broertje in het donkerrood en mijn vader donkergroen, ik voor ze uitgezochtbazendingen.
wanneer ga je naar huisquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Heb hem niet meer gezienrip. Droog naar huis.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Heb hem niet meer gezienrip. Droog naar huis.
i dont get itquote:
jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
maar jhali heeft het met drnick gedaan?
aquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
maar jhali heeft het met drnick gedaan?
zit in de auto nu, ben er om 4 uur welquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
wanneer ga je naar huis
we moeten ons cyberseksgesprek nog afmaken he
oke ik wacht op je terugkeer.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
zit in de auto nu, ben er om 4 uur wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |